Ja dat zei ie gister al in de uitzending.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:16 schreef Markeerstift het volgende:
Sander dachtook dat Brian nog de normaalste van het stel was..
Welke grap? Ik heb 'm gemist...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Leuke grap Amanda......mislukt....![]()
Die gasten kijken alleen naar de TV uitzendingen dus weten echt niksquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:20 schreef BuffyJan het volgende:
Wat schnel
[..]
Ja dat zei ie gister al in de uitzending.
Dat snap ik echt niet, ik had wel wat anders verwacht van Sander![]()
Ze zijn nu Lieke aan t bashen
Haar smoes over de brede schouders van Lieke....Amanda dachtdat Lieke een man was daarom zoende ze met haar HA HA HA HAquote:
Denk dat mensen die alleen de uitzending zien wel vaker denken dat Brian redelijk normaal is... hij doet tenslotte weinig behalve Amanda bespringen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:20 schreef BuffyJan het volgende:
Wat schnel
[..]
Ja dat zei ie gister al in de uitzending.
Dat snap ik echt niet, ik had wel wat anders verwacht van Sander![]()
Ze zijn nu Lieke aan t bashen
Oh die, die was inderdaad lachen, gieren én brullen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Haar smoes over de brede schouders van Lieke....Amanda dachtdat Lieke een man was daarom zoende ze met haar HA HA HA HA![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
Echt Carlos: praten over je clienten waar ze niet bij zijn. Nu met Lieke over Dennis.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
WB: Ik ging van Parra Brodda naar pacifist.
Soms heel soms is Amanda echt grappigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Als Amanda dronken is ziet ze niet meer dan Lieke een vrouw is, ze vergist zich dan met een man
Hij gebruikt dus maar weer eens een woord waar hij de betekenis niet van kent..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
WB: Ik ging van Parra Brodda naar pacifist.
Raar hè, als je pammetjes slikt.
Dat zit nu eenmaal diep ingebakken in hun lelieblanke zieltjes.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar Amanda en Brian doen het goed, zichzelf voordoen als engeltjes...
Eerlijk blijven?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:16 schreef farscapevr6 het volgende:
maar dennis kwam binnen en vertelde zelf dat ie topvoetballer is en NU ook nog hoog speelt dus wel een beetje eerlijk blijven![]()
Ik heb geen idee, sorry.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:25 schreef Starlie het volgende:
Mensen hoelaat komen de groupies???
Waar komt die haat jegens Huub vandaan, denk jij?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:25 schreef Gert het volgende:
Maar ik vermoed dat het te maken heeft met zijn haat tegenover Huub. Die wil hij kwetsen, op alle manieren, ook via Lieke.
En daar ligt iid mijn ergernis bij BAN, alles wat ze doen is heilig, ze doen nooit wat verkeerd en daar wordt ik echt helemaal gek van. Maar waarschijnlijk is dat wel het beste spel om te spelen ??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zit nu eenmaal diep ingebakken in hun lelieblanke zieltjes.
Dat vermoed ik ook, hij zet alles nu op Jaap maar die is zo onbetrouwbaar als de neten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hij haar teringhoer noemt, snap ik niet. Hij had door hun wederzijdse Alphen-connectie beter een beetje met haar aan kunnen pappen en nog een extra ijzer in het vuur houden.
Maar ik vermoed dat het te maken heeft met zijn haat tegenover Huub. Die wil hij kwetsen, op alle manieren, ook via Lieke.
Misschien voor het speciale etentje met Lieke?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heb geen geluid van deze stream maar zie in een ooghoek dat Huub een mandje boodschappen in de kussenkast verstopt.
[afbeelding]
Voetballers die 1e klasse spelen hebben een zeer goede conditie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerlijk blijven?![]()
OK, dan zal ik eerlijk zijn, en eerlijk toegeven dat je inderdaad een enórme TOP-voetballer bent als je voor Voorschoten '97 voetbalt.![]()
Niet dus. Dennis kan wel zeggen dat-ie de paus is. Maar een topvoetballer speelt betaald voetbal, en niet bij de zaterdag-amateurs.
Dat hij haar teringhoer noemt, snap ik niet. Hij had door hun wederzijdse Alphen-connectie beter een beetje met haar aan kunnen pappen en nog een extra ijzer in het vuur houden.
Ze worden zelden ergens op afgerekend. Het niveau van het programma lijkt op hen afgestemd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En daar ligt iid mijn ergernis bij BAN, alles wat ze doen is heilig, ze doen nooit wat verkeerd en daar wordt ik echt helemaal gek van. Maar waarschijnlijk is dat wel het beste spel om te spelen ??
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:29 schreef petraa het volgende:
Amanda had haar koptelefoon verkeerd op.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerlijk blijven?![]()
OK, dan zal ik eerlijk zijn, en eerlijk toegeven dat je inderdaad een enórme TOP-voetballer bent als je voor Voorschoten '97 voetbalt.![]()
Niet dus. Dennis kan wel zeggen dat-ie de paus is. Maar een topvoetballer speelt betaald voetbal, en niet bij de zaterdag-amateurs.
ook in t zaterdag amateur voetbal wordt betaal en bepaalt niet misselijk![]()
en ik bedoelde dat dennis eerlijk met blijven , eerst zeggen dat ie topsporter is en daarna niets uit kunnen halen, beetje jammer, dan ga je op je bek klaar toch?
ook op het gebied discussie heb ik hem nog niet echt uit zien stijgen boven jaap, huub en lieke, hoeft ook niet maar geeft alleen maar aan dat ie op dat gebied minder is dan zij, hij is waarschijnlijk beter in andere dingen (haren kammen en achter jaap aandrentelen bv)
hoe lompquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:29 schreef petraa het volgende:
Precies, hij verstopt het alleen voor haar. Ik weet trouwens niet waar ze samen gaan eten... misschien in het kantoor?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien voor het speciale etentje met Lieke?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:29 schreef petraa het volgende:
Zou best kunnen, of het zijn de boodschappen van Lieke om te koken. Het zal wel een van beiden zijn ......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien voor het speciale etentje met Lieke?
Kijk alleen de televisiebeelden en je hebt hetzelfde waanbeeld...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:32 schreef riri het volgende:
zijn die bij 3fm niet op de hoogte over de gouden kooi of zo...ze vinden brian de normaalste in dat huis?????????????????
Hij heeft het nu over Jaap, met Huub en Lieke.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
Echt Carlos: praten over je clienten waar ze niet bij zijn. Nu met Lieke over Dennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |