Wat?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Haipv een ander op de kast jagen zit hij er zelf nu.
* Renesite stelt zijn doelen voor de avond eventjes bij.
Never judge a man until you have walked two moons in hs mocassins.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, dat horen we dan nog wel, want een apart verhaal blijft het, dat snap je zelf ook wel.
"nerd"quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat?
Oh.
Nee, ik reageerde gewoon terug op jouw zin..
Whehe, klotenerd.
klotenaabquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:50 schreef Renesite het volgende:
Oh, ik ben nu ook nog ervaringloos ben![]()
Whatever. Echt een dikke whatever.
Je ging naar de stad toch? toch?quote:
Nee, sokken aandoen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je ging naar de stad toch? toch?
Blijf je nog een half uurtje hangen.
Gezellig
Zoals vroeger
Echt heerlijk, een zeikbui hebben en dan op internet mensen op de kast krijgen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik vind je best grappig soms Rene, qua kansloosheid.
Ho.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Rene, het is nooit goed je eigen frustraties op anderen af te reageren.
Ik kan het weten
okequote:
Verklaar je naam trouwens eens/quote:
Check zijn fotoboek voor een verklaringquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Verklaar je naam trouwens eens/We zagen bij de plato ineens Tangerine in een muziekbak staan, en moesten aan ju dneken! Ben jij een band met een veel te kleine onderbroek aan, of is er een andere verklaring?
Watwatwat!? neeeee!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Verklaar je naam trouwens eens/We zagen bij de plato ineens Tangerine in een muziekbak staan, en moesten aan ju dneken! Ben jij een band met een veel te kleine onderbroek aan, of is er een andere verklaring?
-edit- op verzoek van Tangarinequote:
Hop!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:24 schreef nietzman het volgende:
Hee.
Eindbeoordelingen gehad, schooljaar afgerond. Haroe.
Als ik s nachts niet slapen kanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
as ik 's nachts net sliepe kin
rop ik har of se by my komme kin
ik bin siik fan de leafde
kom dochs fluch myn leafste
dreamfamke, oh ik leavje myn dreamfamke
dreamfamke sinne fan myn hert
leit njonken my yn myn bêd
ik wit wol: it is mar sabeare
mar ik mei sa graach fantaseare
oer myn dreamfamke, oh ik leavje myn dreamfamke
Geen blije bui?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Avond. Wat een stom gelul allemaal.
nog een paar dagen, DaD, nog een paar dagen!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Avond. Wat een stom gelul allemaal.
En dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nog een paar dagen, DaD, nog een paar dagen!
Miauw, miauw brr miauw miauw brrr miauw miew miauw miauw miew miew, miauw brrr miauw miauw miauw miauw miauw.quote:
Bitchfight? Waar?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ik ben wel vrolijk.. Maar wat een bitchfight weer hier zeg.
.
Nog een paar daagjes is Do2 terug.. En komende vrijdag gaan we saampjes op vakantie.
Sebasser liep in het begin van het topic ook al te kattenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sebasser en Renesite, misschien? Het is niet m'n bedoeling om dingen weer op te rakelen of zo hoor..
Ik beschuldig je nergens van lieverd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sebasser liep in het begin van het topic ook al te katten
Ja, dan ga ik ook van een muggescheet een olifanten drol maken
Mieuwquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:33 schreef maok het volgende:
[..]
Miauw, miauw brr miauw miauw brrr miauw miew miauw miauw miew miew, miauw brrr miauw miauw miauw miauw miauw.
Vertaling voor de niet poezen: Welkom hier, je was zeker benieuwt wat je baasjes allemaal over jou vertellen op ons forum, ik kan je zeggen dat is niets dan goeds.
Heyquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Purrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Mij en sebasser FYIquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Purrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Was geniaal in het lichaam van Donkeyquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:50 schreef teigan het volgende:
Waarom moe tik nou gelijk aan Puss in boots denken?
Mijn beide poezebeesten zijn gecastreerd dan wel gesteriliseerd, en ik zlef ben niet into bestialiteitenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja
Ze is nog niet geslachtsrijp enzo
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja
Ze is nog niet geslachtsrijp enzo
Ik dacht dat je purrrr zei tegen DaD - en dat Freecell vond dat ze te jong voor je was en niet geslachtsrijp was...?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, wij hebben het over Jaina,erwijl jij met je perverse gedachten aan ChipsZak. denkt
DaD ligt al lang en breed op bedquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik dacht dat je purrrr zei tegen DaD - en dat Freecell vond dat ze te jong voor je was en niet geslachtsrijp was...?
van dat soort beslommeringen ben ik verder ook bijster goed op de hoogtequote:
Ja, ik snapte er geen donder vanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar dat verklaart wle je mij en sebasser post ineens
We zeggen altijd ff truste tegen elkaar via SMS of chatprogrammaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
van dat soort beslommeringen ben ik verder ook bijster goed op de hoogte
Tofquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We zeggen altijd ff truste tegen elkaar via SMS of chatprogramma
Eigenlijk het laatste welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
ja mar als we gaan slapen dan dus he? Maar dan niet zo alleen truste, maar echt 5 minuten zwaaien en knuffelen en kussen en zo
Of ga je nu slapen en lul ik uit mn nek?
Ik kom niet in topics met auto'squote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:28 schreef Renesite het volgende:
Oh alex, Die auto van dirkh moet je toch even lezen - ZO grappigik heb er de hik van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |