Ieder nadeel hep se voordeel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gooise vrouwen wilden ze ook niet terugzien bij RTL.
Ik twijfel zelf wat ik hoop trouwens. Misschien is het wel genoeg geweest en moeten ze maar een eind aan breien aan DGK. Hebben we weer heel veel tijd over
Ik geloof er helemaal niets van. Ik denk dat er veel verkeerd is begrepen en/of dat Huub bepaalde dingen heeft overdreven. Maar het wordt dus een welles/nietes discussie dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@scanman. Vanmiddag bij teruglezen zag ik je twijfel over Huub's affaire met de gebroken vinger.
Toen hij terug kwam van 't eerste bezoek aan het ziekenhuis vertelde hij dat hij niets had mogen zeggen, grote redacteur was erbij. Ging zoiets als 'ik woon in Oldenzaal', 'Mijn telefoonnummer weet ik niet want heb pas net een nieuwe' en 'ik ben gewoon gevallen'.
Huub vertelde erbij dat absoluut niet over DGK mocht worden gesproken. De arts bleef lang doorvragen omdat ze zagen dat 2 vingers gebroken waren, 1 breuk was al wat ouder.
Vanmorgen fluisterde hij Lieke dat hij zojuist had gehoord dat 'ze' (doelend op ziekenhuis) toch aangifte ging doen 'letsel onder verdachte omstandigheden'.
Hmmm, zo zie je maar weer dat door dit soort "gehoorde" dingen, veel mensen iets anders verstaan.quote:
Helaas geen ideequote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:30 schreef SIRA het volgende:
heeft ze nou hetzelfde jurkje als gisteren aan ? das toch niet miljonairisch ...
Wat een vreemd verhaal.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@scanman. Vanmiddag bij teruglezen zag ik je twijfel over Huub's affaire met de gebroken vinger.
Toen hij terug kwam van 't eerste bezoek aan het ziekenhuis vertelde hij dat hij niets had mogen zeggen, grote redacteur was erbij. Ging zoiets als 'ik woon in Oldenzaal', 'Mijn telefoonnummer weet ik niet want heb pas net een nieuwe' en 'ik ben gewoon gevallen'.
Huub vertelde erbij dat absoluut niet over DGK mocht worden gesproken. De arts bleef lang doorvragen omdat ze zagen dat 2 vingers gebroken waren, 1 breuk was al wat ouder.
Vanmorgen fluisterde hij Lieke dat hij zojuist had gehoord dat 'ze' (doelend op ziekenhuis) toch aangifte ging doen 'letsel onder verdachte omstandigheden'.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens Brian en Dennis mag Dennis geen oorbellen in omdat Brian dat al heeft ........ Amanda vraagt nog "Waarom ?" en het antwoord is "Geen twee dezelfde personen"
Ze was net gestegen in mijn achting, doordat ze zo hielp.... Nu is ze weer gezakt onder het vriespuntquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, Natasja verteld het door aan Amanda.....
Godsammequote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:46 schreef SIRA het volgende:
en Amanda weet via Natasia ook van het plan van Huub
goed geheim gehouden Natas !
Die zijn allang afgebeld....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:50 schreef CoT het volgende:
lekker aso van Huub
Laat die die wijven voor niks komen, of heeft hij ze al opgebeld? ws niet
Jammer he, hij heeft ze netjes afgebeld.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:50 schreef CoT het volgende:
lekker aso van Huub
Vrijdag as is de laatste GTST-uitzending van dit seizienquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Concurreren met GTST? Van mij mag het.
Huub heeft ze zelf vanmorgen en vanmiddag afgebeld .....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:50 schreef CoT het volgende:
lekker aso van Huub
Dat is netjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Jammer he, hij heeft ze netjes afgebeld.
Aha, vandaar dat DGK volgende week al overgaat naar een aanvangstijdstip van 20:00.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:51 schreef kissa het volgende:
[..]
Vrijdag as is de laatste GTST-uitzending van dit seizien![]()
Goh, dat jij dat weetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:51 schreef kissa het volgende:
[..]
Vrijdag as is de laatste GTST-uitzending van dit seizien![]()
Het leek wel een foutje van de regie. Normaal moeten ze eerst op de bank gaan zittenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Zonder aankondiging een filmpje van Rotterdam!
Ik maak me meer zorgen om dat blonde meisje in het filmpje die kust met Amanda.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:56 schreef Gigageil het volgende:
Amanda, meteen een herpes-virusje opgelopen natuurlijk, als ze al geen drager was.....
Ik zit echt te wachten op een vette koortslip bij Brian, Amanda, Huub of Lieke....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |