quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:33 schreef Copycat het volgende:
Vinden jullie me een heel erge partypooper als ik stiekem hoop dat RTL DGK in de vuilnisbak kiepert?
Vaak is het zo dat je een hekel hebt aan anderen als ze óf helemaal niet op jou lijken óf juist héél veel. In Dennis' geval zou ik dan zeggen: heel veel. En dan wordt het een soort existentie-strijd. Er kan er maar eentje van hun zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar komt die haat jegens Huub vandaan, denk jij?
Dat doet Carlos wel vaker, erg onproffesioneel vind ik dat.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
Echt Carlos: praten over je clienten waar ze niet bij zijn. Nu met Lieke over Dennis.
PVGG zorgt wel voor de nodige onrust en ergenis en is ook erg makkelijk tot geweld te verleiden. Van mij mag ie daarom blijvenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:28 schreef riri het volgende:
Die dennis valt binnenkort zo door de mand...kan niet anders...beetje bij beetje merk je dat alles bij hem praatjes zijn...inhoudsloze toestand...wat dat betreft past hij perfekt in dat BAN groepje
En dan jullie commentaren missen?? Liever niet, maar het programma zelf liever wel maar die twee gaan niet samen. Zonder COS had ik het al lang opgegeven.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:33 schreef Copycat het volgende:
Vinden jullie me een heel erge partypooper als ik stiekem hoop dat RTL DGK in de vuilnisbak kiepert?
Van voetbal weet ik niets. Maar ik was het destijds helemaal met Jaap eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft het nu over Jaap, met Huub en Lieke.
Carlos heeft namelijk al gefaald in het trainen met Jaap, hij wist de juiste snaar niet te vinden.
Net als Bert van Marwijk niet bij van Persie.
En de trainer van Voorschoten`77 niet bij Dennis.![]()
Dan moeten ze wel investeren in een geheel nieuw redactie- én productieteam.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:34 schreef Disana het volgende:
![]()
Misschien verandert er wel iets ten goede als ze het programma overnemen.
Het lijkt me uitgesloten dat ze op deze wijze doorgaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:33 schreef Copycat het volgende:
Ik acht de kans toch groter dat het naar RTL 5 gaat.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:33 schreef Copycat het volgende:
Net wat je zegt, onprofessioneel. Ik heb hem trouwens nooit gemogen, de blaaskaak.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat doet Carlos wel vaker, erg onproffesioneel vind ik dat.
Waarschijnlijk doet hij dat dus met alle clienten.
Dat is geen goede reklame hoor![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Van voetbal weet ik niets. Maar ik was het destijds helemaal met Jaap eens.
Het zal wel ijdele hoop zijn... maar stel je voor... BAN wordt meer in zijn hemd gezet omdat het programma-niveau stijgt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel investeren in een geheel nieuw redactie- én productieteam.
Nou die praatjes over pokeren waren toch geen praatjes hoor, hij heeft immers gewonnenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:28 schreef riri het volgende:
Die dennis valt binnenkort zo door de mand...kan niet anders...beetje bij beetje merk je dat alles bij hem praatjes zijn...inhoudsloze toestand...wat dat betreft past hij perfekt in dat BAN groepje
Met die mooie gedachte ga ik op huis en sportschool aan!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal wel ijdele hoop zijn... maar stel je voor... BAN wordt meer in zijn hemd gezet omdat het programma-niveau stijgt.
Ik identificeerde me ook met Jaap. Maar Carlos kent maar 1 manier en heeft geen mensenkennis want dat zal hij maar onzin vinden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ook.
Mensen uitschelden en weigeren water te geven tijdens het trainen, zijn non methodes.
Althans, misschien werken ze voor sommige mensen, maar zeker niet voor mij Jaap.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Net wat je zegt, onprofessioneel. Ik heb hem trouwens nooit gemogen, de blaaskaak.
Preciesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel investeren in een geheel nieuw redactie- én productieteam.
om dennis zijn eigen woorden te gebruiken; Elke daap kan 1 keer winnenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:38 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou die praatjes over pokeren waren toch geen praatjes hoor, hij heeft immers gewonnen![]()
Is eric terug? Dat is toch Ericquote:
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:41 schreef Charmian het volgende:
Ik heb nog geen enkele cos gelezen vandaag, maar klopt het dat ik het paar Kubatz daarnet op 3FM hoordeHoe kunnen ze, mijn Sander en Coen, die 2 vervelende mensen uitnodigen
![]()
Ja 1 keer, maar van 7 man...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:40 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
om dennis zijn eigen woorden te gebruiken; Elke daap kan 1 keer winnen![]()
De sessie met Amanda en Brian is weggevallen ...... dus tijd overquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:42 schreef Peter6000 het volgende:
Carlos heeft blijkbaar tijd over vandaag.
Normaal is ie meteen weg.
Door slechte reclame raakt hij steeds meer mensen uit z'n clientèle kwijt...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:42 schreef Peter6000 het volgende:
ja Natasja eist niet al zijn aandacht op? misschien is dat de reden?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:42 schreef Peter6000 het volgende:
hij zit nu bij gezellige mensenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:42 schreef Peter6000 het volgende:
Erger nog ze vinden Brian de meest normale persoon uit de villa.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:41 schreef Charmian het volgende:
Ik heb nog geen enkele cos gelezen vandaag, maar klopt het dat ik het paar Kubatz daarnet op 3FM hoordeHoe kunnen ze, mijn Sander en Coen, die 2 vervelende mensen uitnodigen
![]()
Ja, dàt zal het zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Door slechte reclame raakt hij steeds meer mensen uit z'n clientèle kwijt...
Blijkbaar is hij ineens geinteresseerd in de visies van Huub en Lieke op relaties. Vreemdgaan, monogaam of niet... hij stelt wel vaker vragen alsof hij het verhaal vervolgens buiten gaan verkopen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:42 schreef Peter6000 het volgende:
Laat ze even de opname zien van Brian in de fitnessruimte die zichzelf slaat... gevolgd door Brian die 'klaar is om zelfmoord te plegen' en ze zijn meteen genezen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Erger nog ze vinden Brian de meest normale persoon uit de villa.
Laten we daar onze hoop op vestigen. Ik hoop dat ze wat meer inspiratie de villa in gooien, bijvoorbeeld, zodat we eens wat anders te zien krijgen. Van mij mag het een beetje BB worden, met opdrachten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
Volgens de laatste berichten blijft DGK behouden en komt het op RTL. Misschien wordt het daar wat beter![]()
Wat deed Amanda destijds ook alweer toen Fries los liep buiten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:47 schreef Peter6000 het volgende:
En waarom gaat Huub Amanda aanspreken over iets wat ze met Fries schijnt te hebben gedaan.
Hij zegt zelf dat Amanda al met Ellen gesproken heeft.
Waar bemoeit die man zich mee, eerst expres verkeerd vallen zodat hij Dennis in een kwaad daglicht kan stellen vanwege de gebroken vinger (hij heeft met honkbal al vaker zijn vinger gebroken, dus hij weet hoe dat is), en nu dit weer.
Hahahaha jij bent echt een vage gast hoor....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:47 schreef Peter6000 het volgende:
En waarom gaat Huub Amanda aanspreken over iets wat ze met Fries schijnt te hebben gedaan.
Hij zegt zelf dat Amanda al met Ellen gesproken heeft.
Waar bemoeit die man zich mee, eerst expres verkeerd vallen zodat hij Dennis in een kwaad daglicht kan stellen vanwege de gebroken vinger (hij heeft met honkbal al vaker zijn vinger gebroken, dus hij weet hoe dat is), en nu dit weer.
Neequote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:51 schreef lorence1 het volgende:
gaat huub nou wel of niet meedoen aan die gruppie avond?
nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:51 schreef lorence1 het volgende:
Nee, maar hij laat Lieke in de waan. Hij heeft een dineetje voor hun tweeen geregeld, waarschijnlijk was dat de mand met eten die hij verstopte.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:51 schreef lorence1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |