Volgens mij kan het ook in Zoetermeerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:39 schreef Rnej het volgende:
golfsurfen kan in nederland hoor... niet subliem hoge golven of wat dan ook, maar als beginner wil je dat ook niet.. ga maar ns op scheveningen kijken
Wijk aan Zee jongen, daar is het de shitquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:39 schreef Rnej het volgende:
golfsurfen kan in nederland hoor... niet subliem hoge golven of wat dan ook, maar als beginner wil je dat ook niet.. ga maar ns op scheveningen kijken
Domburg jonge, daar is het pas echt Gnarlyquote:Op maandag 16 juli 2007 20:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wijk aan Zee jongen, daar is het de shit
nice manquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:38 schreef Basje_B het volgende:
Eindelijk topic ook weer eens gevonden.
http://www.youtube.com/watch?v=sVpGoVqGWos
Bij ongeveer 1,32 en 1,40 minuten. (Witte broek grijze jas op de box met boardslide)
Nu alleen weer schouderbanden verrekt omdat van de up flat box afflikkerde en beetje ongelukkig terecht kwam
Ik wil nog altijd een keer op die Evil Twin van jou rijden!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:38 schreef Basje_B het volgende:
Eindelijk topic ook weer eens gevonden.
http://www.youtube.com/watch?v=sVpGoVqGWos
Bij ongeveer 1,32 en 1,40 minuten. (Witte broek grijze jas op de box met boardslide)
Nu alleen weer schouderbanden verrekt omdat van de up flat box afflikkerde en beetje ongelukkig terecht kwam
ik was er toen smorgens... donderdag ochtend.. of vrijdag.. en heel dat park was als zaad.. helemaal verrot..quote:Op zondag 8 juli 2007 11:31 schreef Rnej het volgende:
wat is er mis met t park in zm? ....
niet gaan zeiken over spoorvorming als je op zaterdagmiddag t park in bent gegaan hey ...
Welke evil twin is da? kheb zelf die van 06/07 en de enemy ervan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:33 schreef XL het volgende:
[..]
Ik wil nog altijd een keer op die Evil Twin van jou rijden!
jij rijd?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:44 schreef Rnej het volgende:
in februari zit ik misschien in china... januari zie ik liever dan...
ik zeg: met 30 man naar t zillertal :-D lekker dichtbij en niet zo duur
Bas heeft de zwart/witte.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Welke evil twin is da? kheb zelf die van 06/07 en de enemy ervan.
En eerlijk gezegd zit ik nu hard te twijfelen tussen de nieuwe goliath en de evil.(kweet dat twee redelijk verschillende boards zijn).
Klopt heb de 06/07.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:50 schreef KneusTeun het volgende:
06/07 dus ik moet corrigeren mijne is 05/06. ik ben benieuwd of de 07/08 veel veranderd is? qau eigenschappen. ik heb de special edition de roze met groen gereserveerd.
Ik ben voorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:44 schreef Rnej het volgende:
in februari zit ik misschien in china... januari zie ik liever dan...
ik zeg: met 30 man naar t zillertal :-D lekker dichtbij en niet zo duur
ja niet normaal.. doodziekquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:57 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Klopt heb de 06/07.
Die roze met groen is te gaaf. weinig tot geen veranderingen hoorde van gozer die in bataleon team rijd.
Ze hebben hoop nieuwe boarden geintroduceerd dit jaar.
Zal die site is zoeken waar ze op staan
@XL: van mij mag je. Zal hem waxen voor je
Lekker nu summercamp in Les2Alpes.
http://www.tacky.nl/snowboard/videos/vis_video.asp?id=60590
Niet normaal meer die wind
Van die gloves? bataleon.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:44 schreef Gstyles het volgende:
welk merk en type KT?
Bataleon gloves?quote:
bedoelde de nieuwe goliath...quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:22 schreef KneusTeun het volgende:
Ik vind de nieuwe boards idd tof qau grafics. Khad in maart ofzo al die catalog en zag meteeen die goliath eruit springen. die print van clockwordk is echt te leyp!
En die gloves zijn ook te vet met dat witte leer en dan in 3d print het logo erop.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |