Stel je anders even voor ofzo..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:43 schreef manou het volgende:
zo topicdeel 83 alweer!!!! sjezus, hoop dat alles goed met jullie allen gaat!
Schiphol is een kut-vakantiebestemming hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:33 schreef Jesse_ het volgende:
en naar schiphol wiiiiiiiiiii
Heeft ze echt een schoonheidssalon?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 07:36 schreef teigan het volgende:goeiemorgen!!
manou, jij had toch een schoonheidssalon opgestart? Krijg je nou ook korting als je zegt dat je van fok! bent?
ik dacht dat ze zoiets aan het opstarten was..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Heeft ze echt een schoonheidssalon?
Wat kost het om je wimpers te laten verven (voor fokkers)
Ik ben weg gegaan vóór de handvastingquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:07 schreef Viking84 het volgende:
Hallo Chipszak.. Hoe was de bruiloft? Alex was bij jou, gisteren? Maar ik lees in zijn verhaal niks over de bruiloft...
.
Hij zit niet op school.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach... ik gok nogsteeds waar hij op school zit
* Renesite 'studeert' juridische dienstverleningEind volgend jaar hopelijk bestuurskunde
![]()
Het was zoooooo mooiquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:07 schreef Viking84 het volgende:
Hallo Chipszak.. Hoe was de bruiloft? Alex was bij jou, gisteren? Maar ik lees in zijn verhaal niks over de bruiloft...
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |