Denk ik niet. 6 hadden ze al overgeslagen vanwege SBS6.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
- Er komt een nieuwe TV-zender, onder de RTL-naam - gokje is RTL[6]
Gokje, RTL10... Aangezien 10 zich al had geprofileerd onder het nummer 10?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk ik niet. 6 hadden ze al overgeslagen vanwege SBS6.
Heb je daar een bron van?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:21 schreef scanman01 het volgende:
Er is een onderzoek geweest en een dikke meerderheid wil DGK niet terugzien bij RTL.
Is dit het begin van het einde?
RTL 10 misschien.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat onderzoek zegt niet zoveel, lijkt mij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:21 schreef scanman01 het volgende:
Er is een onderzoek geweest en een dikke meerderheid wil DGK niet terugzien bij RTL.
Is dit het begin van het einde?
Het zou DGK niet zijn als dat hele etentje weer met terror eindigt...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu je mond houden Natas, Jaap gaat naar achter... euh sorry, wil je aub er niet over praten
Maar Brian en Amanda zullen het bij "thuiskomst" ook wel weten, ben benieuwd of zij er iets van zeggen
Huubs woorden: Ik ga in die lelijke grijze pakquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:22 schreef Kinga het volgende:
Iemand heeft de kleren van Huub uitgezocht voor vanavond?
Hij heeft spijt van het afbellen denk ik, maarja het is voor een goed doel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgens mij is hij nerveus
[afbeelding]
Na deze shot was er een duidelijke slik
Dus die hebben dat plannetje van Huub gezien om Lieke te verrassen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:26 schreef Peter6000 het volgende:
De poort, daar komen Brian en Amanda.
Gooise vrouwen wilden ze ook niet terugzien bij RTL.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat onderzoek zegt niet zoveel, lijkt mij.
Zelfs als er een miljoen mensen wél DGK terug wil zien, is er altijd nog een "dikke meerderheid" die dat niét wil.
Hij zei vast niet 'die'.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Huubs woorden: Ik ga in die lelijke grijze pak
Het 'gokje is RTL[6]' werd uitgesproken door het NOS-journaal en ze zeiden erbij dat het was vanwege de concurrentie met SBS6.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |