Ik maak me geen enkele illusie omtrent deze figurant.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:57 schreef Disana het volgende:
Hier kun je allerlei teksten bij bedenken![]()
[afbeelding]
Een tuthola die totaal niet waarmaakt waarmee hij binnen kwam.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik maak me geen enkele illusie omtrent deze figurant.
weet hij het nu ook van het etentje?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian baalt, ze mogen niet in het kantoor komen.........
Nee, geen vermoeden. Hij wilde iets van de camera van Japio pakken omdat hij zijn camera moet inleveren (foto's van 3 FM)quote:
Volgens mij weet iedereen het.quote:
Dus alleen Natasia en Amanda weten het?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, geen vermoeden. Hij wilde iets van de camera van Japio pakken omdat hij zijn camera moet inleveren (foto's van 3 FM)
tja....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om dat blonde meisje in het filmpje die kust met Amanda.
Wie weet ???? Je doet hier toch wel verslag hoop ik ........quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:06 schreef Day het volgende:
Vanavond de verloving van Huub en Lieke?
Ja dat vroeg ik net ookal! Het zal me niks verbazen...!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:06 schreef Day het volgende:
Vanavond de verloving van Huub en Lieke?
Voor zover ik weet (maar wat is dat waard ?) denk ik dat idd Natasia het weet, ze heeft het tegen Amanda gezegd. Maar of die het echt begreep is twijfelachtig .....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus alleen Natasia en Amanda weten het?
Het zou mij zeer verbazen, sterker nog, ik houd het voor onmogelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:08 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik net ookal! Het zal me niks verbazen...!![]()
Als ie dat doet is hij helemaal de weg kwijt!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou mij zeer verbazen, sterker nog, ik houdt het voor onmogelijk.
En ze krijgt ....... verlovingsoorbellen ........quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou mij zeer verbazen, sterker nog, ik houd het voor onmogelijk.
Jaap en Cora kenden elkaar veel korter toen ze besloten om te trouwen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:10 schreef eeff het volgende:
[..]
Als ie dat doet is hij helemaal de weg kwijt!![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap en Cora kenden elkaar veel korter toen ze besloten om te trouwen.![]()
Hallo he, Huub loopt haar ook zwaar op te fokken met : ik maak me wel zorgen.... je weet hoe het hier gaat...... geen alcoholrestrictie..... meisjes die maar met 1 reden komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:13 schreef Gigageil het volgende:
Echt erg dat soort mensen die al van te voren jaloers zijn.......die blik in Liekes ogen....
![]()
Aha! Dus het wordt een openlijke liefdesverklaring tegen iedereen die tegen zijn relatie met Liek is?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En ze krijgt ....... verlovingsoorbellen ........![]()
Als jij het zo wilt noemen, andere mensen zien misschien een romantisch diner voor 2.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:15 schreef Day het volgende:
[..]
Aha! Dus het wordt een openlijke liefdesverklaring tegen iedereen die tegen zijn relatie met Liek is?
Toch vind ik dit wel leuk...... nu mag het toch.... komt allemaal goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Hallo he, Huub loopt haar ook zwaar op te fokken met : ik maak me wel zorgen.... je weet hoe het hier gaat...... geen alcoholrestrictie..... meisjes die maar met 1 reden komen.
Ik zou ook behooooooooorlijk kriegel worden.
Zucht.......vrouwen......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Hallo he, Huub loopt haar ook zwaar op te fokken met : ik maak me wel zorgen.... je weet hoe het hier gaat...... geen alcoholrestrictie..... meisjes die maar met 1 reden komen.
Ik zou ook behooooooooorlijk kriegel worden.
Het is heel gezond dat lieke in dit geval jaloers is ze geeft gewoon om die jongen en zij respecteert zichzelf dus 2 goede redenenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:13 schreef Gigageil het volgende:
Echt erg dat soort mensen die al van te voren jaloers zijn.......die blik in Liekes ogen....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |