Breezersletten mag dan makkelijke sex zijn, die hebben niet mn interesse. CZ. is een puikende vrouw, en als ik een dame trakteer op een McSnack, verwacht ik daar niets voor terugquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat vind je nog leuk ook?
Je had wel extra gratis gepijpt kunnen worden voor die happy meal hoor.
Mah nu niet, ja, of chipszak. moet een verkapte breezerslet zijn, maar dat denk ik niet.
heeft CZ. wel je interesse dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Breezersletten mag dan makkelijke sex zijn, die hebben niet mn interesse. CZ. is een puikende vrouw, en als ik een dame trakteer op een McSnack, verwacht ik daar niets voor terug
Dit is zeer goed geroepen, slim! bravo!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Breezersletten mag dan makkelijke sex zijn, die hebben niet mn interesse. CZ. is een puikende vrouw, en als ik een dame trakteer op een McSnack, verwacht ik daar niets voor terug
Altijd handig voor als hij ziek is ofzo, om dan een verzekering bij CZ te hebben.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
heeft CZ. wel je interesse dan?.
Ik ga even boodschappen doen.
Maar voor op het balkon staan geen kabouters, ook niet voor het raam. Achter wel, maar daar is alleen een parkeerplaats. Ik denk niet dat je daar fietste, loopt namelijk doodquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:31 schreef Sebasser het volgende:
Ja, geen idee.
Waren stuk of 6 mensen met een aanhanger bezig en alles, precies onder het balkon met de gele kabouters.
Misschien waren ze er maar 5 seconden, ik weet het niet.
Niet over de weg die doodliep, maar wel over zo'n weg dat ik er wel zicht op had.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Maar voor op het balkon staan geen kabouters, ook niet voor het raam. Achter wel, maar daar is alleen een parkeerplaats. Ik denk niet dat je daar fietste, loopt namelijk dood
Ga ik met een oninteressante vrouw leuke dingen doen? Zie je me daar voor aan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
heeft CZ. wel je interesse dan?.
Ik ga even boodschappen doen.
Tis wel een leuk gebouw, das al heel wat.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:00 schreef MaxMark het volgende:
'Apenrots' van Gasunie is 's lands mooiste gebouw
Dit zegt toch wel wat over hoe weinig mooie gebouwen er zijn in NL
Ah, Bessemoerstraat, en achter gebeurd altjd vanalles. Dus dat kan welquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet over de weg die doodliep, maar wel over zo'n weg dat ik er wel zicht op had.
en twas achter ja.
Ja?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:10 schreef Grulez het volgende:
Behoorlijk.
BOOYA.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga ik met een oninteressante vrouw leuke dingen doen? Zie je me daar voor aan?
Daar zit je probleem.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Windows
Opzich wel, maar dat verklaard niet waarom ik het laatst ook eens onder linux had..quote:
Hadden we al opnieuw geinstalleerd.quote:
dat denk ik idd ook, CZ.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:14 schreef Sebasser het volgende:
Hm, installeer eens nieuwe videokaart drivers, had ik ook een keer, hiermee opgelost...
Ooh, dan is het zeker bij die drivers.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hadden we al opnieuw geinstalleerd.
Ja tuurlijk, Linux is niet gemaakt voor mensen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:15 schreef Sebasser het volgende:
Opzich wel, maar dat verklaard niet waarom ik het laatst ook eens onder linux had..
Ja, of je moet al voor mac zijn.
Waaaat, dat ziet er erg mooi uit. inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
http://flickr.com/search/?q=gasunie
[afbeelding]
Macquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, Linux is niet gemaakt voor mensen.
Klein groepje maar, stuk of 20 mensen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:27 schreef teigan het volgende:
Sebasser, hoeveelmensne waren dat op skates dan?
Nee, want dit is een rokje, shirtje en vestje ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:30 schreef Viking84 het volgende:
CZ., is dat ook dat jurkje waarin je vast zat met je piercing?.
hahaaaaaaa maar dat doe ik niet!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee, want dit is een rokje, shirtje en vestje ?![]()
Bovendien had ik bij de handvasting een lange jurk aan.
Alexxxxx heeft 1 foto van mij, een oude, waar je alleen de bovenkant van die jurk ziet, waarin ik dus vastraakte. Vraag hem maar even om die foto
![]()
Ja, Alexxxxx, die foto mag je hier posten.
Hallo Allemaal!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:32 schreef Tangarine het volgende:
Haai allemaal!
Net nieuw horloge gekocht, wheeeenu nog maar een stukje gaan lezen voor m'n studie...
Ik had eergister trouwens 32 km/uquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:31 schreef Sebasser het volgende:
Twas die een straat waar die snelheidmeterding ook zit.
Alleen dan over de brug... die straat.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hahaaaaaaa maar dat doe ik niet!
mn uploaderij is weg
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hallo Allemaal!
Ja? wat voor een? zo'n shitty sportwatch van de gap?
Ofwah? lees ze.
daar heb jij heul geen geld voorquote:
Alex probeert de foto met de schuldige jurk alsnog online te zetten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
daar heb jij heul geen geld voor.
Ik ga even CoD2 spelen op de Xbox live.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
daar heb jij heul geen geld voor.
Ik ga even CoD2 spelen op de Xbox live.
* Alexxxxx doiet nu heel erg zn best!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Alex probeert de foto met de schuldige jurk alsnog online te zetten.
Als j ff wacht.
Tudum Tssh.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
* Alexxxxx doiet nu heel erg zn best!
Wou je zeggen dat je dat net niet deed dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
* Alexxxxx doiet nu heel erg zn best!
Zeker.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nu gaat ie snel zeggen dat het een typ foutje was hoor!!
Nietwaar, je neemt het gewoon voor hem op he!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
hij bedoeltmaar heeft per ongeluk een : er voor gezet!
Echt, een fototoestel in de buurt van chipszak. is gewoon automatisch 400 foto's ofzo.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt nog niet eens de helft gezien
Typtifosi zijn er voor elkaar!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nietwaar, je neemt het gewoon voor hem op he!
Boefjes!
edit;quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wachtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Echt, een fototoestel in de buurt van chipszak. is gewoon automatisch 400 foto's ofzo.
Hoi. Vind jij ABN ook zo leuk?quote:
Oke.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:55 schreef Grulez het volgende:
Armin van Buuren en Lucie Silvas op Grote Markt
Op 23 juni 2007 wordt 's avonds in De Euroborg de finale gespeeld om het UEFA EK onder 21. In de binnenstad van Groningen begint overdag de Grande Finale al. Vanaf 13.00 uur zal zich daar een spetterend muzikaal programma afspelen, voor iedereen gratis toegangelijk. Niet alleen Armin van Buuren doet Groningen weer aan, maar ook Lucie Silvas zal op het grote podium te bewonderen zijn
Het programma van die dag ziet er als volgt uit.
12.45 - 13.15 uur Thomas Azier
13.45 - 14.15 uur Bond tegen Harries
14.45 - 15.45 uur Boris
16.00 - 20.00 uur Radio 538, met om circa 19.45 Fouradi
21.00 - 22.00 uur Room Eleven
22.30 - 23.30 uur Lucie Silvas
00.00 - 01.00 uur Armin van Buuren
Nee. TT.quote:
Nee. Ik vroeg het daarom ook.quote:
hehe ja en dat is precies tijdens de wedstrijdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oke.
Als ik zou gaan, wat ik dus niet ga doendan zou ik alleen gaan voor Room Eleven.
Maar dat is het me niet waard
Zolang hij er maar geen bont van maaktquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:57 schreef Sebasser het volgende:
Oh, hoor je dat chipszak? hij houdt van dierenleed!Nerts!
oooh!!!
Ja, maar die hoef ik sowieso niet te zien enzooquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:58 schreef Grulez het volgende:
[..]
hehe ja en dat is precies tijdens de wedstrijd![]()
Staat dat paard ineens in de bus zelfquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zegt die buschaffeur zo; Kom er eens af!?
Oh.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee. Ik vroeg het daarom ook.
TUDUM TSSH!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Staat dat paard ineens in de bus zelf
Inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom is Jong Oranje ineens zo populair? Wat hebben we nou aan hen? Of mis ik het punt?
Komt door de nieuwe bril van Foppe de Haan. (Die btw buurmanis van een oom en tante van mequote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom is Jong Oranje ineens zo populair? Wat hebben we nou aan hen? Of mis ik het punt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |