Is dat met rijden inbegrepen? Van een R8 ofzo wordt ik niet echt wild, vind het niet echt iets. Maar een RS6 of RS4 wel, lekker burgelijk maar wel snel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:13 schreef GenesiZ het volgende:
Maar wel een Audi van 165.000+ eurKmoet nog wat meer gaan kontkussen, want dat zal een shoot gaan opleven met oa. een Ferrari en een Lambo
![]()
de R8 vind ik nou net niet zo super idd..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:52 schreef ForumGek het volgende:
Beetje saai zijn ze toch wel hoor, net als de R8. Heb je 160.000 uit te geven kan je beter een Ferrari F430 kopen.
nee, een r8 wel?quote:
check die est bindingenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:30 schreef Rnej het volgende:
[..]
nee, een r8 wel?
![]()
![]()
btw:
burton 2008 site is online
www.burton.com
check de driver X .. kga die bruine halen (krijg gratis nieuwe van ome burton)
zien staan op de RAI heerlijke bak iddquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:30 schreef GenesiZ het volgende:
Het is mega-offtopic, maar we zijn allemaal mannen, dus jullie vinden dit niet ergIk heb zaterdag een fotoshoot gehad met een Audi R8 em dat wil ik gewoon even vertellen
Damn wat een geile bak is dat zeg.
[afbeelding]
Het blijft een Audi...quote:
Komakie bedoelt:quote:
en ik heb m al in t echt gezien!quote:
Nee Komakie bedoelt:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:27 schreef XL het volgende:
[..]
Komakie bedoelt:
Het blijft een Volkswagen
wat neem jij dan mee? frituurpan, bbq en pooltafel?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:26 schreef Basje_B het volgende:
Maar in al die auto's kan je amper je spullen meenemen op wintersport.
Ik heb zelfs dakdragersquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:49 schreef GenesiZ het volgende:
2 man (man+vrouw) plus complete gear en 2 grote tassen met boodschappen passen zonder problemen in een Toyo Aygo. Ne pas de problemo.
Pas op, dan vergelijk je hem indirect met een Bugati. Dat is teveel eer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:13 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Nee Komakie bedoelt:
Het blijft een auto uit de Volkwagen Auto Group![]()
XL snapt het tenminstequote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:20 schreef XL het volgende:
[..]
Pas op, dan vergelijk je hem indirect met een Bugati. Dat is teveel eer.
SEAT, Audi, Volkswagen en Skoda zijn fout, maar je moet ze niet ten koste van Bugati generaliseren.
want. daar gaat het om!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:39 schreef GenesiZ het volgende:
Twingo en Stijl, gelukkig heb je er een smilie bij staan
Nog 4 posts en dan kunnen we weer nieuwe tvp's maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |