Breezersletten mag dan makkelijke sex zijn, die hebben niet mn interesse. CZ. is een puikende vrouw, en als ik een dame trakteer op een McSnack, verwacht ik daar niets voor terugquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat vind je nog leuk ook?
Je had wel extra gratis gepijpt kunnen worden voor die happy meal hoor.
Mah nu niet, ja, of chipszak. moet een verkapte breezerslet zijn, maar dat denk ik niet.
heeft CZ. wel je interesse dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Breezersletten mag dan makkelijke sex zijn, die hebben niet mn interesse. CZ. is een puikende vrouw, en als ik een dame trakteer op een McSnack, verwacht ik daar niets voor terug
Dit is zeer goed geroepen, slim! bravo!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Breezersletten mag dan makkelijke sex zijn, die hebben niet mn interesse. CZ. is een puikende vrouw, en als ik een dame trakteer op een McSnack, verwacht ik daar niets voor terug
Altijd handig voor als hij ziek is ofzo, om dan een verzekering bij CZ te hebben.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
heeft CZ. wel je interesse dan?.
Ik ga even boodschappen doen.
Maar voor op het balkon staan geen kabouters, ook niet voor het raam. Achter wel, maar daar is alleen een parkeerplaats. Ik denk niet dat je daar fietste, loopt namelijk doodquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:31 schreef Sebasser het volgende:
Ja, geen idee.
Waren stuk of 6 mensen met een aanhanger bezig en alles, precies onder het balkon met de gele kabouters.
Misschien waren ze er maar 5 seconden, ik weet het niet.
Niet over de weg die doodliep, maar wel over zo'n weg dat ik er wel zicht op had.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Maar voor op het balkon staan geen kabouters, ook niet voor het raam. Achter wel, maar daar is alleen een parkeerplaats. Ik denk niet dat je daar fietste, loopt namelijk dood
Ga ik met een oninteressante vrouw leuke dingen doen? Zie je me daar voor aan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
heeft CZ. wel je interesse dan?.
Ik ga even boodschappen doen.
Tis wel een leuk gebouw, das al heel wat.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:00 schreef MaxMark het volgende:
'Apenrots' van Gasunie is 's lands mooiste gebouw
Dit zegt toch wel wat over hoe weinig mooie gebouwen er zijn in NL
Ah, Bessemoerstraat, en achter gebeurd altjd vanalles. Dus dat kan welquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet over de weg die doodliep, maar wel over zo'n weg dat ik er wel zicht op had.
en twas achter ja.
Ja?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:10 schreef Grulez het volgende:
Behoorlijk.
BOOYA.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga ik met een oninteressante vrouw leuke dingen doen? Zie je me daar voor aan?
Daar zit je probleem.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Windows
Opzich wel, maar dat verklaard niet waarom ik het laatst ook eens onder linux had..quote:
Hadden we al opnieuw geinstalleerd.quote:
dat denk ik idd ook, CZ.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:14 schreef Sebasser het volgende:
Hm, installeer eens nieuwe videokaart drivers, had ik ook een keer, hiermee opgelost...
Ooh, dan is het zeker bij die drivers.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hadden we al opnieuw geinstalleerd.
Ja tuurlijk, Linux is niet gemaakt voor mensen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:15 schreef Sebasser het volgende:
Opzich wel, maar dat verklaard niet waarom ik het laatst ook eens onder linux had..
Ja, of je moet al voor mac zijn.
Waaaat, dat ziet er erg mooi uit. inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
http://flickr.com/search/?q=gasunie
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |