Jahoor, alleen vond ik de baliedame een beetje een krengerig kutwijf.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:14 schreef Helsie het volgende:
Ook vanuit het stadskantoor een zeer goede morgen allemaal.
Hoe was het bezoek aan de gemeente gister verlopen? Alles naar wens geweest?
Yep. DigiD wordt daarbij gebruikt als standaard identificatie en authenticatie methode.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:30 schreef Kuukske het volgende:
Oja, digitaal loket. Daar heb je dat DigiD voor nodig toch?
heb je misschien te lang gewacht met activeren?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:49 schreef Swiffer het volgende:
hmm
ik had zo'n code aangrvaagd en gekregen.. werkte ie niet toen ik wou activeren
Ik ben er altijdquote:
ja van kuuk & Jdude weet ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:05 schreef tha_rizzo het volgende:
K. en Jan Diderick zitten in de verhuizing, ze hebben wss nu eens iets te doen
Frats hoort er wel gewoon te zijn
en de rest weet ik niet
Zeg ik net dat je aan het Xboxen bentquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:05 schreef Frazz het volgende:
Je kan ook geen moment zonder mij he Clauw.
En dat bier kan je wel hier komen brengen als je wilt
Nu al spanning in jullie prille relatie?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:07 schreef Clauw het volgende:
[..]
Zeg ik net dat je aan het Xboxen bent![]()
ik heb niet zo zin om te brengen eigelijk
Hoe laat is het nu daar?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:11 schreef bassieVL het volgende:
Hier. Maar hier is dan weer niet daar.
5 uurtjes vroeger. En ik vlieg volgende week vrijdag weer terug naar ons mooie Nederland.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:12 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Hoe laat is het nu daar?
En wanneer kom je terug?
Naar Breda?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:17 schreef bassieVL het volgende:
[..]
5 uurtjes vroeger. En ik vlieg volgende week vrijdag weer terug naar ons mooie Nederland.
Het gaat om de hipheidquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:34 schreef bassieVL het volgende:
Het gaat niet alleen om de kwantiteit natuurlijk.
Dat moet ik inderdaad ondertussen overwegenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:50 schreef Clauw het volgende:
je kunt nog van studie veranderen
nou wie weet!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:51 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dat moet ik inderdaad ondertussen overwegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |