Wat?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Haipv een ander op de kast jagen zit hij er zelf nu.
* Renesite stelt zijn doelen voor de avond eventjes bij.
Never judge a man until you have walked two moons in hs mocassins.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, dat horen we dan nog wel, want een apart verhaal blijft het, dat snap je zelf ook wel.
"nerd"quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat?
Oh.
Nee, ik reageerde gewoon terug op jouw zin..
Whehe, klotenerd.
klotenaabquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:50 schreef Renesite het volgende:
Oh, ik ben nu ook nog ervaringloos ben![]()
Whatever. Echt een dikke whatever.
Je ging naar de stad toch? toch?quote:
Nee, sokken aandoen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je ging naar de stad toch? toch?
Blijf je nog een half uurtje hangen.
Gezellig
Zoals vroeger
Echt heerlijk, een zeikbui hebben en dan op internet mensen op de kast krijgen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik vind je best grappig soms Rene, qua kansloosheid.
Ho.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Rene, het is nooit goed je eigen frustraties op anderen af te reageren.
Ik kan het weten
okequote:
Verklaar je naam trouwens eens/quote:
Check zijn fotoboek voor een verklaringquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Verklaar je naam trouwens eens/We zagen bij de plato ineens Tangerine in een muziekbak staan, en moesten aan ju dneken! Ben jij een band met een veel te kleine onderbroek aan, of is er een andere verklaring?
Watwatwat!? neeeee!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Verklaar je naam trouwens eens/We zagen bij de plato ineens Tangerine in een muziekbak staan, en moesten aan ju dneken! Ben jij een band met een veel te kleine onderbroek aan, of is er een andere verklaring?
-edit- op verzoek van Tangarinequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |