Gelukkig weet ik wie het zegt hm.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:06 schreef JDude het volgende:
Eindelijk geen Kuuktopic.
Volgens mij heeft FOK! het een beetje drukquote:Op maandag 18 juni 2007 17:08 schreef bassieVL het volgende:
Het internet was een beetje traag.
Welnee, Fok! is gewoon lui.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:09 schreef MdO82 het volgende:
Volgens mij heeft FOK! het een beetje druk
Dat weet ik niet? Ik wel.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:10 schreef MdO82 het volgende:
En ik dacht bij mezelf heb ik daar geen last van![]()
Zo te zien is het alleen maar een kantoor:quote:Op maandag 18 juni 2007 17:24 schreef bassieVL het volgende:
Ik neem aan dat het alleen een kantoor is, of is het ook een opslagplaats van chemische goederen?
Dat zit even verderop, iets dichter bij de A16. Daar staan de strooiwagens ende zo.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:15 schreef MdO82 het volgende:
Ik dacht eerst van dat zal wel iets zijn van Rijkswaterstaat ofzo
Afgezien van die Novotel zit er toch niks meer?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zit even verderop, iets dichter bij de A16. Daar staan de strooiwagens ende zo.
Ik zit hier voor mijn werk en een beetje Fok! testen van de andere kant van de evenaar.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:54 schreef Clauw het volgende:
en je hebt vast een keer verteld ofzo maar waarom zit je in Brazilie en niet in ons mooi Breda?![]()
Officieel heet het: Support Services Engineer.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:09 schreef Clauw het volgende:
voor welk beroep mag je helemaal naar Brazilie![]()
in het Engels klinkt het meestal wel beterquote:Op maandag 18 juni 2007 21:24 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Officieel heet het: Support Services Engineer.
In het kort en nederlands: onderhoudsmonteur van telecomcentrales.
Dat is waar. En heeft meestal niemand een idee wat voor werk je nou eigenlijk doet.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:26 schreef Clauw het volgende:
[..]
in het Engels klinkt het meestal wel beter![]()
Kom die bij ons maar even maken danquote:Op maandag 18 juni 2007 21:24 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Officieel heet het: Support Services Engineer.
In het kort en nederlands: onderhoudsmonteur van telecomcentrales.
Ik denk niet dat jullie er zo een hebben die onze afdeling ondersteunt.quote:
Euhh.. niet echt. Geloof ik.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:32 schreef Dalamar het volgende:
Eindelijk weer terug van vakantie... maar nog een week voordat het werk weer begint
Heb ik nog iets gemist?
Yepquote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:36 schreef Kuukske het volgende:
Om 8 uur toch wel zeker?
Ja, veldmuis. Maar die missen wij ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |