over 2 weken ben ik in het bezit van een burton Zoom pack voor mn cameraatjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:00 schreef Komakie het volgende:
Blue Tomato heeft de nieuwe spulletjes van Burton op zijn website gezet
De website van Burton is ook vernieuwd
Ik weet niet of dit al gemeld was maar ik zeg het nog maar een keer. Bij Blue Tomato kun je iig alvast naar het prijskaartje kijken van al dit moois
Burton Zoom packquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
over 2 weken ben ik in het bezit van een burton Zoom pack voor mn cameraatje
als je nog onder je bestelling uit kan/wil. ik heb hier nog een zoom pack liggen, nieuw nooit gebruikt voor de helft mag je hem hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
over 2 weken ben ik in het bezit van een burton Zoom pack voor mn cameraatje
ik heb kadobonnen gehad van mn ouders voor mn verjaardag dus ik hoef zelf maar de helft te betalenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:06 schreef Kentaro het volgende:
[..]
als je nog onder je bestelling uit kan/wil. ik heb hier nog een zoom pack liggen, nieuw nooit gebruikt voor de helft mag je hem hebben
dat is ook als je iets anders koopt, dan hoef je maar voor twee dingen de helft te betalenquote:Op zondag 5 augustus 2007 08:22 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik heb kadobonnen gehad van mn ouders voor mn verjaardag dus ik hoef zelf maar de helft te betalen
Kentaro heeft er 1 die redelijk goedkoop is!quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:23 schreef GenesiZ het volgende:
Heb je die zoompack al getest Rene? Ik wilde hem ook hebben maar hij is echt inmens hiuge ass
No shit shirlockquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:27 schreef XL het volgende:
[..]
Kentaro heeft er 1 die redelijk goedkoop is!
Waar woont Kentaro en wat wil hij ervoor hebben? Ik hem misschien wel interesse.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:06 schreef Kentaro het volgende:
[..]
als je nog onder je bestelling uit kan/wil. ik heb hier nog een zoom pack liggen, nieuw nooit gebruikt voor de helft mag je hem hebben
Hij schijnt in Leiden te wonen en wil er 65 E voor hebben, het is deze http://www.blue-tomato.at(...)eAluWYUTEBWgen8Aie-1quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:30 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Waar woont Kentaro en wat wil hij ervoor hebben? Ik hem misschien wel interesse.
ik ben zelf immens huge ass dus ik denk dat ik daar weinig moeite mee hebquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:23 schreef GenesiZ het volgende:
Heb je die zoompack al getest Rene? Ik wilde hem ook hebben maar hij is echt inmens hiuge ass
Maar Rnej is ook van een ander caliber,quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:38 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
No shit shirlock, ik kan ook lezen hoor
![]()
Ik wilde hem ook, tot ik hem ging passen. Mijn complete uitrusting past er met moeite in, maar dan is hij nog steeds erg groot. Echt lekker wandelen of boarden is het dan niet meer![]()
Edit: Tussen neus en schaamlippen door, ik heb misschien nog wel intresse![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:57 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Maar Rnej is ook van een ander caliber,![]()
ik snowboard weinig voor mezelf op t moment... vooral tussen mn lesuurtjes door af en toequote:Op maandag 6 augustus 2007 12:43 schreef Gstyles het volgende:
Hey ff een vraagje aan Rnej.. ik zie jou alleen maar in dit topic staan.. doe je eigenlijk nog wel wat aan snowboarden in de hal of zit je de hele dag op fok! ?![]()
neehoor, ik zit gewoon wat te kuttenquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:12 schreef GenesiZ het volgende:
Heb ik wat gemist of is de restaurantgrap omgezet naar iets anders?
quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Heb er een paar jaar in moeten investeren maar dan heb je ook wat
That's Gnarly Baby!quote:
t is je vergevenquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:44 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik snowboard weinig voor mezelf op t moment... vooral tussen mn lesuurtjes door af en toe
afgelopen zondag en de komende 3 zondagen moe(s)t ik werken dusssss
daarnaast heb ik een ander baantje, en das een balie/kantoorbaantje voor gemeente rotterdam, dus ik kan lekker fokken op mn werk
en ik ben sinds kort dus begonnen met golfsurfen
Het blijft een Audi....quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:30 schreef GenesiZ het volgende:
Het is mega-offtopic, maar we zijn allemaal mannen, dus jullie vinden dit niet ergIk heb zaterdag een fotoshoot gehad met een Audi R8 em dat wil ik gewoon even vertellen
Damn wat een geile bak is dat zeg.
[afbeelding]
Een soort volkswagen inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |