Je boft, ik vind honden leuker.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:13 schreef _krizip_ het volgende:
Gelukkig heb ik een grote zwarte waak-kat, die elke indringer helemaal plat knuffelt!![]()
Ik ook, maar m'n vriendin wilde graag een kat.quote:
Ik zou hier graag op in gaan, maar ik weet even niet hoe.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:24 schreef JDude het volgende:
Ik heb Kuuk als huisdier.
Wat leidt tot beestachtig gedrag.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:24 schreef JDude het volgende:
Ik heb Kuuk als huisdier.
Portugal. Twee weekjesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:55 schreef Swiffer het volgende:
wohin ga je?
ik heb ook een baaldag k wil slape
Gij heiden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:37 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik moet dadelijk weer weg uit Breda![]()
Balen ...
nog 4 uur...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:48 schreef Kuukske het volgende:
Nog 2 uur en 12 minuten.
Ook al is het iets dat tegenwoordig blijkbaar normaal is in die straat, dat wil niet zeggen dat het maar normaal moet blijven...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:13 schreef JDude het volgende:
Volgens mij had'ie al eens verteld dat hij daar woonde!
Overigens vind ik klagen over drugsoverlast in de Boschstraat net zoiets als klagen over herrie als je naast de A27 gaat wonen, maar goed.
sssssssssssssssssssssttttquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:03 schreef Helsie het volgende:
[..]
Ook al is het iets dat tegenwoordig blijkbaar normaal is in die straat, dat wil niet zeggen dat het maar normaal moet blijven...
Ik zeg altijd maar zo: Als ze alle hangjeugd en de diverse drugsgebruikers+verkopers (ongeacht allochtoon of autochtoon, gewoon ALLES) net zo hard aan zouden pakken als voetbalhooligans, dan zou de samenleving vrij snel schoongeruimd zijn. Maar op eoa manier is dat niet mogelijk ofzo...
zullen we alle cafe dan ook maar sluiten?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:03 schreef Helsie het volgende:
[..]
Ook al is het iets dat tegenwoordig blijkbaar normaal is in die straat, dat wil niet zeggen dat het maar normaal moet blijven...
Ik zeg altijd maar zo: Als ze alle hangjeugd en de diverse drugsgebruikers+verkopers (ongeacht allochtoon of autochtoon, gewoon ALLES) net zo hard aan zouden pakken als voetbalhooligans, dan zou de samenleving vrij snel schoongeruimd zijn. Maar op eoa manier is dat niet mogelijk ofzo...
Nee, in de Meerten Verhoffstraat.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:52 schreef Spekkiemonster het volgende:
krizip ... woont in de boschstraat??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |