Dat je hem kan uitklappen er je opeens 2 auto's hebt ofwatquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:38 schreef Snakey het volgende:
Het is bst praktisch hoor, denk ik....
idd, bovenste helft is net 'n invalidewagenquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:38 schreef Skic. het volgende:
Past wel bij hem.
Weet ik veel, ik vraag me altijd af hoe je er een sleurhut aan vastknoopt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat je hem kan uitklappen er je opeens 2 auto's hebt ofwat
Herkenning waarschijnlijk. De voorkant ziet eruit als een vrouw met grote slappe borsten en een te strakke BH.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:41 schreef opgebaarde het volgende:
Deze wagen schijnt het ook goed te doen bij de vrouwenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Herkenning waarschijnlijk. De voorkant ziet eruit als een vrouw met grote slappe borsten en een te strakke BH.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ductapequote:Op donderdag 21 juni 2007 18:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik vraag me altijd af hoe je er een sleurhut aan vastknoopt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:duidelijk 'n practical joke van Fiat's designteam
waarschijnlijk had Pedro gewed met Luigi dat "mensen toch alles wel kopen als je er maar een mooi verhaal omheen maakt"
om 3 kratjes Azurri bier ofzo
en bij deze heeft Pedro gewonnen
Al m'n topics zijn in feite goed, alleen jullie zien het gewoon nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:52 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een gedrocht.
Tevens kuttopic, want van Dribbel_ [afbeelding]
Ik zie het niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:53 schreef SHE het volgende:
Volgens mij is dit Dribbel's minst kutte topic ooit.
Neh, zijn vrouw is volgens mij de slimste van de twee.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Hij is vast door z'n vrouw gedwongen dat ding te kopen
Is het haar toch gelukt hem een oor aan te naaien, zij hoeft er niet in naar haar werkquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Neh, zijn vrouw is volgens mij de slimste van de twee.
Een oor? Een hele multipla aangenaaid zal je bedoelen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is het haar toch gelukt hem een oor aan te naaien, zij hoeft er niet in naar haar werk
arm mennekequote:Op donderdag 21 juni 2007 18:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een oor? Een hele multipla aangenaaid zal je bedoelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop