dat is pas *kras*-muziekquote:
Ja, dat is ook redelijk krasserig. Maar niet dat doorgaans zeik nummer.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat is pas *kras*-muziek(in de zin van: heel mooi, maar ook heel deprimerend). The miracle and the sleeper
.
Ikeaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:31 schreef maok het volgende:
Moi, ik ben net in mijn eentje uit eten geweest bij de IKEA(ik moest er toch zijn)
TVP dus
Bon Jovi heb ik de laatste tijd juist steeds aan staanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, dat is ook redelijk krasserig. Maar niet dat doorgaans zeik nummer.
"If you don't say what's on your mind, baby, you wanna make an memoryyyy"
Bon Jovi![]()
Hebben ze toevallig nog een leuke bank in de aanbieding?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:31 schreef maok het volgende:
Moi, ik ben net in mijn eentje uit eten geweest bij de IKEA(ik moest er toch zijn)
TVP dus
Komt allemaal door Renesite.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bon Jovi heb ik de laatste tijd juist steeds aan staan(wel hun oude muziek: liveopnamen van rond 1995
). Blijft een geweldige band. Jammer dat ze nu ( = sinds 2000) zulke troep maken.
True... Ik heb nu nieuwerwetse troep aan staan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bon Jovi heb ik de laatste tijd juist steeds aan staan(wel hun oude muziek: liveopnamen van rond 1995
). Blijft een geweldige band. Jammer dat ze nu ( = sinds 2000) zulke troep maken.
Ach... ik gok nogsteeds waar hij op school zitquote:
Eh nee?quote:
Ha! Jij bent 16quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eh nee?
Ik ben gewoon te slim voor studie.![]()
Zelfs te slim voor leerplicht.meh, fuck hun jewaids.
Gokken heeft al een boel maanden geen zin meer, ik sta nergens ingeschreven.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach... ik gok nogsteeds waar hij op school zit
* Renesite 'studeert' juridische dienstverleningEind volgend jaar hopelijk bestuurskunde
![]()
'gelukkig'quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gokken heeft al een boel maanden geen zin meer, ik sta nergens ingeschreven.
stoer hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eh nee?
Ik ben gewoon te slim voor studie.![]()
Zelfs te slim voor leerplicht.meh, fuck hun jewaids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |