missions zijn idd top! alleen kijk uitr voor de snel brekende straps (voorzijde)quote:Op zondag 1 juli 2007 21:18 schreef Rnej het volgende:
missions zijn prima bindingen, maar kijk wat je liever hebt, cartels of missions, cartels zijn echt een flinke stap hoger dan missions voor weinig prijsverschil.. effe testen zou k zeggen
dude, jij hebt gewoon pech gehadquote:Op maandag 2 juli 2007 11:45 schreef Gstyles het volgende:
[..]
missions zijn idd top! alleen kijk uitr voor de snel brekende straps (voorzijde)
jij hebt mij nog nooit gezien, laat staan mij zien snowboarden...quote:Op maandag 2 juli 2007 17:10 schreef Gstyles het volgende:
whehe dat zegt toch genoeg...in principe moet het gewoon lang meegaan en niet vervangen hoeven worden....
en jij hebt nog net niet zo'n dikke aarsch als ik... maar rijdt wel een stukkie heftiger.. denk dat t wel ongeveer tzelfde zal zijn qua krachtenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:48 schreef Komakie het volgende:
Ik heb van me cartels nog nooit een strap gebroken... Van allebij niet
"Nog net niet" ????quote:Op maandag 2 juli 2007 21:47 schreef Rnej het volgende:
[..]
en jij hebt nog net niet zo'n dikke aarsch als ik... maar rijdt wel een stukkie heftiger.. denk dat t wel ongeveer tzelfde zal zijn qua krachten
btw:
Donderdag 19 juli ben ik in SW Landgraaf... :-D
meeting? anyone?
Punt is dat ik ook af en toe nog weleens een sprongetje wil maken tijdens een afdaling, dus denk dat ik eerder voor de Missions zal gaan. Zal binnenkort ff testen bij SWquote:Op zondag 1 juli 2007 21:18 schreef Rnej het volgende:
missions zijn prima bindingen, maar kijk wat je liever hebt, cartels of missions, cartels zijn echt een flinke stap hoger dan missions voor weinig prijsverschil.. effe testen zou k zeggen
ik ga daar komende zondag mijn eerste stappen in de sneeuw zetten.. ben benieuwd of het leuker is dan in Zoetermeer..quote:Op maandag 2 juli 2007 21:47 schreef Rnej het volgende:
[..]
en jij hebt nog net niet zo'n dikke aarsch als ik... maar rijdt wel een stukkie heftiger.. denk dat t wel ongeveer tzelfde zal zijn qua krachten
btw:
Donderdag 19 juli ben ik in SW Landgraaf... :-D
meeting? anyone?
funpark is klote, baan zelf = betere sneeuw en veeeel langerquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:16 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ik ga daar komende zondag mijn eerste stappen in de sneeuw zetten.. ben benieuwd of het leuker is dan in Zoetermeer..
hmmm dan heb ik waarschijnlijk les. En ik mag maar iets van 4 (op meer dan 40) missen geloof ik. Maar zal het in me achterhoofd houden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:53 schreef Rnej het volgende:
ik heb een wintersport met een grote groep mensen in de planning staan voor januari (buiten de vakanties) ... je bent altijd welkom
Ga het ff lopen inwrijvenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:32 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja ey, ik heb vkansie, ben elke avond vrij de komende... 7 weken?
landgraaf wel jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:46 schreef eRrrrJeee het volgende:
jeez dat park in sw iswel donders slecht vinnik
ohw okquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:49 schreef Rnej het volgende:
[..]
landgraaf wel ja
maarreh, komakie, t was meer zo van, roep dan wanneer jij tijd hebt om te zoipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |