zoetermeer ook..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:49 schreef Rnej het volgende:
[..]
landgraaf wel ja
maarreh, komakie, t was meer zo van, roep dan wanneer jij tijd hebt om te zoipen
hmmmm ik wist dat er iets fout was aan dat woord...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:20 schreef Rnej het volgende:
cool, geef maar een seintje dan (weet niet wat een sijntje is, t zal vast wel ghetto zijn)
verschilletje, we spreken allebei ons hele leven nederlandsquote:Op zondag 8 juli 2007 15:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmmmm ik wist dat er iets fout was aan dat woord...
Wel flauw hoor als je het op me nederlands gaat gooien (ok ik maak ook eens een keer een foutje) op het moment dat je om de oortjes gereden wordt op een snowboard
hey, bemoei je er niet mee... ik ben komakie aan t pesten en hij mij... of wil je ook gepest worden?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:26 schreef 360sjors het volgende:
kinderen kinderen doe eens lief voor elkaar, flauwekul hierboven
Zullen we met z'n 2en Sjors pakken?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:33 schreef Rnej het volgende:
[..]
hey, bemoei je er niet mee... ik ben komakie aan t pesten en hij mij... of wil je ook gepest worden?
![]()
ja idd, ik sta elke dag op mn plank op vet steile uitdagende hellingenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zullen we met z'n 2en Sjors pakken?
btw, jij board 2 jaar, maar wel het hele jaar door. Ik maar 4 maanden per jaar
Ja man, Die zwarte naast baan 1 is echt zwaar vetquote:Op maandag 9 juli 2007 19:12 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja idd, ik sta elke dag op mn plank op vet steile uitdagende hellingen
Toen het 3 weken geleden zo aan het dumpen was lag er 3,5m poeder.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja man, Die zwarte naast baan 1 is echt zwaar vet
En natuurlijk die geheime poederafdaling als je baan 3 aan de andere kant naar beneden gaat is ook te gruwelijk voor woorden.
That's Gnarly baby!
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja man, Die zwarte naast baan 1 is echt zwaar vet
En natuurlijk die geheime poederafdaling als je baan 3 aan de andere kant naar beneden gaat is ook te gruwelijk voor woorden.
That's Gnarly baby!
Geef maar een seintje als ze dat weer doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:33 schreef Rnej het volgende:
[..]
moet zeggen, heb vorig voorjaar toen ze nieuwe sneeuw aan t spuiten waren wel een metertje poeder gepakt... :-D ... tis niet zo zacht als poeder maar je moet t wel rijden zoals pow omdat je anders zinkt :-D
met ninja moves begin je niets tegen sumo movesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:38 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Bring it on mofo's, maar niet huilen als ik jullie met mijn ninja moves in de hoek zet
hoeven niet perse fotos van jou te zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:22 schreef KneusTeun het volgende:
jup zou ik kunnen doen,zij het niet zo dat ik op me werk vertoef.
hmmm het zou dus wel overdekt worden?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:34 schreef sander89 het volgende:
Volgens mij kan snowgames uit de op bij de koelkastenlaatste jaar niks nieuws over en ze hebben te weinig geld te om het te bouwen, maar is ook wel te verwachten omdat het zo groot werd.
Lijkt mij ook wel vet om is te doen, maar kan niet echt in NL jammer genoeg.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:54 schreef 360sjors het volgende:
Indien er surfliefhebbers aanwezig zijn >> help!!! [Golfsurfen] Aanschaf surfplank
Volgens mij kan het ook in Zoetermeerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:39 schreef Rnej het volgende:
golfsurfen kan in nederland hoor... niet subliem hoge golven of wat dan ook, maar als beginner wil je dat ook niet.. ga maar ns op scheveningen kijken
Wijk aan Zee jongen, daar is het de shitquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:39 schreef Rnej het volgende:
golfsurfen kan in nederland hoor... niet subliem hoge golven of wat dan ook, maar als beginner wil je dat ook niet.. ga maar ns op scheveningen kijken
Domburg jonge, daar is het pas echt Gnarlyquote:Op maandag 16 juli 2007 20:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wijk aan Zee jongen, daar is het de shit
nice manquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:38 schreef Basje_B het volgende:
Eindelijk topic ook weer eens gevonden.
http://www.youtube.com/watch?v=sVpGoVqGWos
Bij ongeveer 1,32 en 1,40 minuten. (Witte broek grijze jas op de box met boardslide)
Nu alleen weer schouderbanden verrekt omdat van de up flat box afflikkerde en beetje ongelukkig terecht kwam
Ik wil nog altijd een keer op die Evil Twin van jou rijden!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:38 schreef Basje_B het volgende:
Eindelijk topic ook weer eens gevonden.
http://www.youtube.com/watch?v=sVpGoVqGWos
Bij ongeveer 1,32 en 1,40 minuten. (Witte broek grijze jas op de box met boardslide)
Nu alleen weer schouderbanden verrekt omdat van de up flat box afflikkerde en beetje ongelukkig terecht kwam
ik was er toen smorgens... donderdag ochtend.. of vrijdag.. en heel dat park was als zaad.. helemaal verrot..quote:Op zondag 8 juli 2007 11:31 schreef Rnej het volgende:
wat is er mis met t park in zm? ....
niet gaan zeiken over spoorvorming als je op zaterdagmiddag t park in bent gegaan hey ...
Welke evil twin is da? kheb zelf die van 06/07 en de enemy ervan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:33 schreef XL het volgende:
[..]
Ik wil nog altijd een keer op die Evil Twin van jou rijden!
jij rijd?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:44 schreef Rnej het volgende:
in februari zit ik misschien in china... januari zie ik liever dan...
ik zeg: met 30 man naar t zillertal :-D lekker dichtbij en niet zo duur
Bas heeft de zwart/witte.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Welke evil twin is da? kheb zelf die van 06/07 en de enemy ervan.
En eerlijk gezegd zit ik nu hard te twijfelen tussen de nieuwe goliath en de evil.(kweet dat twee redelijk verschillende boards zijn).
Klopt heb de 06/07.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:50 schreef KneusTeun het volgende:
06/07 dus ik moet corrigeren mijne is 05/06. ik ben benieuwd of de 07/08 veel veranderd is? qau eigenschappen. ik heb de special edition de roze met groen gereserveerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |