Mieuwquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:33 schreef maok het volgende:
[..]
Miauw, miauw brr miauw miauw brrr miauw miew miauw miauw miew miew, miauw brrr miauw miauw miauw miauw miauw.
Vertaling voor de niet poezen: Welkom hier, je was zeker benieuwt wat je baasjes allemaal over jou vertellen op ons forum, ik kan je zeggen dat is niets dan goeds.
Heyquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Purrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Mij en sebasser FYIquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Purrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Was geniaal in het lichaam van Donkeyquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:50 schreef teigan het volgende:
Waarom moe tik nou gelijk aan Puss in boots denken?
Mijn beide poezebeesten zijn gecastreerd dan wel gesteriliseerd, en ik zlef ben niet into bestialiteitenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja
Ze is nog niet geslachtsrijp enzo
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja
Ze is nog niet geslachtsrijp enzo
Ik dacht dat je purrrr zei tegen DaD - en dat Freecell vond dat ze te jong voor je was en niet geslachtsrijp was...?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, wij hebben het over Jaina,erwijl jij met je perverse gedachten aan ChipsZak. denkt
DaD ligt al lang en breed op bedquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik dacht dat je purrrr zei tegen DaD - en dat Freecell vond dat ze te jong voor je was en niet geslachtsrijp was...?
van dat soort beslommeringen ben ik verder ook bijster goed op de hoogtequote:
Ja, ik snapte er geen donder vanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar dat verklaart wle je mij en sebasser post ineens
We zeggen altijd ff truste tegen elkaar via SMS of chatprogrammaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
van dat soort beslommeringen ben ik verder ook bijster goed op de hoogte
Tofquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We zeggen altijd ff truste tegen elkaar via SMS of chatprogramma
Eigenlijk het laatste welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
ja mar als we gaan slapen dan dus he? Maar dan niet zo alleen truste, maar echt 5 minuten zwaaien en knuffelen en kussen en zo
Of ga je nu slapen en lul ik uit mn nek?
Ik kom niet in topics met auto'squote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:28 schreef Renesite het volgende:
Oh alex, Die auto van dirkh moet je toch even lezen - ZO grappigik heb er de hik van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |