abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 juli 2007 @ 12:48:58 #211
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_51814008
also bataleon en model is goliath. sorry he
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 25 juli 2007 @ 15:19:20 #212
71115 Rnej
I walk the line
pi_51819713
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 12:20 schreef KneusTeun het volgende:
Heeft iemand hier trouwens wel is op een asym plank gestaan? ik heb namelijk me vraagtekens er bij.
Of je er echt veel van merkt etc.
asym?

je bedoelt directional?

of bedoel je tapered?

tapered = als je neus breder is dan je tail

directional = tail stijver dan nose, en de radius bij je nose progressiever (agressiever) dan bij je tail...

k heb op allebei de soorten gestaan en ik kan je vertellen dat je het heel goed merkt
  woensdag 25 juli 2007 @ 15:33:14 #213
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_51820280
nee ik bedoel asymetrical als in de nose en tail hebben een rare niet helemaal ronde vorm, de inserts zitten hierdoor ook niet in het midden.De kant waar je tenen zitten is een dikke cm breder . ik heb hier namelijk een static ace die dus asym is.

zoals de onderste dus.(min of meer)
  woensdag 25 juli 2007 @ 15:55:35 #214
71115 Rnej
I walk the line
pi_51821058
woah, dat ziet er maf uit... nee op die manier asym heb ik nog nooit gezien... maar ik snap niet echt waarom hij op de tenenkant een langere taillering heeft... die kant is juist makkelijker om veel druk te zetten IMHO .... ?
  woensdag 25 juli 2007 @ 16:00:34 #215
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_51821253
Ze zeggen dat je die kant langer wil hebben omdat je dan met grote voeten minder toedrag hebt.
Trouwens die static is nog freakier want je moet het onderste board ff bedenken met beide kanten twin(dus spiegelen) waardoor de vorm beide kanten hetzelfde is dus 1 kant is langer . heeel erg vaag allemaal en ik vroeg me af of iemand hier al ervaring mee heeft.
  woensdag 25 juli 2007 @ 16:06:54 #216
71115 Rnej
I walk the line
pi_51821464
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 16:00 schreef KneusTeun het volgende:
Ze zeggen dat je die kant langer wil hebben omdat je dan met grote voeten minder toedrag hebt.
Trouwens die static is nog freakier want je moet het onderste board ff bedenken met beide kanten twin(dus spiegelen) waardoor de vorm beide kanten hetzelfde is dus 1 kant is langer . heeel erg vaag allemaal en ik vroeg me af of iemand hier al ervaring mee heeft.
nope, lijkt me wel vet om eens te proberen, maar kan me niet voorstellen dat het echt veel voordeel oplevert... ze hebben langere staalkanten ook wel ns op van die alpineboards gehad maar daar zijn ze ook mee gestopt na een tijd....
  woensdag 25 juli 2007 @ 16:33:32 #217
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_51822382
Ik denk dat ik hem maar keer moet proberen dan.
  woensdag 25 juli 2007 @ 17:30:19 #218
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_51824582
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 12:48 schreef KneusTeun het volgende:
also bataleon en model is goliath. sorry he
no prob ik gaat em eff googlen
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:34:04 #219
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_51826496
googlen is overbodig. basje b gaf de link al.http://www.bataleon.co.nz/boards.php
  woensdag 25 juli 2007 @ 19:09:36 #220
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_51827575
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:33 schreef KneusTeun het volgende:
nee ik bedoel asymetrical als in de nose en tail hebben een rare niet helemaal ronde vorm, de inserts zitten hierdoor ook niet in het midden.De kant waar je tenen zitten is een dikke cm breder . ik heb hier namelijk een static ace die dus asym is.

[afbeelding]

zoals de onderste dus.(min of meer)
WTF

Dat ziet er vaag uit.
Ik kan me niet voorstellen dat het voordeel opleverd. Alleen maar nadelen eigenlijk. Mede omdat je drukverdeling gewoon in de war raakt....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 25 juli 2007 @ 19:12:23 #221
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_51827667
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 12:08 schreef KneusTeun het volgende:
werk bij panic.

En ik heb in de catalog geen petten zien staan dus weet niet of daar nog wat moois van komt.
Er zitten wel paar leype sweaters tussen met die print van de goliath (die oranje zwarte poppetjes).
Waar zit die shop?

Op google vind in Panic die in eindexamen is verwerkt.

Kan je niet paar scans maken?
ben echt benieuwd naar nieuwe shizzel
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  woensdag 25 juli 2007 @ 19:59:32 #222
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_51829298
het zit in enschede (is niet echt een 100% boardshop)

Scans maken zit er niet in de komende tijd want ga naar france surfen. hebben ze bij je local shop niet de catalog?
  woensdag 25 juli 2007 @ 21:51:20 #223
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_51832996
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:59 schreef KneusTeun het volgende:
het zit in enschede (is niet echt een 100% boardshop)

Scans maken zit er niet in de komende tijd want ga naar france surfen. hebben ze bij je local shop niet de catalog?
snowsurfskate.nl ofzo toch....

helaas maar surfen is veel nicer.

Local shop verkoopt geen Bataleon. Is ook meer skate als snowboard
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  vrijdag 27 juli 2007 @ 13:26:42 #224
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_51884736
Bij ons (zowel Cellblock in Utrecht als The Hot Zone in Gerlos) verkopen ze wel Bataleon, maar ik doe er echt niets mee. Ik heb het gewoon niet op die zogenaamd revolutionaire dingetjes. Bataleon kun je natuurlijk geen hype noemen en het heeft zeker wel meerwaarde. Maar niet voor mij.
Hetzelfde met K2 en Ride. Die hebben veel boards (vooral freeride) met verhogingen. Dat vind ik niet lekker want moet lekker dicht bij de gond zitten met me voetjes

Doe mij maar lekker een alto merkje dat nog niet zo groot is en echt door liefde gedreven zijn. Hoewel er wel meer merken zijn die dat doen ben ik toch een grote fan van Rome geworden en dat zal ook nog wel ff zo blijven

Hoewel ik moet zeggen dat ik niet erg merk gebonden ben. Ik heb ook een Selecta wat weer van Volkl is. Dus tja...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  vrijdag 27 juli 2007 @ 14:03:00 #225
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_51885723
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 13:26 schreef Komakie het volgende:
Bij ons (zowel Cellblock in Utrecht als The Hot Zone in Gerlos) verkopen ze wel Bataleon, maar ik doe er echt niets mee. Ik heb het gewoon niet op die zogenaamd revolutionaire dingetjes. Bataleon kun je natuurlijk geen hype noemen en het heeft zeker wel meerwaarde. Maar niet voor mij.
Hetzelfde met K2 en Ride. Die hebben veel boards (vooral freeride) met verhogingen. Dat vind ik niet lekker want moet lekker dicht bij de gond zitten met me voetjes

Doe mij maar lekker een alto merkje dat nog niet zo groot is en echt door liefde gedreven zijn. Hoewel er wel meer merken zijn die dat doen ben ik toch een grote fan van Rome geworden en dat zal ook nog wel ff zo blijven

Hoewel ik moet zeggen dat ik niet erg merk gebonden ben. Ik heb ook een Selecta wat weer van Volkl is. Dus tja...
Is onderhand niet revolutionair meer hoor maar snap wat je bedoelt

Bataleon wordt zeker door liefde gedreven. Aardige mensen als je mailt of belt en proberen altijd te helpen.

Rome is nice. Opgericht door oud-Burton medewerkers.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 15:27:05 #226
71115 Rnej
I walk the line
pi_51888489
Rome is fokking geniaal ... zeker als je naar hun prijzen kijkt
  vrijdag 27 juli 2007 @ 16:09:36 #227
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_51890217
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 14:03 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Is onderhand niet revolutionair meer hoor maar snap wat je bedoelt

Bataleon wordt zeker door liefde gedreven. Aardige mensen als je mailt of belt en proberen altijd te helpen.

Rome is nice. Opgericht door oud-Burton medewerkers.
I know. Daarnaast is het merk lekker punky en dat is ook een beetje mijn stijl

btw het is misschien niet meer revolutionair maar ik bedoelde er voornamelijk mee dat ze iets anders doen dan anderen. Met liefde bedoelde ik gewoon dat ze het heel erg uiten naar de buitenwereld. Ik neem aan dat iedereen die bij zo'n merk werkt ook wel met liefde werkt

Maar dat begreep je allemaal al
  vrijdag 27 juli 2007 @ 17:33:06 #228
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_51892960
Ik ben huiverig voor de goede bedoelingen en het mooie praatje van Rome. Jezelf profileren als hip, anders en cool is ook gewoon marketing. Ik denk dat het net zulke sell-outs worden als Forum.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 27 juli 2007 @ 18:34:59 #229
71115 Rnej
I walk the line
pi_51894656
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 17:33 schreef XL het volgende:
Ik ben huiverig voor de goede bedoelingen en het mooie praatje van Rome. Jezelf profileren als hip, anders en cool is ook gewoon marketing. Ik denk dat het net zulke sell-outs worden als Forum.
forum maakt ook gewoon lekkere plankjes, en dat is niet veranderd sinds ze door burton zijn overgenomen...

veel in de boardwereld draait om stijl maar ik ben ondertussen wel echt plankjes gaan rijden voor wat ze waard zijn en niet voor hun status

(die T6 moet je dus gedeeltelijk buiten beschouwing laten )

maargoed.. eind augustus komen de rome plankjes @ duivestijn binnen, ga er eens een zooitje testen je zal niet teleurgesteld zijn
  vrijdag 27 juli 2007 @ 18:54:35 #230
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_51895087
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 18:34 schreef Rnej het volgende:
veel in de boardwereld draait om stijl maar ik ben ondertussen wel echt plankjes gaan rijden voor wat ze waard zijn en niet voor hun status
Dat strookt niet met het vereren van Rome, je kunt immers niet alle planken van Rome over 1 kam scheren
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 27 juli 2007 @ 19:03:22 #231
71115 Rnej
I walk the line
pi_51895268
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 18:54 schreef XL het volgende:

[..]

Dat strookt niet met het vereren van Rome, je kunt immers niet alle planken van Rome over 1 kam scheren
klopt... maar je kan wel zeggen dat ze allemaal wel redelijk vette graphics hebben, en qua kwaliteit/prijs verhouding t toch beter doen dan andere a-merken
  vrijdag 27 juli 2007 @ 19:04:29 #232
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_51895292
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 19:03 schreef Rnej het volgende:

[..]

klopt... maar je kan wel zeggen dat ze allemaal wel redelijk vette graphics hebben, en qua kwaliteit/prijs verhouding t toch beter doen dan andere a-merken
Ideaal profiel voor een commerciele sell-out dus.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 19:05:35 #233
71115 Rnej
I walk the line
pi_51895307
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 19:04 schreef XL het volgende:

[..]

Ideaal profiel voor een commerciele sell-out dus.
hoezo?

dan zou nitro de volgende moeten zijn?
  vrijdag 27 juli 2007 @ 19:10:28 #234
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_51895415
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 19:05 schreef Rnej het volgende:

[..]

hoezo?

dan zou nitro de volgende moeten zijn?
Nitro is juist een board voor de hippies uit de VS.
Allemaal lelijke donkere planken waar ze schandalig veel geld voor vragen. Met Nitro kun je beter staven dat je vanwege de kwaliteit op die plank rijdt dan van Rome. Je gaat immers niet voor je image op een Nitro staan, op Rome daarentegen. Kijk maar hoe de cracks hier ermee weglopen, dat moet wel goed spul zijn
  zaterdag 28 juli 2007 @ 09:45:33 #235
71115 Rnej
I walk the line
pi_51908185
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 19:10 schreef XL het volgende:

[..]

Allemaal lelijke donkere planken waar ze schandalig veel geld voor vragen. Met Nitro kun je beter staven dat je vanwege de kwaliteit op die plank rijdt dan van Rome. Je gaat immers niet voor je image op een Nitro staan, op Rome daarentegen. Kijk maar hoe de cracks hier ermee weglopen, dat moet wel goed spul zijn
gelul, nitro is goedkoper dan rome, kijk o.a. naar de team, de tegenhanger van de custom maar dan voor 100 euro minder

ikzelf ben geen fan van nitro planken maar het overgrote deel van de mensen @ snowworld is gek op nitro ... en dat kan je van burton of forum niet zeggen....
  zaterdag 28 juli 2007 @ 17:56:49 #236
75736 Gstyles
pi_51917401
hmmm valt wel mee toch... zie er genoeg daar!
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:27:45 #237
71115 Rnej
I walk the line
pi_51921172
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 17:56 schreef Gstyles het volgende:
hmmm valt wel mee toch... zie er genoeg daar!
op studentenavond misschien?
  zaterdag 28 juli 2007 @ 22:46:45 #238
75736 Gstyles
pi_51924100
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:27 schreef Rnej het volgende:

[..]

op studentenavond misschien?
nee
  zondag 29 juli 2007 @ 16:12:05 #239
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_51935937
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 19:10 schreef XL het volgende:

[..]

Onzin. Ik rij op het board wat het beste rijdt (voor mij) en dat is de Rome Flag geworden. Hij rijdt gewoon echt goed. Het merk staat me wel aan, maar als ze kut boards zouden maken, zou ik er niet op rijden. Ik heb al genoeg merken getest en gereden om te weten wat goeie planken zijn (voor mij) en wat niet. De Flag is in dat opzicht precies wat ik zoek.

Het merk image trok me natuurlijk wel aan. Het is iets waar ik me lekker bij voel. Als jij op een website gaat kijken om boards te zoeken en ik kom op 1 of andere hiphopsite dan heeft dat voor mij al gelijk een soort minder idee. Ik ga nog wel even kijken maar het houdt me toch minder lang vast. Zo is het nou eenmaal. Op de website van Rome ben ik sneller blijven hangen, maar uiteindelijk heb ik niet voor het merk gekozen omdat het zo punk is. De plank reed gewoon super lekker.
Renj is het met me eens. Ik weet niet wat hij voordat hij op mijn Flag gereden heeft van Rome vond maar hij was helemaal gek van zijn T6 en hij heeft nu een Flag gekocht. Zegt toch wel wat....

Nitro heeft juist een groot popiejopie gehalte en ze maken relatief slechte boards. Ik ken jongens die meerdere NItro boards per jaar gewoon stuk rijden (breken) omdat ze niet sterk genoeg zijn. Niet 1 bepaald type maar gewoon meerdere types.
Dat ze lelijke boards maken is een mening, maar ik deel hem wel met je trouwens

daarnaast is Rome idd momenteel ook de shit omdat het nog "underground" is. Als het over een paar jaar een groot merk is, zul je vanzelf horen dat diezelfde "cracks" het vinden zuigen. Hoewel er niet zo veel jongens op een Rome rijden trouwens... Alleen de Machine is redelijk verkocht in nederland. Vooral omdat het een bredere railplank is. De andere planken zie je niet zo veel. sporadisch een Flag of een Anthem maar dan houdt het wel op.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:00:49 #240
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_52071158
Blue Tomato heeft de nieuwe spulletjes van Burton op zijn website gezet

De website van Burton is ook vernieuwd

Ik weet niet of dit al gemeld was maar ik zeg het nog maar een keer. Bij Blue Tomato kun je iig alvast naar het prijskaartje kijken van al dit moois
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')