Dat je hem kan uitklappen er je opeens 2 auto's hebt ofwatquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:38 schreef Snakey het volgende:
Het is bst praktisch hoor, denk ik....
idd, bovenste helft is net 'n invalidewagenquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:38 schreef Skic. het volgende:
Past wel bij hem.
Weet ik veel, ik vraag me altijd af hoe je er een sleurhut aan vastknoopt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat je hem kan uitklappen er je opeens 2 auto's hebt ofwat
Herkenning waarschijnlijk. De voorkant ziet eruit als een vrouw met grote slappe borsten en een te strakke BH.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:41 schreef opgebaarde het volgende:
Deze wagen schijnt het ook goed te doen bij de vrouwen
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Herkenning waarschijnlijk. De voorkant ziet eruit als een vrouw met grote slappe borsten en een te strakke BH.
ductapequote:Op donderdag 21 juni 2007 18:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik vraag me altijd af hoe je er een sleurhut aan vastknoopt.
quote:duidelijk 'n practical joke van Fiat's designteam
waarschijnlijk had Pedro gewed met Luigi dat "mensen toch alles wel kopen als je er maar een mooi verhaal omheen maakt"
om 3 kratjes Azurri bier ofzo
en bij deze heeft Pedro gewonnen
Al m'n topics zijn in feite goed, alleen jullie zien het gewoon nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:52 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een gedrocht.
Tevens kuttopic, want van Dribbel_ [afbeelding]
Ik zie het niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:53 schreef SHE het volgende:
Volgens mij is dit Dribbel's minst kutte topic ooit.
Neh, zijn vrouw is volgens mij de slimste van de twee.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Hij is vast door z'n vrouw gedwongen dat ding te kopen
Is het haar toch gelukt hem een oor aan te naaien, zij hoeft er niet in naar haar werkquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Neh, zijn vrouw is volgens mij de slimste van de twee.
Een oor? Een hele multipla aangenaaid zal je bedoelen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is het haar toch gelukt hem een oor aan te naaien, zij hoeft er niet in naar haar werk
arm mennekequote:Op donderdag 21 juni 2007 18:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een oor? Een hele multipla aangenaaid zal je bedoelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |