Gelukkig weet ik wie het zegt hm.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:06 schreef JDude het volgende:
Eindelijk geen Kuuktopic.
Volgens mij heeft FOK! het een beetje drukquote:Op maandag 18 juni 2007 17:08 schreef bassieVL het volgende:
Het internet was een beetje traag.
Welnee, Fok! is gewoon lui.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:09 schreef MdO82 het volgende:
Volgens mij heeft FOK! het een beetje druk
Dat weet ik niet? Ik wel.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:10 schreef MdO82 het volgende:
En ik dacht bij mezelf heb ik daar geen last van![]()
Zo te zien is het alleen maar een kantoor:quote:Op maandag 18 juni 2007 17:24 schreef bassieVL het volgende:
Ik neem aan dat het alleen een kantoor is, of is het ook een opslagplaats van chemische goederen?
Dat zit even verderop, iets dichter bij de A16. Daar staan de strooiwagens ende zo.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:15 schreef MdO82 het volgende:
Ik dacht eerst van dat zal wel iets zijn van Rijkswaterstaat ofzo
Afgezien van die Novotel zit er toch niks meer?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zit even verderop, iets dichter bij de A16. Daar staan de strooiwagens ende zo.
Ik zit hier voor mijn werk en een beetje Fok! testen van de andere kant van de evenaar.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:54 schreef Clauw het volgende:
en je hebt vast een keer verteld ofzo maar waarom zit je in Brazilie en niet in ons mooi Breda?![]()
Officieel heet het: Support Services Engineer.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:09 schreef Clauw het volgende:
voor welk beroep mag je helemaal naar Brazilie![]()
in het Engels klinkt het meestal wel beterquote:Op maandag 18 juni 2007 21:24 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Officieel heet het: Support Services Engineer.
In het kort en nederlands: onderhoudsmonteur van telecomcentrales.
Dat is waar. En heeft meestal niemand een idee wat voor werk je nou eigenlijk doet.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:26 schreef Clauw het volgende:
[..]
in het Engels klinkt het meestal wel beter![]()
Kom die bij ons maar even maken danquote:Op maandag 18 juni 2007 21:24 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Officieel heet het: Support Services Engineer.
In het kort en nederlands: onderhoudsmonteur van telecomcentrales.
Ik denk niet dat jullie er zo een hebben die onze afdeling ondersteunt.quote:
Euhh.. niet echt. Geloof ik.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:32 schreef Dalamar het volgende:
Eindelijk weer terug van vakantie... maar nog een week voordat het werk weer begint
Heb ik nog iets gemist?
Yepquote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:36 schreef Kuukske het volgende:
Om 8 uur toch wel zeker?
Ja, veldmuis. Maar die missen wij ook.quote:
Dat komt wel vaker voor op Google Maps, dat is gewoon een weerspiegelingquote:
En ongeïdentificeerd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:31 schreef Kuukske het volgende:
UFO's zijn behalve licht, ook buitenaards?
Scherp wel.quote:
ik heb niks gemerktquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:59 schreef Helsie het volgende:
08:55:33 19-06-07 17 G BRAN PRIO 1 6136 6151 6135 AMPHIA LOC MOLENGRACHT (6705) MOLENGRACHT 21 BREDA OMS ALG (INC: 09)
Zal wel weer loze melding zijn.
Sorryquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:42 schreef Helsie het volgende:
ExxonMobil dus ja. Ze doen niks met mobieltjes hoor...
Ja, ik heb daar wel rondgelopen tijdens de eerste opzet tot merger.quote:
Kaart al binnenquote:
Nope, deze week nog werken, volgende week gaat niet omdat we dan niet bij de applicatie kunnen, die week daarna weer wel, en dan nog 1dag van week 0quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:42 schreef MdO82 het volgende:
Dus toch nog geen vakantie rizz ?
JIj kent volgens mij wel mensen van de 'vd Berg' familie, klopt dat?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:03 schreef Clauw het volgende:
ja wanneer is die megameet![]()
30 juni is mn laatste werkdag bij AH!![]()
Ik ken wel meerdere van de Berg, familie die van de Berg heet o.a.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:26 schreef Ritchie het volgende:
[..]
JIj kent volgens mij wel mensen van de 'vd Berg' familie, klopt dat?
Oepsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:16 schreef Clauw het volgende:
[..]
jaIk ga werken in het Havenziekenhuis @ Rotterdam
![]()
nou het onthouden nogquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:18 schreef MdO82 het volgende:
[..]
Oepshad ik moeten weten heb het gelezen
![]()
Jahoor, alleen vond ik de baliedame een beetje een krengerig kutwijf.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:14 schreef Helsie het volgende:
Ook vanuit het stadskantoor een zeer goede morgen allemaal.
Hoe was het bezoek aan de gemeente gister verlopen? Alles naar wens geweest?
Yep. DigiD wordt daarbij gebruikt als standaard identificatie en authenticatie methode.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:30 schreef Kuukske het volgende:
Oja, digitaal loket. Daar heb je dat DigiD voor nodig toch?
heb je misschien te lang gewacht met activeren?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:49 schreef Swiffer het volgende:
hmm
ik had zo'n code aangrvaagd en gekregen.. werkte ie niet toen ik wou activeren
Ik ben er altijdquote:
ja van kuuk & Jdude weet ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:05 schreef tha_rizzo het volgende:
K. en Jan Diderick zitten in de verhuizing, ze hebben wss nu eens iets te doen
Frats hoort er wel gewoon te zijn
en de rest weet ik niet
Zeg ik net dat je aan het Xboxen bentquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:05 schreef Frazz het volgende:
Je kan ook geen moment zonder mij he Clauw.
En dat bier kan je wel hier komen brengen als je wilt
Nu al spanning in jullie prille relatie?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:07 schreef Clauw het volgende:
[..]
Zeg ik net dat je aan het Xboxen bent![]()
ik heb niet zo zin om te brengen eigelijk
Hoe laat is het nu daar?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:11 schreef bassieVL het volgende:
Hier. Maar hier is dan weer niet daar.
5 uurtjes vroeger. En ik vlieg volgende week vrijdag weer terug naar ons mooie Nederland.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:12 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Hoe laat is het nu daar?
En wanneer kom je terug?
Naar Breda?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:17 schreef bassieVL het volgende:
[..]
5 uurtjes vroeger. En ik vlieg volgende week vrijdag weer terug naar ons mooie Nederland.
Het gaat om de hipheidquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:34 schreef bassieVL het volgende:
Het gaat niet alleen om de kwantiteit natuurlijk.
Dat moet ik inderdaad ondertussen overwegenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:50 schreef Clauw het volgende:
je kunt nog van studie veranderen
nou wie weet!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:51 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dat moet ik inderdaad ondertussen overwegen
Oh, oké.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:03 schreef Frazz het volgende:
Gewoon nee!
Nope. Had ik ook al gekeken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:44 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Dat van die arestatie zou je hier wel eens terug kunnen vinden:
http://www.politiemwb.nl
Je moet ook even geduld hebben tot de persberichten zijn bijgewerktquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:40 schreef _krizip_ het volgende:
[..]
Nope. Had ik ook al gekeken.
Ik was wel benieuwd, er was aardig wat politie.
en inmiddels al wat info?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:25 schreef _krizip_ het volgende:
Goedemorgen!![]()
Er werd gisteravond iemand gearresteerd onder m'n balkon, maar ik heb geen idee wat er aan de hand was.
quote:Politie pakt illegale drugswinkel aan
BREDA: Het begon met overlastmeldingen uit de buurt en eindigde woensdagavond met de aanhouding van vijf personen en de vondst van 1600 gram softdrugs. Omwonenden klaagden dat er vermoedelijk drugs werden gedeald vanuit een winkel in de Boschstraat. Auto’s kwamen af en aan, veelal met buitenlandse nummerborden en reden na een bezoekje van vijf minuten weer weg. Ook hing er af en toe een henneplucht. Niet fijn als je dat in je buurt hebt, vertelden omwonenden aan de wijkagent. Die was het daar roerend mee eens.
Om uit te zoeken wat er precies gaande was, hield de politie de winkel goed in de gaten. Het politieteam Breda Centrum heeft enkele agenten de taak gegeven de drugsgerelateerde overlastmeldingen meteen te onderzoeken en als het kan meteen aan te pakken. Woensdagavond kwam de zaak in een stroomversnelling toen rond 21:00 uur in de Meerten Verhoffstraat twee Duitsers (21, 25 jaar) en een 21-jarige Bredanaar werden aangehouden.
De 21-jarige Duitser was even daarvoor de winkel in de Boschstraat binnengegaan. De politie had sterke vermoedens dat hij daar drugs zou kopen. Op grond van deze verdenking werd hij, inmiddels in het gezelschap van de 25-jarige Duitser, aangehouden. De 25-jarige man werd eveneens aangehouden op grond van betrokkenheid. De 21-jarige Duitse verdachte bleek 100 gram hennep bij zich te dragen. Hij verklaarde dat hij de drugs in de eerder genoemde winkel had gekocht. Zijn kompaan verklaarde niets met de zaak te maken te hebben. De 21-jarige Bredase verdachte werd aangehouden op verdenking van drugsrunnen. Hij zou kennelijk de Duitsers naar de winkel hebben gebracht. De drie zijn in verzekering gesteld gedurende het onderzoek van de politie.
De politie is hierop, op grond van de opiumwet, de winkel binnengegaan. Na een doorzoeking vonden agenten in een kamer achterin de winkel 1600 gram softdrugs. Naar aanleiding van deze vondst werden twee personen aangehouden in de winkel, waaronder de eigenaar van de winkel. Het betreft twee Bredase mannen van 40 en 19 jaar. Deze twee mannen zijn eveneens gedurende het onderzoek van de politie in verzekering gesteld.
Je boft, ik vind honden leuker.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:13 schreef _krizip_ het volgende:
Gelukkig heb ik een grote zwarte waak-kat, die elke indringer helemaal plat knuffelt!![]()
Ik ook, maar m'n vriendin wilde graag een kat.quote:
Ik zou hier graag op in gaan, maar ik weet even niet hoe.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:24 schreef JDude het volgende:
Ik heb Kuuk als huisdier.
Wat leidt tot beestachtig gedrag.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:24 schreef JDude het volgende:
Ik heb Kuuk als huisdier.
Portugal. Twee weekjesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:55 schreef Swiffer het volgende:
wohin ga je?
ik heb ook een baaldag k wil slape
Gij heiden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:37 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik moet dadelijk weer weg uit Breda![]()
Balen ...
nog 4 uur...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:48 schreef Kuukske het volgende:
Nog 2 uur en 12 minuten.
Ook al is het iets dat tegenwoordig blijkbaar normaal is in die straat, dat wil niet zeggen dat het maar normaal moet blijven...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:13 schreef JDude het volgende:
Volgens mij had'ie al eens verteld dat hij daar woonde!
Overigens vind ik klagen over drugsoverlast in de Boschstraat net zoiets als klagen over herrie als je naast de A27 gaat wonen, maar goed.
sssssssssssssssssssssttttquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:03 schreef Helsie het volgende:
[..]
Ook al is het iets dat tegenwoordig blijkbaar normaal is in die straat, dat wil niet zeggen dat het maar normaal moet blijven...
Ik zeg altijd maar zo: Als ze alle hangjeugd en de diverse drugsgebruikers+verkopers (ongeacht allochtoon of autochtoon, gewoon ALLES) net zo hard aan zouden pakken als voetbalhooligans, dan zou de samenleving vrij snel schoongeruimd zijn. Maar op eoa manier is dat niet mogelijk ofzo...
zullen we alle cafe dan ook maar sluiten?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:03 schreef Helsie het volgende:
[..]
Ook al is het iets dat tegenwoordig blijkbaar normaal is in die straat, dat wil niet zeggen dat het maar normaal moet blijven...
Ik zeg altijd maar zo: Als ze alle hangjeugd en de diverse drugsgebruikers+verkopers (ongeacht allochtoon of autochtoon, gewoon ALLES) net zo hard aan zouden pakken als voetbalhooligans, dan zou de samenleving vrij snel schoongeruimd zijn. Maar op eoa manier is dat niet mogelijk ofzo...
Nee, in de Meerten Verhoffstraat.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:52 schreef Spekkiemonster het volgende:
krizip ... woont in de boschstraat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |