oke mja tis ook zo iets om continu terug naar de winkel te moeten gaan voor die krengen..quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:24 schreef Rnej het volgende:
[..]
die strapjes gaan er altijd aan.... maar aan de andere kant is dat (samen met de buckles) het enige wat veel kapot gaat bij burton.. maarja.. gratis levenslange voorraad op die dingen dus ach
Ben er nog.. tijd niet hier geweest inderdaad, best druk enzo. Ben nog wel veel aan het boarden, ga over drie weken naar Saas Feequote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Kentaro? Die is niet druk meer.... volgens mij is die van de aardbodem verdwenen![]()
tis niet alsof t elke week gebeurt.. je hebt gewoon pech gehadquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:01 schreef Gstyles het volgende:
[..]
oke mja tis ook zo iets om continu terug naar de winkel te moeten gaan voor die krengen..![]()
Normaal gesproken hoeft dat ook niet elke week. Als je een beetje zuinig bent op je spullen dan gaat het nog wel prima. Je moet bijvoorbeeld niet elke keer op je strap gaan staan ofzo...quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:01 schreef Gstyles het volgende:
[..]
oke mja tis ook zo iets om continu terug naar de winkel te moeten gaan voor die krengen..![]()
hmm nog niet gezienquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:13 schreef Kentaro het volgende:
weet niet of hier al iets van is langsgekomen..http://www.zeoscape.co.jp/zemb/burton
heb t allemaal al in t echt gezienquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmm nog niet gezien
Aantal dingen zijn dus wel veranderd. Vind de Cartels er niet echt mooier op geworden trouwens
Je kunt niet inzoomen trouwens of wel
Ik bedoelde meer dat ze volgens mij het model van de CO2 over genomen hebben en dat vind ik niet zo mooi. Misschien werkt het wel goed maar vind het gewoon niet zo mooi.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:41 schreef Rnej het volgende:
[..]
heb t allemaal al in t echt gezien
die cartels zien er wel dope uit bij de uninc enzo.. kleurtjes passen wel bij elkaar...
vind alleen de meeste burton bindingen te flashy geworden.... beetje jammer.. ziet er te windows vista uit zegmaar
vind de burton twin trouwens wel een gruwelijk vette graphic hebben nunet als vorig jaar btw
]quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:51 schreef Rnej het volgende:
ik ga een flag-abonnement aanvragen bij rome
FLAG FOR PRESIDENT!
Gaat niet lukken. Ga morgen al naar dat festival waar ik zaterdag zou zijn.quote:
wat is het verschil tussen some lovin' en een ritje?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Ga morgen al naar dat festival waar ik zaterdag zou zijn.
Of eigenlijk, ga morgen naar me vriendin die 10min van dat festival af woont en me zaterdag er ff naar toe gaat rijden. Dus tja, een ritje en some lovin' kan ik natuurlijk niet laten lopen
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Normaal gesproken hoeft dat ook niet elke week. Als je een beetje zuinig bent op je spullen dan gaat het nog wel prima. Je moet bijvoorbeeld niet elke keer op je strap gaan staan ofzo...
Het ritje is met de auto en de lovin' is in bed.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:46 schreef Rnej het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen some lovin' en een ritje?![]()
thats what I meant....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het ritje is met de auto en de lovin' is in bed.
Eigenlijk zijn het 2 ritjes![]()
Wat een held!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:56 schreef Rnej het volgende:
btw.
beerke en lars zijn nu bij justin timberlake
lach ff mee![]()
Japans volgens mij....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:19 schreef Rnej het volgende:
k heb begrepen dat burton boots prima in die dingen passen....
maarja, t blijven belgische bindingen he?(toch?)
ah.. weet ook nie waar ik belgie vandaan heb dan... dacht t ooit ergens gelezen te hebben :-Dquote:
Canon zuigt, Nikon rulesquote:Op maandag 18 juni 2007 10:56 schreef Rnej het volgende:
ooit zelf nog aan gedacht maar dat bedrag is het niet waard imo... als je het hebt... mooie opleiding hoor... maar damn... :S
kga volgende week canon eos 400d halen :-D
lolquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:12 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Canon zuigt, Nikon rules
De 400d is een mooie cam. Lekker groot lcdscherm en snelle focus.
James Hetfield for presidentquote:Op donderdag 21 juni 2007 04:27 schreef beerke het volgende:
Justin for President!!!!
Op Justin, vanwege Napsterquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:02 schreef beerke het volgende:
Damn, dan zou ik echt niet weten op wie ik zou moeten stemmen.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 04:52 schreef beerke het volgende:
Hmmmm, goed argument...
... Jezus man, wat doe jij in godsnaam in de redactie van sport op Fok????
coby dix is nog dommer dan bush, das niet zo slim denk k...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:41 schreef Komakie het volgende:
Coby Dix for President
en anders Druce Dickinson
Maakt niet uit, hij rockt wel!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:03 schreef Rnej het volgende:
[..]
coby dix is nog dommer dan bush, das niet zo slim denk k...
bruce dickinson kan wel lekker ruige toespraken houden
koelkastquote:
flowbindingenquote:
werken in snowworldquote:
quote:
iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |