quote:
quote:Cellblock - Utrecht
RSI:The Attraction - Rotterdam
Backside540 - Dordrecht
Burnside - Deventer
De Skihut - Scheveningen
Duijvestein - Zoetermeer, Landgraaf & Den Haag (2x)
Euro funcenter - Zevenkamp, Alblasserdam & Oostvoorne
Forties - Bergen op Zoom & Roosendaal
Siem de Jong - Delft
quote:
quote:Nederland
Snowworld - Zoetermeer & Landgraaf
Skidome - Rucphen
Snowplanet - Spaarnwoude
Montana-snowcenter - Westerhoven
Snowdome - Den Haag
België
Skicasablanca - 's Gravenzeel
Snowvalley - Peer
Ice-mountain - Komen
Snowgames - Lessen - In aanbouw !!1
Duitsland
Allrounder - Neuss
Alpincenter - Bottrop
quote:
quote:[Centraal] Snowboard topic deel 01
[Centraal] Snowboard topic deel 02
[Centraal] Snowboard topic deel 03
[Centraal] Snowboard topic deel 04
[Centraal] Snowboard topic deel 05
[Centraal] Snowboard topic deel 06
[Centraal] Snowboard topic deel 07
[Centraal] Snowboard topic deel 08
[Centraal] Snowboard topic deel 09
[Centraal] Snowboard topic deel 10
[Centraal] Snowboard topic deel 11
[Centraal] Snowboard topic deel 12
[Centraal] Snowboard topic deel 14
[Centraal] Snowboard topic deel 15
[Centraal] Snowboard topic deel 16
[Centraal] Snowboard topic deel 17
[Centraal] Snowboard topic deel 18
[Centraal] Snowboard topic deel 19
[Centraal] Snowboard topic deel 20
[Centraal] Snowboard topic deel 21
[Centraal] Snowboard topic deel 22
[Centraal] Snowboard topic deel 24
[Centraal] Snowboard topic deel 25
[Centraal] Snowboard topic deel 26
[Centraal] Snowboard topic deel 27
[Centraal] Snowboard topic deel 28
[Centraal] Snowboard topic deel 29
[Centraal] Snowboard topic deel 30
[Centraal] Snowboard topic deel 31
[Centraal] Snowboard topic deel 32
[Centraal] Snowboard topic deel 33
[Centraal] Snowboard topic deel 34
[Centraal] Snowboard topic deel 35
[Centraal] Snowboard topic deel 36
[Centraal] Snowboard topic deel 37
[Centraal] Snowboard topic deel 38
[Centraal] Snowboard topic deel 39
[Centraal] Snowboard topic deel 40
[Centraal] Snowboard topic deel 41
[Centraal] Snowboard topic deel 42
[Centraal] Snowboard topic deel 43
[Centraal] Snowboard topic deel 44
[Centraal] Snowboard topic deel 45
[Centraal] Snowboard topic deel 46
[Centraal] Snowboard topic deel 47
[Centraal] Snowboard topic deel 48
[Centraal] Snowboard topic deel 49
[Centraal] Snowboard topic deel 50 - *Jubileum Topic*
[Centraal] Snowboard topic deel 51
[Centraal] Snowboard topic deel 52
[Centraal] Snowboard topic deel 53
[Centraal] Snowboard topic deel 54
[Centraal] Snowboard topic deel 55
[Centraal] Snowboard topic deel 56
[Centraal] Snowboard topic deel 57
[Centraal] Snowboard topic deel 58
overal... in alle speciaalzaken is het nu goedkoopquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:46 schreef Stansfield het volgende:
Komende winter ga ik voor het eerst snowboarden. Daarvoor eerst ff een keer naar bottrop.
Waar kan je een beetje goede snowboardkleding kopen voor weinig in de zomer?
Dat het van vorig seizoen is maakt mij niet zoveel uit. Maar ik ken eigenlijk niet zoveel speciaalzaken in de provincie Utrecht. Weten jullie er nog wat?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:59 schreef Rnej het volgende:
[..]
overal... in alle speciaalzaken is het nu goedkoop... mits je spul van vorig seizoen koopt
hippe broek... ik heb dezelfde.. . alleen bij mij staat er " snowworld" op mn kniequote:Op donderdag 7 juni 2007 12:50 schreef Gstyles het volgende:
C'est moi in de sneeuw bij Gosau (Oostenrijk).. Je ziet op de achtergrond hoe groen het dit jaar was
[afbeelding]
Jij blijft bezig hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:44 schreef Rnej het volgende:
je ziet er iig wel wat frisser uit dan in gerlos
Oké, zal er voortaan even aan denken, maar zit nu in het buitenland dus had ff geen plaatjes bij de hand.quote:
en dan nog gas kunnen geven... Restecp !quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jij blijft bezig he![]()
moet je nagaan dat ik na 3 dagen rondlopen op een festival er nog beter uit zie dan die ene dag dat wij ff hebben geboard. Kun je na gaan hoe ongelovelijk rot ik toen was
that's Gnarly baby!!!!
Waar doet het pijn in je enkel en wanneer doet het pijn?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:15 schreef Steven184 het volgende:
Shit he, we zitten al weer in een nieuwe reeks en ik heb al tijden niks gepost.
Overigens, ik heb al sinds december last van mijn enkel maar ze weten nog steeds niet wat het is. Nu moet ik naar orthopedisch chirurg, kijken wat daar uitkomt. Ik hoop het beste.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
hippe broek... ik heb dezelfde.. . alleen bij mij staat er " snowworld" op mn knie
enne cellblock is een fijne winkel, zal komakie ook wel over mee kunnen praten
de kwaliteit laat te wensen over.. maar ik heb er al... eh.. 300+ indoor uren op staan.. alst niet meer is.. dus dan gaat elke broek wel kapotquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef Gstyles het volgende:
[..]is idd een hippe broek! en dat voor maar 80 pleurie bij de sport2000 (gekocht 1 dag voor ik op vakantie ging...) Was kennelijk toen al dik afgeprijst! heb er veel plezier van in ieder geval! DIe jongens van de snbowdome in DH hebben die (krijtstreep) pakken van protest, zijn ook erg mooi!
Je wil ook niet weten hoe mijn broek eruit ziet na een seizoentjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:24 schreef Rnej het volgende:
[..]
de kwaliteit laat te wensen over.. maar ik heb er al... eh.. 300+ indoor uren op staan.. alst niet meer is.. dus dan gaat elke broek wel kapot
maar voor 80 eutjes een prima prijs.... (ik heb m gratis)
t was wel een gnarly dagje sowieso.... zell am ziller was zo uitgestorven.. heerlijk.. lekker scheuren en geen last van kutskiers![]()
Beetje druk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:48 schreef Komakie het volgende:
je houdt je meer bezig met tennis momenteel dan met snowboarden he
Kentaro? Die is niet druk meer.... volgens mij is die van de aardbodem verdwenenquote:
neeneequote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:32 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je wil ook niet weten hoe mijn broek eruit ziet na een seizoentje
Eigenlijk kun je er dan niet meer fatsoenlijk mee over straat. Aan de andere kant is dat natuurlijk gangster
gnarly shit
jeujquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:17 schreef Komakie het volgende:
Gnarly is gewoon de ghetto van de freeriders
Gnarly rocks!!!! [afbeelding]
Ik ga vandaag een baby-beemer bestellenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:19 schreef ForumGek het volgende:
Die rijdt alleen nog maar in z'n beemer rond !
That's Gnarly ! !![]()
Dat moet toch wel kut zijn hey...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 07:59 schreef Rnej het volgende:
[..]
jeuj
verdomme, nu heeft lars mij eruit gezopen...![]()
Doet pijn bij de overgang van mijn enkelbanden. Als ik hem rond ga draaien voel ik steeds een knik, alsof het niet helemaal soepel loopt. In principe loop ik elke avond met een dikke enkel, maar als ik bijvoorbeeld door de stad heb gelopen of heb hardgelopen bij de voetbal(kan nog niet voetballen) dan zitten er van die continue pijnsteken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waar doet het pijn in je enkel en wanneer doet het pijn?
Ik heb vorig jaar een enkelblessure overgehouden aan snowboarden. Toen ging ik op een hele rare manier onderuit en is mijn voet in mijn schoen verdraaid en toen ik hem op die manier had staan heb ik hem verzwikt. Enkel paar dagen dik en daarna ging het wel weer, maar daarna nog 2 maanden last van gehad. Toen maar een dokter er naar laten kijken. Toen nog 3 maanden bij de fysio gelopen omdat me enkel nog steeds niet goed was en soms echt pijn deed.
Momenteel weer geheel genezen maar het heeft wel ff geduurd.
btw Renj, Dat is pas echt gnarly man
that's not really gnarly.. unless cooper Squote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:17 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ga vandaag een baby-beemer bestellen![]()
Een Mini Coopertje
de dieselquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:06 schreef Gstyles het volgende:
[..]
that's not really gnarly.. unless cooper S
ach, we staan nu gelijk..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat moet toch wel kut zijn hey...
Niet alleen door een forumganger, met een brakke kop, eruit geboard worden, maar door een andere forumganger er ook nog eens uit worden gezopen
![]()
gnarly i guess..quote:
an sich, ja... schijnen wel goed te zijn...quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:49 schreef Bramvanlith het volgende:
Heeft iemand ervaring met flux bindingen? ben een beetje opzoek naar een nieuw setje en kwam toevallig op de Flux J.P.T. Geel. en die passen wel bij mn board... Ze hebben ook een capstrap en das wel een beetje een vereiste. En zouden mn driver X boots het wel goed doen op die dingen..?
die strapjes gaan er altijd aan.... maar aan de andere kant is dat (samen met de buckles) het enige wat veel kapot gaat bij burton.. maarja.. gratis levenslange voorraad op die dingen dus achquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:11 schreef Gstyles het volgende:
flux? hebbie plaatjes?
over bindingen gesproken.. ik had gisteren voor het eerst mijn nieuwe burton mission bindings op mijn board. Na een keer de heling te hebben gepakt (en wel in snowworld) brak het voorste gedeelte (de strap) al afwilde hem gelijk laten vervangen maar uiteraard winkel gesloten. Vandaag bij Duif een nieuwe gekregen! Toppie service anywayzz..
Vriend van me heeft Flux en die is er helemaal blij mee. Of Driver X'jes er ook op passen zou je moeten passen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:39 schreef Rnej het volgende:
[..]
an sich, ja... schijnen wel goed te zijn...
maarreh, driver X + cartels ownen
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Vriend van me heeft Flux en die is er helemaal blij mee. Of Driver X'jes er ook op passen zou je moeten passen.
Verder.... Wat Renj zei
Driver X + Cartel!!!! That's gnarly baby!!!
oke mja tis ook zo iets om continu terug naar de winkel te moeten gaan voor die krengen..quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:24 schreef Rnej het volgende:
[..]
die strapjes gaan er altijd aan.... maar aan de andere kant is dat (samen met de buckles) het enige wat veel kapot gaat bij burton.. maarja.. gratis levenslange voorraad op die dingen dus ach
Ben er nog.. tijd niet hier geweest inderdaad, best druk enzo. Ben nog wel veel aan het boarden, ga over drie weken naar Saas Feequote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Kentaro? Die is niet druk meer.... volgens mij is die van de aardbodem verdwenen![]()
tis niet alsof t elke week gebeurt.. je hebt gewoon pech gehadquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:01 schreef Gstyles het volgende:
[..]
oke mja tis ook zo iets om continu terug naar de winkel te moeten gaan voor die krengen..![]()
Normaal gesproken hoeft dat ook niet elke week. Als je een beetje zuinig bent op je spullen dan gaat het nog wel prima. Je moet bijvoorbeeld niet elke keer op je strap gaan staan ofzo...quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:01 schreef Gstyles het volgende:
[..]
oke mja tis ook zo iets om continu terug naar de winkel te moeten gaan voor die krengen..![]()
hmm nog niet gezienquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:13 schreef Kentaro het volgende:
weet niet of hier al iets van is langsgekomen..http://www.zeoscape.co.jp/zemb/burton
heb t allemaal al in t echt gezienquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmm nog niet gezien
Aantal dingen zijn dus wel veranderd. Vind de Cartels er niet echt mooier op geworden trouwens
Je kunt niet inzoomen trouwens of wel
Ik bedoelde meer dat ze volgens mij het model van de CO2 over genomen hebben en dat vind ik niet zo mooi. Misschien werkt het wel goed maar vind het gewoon niet zo mooi.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:41 schreef Rnej het volgende:
[..]
heb t allemaal al in t echt gezien
die cartels zien er wel dope uit bij de uninc enzo.. kleurtjes passen wel bij elkaar...
vind alleen de meeste burton bindingen te flashy geworden.... beetje jammer.. ziet er te windows vista uit zegmaar
vind de burton twin trouwens wel een gruwelijk vette graphic hebben nunet als vorig jaar btw
]quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:51 schreef Rnej het volgende:
ik ga een flag-abonnement aanvragen bij rome
FLAG FOR PRESIDENT!
Gaat niet lukken. Ga morgen al naar dat festival waar ik zaterdag zou zijn.quote:
wat is het verschil tussen some lovin' en een ritje?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Ga morgen al naar dat festival waar ik zaterdag zou zijn.
Of eigenlijk, ga morgen naar me vriendin die 10min van dat festival af woont en me zaterdag er ff naar toe gaat rijden. Dus tja, een ritje en some lovin' kan ik natuurlijk niet laten lopen
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Normaal gesproken hoeft dat ook niet elke week. Als je een beetje zuinig bent op je spullen dan gaat het nog wel prima. Je moet bijvoorbeeld niet elke keer op je strap gaan staan ofzo...
Het ritje is met de auto en de lovin' is in bed.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:46 schreef Rnej het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen some lovin' en een ritje?![]()
thats what I meant....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het ritje is met de auto en de lovin' is in bed.
Eigenlijk zijn het 2 ritjes![]()
Wat een held!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:56 schreef Rnej het volgende:
btw.
beerke en lars zijn nu bij justin timberlake
lach ff mee![]()
Japans volgens mij....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:19 schreef Rnej het volgende:
k heb begrepen dat burton boots prima in die dingen passen....
maarja, t blijven belgische bindingen he?(toch?)
ah.. weet ook nie waar ik belgie vandaan heb dan... dacht t ooit ergens gelezen te hebben :-Dquote:
Canon zuigt, Nikon rulesquote:Op maandag 18 juni 2007 10:56 schreef Rnej het volgende:
ooit zelf nog aan gedacht maar dat bedrag is het niet waard imo... als je het hebt... mooie opleiding hoor... maar damn... :S
kga volgende week canon eos 400d halen :-D
lolquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:12 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Canon zuigt, Nikon rules
De 400d is een mooie cam. Lekker groot lcdscherm en snelle focus.
James Hetfield for presidentquote:Op donderdag 21 juni 2007 04:27 schreef beerke het volgende:
Justin for President!!!!
Op Justin, vanwege Napsterquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:02 schreef beerke het volgende:
Damn, dan zou ik echt niet weten op wie ik zou moeten stemmen.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 04:52 schreef beerke het volgende:
Hmmmm, goed argument...
... Jezus man, wat doe jij in godsnaam in de redactie van sport op Fok????
coby dix is nog dommer dan bush, das niet zo slim denk k...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:41 schreef Komakie het volgende:
Coby Dix for President
en anders Druce Dickinson
Maakt niet uit, hij rockt wel!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:03 schreef Rnej het volgende:
[..]
coby dix is nog dommer dan bush, das niet zo slim denk k...
bruce dickinson kan wel lekker ruige toespraken houden
koelkastquote:
flowbindingenquote:
werken in snowworldquote:
quote:
iddquote:
Wat een kutbaan heb jij zeg.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:32 schreef Rnej het volgende:
voor mezelf wel....
(jaja, kutbaan zonder voordelen enzo)
koelkasten waren toch kut? moet je ook niet zeuren hequote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat een kutbaan heb jij zeg.
Zitten ook helemaal geen voordelen aan vast enzo. Je mag ons niet eens ff meenemen voor een gratis rondje
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:27 schreef Gstyles het volgende:
kwijldenk alleen dat ik bij de eerste jump kicker al onderuit ga
quote:
dude.... ik was ook charcastisch...quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:46 schreef Rnej het volgende:
[..]
koelkasten waren toch kut? moet je ook niet zeuren he![]()
enne: GADVERDAMME, JUPILER? STELLA? .... pffff
wat is er mis met hollandsch bier? ....![]()
Vaag opgebouwd zeg. Niet helemaal veilig zou ik zo zeggen.quote:
missions zijn idd top! alleen kijk uitr voor de snel brekende straps (voorzijde)quote:Op zondag 1 juli 2007 21:18 schreef Rnej het volgende:
missions zijn prima bindingen, maar kijk wat je liever hebt, cartels of missions, cartels zijn echt een flinke stap hoger dan missions voor weinig prijsverschil.. effe testen zou k zeggen
dude, jij hebt gewoon pech gehadquote:Op maandag 2 juli 2007 11:45 schreef Gstyles het volgende:
[..]
missions zijn idd top! alleen kijk uitr voor de snel brekende straps (voorzijde)
jij hebt mij nog nooit gezien, laat staan mij zien snowboarden...quote:Op maandag 2 juli 2007 17:10 schreef Gstyles het volgende:
whehe dat zegt toch genoeg...in principe moet het gewoon lang meegaan en niet vervangen hoeven worden....
en jij hebt nog net niet zo'n dikke aarsch als ik... maar rijdt wel een stukkie heftiger.. denk dat t wel ongeveer tzelfde zal zijn qua krachtenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:48 schreef Komakie het volgende:
Ik heb van me cartels nog nooit een strap gebroken... Van allebij niet
"Nog net niet" ????quote:Op maandag 2 juli 2007 21:47 schreef Rnej het volgende:
[..]
en jij hebt nog net niet zo'n dikke aarsch als ik... maar rijdt wel een stukkie heftiger.. denk dat t wel ongeveer tzelfde zal zijn qua krachten
btw:
Donderdag 19 juli ben ik in SW Landgraaf... :-D
meeting? anyone?
Punt is dat ik ook af en toe nog weleens een sprongetje wil maken tijdens een afdaling, dus denk dat ik eerder voor de Missions zal gaan. Zal binnenkort ff testen bij SWquote:Op zondag 1 juli 2007 21:18 schreef Rnej het volgende:
missions zijn prima bindingen, maar kijk wat je liever hebt, cartels of missions, cartels zijn echt een flinke stap hoger dan missions voor weinig prijsverschil.. effe testen zou k zeggen
ik ga daar komende zondag mijn eerste stappen in de sneeuw zetten.. ben benieuwd of het leuker is dan in Zoetermeer..quote:Op maandag 2 juli 2007 21:47 schreef Rnej het volgende:
[..]
en jij hebt nog net niet zo'n dikke aarsch als ik... maar rijdt wel een stukkie heftiger.. denk dat t wel ongeveer tzelfde zal zijn qua krachten
btw:
Donderdag 19 juli ben ik in SW Landgraaf... :-D
meeting? anyone?
funpark is klote, baan zelf = betere sneeuw en veeeel langerquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:16 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ik ga daar komende zondag mijn eerste stappen in de sneeuw zetten.. ben benieuwd of het leuker is dan in Zoetermeer..
hmmm dan heb ik waarschijnlijk les. En ik mag maar iets van 4 (op meer dan 40) missen geloof ik. Maar zal het in me achterhoofd houden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:53 schreef Rnej het volgende:
ik heb een wintersport met een grote groep mensen in de planning staan voor januari (buiten de vakanties) ... je bent altijd welkom
Ga het ff lopen inwrijvenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:32 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja ey, ik heb vkansie, ben elke avond vrij de komende... 7 weken?
landgraaf wel jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:46 schreef eRrrrJeee het volgende:
jeez dat park in sw iswel donders slecht vinnik
ohw okquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:49 schreef Rnej het volgende:
[..]
landgraaf wel ja
maarreh, komakie, t was meer zo van, roep dan wanneer jij tijd hebt om te zoipen
zoetermeer ook..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:49 schreef Rnej het volgende:
[..]
landgraaf wel ja
maarreh, komakie, t was meer zo van, roep dan wanneer jij tijd hebt om te zoipen
hmmmm ik wist dat er iets fout was aan dat woord...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:20 schreef Rnej het volgende:
cool, geef maar een seintje dan (weet niet wat een sijntje is, t zal vast wel ghetto zijn)
verschilletje, we spreken allebei ons hele leven nederlandsquote:Op zondag 8 juli 2007 15:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmmmm ik wist dat er iets fout was aan dat woord...
Wel flauw hoor als je het op me nederlands gaat gooien (ok ik maak ook eens een keer een foutje) op het moment dat je om de oortjes gereden wordt op een snowboard
hey, bemoei je er niet mee... ik ben komakie aan t pesten en hij mij... of wil je ook gepest worden?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:26 schreef 360sjors het volgende:
kinderen kinderen doe eens lief voor elkaar, flauwekul hierboven
Zullen we met z'n 2en Sjors pakken?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:33 schreef Rnej het volgende:
[..]
hey, bemoei je er niet mee... ik ben komakie aan t pesten en hij mij... of wil je ook gepest worden?
![]()
ja idd, ik sta elke dag op mn plank op vet steile uitdagende hellingenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zullen we met z'n 2en Sjors pakken?
btw, jij board 2 jaar, maar wel het hele jaar door. Ik maar 4 maanden per jaar
Ja man, Die zwarte naast baan 1 is echt zwaar vetquote:Op maandag 9 juli 2007 19:12 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja idd, ik sta elke dag op mn plank op vet steile uitdagende hellingen
Toen het 3 weken geleden zo aan het dumpen was lag er 3,5m poeder.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja man, Die zwarte naast baan 1 is echt zwaar vet
En natuurlijk die geheime poederafdaling als je baan 3 aan de andere kant naar beneden gaat is ook te gruwelijk voor woorden.
That's Gnarly baby!
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja man, Die zwarte naast baan 1 is echt zwaar vet
En natuurlijk die geheime poederafdaling als je baan 3 aan de andere kant naar beneden gaat is ook te gruwelijk voor woorden.
That's Gnarly baby!
Geef maar een seintje als ze dat weer doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:33 schreef Rnej het volgende:
[..]
moet zeggen, heb vorig voorjaar toen ze nieuwe sneeuw aan t spuiten waren wel een metertje poeder gepakt... :-D ... tis niet zo zacht als poeder maar je moet t wel rijden zoals pow omdat je anders zinkt :-D
met ninja moves begin je niets tegen sumo movesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:38 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Bring it on mofo's, maar niet huilen als ik jullie met mijn ninja moves in de hoek zet
hoeven niet perse fotos van jou te zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:22 schreef KneusTeun het volgende:
jup zou ik kunnen doen,zij het niet zo dat ik op me werk vertoef.
hmmm het zou dus wel overdekt worden?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:34 schreef sander89 het volgende:
Volgens mij kan snowgames uit de op bij de koelkastenlaatste jaar niks nieuws over en ze hebben te weinig geld te om het te bouwen, maar is ook wel te verwachten omdat het zo groot werd.
Lijkt mij ook wel vet om is te doen, maar kan niet echt in NL jammer genoeg.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:54 schreef 360sjors het volgende:
Indien er surfliefhebbers aanwezig zijn >> help!!! [Golfsurfen] Aanschaf surfplank
Volgens mij kan het ook in Zoetermeerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:39 schreef Rnej het volgende:
golfsurfen kan in nederland hoor... niet subliem hoge golven of wat dan ook, maar als beginner wil je dat ook niet.. ga maar ns op scheveningen kijken
Wijk aan Zee jongen, daar is het de shitquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:39 schreef Rnej het volgende:
golfsurfen kan in nederland hoor... niet subliem hoge golven of wat dan ook, maar als beginner wil je dat ook niet.. ga maar ns op scheveningen kijken
Domburg jonge, daar is het pas echt Gnarlyquote:Op maandag 16 juli 2007 20:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wijk aan Zee jongen, daar is het de shit
nice manquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:38 schreef Basje_B het volgende:
Eindelijk topic ook weer eens gevonden.
http://www.youtube.com/watch?v=sVpGoVqGWos
Bij ongeveer 1,32 en 1,40 minuten. (Witte broek grijze jas op de box met boardslide)
Nu alleen weer schouderbanden verrekt omdat van de up flat box afflikkerde en beetje ongelukkig terecht kwam
Ik wil nog altijd een keer op die Evil Twin van jou rijden!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:38 schreef Basje_B het volgende:
Eindelijk topic ook weer eens gevonden.
http://www.youtube.com/watch?v=sVpGoVqGWos
Bij ongeveer 1,32 en 1,40 minuten. (Witte broek grijze jas op de box met boardslide)
Nu alleen weer schouderbanden verrekt omdat van de up flat box afflikkerde en beetje ongelukkig terecht kwam
ik was er toen smorgens... donderdag ochtend.. of vrijdag.. en heel dat park was als zaad.. helemaal verrot..quote:Op zondag 8 juli 2007 11:31 schreef Rnej het volgende:
wat is er mis met t park in zm? ....
niet gaan zeiken over spoorvorming als je op zaterdagmiddag t park in bent gegaan hey ...
Welke evil twin is da? kheb zelf die van 06/07 en de enemy ervan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:33 schreef XL het volgende:
[..]
Ik wil nog altijd een keer op die Evil Twin van jou rijden!
jij rijd?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:44 schreef Rnej het volgende:
in februari zit ik misschien in china... januari zie ik liever dan...
ik zeg: met 30 man naar t zillertal :-D lekker dichtbij en niet zo duur
Bas heeft de zwart/witte.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Welke evil twin is da? kheb zelf die van 06/07 en de enemy ervan.
En eerlijk gezegd zit ik nu hard te twijfelen tussen de nieuwe goliath en de evil.(kweet dat twee redelijk verschillende boards zijn).
Klopt heb de 06/07.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:50 schreef KneusTeun het volgende:
06/07 dus ik moet corrigeren mijne is 05/06. ik ben benieuwd of de 07/08 veel veranderd is? qau eigenschappen. ik heb de special edition de roze met groen gereserveerd.
Ik ben voorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:44 schreef Rnej het volgende:
in februari zit ik misschien in china... januari zie ik liever dan...
ik zeg: met 30 man naar t zillertal :-D lekker dichtbij en niet zo duur
ja niet normaal.. doodziekquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:57 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Klopt heb de 06/07.
Die roze met groen is te gaaf. weinig tot geen veranderingen hoorde van gozer die in bataleon team rijd.
Ze hebben hoop nieuwe boarden geintroduceerd dit jaar.
Zal die site is zoeken waar ze op staan
@XL: van mij mag je. Zal hem waxen voor je
Lekker nu summercamp in Les2Alpes.
http://www.tacky.nl/snowboard/videos/vis_video.asp?id=60590
Niet normaal meer die wind
Van die gloves? bataleon.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:44 schreef Gstyles het volgende:
welk merk en type KT?
Bataleon gloves?quote:
bedoelde de nieuwe goliath...quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:22 schreef KneusTeun het volgende:
Ik vind de nieuwe boards idd tof qau grafics. Khad in maart ofzo al die catalog en zag meteeen die goliath eruit springen. die print van clockwordk is echt te leyp!
En die gloves zijn ook te vet met dat witte leer en dan in 3d print het logo erop.![]()
asym?quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:20 schreef KneusTeun het volgende:
Heeft iemand hier trouwens wel is op een asym plank gestaan? ik heb namelijk me vraagtekens er bij.
Of je er echt veel van merkt etc.
nope, lijkt me wel vet om eens te proberen, maar kan me niet voorstellen dat het echt veel voordeel oplevert... ze hebben langere staalkanten ook wel ns op van die alpineboards gehad maar daar zijn ze ook mee gestopt na een tijd....quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:00 schreef KneusTeun het volgende:
Ze zeggen dat je die kant langer wil hebben omdat je dan met grote voeten minder toedrag hebt.
Trouwens die static is nog freakier want je moet het onderste board ff bedenken met beide kanten twin(dus spiegelen) waardoor de vorm beide kanten hetzelfde is dus 1 kant is langer. heeel erg vaag allemaal en ik vroeg me af of iemand hier al ervaring mee heeft.
no prob ik gaat em eff googlenquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:48 schreef KneusTeun het volgende:
also bataleon en model is goliath. sorry he![]()
WTFquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:33 schreef KneusTeun het volgende:
nee ik bedoel asymetrical als in de nose en tail hebben een rare niet helemaal ronde vorm, de inserts zitten hierdoor ook niet in het midden.De kant waar je tenen zitten is een dikke cm breder . ik heb hier namelijk een static ace die dus asym is.
[afbeelding]
zoals de onderste dus.(min of meer)
Waar zit die shop?quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:08 schreef KneusTeun het volgende:
werk bij panic.
En ik heb in de catalog geen petten zien staan dus weet niet of daar nog wat moois van komt.
Er zitten wel paar leype sweaters tussen met die print van de goliath (die oranje zwarte poppetjes).
snowsurfskate.nl ofzo toch....quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:59 schreef KneusTeun het volgende:
het zit in enschede (is niet echt een 100% boardshop)
Scans maken zit er niet in de komende tijd want ga naar france surfen. hebben ze bij je local shop niet de catalog?
Is onderhand niet revolutionair meer hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:26 schreef Komakie het volgende:
Bij ons (zowel Cellblock in Utrecht als The Hot Zone in Gerlos) verkopen ze wel Bataleon, maar ik doe er echt niets mee. Ik heb het gewoon niet op die zogenaamd revolutionaire dingetjes. Bataleon kun je natuurlijk geen hype noemen en het heeft zeker wel meerwaarde. Maar niet voor mij.
Hetzelfde met K2 en Ride. Die hebben veel boards (vooral freeride) met verhogingen. Dat vind ik niet lekker want moet lekker dicht bij de gond zitten met me voetjes
Doe mij maar lekker een alto merkje dat nog niet zo groot is en echt door liefde gedreven zijn. Hoewel er wel meer merken zijn die dat doen ben ik toch een grote fan van Rome geworden en dat zal ook nog wel ff zo blijven
Hoewel ik moet zeggen dat ik niet erg merk gebonden ben. Ik heb ook een Selecta wat weer van Volkl is. Dus tja...
I know. Daarnaast is het merk lekker punky en dat is ook een beetje mijn stijlquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:03 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Is onderhand niet revolutionair meer hoormaar snap wat je bedoelt
Bataleon wordt zeker door liefde gedreven. Aardige mensen als je mailt of belt en proberen altijd te helpen.
Rome is nice. Opgericht door oud-Burton medewerkers.
forum maakt ook gewoon lekkere plankjes, en dat is niet veranderd sinds ze door burton zijn overgenomen...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:33 schreef XL het volgende:
Ik ben huiverig voor de goede bedoelingen en het mooie praatje van Rome. Jezelf profileren als hip, anders en cool is ook gewoon marketing. Ik denk dat het net zulke sell-outs worden als Forum.
Dat strookt niet met het vereren van Rome, je kunt immers niet alle planken van Rome over 1 kam scherenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:34 schreef Rnej het volgende:
veel in de boardwereld draait om stijl maar ik ben ondertussen wel echt plankjes gaan rijden voor wat ze waard zijn en niet voor hun status
klopt... maar je kan wel zeggen dat ze allemaal wel redelijk vette graphics hebben, en qua kwaliteit/prijs verhouding t toch beter doen dan andere a-merkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:54 schreef XL het volgende:
[..]
Dat strookt niet met het vereren van Rome, je kunt immers niet alle planken van Rome over 1 kam scheren
Ideaal profiel voor een commerciele sell-out dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:03 schreef Rnej het volgende:
[..]
klopt... maar je kan wel zeggen dat ze allemaal wel redelijk vette graphics hebben, en qua kwaliteit/prijs verhouding t toch beter doen dan andere a-merken
hoezo?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:04 schreef XL het volgende:
[..]
Ideaal profiel voor een commerciele sell-out dus.
Nitro is juist een board voor de hippies uit de VS.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:05 schreef Rnej het volgende:
[..]
hoezo?
dan zou nitro de volgende moeten zijn?
gelul, nitro is goedkoper dan rome, kijk o.a. naar de team, de tegenhanger van de custom maar dan voor 100 euro minderquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:10 schreef XL het volgende:
[..]
Nitro is juist een board voor de hippies uit de VS.
Allemaal lelijke donkere planken waar ze schandalig veel geld voor vragen. Met Nitro kun je beter staven dat je vanwege de kwaliteit op die plank rijdt dan van Rome. Je gaat immers niet voor je image op een Nitro staan, op Rome daarentegen. Kijk maar hoe de cracks hier ermee weglopen, dat moet wel goed spul zijn
op studentenavond misschien?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:56 schreef Gstyles het volgende:
hmmm valt wel mee toch... zie er genoeg daar!
Onzin. Ik rij op het board wat het beste rijdt (voor mij) en dat is de Rome Flag geworden. Hij rijdt gewoon echt goed. Het merk staat me wel aan, maar als ze kut boards zouden maken, zou ik er niet op rijden. Ik heb al genoeg merken getest en gereden om te weten wat goeie planken zijn (voor mij) en wat niet. De Flag is in dat opzicht precies wat ik zoek.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:10 schreef XL het volgende:
[..]
Nitro is juist een board voor de hippies uit de VS.
Allemaal lelijke donkere planken waar ze schandalig veel geld voor vragen. Met Nitro kun je beter staven dat je vanwege de kwaliteit op die plank rijdt dan van Rome. Je gaat immers niet voor je image op een Nitro staan, op Rome daarentegen. Kijk maar hoe de cracks hier ermee weglopen, dat moet wel goed spul zijn
over 2 weken ben ik in het bezit van een burton Zoom pack voor mn cameraatjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:00 schreef Komakie het volgende:
Blue Tomato heeft de nieuwe spulletjes van Burton op zijn website gezet
De website van Burton is ook vernieuwd
Ik weet niet of dit al gemeld was maar ik zeg het nog maar een keer. Bij Blue Tomato kun je iig alvast naar het prijskaartje kijken van al dit moois
Burton Zoom packquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
over 2 weken ben ik in het bezit van een burton Zoom pack voor mn cameraatje
als je nog onder je bestelling uit kan/wil. ik heb hier nog een zoom pack liggen, nieuw nooit gebruikt voor de helft mag je hem hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
over 2 weken ben ik in het bezit van een burton Zoom pack voor mn cameraatje
ik heb kadobonnen gehad van mn ouders voor mn verjaardag dus ik hoef zelf maar de helft te betalenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:06 schreef Kentaro het volgende:
[..]
als je nog onder je bestelling uit kan/wil. ik heb hier nog een zoom pack liggen, nieuw nooit gebruikt voor de helft mag je hem hebben
dat is ook als je iets anders koopt, dan hoef je maar voor twee dingen de helft te betalenquote:Op zondag 5 augustus 2007 08:22 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik heb kadobonnen gehad van mn ouders voor mn verjaardag dus ik hoef zelf maar de helft te betalen
Kentaro heeft er 1 die redelijk goedkoop is!quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:23 schreef GenesiZ het volgende:
Heb je die zoompack al getest Rene? Ik wilde hem ook hebben maar hij is echt inmens hiuge ass
No shit shirlockquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:27 schreef XL het volgende:
[..]
Kentaro heeft er 1 die redelijk goedkoop is!
Waar woont Kentaro en wat wil hij ervoor hebben? Ik hem misschien wel interesse.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:06 schreef Kentaro het volgende:
[..]
als je nog onder je bestelling uit kan/wil. ik heb hier nog een zoom pack liggen, nieuw nooit gebruikt voor de helft mag je hem hebben
Hij schijnt in Leiden te wonen en wil er 65 E voor hebben, het is deze http://www.blue-tomato.at(...)eAluWYUTEBWgen8Aie-1quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:30 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Waar woont Kentaro en wat wil hij ervoor hebben? Ik hem misschien wel interesse.
ik ben zelf immens huge ass dus ik denk dat ik daar weinig moeite mee hebquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:23 schreef GenesiZ het volgende:
Heb je die zoompack al getest Rene? Ik wilde hem ook hebben maar hij is echt inmens hiuge ass
Maar Rnej is ook van een ander caliber,quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:38 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
No shit shirlock, ik kan ook lezen hoor
![]()
Ik wilde hem ook, tot ik hem ging passen. Mijn complete uitrusting past er met moeite in, maar dan is hij nog steeds erg groot. Echt lekker wandelen of boarden is het dan niet meer![]()
Edit: Tussen neus en schaamlippen door, ik heb misschien nog wel intresse![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:57 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Maar Rnej is ook van een ander caliber,![]()
ik snowboard weinig voor mezelf op t moment... vooral tussen mn lesuurtjes door af en toequote:Op maandag 6 augustus 2007 12:43 schreef Gstyles het volgende:
Hey ff een vraagje aan Rnej.. ik zie jou alleen maar in dit topic staan.. doe je eigenlijk nog wel wat aan snowboarden in de hal of zit je de hele dag op fok! ?![]()
neehoor, ik zit gewoon wat te kuttenquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:12 schreef GenesiZ het volgende:
Heb ik wat gemist of is de restaurantgrap omgezet naar iets anders?
quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Heb er een paar jaar in moeten investeren maar dan heb je ook wat
That's Gnarly Baby!quote:
t is je vergevenquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:44 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik snowboard weinig voor mezelf op t moment... vooral tussen mn lesuurtjes door af en toe
afgelopen zondag en de komende 3 zondagen moe(s)t ik werken dusssss
daarnaast heb ik een ander baantje, en das een balie/kantoorbaantje voor gemeente rotterdam, dus ik kan lekker fokken op mn werk
en ik ben sinds kort dus begonnen met golfsurfen
Het blijft een Audi....quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:30 schreef GenesiZ het volgende:
Het is mega-offtopic, maar we zijn allemaal mannen, dus jullie vinden dit niet ergIk heb zaterdag een fotoshoot gehad met een Audi R8 em dat wil ik gewoon even vertellen
Damn wat een geile bak is dat zeg.
[afbeelding]
Een soort volkswagen inderdaad.quote:
Is dat met rijden inbegrepen? Van een R8 ofzo wordt ik niet echt wild, vind het niet echt iets. Maar een RS6 of RS4 wel, lekker burgelijk maar wel snel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:13 schreef GenesiZ het volgende:
Maar wel een Audi van 165.000+ eurKmoet nog wat meer gaan kontkussen, want dat zal een shoot gaan opleven met oa. een Ferrari en een Lambo
![]()
de R8 vind ik nou net niet zo super idd..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:52 schreef ForumGek het volgende:
Beetje saai zijn ze toch wel hoor, net als de R8. Heb je 160.000 uit te geven kan je beter een Ferrari F430 kopen.
nee, een r8 wel?quote:
check die est bindingenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:30 schreef Rnej het volgende:
[..]
nee, een r8 wel?
![]()
![]()
btw:
burton 2008 site is online
www.burton.com
check de driver X .. kga die bruine halen (krijg gratis nieuwe van ome burton)
zien staan op de RAI heerlijke bak iddquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:30 schreef GenesiZ het volgende:
Het is mega-offtopic, maar we zijn allemaal mannen, dus jullie vinden dit niet ergIk heb zaterdag een fotoshoot gehad met een Audi R8 em dat wil ik gewoon even vertellen
Damn wat een geile bak is dat zeg.
[afbeelding]
Het blijft een Audi...quote:
Komakie bedoelt:quote:
en ik heb m al in t echt gezien!quote:
Nee Komakie bedoelt:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:27 schreef XL het volgende:
[..]
Komakie bedoelt:
Het blijft een Volkswagen
wat neem jij dan mee? frituurpan, bbq en pooltafel?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:26 schreef Basje_B het volgende:
Maar in al die auto's kan je amper je spullen meenemen op wintersport.
Ik heb zelfs dakdragersquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:49 schreef GenesiZ het volgende:
2 man (man+vrouw) plus complete gear en 2 grote tassen met boodschappen passen zonder problemen in een Toyo Aygo. Ne pas de problemo.
Pas op, dan vergelijk je hem indirect met een Bugati. Dat is teveel eer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:13 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Nee Komakie bedoelt:
Het blijft een auto uit de Volkwagen Auto Group![]()
XL snapt het tenminstequote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:20 schreef XL het volgende:
[..]
Pas op, dan vergelijk je hem indirect met een Bugati. Dat is teveel eer.
SEAT, Audi, Volkswagen en Skoda zijn fout, maar je moet ze niet ten koste van Bugati generaliseren.
want. daar gaat het om!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:39 schreef GenesiZ het volgende:
Twingo en Stijl, gelukkig heb je er een smilie bij staan
Nog 4 posts en dan kunnen we weer nieuwe tvp's maken
dan heb je beter moeten kijken, want ze staan er al ruim een maandquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:04 schreef Kentaro het volgende:
[..]
check die est bindingenkun je is kijken of ze die bij duyvestein al hebben (ga er even van uit dat jij er nog steeds veel komt), vorige week hadden ze bijna alles staan maar die niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |