Opzich een wat aparte TT, wat heb je allemaal uitgespookt vandaag?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
had ik er een, is er al 1!
Als ze op vakantie gaan ben jij wel bereid op Jaina te passen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:02 schreef teigan het volgende:
Tvp'tje..
Tara en freecell, ik vind Jaina toch zo mooi joh!!
Ik sta bovenin de ranglijst van toffe freecellsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je hebt de ranglijsten beklommen tot ergens in de top ofzo?
Je staat op de eerste plaats als het gaat om toffe freecells ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik sta bovenin de ranglijst van toffe freecells
Je zei toch dat we niet op je hoefden te wachten met een nieuw topic?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
had ik er een, is er al 1!
Tuurlijk... Komt ze hier maar logeren met een koffertje...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ze op vakantie gaan ben jij wel bereid op Jaina te passen?
vervelende klanten?quote:
Nou ja vanochtend gewoon naar mn werk dus, op mn werk zegt mn baas zo van: ja je ATV middag kan niet doorgaan, het is veelte druk! Dus ik zegquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Opzich een wat aparte TT, wat heb je allemaal uitgespookt vandaag?
Nee, klopt,mara ik was klaarbijgelezen, en zag dat het volle bak was! Dus dacht, maak ik er alsnog een. Maar te laat dus.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je zei toch dat we niet op je hoefden te wachten met een nieuw topic?
Ohja, ehm.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:08 schreef teigan het volgende:
[..]
Tuurlijk... Komt ze hier maar logeren met een koffertje...
dikke onzin. gewoon 6 tot 8 weken binnen houden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ohja, ehm.
Mijn ouders hebben ergens het idee vandaan om onze katten 48 uur in het donker op te sluiten. (badkamer dus.) om zo hun geheugen qua plekken en shit te verwijderen, zodat ze hier in het nieuwe huis kunnen wennen en niet meteen weglopen ofzo..
Iemand die dat idee kent?
of ervaring?
of andere ideeen?
dat is pas *kras*-muziekquote:
Ja, dat is ook redelijk krasserig. Maar niet dat doorgaans zeik nummer.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat is pas *kras*-muziek(in de zin van: heel mooi, maar ook heel deprimerend). The miracle and the sleeper
.
Ikeaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:31 schreef maok het volgende:
Moi, ik ben net in mijn eentje uit eten geweest bij de IKEA(ik moest er toch zijn)
TVP dus
Bon Jovi heb ik de laatste tijd juist steeds aan staanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, dat is ook redelijk krasserig. Maar niet dat doorgaans zeik nummer.
"If you don't say what's on your mind, baby, you wanna make an memoryyyy"
Bon Jovi![]()
Hebben ze toevallig nog een leuke bank in de aanbieding?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:31 schreef maok het volgende:
Moi, ik ben net in mijn eentje uit eten geweest bij de IKEA(ik moest er toch zijn)
TVP dus
Komt allemaal door Renesite.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bon Jovi heb ik de laatste tijd juist steeds aan staan(wel hun oude muziek: liveopnamen van rond 1995
). Blijft een geweldige band. Jammer dat ze nu ( = sinds 2000) zulke troep maken.
True... Ik heb nu nieuwerwetse troep aan staan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bon Jovi heb ik de laatste tijd juist steeds aan staan(wel hun oude muziek: liveopnamen van rond 1995
). Blijft een geweldige band. Jammer dat ze nu ( = sinds 2000) zulke troep maken.
Ach... ik gok nogsteeds waar hij op school zitquote:
Eh nee?quote:
Ha! Jij bent 16quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eh nee?
Ik ben gewoon te slim voor studie.![]()
Zelfs te slim voor leerplicht.meh, fuck hun jewaids.
Gokken heeft al een boel maanden geen zin meer, ik sta nergens ingeschreven.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach... ik gok nogsteeds waar hij op school zit
* Renesite 'studeert' juridische dienstverleningEind volgend jaar hopelijk bestuurskunde
![]()
'gelukkig'quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gokken heeft al een boel maanden geen zin meer, ik sta nergens ingeschreven.
stoer hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eh nee?
Ik ben gewoon te slim voor studie.![]()
Zelfs te slim voor leerplicht.meh, fuck hun jewaids.
is de leerplicht tot 16?quote:
Ik was dus aan het kijken naar een bank dus misschien heb ik er binnenkort wel eentje over.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hebben ze toevallig nog een leuke bank in de aanbieding?
Bij de trendhopper wel, tot 50 procent ofzo.
en ik moet nog een bank hebben..
Hij gaat gewoon een rijke vrouw trouwen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
stoer hoor.
We praten wel weer als jij van een uitkering moet rondkomen en ik een eigen huis kan kopen.
1 dag in de week tot 18 jaar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
is de leerplicht tot 16?
ik dacht tot 18..
Hm, ik ben er nog steeds niet uit.
iemand die het antwoord heeft + bron?
Hehe, die uitkering hoef ik niet aan te vragen, daar heb ik dan straks 22 assistenten voor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
stoer hoor.
We praten wel weer als jij van een uitkering moet rondkomen en ik een eigen huis kan kopen.
studeerde jij niet nederlands? :pquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
stoer hoor.
Hap hap hapquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
stoer hoor.
Ikquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
En wie zegt dat hij vrijwillig niet naar school gaat?
Najah, het niveau van de lessen was echt om te huilen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
En wie zegt dat hij vrijwillig niet naar school gaat?
oh, krijgen we hem weerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:42 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
studeerde jij niet nederlands? :p
(vergeet dat koophuis dan maar)
Doet iedereen, is ook niet erg.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Sebasser, ik had je dus serieus op 21 geschat he?
ga dan een niveau hoger ofzo.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Najah, het niveau van de lessen was echt om te huilen.
Dus het was of dommer worden, of gewoon thuis blijven.
Autodidactie is OKquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Najah, het niveau van de lessen was echt om te huilen.
Dus het was of dommer worden, of gewoon thuis blijven.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Autodidactie is OKNa het VWO MBO gaan doen is btw het domste en slimste wat ik ooit heb gedaan
Zo'n eentje die erg veel rookt ofzo, eentje die binnen 2 minuten na ons trouwen, dood gaat.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon een rijke vrouw trouwen.
Ik vind je echt stoerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo'n eentje die erg veel rookt ofzo, eentje die binnen 2 minuten na ons trouwen, dood gaat.
of nog sneller alsjeblieft.
Nee, jullie weten niet in welke situaties ik mij begeef.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ga dan een niveau hoger ofzo.
Meteen maar helemaal stoppen, da's pas dom.
Ok, dat horen we dan nog wel, want een apart verhaal blijft het, dat snap je zelf ook welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, jullie weten niet in welke situaties ik mij begeef.
En al helemaal weten jullie niets over mijn school, behalve dat ie zuigt.
Ik praat daar ook niet op FOK! over.. irl wil ik iedereen best even grondig uitleggen waarom wel en waarom wat niet en toch wel. gesnapt?
Je moeder zei gisteren nog dat de sla wat flauw was, misschien een tip voor je humor.quote:
Haquote:
Heel erg ingewikkeld verhaal, en dat een klotenaap als een Renesite, met zijn 14 jaar ervaring op 1 a 2 scholen. l..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, dat horen we dan nog wel, want een apart verhaal blijft het, dat snap je zelf ook wel.
Wat?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Haipv een ander op de kast jagen zit hij er zelf nu.
* Renesite stelt zijn doelen voor de avond eventjes bij.
Never judge a man until you have walked two moons in hs mocassins.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, dat horen we dan nog wel, want een apart verhaal blijft het, dat snap je zelf ook wel.
"nerd"quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat?
Oh.
Nee, ik reageerde gewoon terug op jouw zin..
Whehe, klotenerd.
klotenaabquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:50 schreef Renesite het volgende:
Oh, ik ben nu ook nog ervaringloos ben![]()
Whatever. Echt een dikke whatever.
Je ging naar de stad toch? toch?quote:
Nee, sokken aandoen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je ging naar de stad toch? toch?
Blijf je nog een half uurtje hangen.
Gezellig
Zoals vroeger
Echt heerlijk, een zeikbui hebben en dan op internet mensen op de kast krijgen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik vind je best grappig soms Rene, qua kansloosheid.
Ho.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Rene, het is nooit goed je eigen frustraties op anderen af te reageren.
Ik kan het weten
okequote:
Verklaar je naam trouwens eens/quote:
Check zijn fotoboek voor een verklaringquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Verklaar je naam trouwens eens/We zagen bij de plato ineens Tangerine in een muziekbak staan, en moesten aan ju dneken! Ben jij een band met een veel te kleine onderbroek aan, of is er een andere verklaring?
Watwatwat!? neeeee!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Verklaar je naam trouwens eens/We zagen bij de plato ineens Tangerine in een muziekbak staan, en moesten aan ju dneken! Ben jij een band met een veel te kleine onderbroek aan, of is er een andere verklaring?
-edit- op verzoek van Tangarinequote:
Hop!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:24 schreef nietzman het volgende:
Hee.
Eindbeoordelingen gehad, schooljaar afgerond. Haroe.
Als ik s nachts niet slapen kanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
as ik 's nachts net sliepe kin
rop ik har of se by my komme kin
ik bin siik fan de leafde
kom dochs fluch myn leafste
dreamfamke, oh ik leavje myn dreamfamke
dreamfamke sinne fan myn hert
leit njonken my yn myn bêd
ik wit wol: it is mar sabeare
mar ik mei sa graach fantaseare
oer myn dreamfamke, oh ik leavje myn dreamfamke
Geen blije bui?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Avond. Wat een stom gelul allemaal.
nog een paar dagen, DaD, nog een paar dagen!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Avond. Wat een stom gelul allemaal.
En dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nog een paar dagen, DaD, nog een paar dagen!
Miauw, miauw brr miauw miauw brrr miauw miew miauw miauw miew miew, miauw brrr miauw miauw miauw miauw miauw.quote:
Bitchfight? Waar?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ik ben wel vrolijk.. Maar wat een bitchfight weer hier zeg.
.
Nog een paar daagjes is Do2 terug.. En komende vrijdag gaan we saampjes op vakantie.
Sebasser liep in het begin van het topic ook al te kattenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sebasser en Renesite, misschien? Het is niet m'n bedoeling om dingen weer op te rakelen of zo hoor..
Ik beschuldig je nergens van lieverd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sebasser liep in het begin van het topic ook al te katten
Ja, dan ga ik ook van een muggescheet een olifanten drol maken
Mieuwquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:33 schreef maok het volgende:
[..]
Miauw, miauw brr miauw miauw brrr miauw miew miauw miauw miew miew, miauw brrr miauw miauw miauw miauw miauw.
Vertaling voor de niet poezen: Welkom hier, je was zeker benieuwt wat je baasjes allemaal over jou vertellen op ons forum, ik kan je zeggen dat is niets dan goeds.
Heyquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Purrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Mij en sebasser FYIquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Purrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Was geniaal in het lichaam van Donkeyquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:50 schreef teigan het volgende:
Waarom moe tik nou gelijk aan Puss in boots denken?
Mijn beide poezebeesten zijn gecastreerd dan wel gesteriliseerd, en ik zlef ben niet into bestialiteitenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja
Ze is nog niet geslachtsrijp enzo
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja
Ze is nog niet geslachtsrijp enzo
Ik dacht dat je purrrr zei tegen DaD - en dat Freecell vond dat ze te jong voor je was en niet geslachtsrijp was...?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, wij hebben het over Jaina,erwijl jij met je perverse gedachten aan ChipsZak. denkt
DaD ligt al lang en breed op bedquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik dacht dat je purrrr zei tegen DaD - en dat Freecell vond dat ze te jong voor je was en niet geslachtsrijp was...?
van dat soort beslommeringen ben ik verder ook bijster goed op de hoogtequote:
Ja, ik snapte er geen donder vanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar dat verklaart wle je mij en sebasser post ineens
We zeggen altijd ff truste tegen elkaar via SMS of chatprogrammaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
van dat soort beslommeringen ben ik verder ook bijster goed op de hoogte
Tofquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We zeggen altijd ff truste tegen elkaar via SMS of chatprogramma
Eigenlijk het laatste welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
ja mar als we gaan slapen dan dus he? Maar dan niet zo alleen truste, maar echt 5 minuten zwaaien en knuffelen en kussen en zo
Of ga je nu slapen en lul ik uit mn nek?
Ik kom niet in topics met auto'squote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:28 schreef Renesite het volgende:
Oh alex, Die auto van dirkh moet je toch even lezen - ZO grappigik heb er de hik van
Stel je anders even voor ofzo..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:43 schreef manou het volgende:
zo topicdeel 83 alweer!!!! sjezus, hoop dat alles goed met jullie allen gaat!
Schiphol is een kut-vakantiebestemming hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:33 schreef Jesse_ het volgende:
en naar schiphol wiiiiiiiiiii
Heeft ze echt een schoonheidssalon?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 07:36 schreef teigan het volgende:goeiemorgen!!
manou, jij had toch een schoonheidssalon opgestart? Krijg je nou ook korting als je zegt dat je van fok! bent?
ik dacht dat ze zoiets aan het opstarten was..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Heeft ze echt een schoonheidssalon?
Wat kost het om je wimpers te laten verven (voor fokkers)
Ik ben weg gegaan vóór de handvastingquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:07 schreef Viking84 het volgende:
Hallo Chipszak.. Hoe was de bruiloft? Alex was bij jou, gisteren? Maar ik lees in zijn verhaal niks over de bruiloft...
.
Hij zit niet op school.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach... ik gok nogsteeds waar hij op school zit
* Renesite 'studeert' juridische dienstverleningEind volgend jaar hopelijk bestuurskunde
![]()
Het was zoooooo mooiquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:07 schreef Viking84 het volgende:
Hallo Chipszak.. Hoe was de bruiloft? Alex was bij jou, gisteren? Maar ik lees in zijn verhaal niks over de bruiloft...
.
Daar zijn horizontale foto's geschikter voorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
liev.
*rechtermuisknop: 'als bureaubladachtergrond instellen'.
Die ballon doet ut em.quote:
Maar alleen omdat er happy meal opstaat.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:52 schreef Aryon het volgende:
[..]
Die ballon doet ut em.![]()
Goedemiddag allemaal trouwens. Gaat iemand nog vanaaf naar de Grote Markt voor het grote feest?
Ja inderdaad. Vind het wel 1 van de mooiste, maar de mooiste, neh. Vind sowieso de nieuwe stijl in architectuur niet heel mooi. Al die vierkanten en aparte vormen in het landschap. Blegh..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:00 schreef MaxMark het volgende:
'Apenrots' van Gasunie is 's lands mooiste gebouw
Dit zegt toch wel wat over hoe weinig mooie gebouwen er zijn in NL
Whehe, laller.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:01 schreef Tangarine het volgende:
Ik doe meestal lief en aardig, maar ik vind wel dat sebas af en toe de waarheid mag horen wat betreft zijn gezeik en gebagger. Dat hij zich verveelt, oke, maar hij moet leren ook af en toe z'n mond te houden, en dat niet alles wat hij zegt tof is.
Gelukkig is Chipszak. geen breezersletje.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar alleen omdat er happy meal opstaat.
Ja.
Klopt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gelukkig is Chipszak. geen breezersletje.
Dat vind je nog leuk ook?quote:
Pics?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:11 schreef nietzman het volgende:
Ach, als je de Gasunie van binnen hebt bekeken is het zowaar een terechte winnaar.
Breezersletten mag dan makkelijke sex zijn, die hebben niet mn interesse. CZ. is een puikende vrouw, en als ik een dame trakteer op een McSnack, verwacht ik daar niets voor terugquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat vind je nog leuk ook?
Je had wel extra gratis gepijpt kunnen worden voor die happy meal hoor.
Mah nu niet, ja, of chipszak. moet een verkapte breezerslet zijn, maar dat denk ik niet.
heeft CZ. wel je interesse dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Breezersletten mag dan makkelijke sex zijn, die hebben niet mn interesse. CZ. is een puikende vrouw, en als ik een dame trakteer op een McSnack, verwacht ik daar niets voor terug
Dit is zeer goed geroepen, slim! bravo!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Breezersletten mag dan makkelijke sex zijn, die hebben niet mn interesse. CZ. is een puikende vrouw, en als ik een dame trakteer op een McSnack, verwacht ik daar niets voor terug
Altijd handig voor als hij ziek is ofzo, om dan een verzekering bij CZ te hebben.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
heeft CZ. wel je interesse dan?.
Ik ga even boodschappen doen.
Maar voor op het balkon staan geen kabouters, ook niet voor het raam. Achter wel, maar daar is alleen een parkeerplaats. Ik denk niet dat je daar fietste, loopt namelijk doodquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:31 schreef Sebasser het volgende:
Ja, geen idee.
Waren stuk of 6 mensen met een aanhanger bezig en alles, precies onder het balkon met de gele kabouters.
Misschien waren ze er maar 5 seconden, ik weet het niet.
Niet over de weg die doodliep, maar wel over zo'n weg dat ik er wel zicht op had.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Maar voor op het balkon staan geen kabouters, ook niet voor het raam. Achter wel, maar daar is alleen een parkeerplaats. Ik denk niet dat je daar fietste, loopt namelijk dood
Ga ik met een oninteressante vrouw leuke dingen doen? Zie je me daar voor aan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
heeft CZ. wel je interesse dan?.
Ik ga even boodschappen doen.
Tis wel een leuk gebouw, das al heel wat.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:00 schreef MaxMark het volgende:
'Apenrots' van Gasunie is 's lands mooiste gebouw
Dit zegt toch wel wat over hoe weinig mooie gebouwen er zijn in NL
Ah, Bessemoerstraat, en achter gebeurd altjd vanalles. Dus dat kan welquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet over de weg die doodliep, maar wel over zo'n weg dat ik er wel zicht op had.
en twas achter ja.
Ja?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:10 schreef Grulez het volgende:
Behoorlijk.
BOOYA.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga ik met een oninteressante vrouw leuke dingen doen? Zie je me daar voor aan?
Daar zit je probleem.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Windows
Opzich wel, maar dat verklaard niet waarom ik het laatst ook eens onder linux had..quote:
Hadden we al opnieuw geinstalleerd.quote:
dat denk ik idd ook, CZ.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:14 schreef Sebasser het volgende:
Hm, installeer eens nieuwe videokaart drivers, had ik ook een keer, hiermee opgelost...
Ooh, dan is het zeker bij die drivers.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hadden we al opnieuw geinstalleerd.
Ja tuurlijk, Linux is niet gemaakt voor mensen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:15 schreef Sebasser het volgende:
Opzich wel, maar dat verklaard niet waarom ik het laatst ook eens onder linux had..
Ja, of je moet al voor mac zijn.
Waaaat, dat ziet er erg mooi uit. inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
http://flickr.com/search/?q=gasunie
[afbeelding]
Macquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, Linux is niet gemaakt voor mensen.
Klein groepje maar, stuk of 20 mensen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:27 schreef teigan het volgende:
Sebasser, hoeveelmensne waren dat op skates dan?
Nee, want dit is een rokje, shirtje en vestje ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:30 schreef Viking84 het volgende:
CZ., is dat ook dat jurkje waarin je vast zat met je piercing?.
hahaaaaaaa maar dat doe ik niet!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee, want dit is een rokje, shirtje en vestje ?![]()
Bovendien had ik bij de handvasting een lange jurk aan.
Alexxxxx heeft 1 foto van mij, een oude, waar je alleen de bovenkant van die jurk ziet, waarin ik dus vastraakte. Vraag hem maar even om die foto
![]()
Ja, Alexxxxx, die foto mag je hier posten.
Hallo Allemaal!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:32 schreef Tangarine het volgende:
Haai allemaal!
Net nieuw horloge gekocht, wheeeenu nog maar een stukje gaan lezen voor m'n studie...
Ik had eergister trouwens 32 km/uquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:31 schreef Sebasser het volgende:
Twas die een straat waar die snelheidmeterding ook zit.
Alleen dan over de brug... die straat.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hahaaaaaaa maar dat doe ik niet!
mn uploaderij is weg
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hallo Allemaal!
Ja? wat voor een? zo'n shitty sportwatch van de gap?
Ofwah? lees ze.
daar heb jij heul geen geld voorquote:
Alex probeert de foto met de schuldige jurk alsnog online te zetten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
daar heb jij heul geen geld voor.
Ik ga even CoD2 spelen op de Xbox live.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
daar heb jij heul geen geld voor.
Ik ga even CoD2 spelen op de Xbox live.
* Alexxxxx doiet nu heel erg zn best!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Alex probeert de foto met de schuldige jurk alsnog online te zetten.
Als j ff wacht.
Tudum Tssh.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
* Alexxxxx doiet nu heel erg zn best!
Wou je zeggen dat je dat net niet deed dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
* Alexxxxx doiet nu heel erg zn best!
Zeker.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nu gaat ie snel zeggen dat het een typ foutje was hoor!!
Nietwaar, je neemt het gewoon voor hem op he!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
hij bedoeltmaar heeft per ongeluk een : er voor gezet!
Echt, een fototoestel in de buurt van chipszak. is gewoon automatisch 400 foto's ofzo.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt nog niet eens de helft gezien
Typtifosi zijn er voor elkaar!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nietwaar, je neemt het gewoon voor hem op he!
Boefjes!
edit;quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wachtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Echt, een fototoestel in de buurt van chipszak. is gewoon automatisch 400 foto's ofzo.
Hoi. Vind jij ABN ook zo leuk?quote:
Oke.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:55 schreef Grulez het volgende:
Armin van Buuren en Lucie Silvas op Grote Markt
Op 23 juni 2007 wordt 's avonds in De Euroborg de finale gespeeld om het UEFA EK onder 21. In de binnenstad van Groningen begint overdag de Grande Finale al. Vanaf 13.00 uur zal zich daar een spetterend muzikaal programma afspelen, voor iedereen gratis toegangelijk. Niet alleen Armin van Buuren doet Groningen weer aan, maar ook Lucie Silvas zal op het grote podium te bewonderen zijn
Het programma van die dag ziet er als volgt uit.
12.45 - 13.15 uur Thomas Azier
13.45 - 14.15 uur Bond tegen Harries
14.45 - 15.45 uur Boris
16.00 - 20.00 uur Radio 538, met om circa 19.45 Fouradi
21.00 - 22.00 uur Room Eleven
22.30 - 23.30 uur Lucie Silvas
00.00 - 01.00 uur Armin van Buuren
Nee. TT.quote:
Nee. Ik vroeg het daarom ook.quote:
hehe ja en dat is precies tijdens de wedstrijdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oke.
Als ik zou gaan, wat ik dus niet ga doendan zou ik alleen gaan voor Room Eleven.
Maar dat is het me niet waard
Zolang hij er maar geen bont van maaktquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:57 schreef Sebasser het volgende:
Oh, hoor je dat chipszak? hij houdt van dierenleed!Nerts!
oooh!!!
Ja, maar die hoef ik sowieso niet te zien enzooquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:58 schreef Grulez het volgende:
[..]
hehe ja en dat is precies tijdens de wedstrijd![]()
Staat dat paard ineens in de bus zelfquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zegt die buschaffeur zo; Kom er eens af!?
Oh.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee. Ik vroeg het daarom ook.
TUDUM TSSH!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Staat dat paard ineens in de bus zelf
Inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom is Jong Oranje ineens zo populair? Wat hebben we nou aan hen? Of mis ik het punt?
Komt door de nieuwe bril van Foppe de Haan. (Die btw buurmanis van een oom en tante van mequote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom is Jong Oranje ineens zo populair? Wat hebben we nou aan hen? Of mis ik het punt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |