Hij schijnt in Leiden te wonen en wil er 65 E voor hebben, het is deze http://www.blue-tomato.at(...)eAluWYUTEBWgen8Aie-1quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:30 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Waar woont Kentaro en wat wil hij ervoor hebben? Ik hem misschien wel interesse.
ik ben zelf immens huge ass dus ik denk dat ik daar weinig moeite mee hebquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:23 schreef GenesiZ het volgende:
Heb je die zoompack al getest Rene? Ik wilde hem ook hebben maar hij is echt inmens hiuge ass
Maar Rnej is ook van een ander caliber,quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:38 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
No shit shirlock, ik kan ook lezen hoor
![]()
Ik wilde hem ook, tot ik hem ging passen. Mijn complete uitrusting past er met moeite in, maar dan is hij nog steeds erg groot. Echt lekker wandelen of boarden is het dan niet meer![]()
Edit: Tussen neus en schaamlippen door, ik heb misschien nog wel intresse![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:57 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Maar Rnej is ook van een ander caliber,![]()
ik snowboard weinig voor mezelf op t moment... vooral tussen mn lesuurtjes door af en toequote:Op maandag 6 augustus 2007 12:43 schreef Gstyles het volgende:
Hey ff een vraagje aan Rnej.. ik zie jou alleen maar in dit topic staan.. doe je eigenlijk nog wel wat aan snowboarden in de hal of zit je de hele dag op fok! ?![]()
neehoor, ik zit gewoon wat te kuttenquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:12 schreef GenesiZ het volgende:
Heb ik wat gemist of is de restaurantgrap omgezet naar iets anders?
quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Heb er een paar jaar in moeten investeren maar dan heb je ook wat
That's Gnarly Baby!quote:
t is je vergevenquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:44 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik snowboard weinig voor mezelf op t moment... vooral tussen mn lesuurtjes door af en toe
afgelopen zondag en de komende 3 zondagen moe(s)t ik werken dusssss
daarnaast heb ik een ander baantje, en das een balie/kantoorbaantje voor gemeente rotterdam, dus ik kan lekker fokken op mn werk
en ik ben sinds kort dus begonnen met golfsurfen
Het blijft een Audi....quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:30 schreef GenesiZ het volgende:
Het is mega-offtopic, maar we zijn allemaal mannen, dus jullie vinden dit niet ergIk heb zaterdag een fotoshoot gehad met een Audi R8 em dat wil ik gewoon even vertellen
Damn wat een geile bak is dat zeg.
[afbeelding]
Een soort volkswagen inderdaad.quote:
Is dat met rijden inbegrepen? Van een R8 ofzo wordt ik niet echt wild, vind het niet echt iets. Maar een RS6 of RS4 wel, lekker burgelijk maar wel snel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:13 schreef GenesiZ het volgende:
Maar wel een Audi van 165.000+ eurKmoet nog wat meer gaan kontkussen, want dat zal een shoot gaan opleven met oa. een Ferrari en een Lambo
![]()
de R8 vind ik nou net niet zo super idd..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:52 schreef ForumGek het volgende:
Beetje saai zijn ze toch wel hoor, net als de R8. Heb je 160.000 uit te geven kan je beter een Ferrari F430 kopen.
nee, een r8 wel?quote:
check die est bindingenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:30 schreef Rnej het volgende:
[..]
nee, een r8 wel?
![]()
![]()
btw:
burton 2008 site is online
www.burton.com
check de driver X .. kga die bruine halen (krijg gratis nieuwe van ome burton)
zien staan op de RAI heerlijke bak iddquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:30 schreef GenesiZ het volgende:
Het is mega-offtopic, maar we zijn allemaal mannen, dus jullie vinden dit niet ergIk heb zaterdag een fotoshoot gehad met een Audi R8 em dat wil ik gewoon even vertellen
Damn wat een geile bak is dat zeg.
[afbeelding]
Het blijft een Audi...quote:
Komakie bedoelt:quote:
en ik heb m al in t echt gezien!quote:
Nee Komakie bedoelt:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:27 schreef XL het volgende:
[..]
Komakie bedoelt:
Het blijft een Volkswagen
wat neem jij dan mee? frituurpan, bbq en pooltafel?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:26 schreef Basje_B het volgende:
Maar in al die auto's kan je amper je spullen meenemen op wintersport.
Ik heb zelfs dakdragersquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:49 schreef GenesiZ het volgende:
2 man (man+vrouw) plus complete gear en 2 grote tassen met boodschappen passen zonder problemen in een Toyo Aygo. Ne pas de problemo.
Pas op, dan vergelijk je hem indirect met een Bugati. Dat is teveel eer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:13 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Nee Komakie bedoelt:
Het blijft een auto uit de Volkwagen Auto Group![]()
XL snapt het tenminstequote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:20 schreef XL het volgende:
[..]
Pas op, dan vergelijk je hem indirect met een Bugati. Dat is teveel eer.
SEAT, Audi, Volkswagen en Skoda zijn fout, maar je moet ze niet ten koste van Bugati generaliseren.
want. daar gaat het om!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:39 schreef GenesiZ het volgende:
Twingo en Stijl, gelukkig heb je er een smilie bij staan
Nog 4 posts en dan kunnen we weer nieuwe tvp's maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |