asym?quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:20 schreef KneusTeun het volgende:
Heeft iemand hier trouwens wel is op een asym plank gestaan? ik heb namelijk me vraagtekens er bij.
Of je er echt veel van merkt etc.
nope, lijkt me wel vet om eens te proberen, maar kan me niet voorstellen dat het echt veel voordeel oplevert... ze hebben langere staalkanten ook wel ns op van die alpineboards gehad maar daar zijn ze ook mee gestopt na een tijd....quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:00 schreef KneusTeun het volgende:
Ze zeggen dat je die kant langer wil hebben omdat je dan met grote voeten minder toedrag hebt.
Trouwens die static is nog freakier want je moet het onderste board ff bedenken met beide kanten twin(dus spiegelen) waardoor de vorm beide kanten hetzelfde is dus 1 kant is langer. heeel erg vaag allemaal en ik vroeg me af of iemand hier al ervaring mee heeft.
no prob ik gaat em eff googlenquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:48 schreef KneusTeun het volgende:
also bataleon en model is goliath. sorry he![]()
WTFquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:33 schreef KneusTeun het volgende:
nee ik bedoel asymetrical als in de nose en tail hebben een rare niet helemaal ronde vorm, de inserts zitten hierdoor ook niet in het midden.De kant waar je tenen zitten is een dikke cm breder . ik heb hier namelijk een static ace die dus asym is.
[afbeelding]
zoals de onderste dus.(min of meer)
Waar zit die shop?quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:08 schreef KneusTeun het volgende:
werk bij panic.
En ik heb in de catalog geen petten zien staan dus weet niet of daar nog wat moois van komt.
Er zitten wel paar leype sweaters tussen met die print van de goliath (die oranje zwarte poppetjes).
snowsurfskate.nl ofzo toch....quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:59 schreef KneusTeun het volgende:
het zit in enschede (is niet echt een 100% boardshop)
Scans maken zit er niet in de komende tijd want ga naar france surfen. hebben ze bij je local shop niet de catalog?
Is onderhand niet revolutionair meer hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:26 schreef Komakie het volgende:
Bij ons (zowel Cellblock in Utrecht als The Hot Zone in Gerlos) verkopen ze wel Bataleon, maar ik doe er echt niets mee. Ik heb het gewoon niet op die zogenaamd revolutionaire dingetjes. Bataleon kun je natuurlijk geen hype noemen en het heeft zeker wel meerwaarde. Maar niet voor mij.
Hetzelfde met K2 en Ride. Die hebben veel boards (vooral freeride) met verhogingen. Dat vind ik niet lekker want moet lekker dicht bij de gond zitten met me voetjes
Doe mij maar lekker een alto merkje dat nog niet zo groot is en echt door liefde gedreven zijn. Hoewel er wel meer merken zijn die dat doen ben ik toch een grote fan van Rome geworden en dat zal ook nog wel ff zo blijven
Hoewel ik moet zeggen dat ik niet erg merk gebonden ben. Ik heb ook een Selecta wat weer van Volkl is. Dus tja...
I know. Daarnaast is het merk lekker punky en dat is ook een beetje mijn stijlquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:03 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Is onderhand niet revolutionair meer hoormaar snap wat je bedoelt
Bataleon wordt zeker door liefde gedreven. Aardige mensen als je mailt of belt en proberen altijd te helpen.
Rome is nice. Opgericht door oud-Burton medewerkers.
forum maakt ook gewoon lekkere plankjes, en dat is niet veranderd sinds ze door burton zijn overgenomen...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:33 schreef XL het volgende:
Ik ben huiverig voor de goede bedoelingen en het mooie praatje van Rome. Jezelf profileren als hip, anders en cool is ook gewoon marketing. Ik denk dat het net zulke sell-outs worden als Forum.
Dat strookt niet met het vereren van Rome, je kunt immers niet alle planken van Rome over 1 kam scherenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:34 schreef Rnej het volgende:
veel in de boardwereld draait om stijl maar ik ben ondertussen wel echt plankjes gaan rijden voor wat ze waard zijn en niet voor hun status
klopt... maar je kan wel zeggen dat ze allemaal wel redelijk vette graphics hebben, en qua kwaliteit/prijs verhouding t toch beter doen dan andere a-merkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:54 schreef XL het volgende:
[..]
Dat strookt niet met het vereren van Rome, je kunt immers niet alle planken van Rome over 1 kam scheren
Ideaal profiel voor een commerciele sell-out dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:03 schreef Rnej het volgende:
[..]
klopt... maar je kan wel zeggen dat ze allemaal wel redelijk vette graphics hebben, en qua kwaliteit/prijs verhouding t toch beter doen dan andere a-merken
hoezo?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:04 schreef XL het volgende:
[..]
Ideaal profiel voor een commerciele sell-out dus.
Nitro is juist een board voor de hippies uit de VS.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:05 schreef Rnej het volgende:
[..]
hoezo?
dan zou nitro de volgende moeten zijn?
gelul, nitro is goedkoper dan rome, kijk o.a. naar de team, de tegenhanger van de custom maar dan voor 100 euro minderquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:10 schreef XL het volgende:
[..]
Nitro is juist een board voor de hippies uit de VS.
Allemaal lelijke donkere planken waar ze schandalig veel geld voor vragen. Met Nitro kun je beter staven dat je vanwege de kwaliteit op die plank rijdt dan van Rome. Je gaat immers niet voor je image op een Nitro staan, op Rome daarentegen. Kijk maar hoe de cracks hier ermee weglopen, dat moet wel goed spul zijn
op studentenavond misschien?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:56 schreef Gstyles het volgende:
hmmm valt wel mee toch... zie er genoeg daar!
Onzin. Ik rij op het board wat het beste rijdt (voor mij) en dat is de Rome Flag geworden. Hij rijdt gewoon echt goed. Het merk staat me wel aan, maar als ze kut boards zouden maken, zou ik er niet op rijden. Ik heb al genoeg merken getest en gereden om te weten wat goeie planken zijn (voor mij) en wat niet. De Flag is in dat opzicht precies wat ik zoek.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:10 schreef XL het volgende:
[..]
Nitro is juist een board voor de hippies uit de VS.
Allemaal lelijke donkere planken waar ze schandalig veel geld voor vragen. Met Nitro kun je beter staven dat je vanwege de kwaliteit op die plank rijdt dan van Rome. Je gaat immers niet voor je image op een Nitro staan, op Rome daarentegen. Kijk maar hoe de cracks hier ermee weglopen, dat moet wel goed spul zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |