22. Of 23.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:47 schreef tha_rizzo het volgende:
TVP, hoeveel topique's heb jij al geopend K.?
We hebben een 7,5 voor de uitvoering van onze Quizquote:Op maandag 4 juni 2007 19:38 schreef Clauw het volgende:
[..]
En hebben jullie de quiz ook goed gedaan?
Mooi toch?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:59 schreef Frazz het volgende:
Ik zie jou nooit meer.
Ik had het meer over op school enzo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:04 schreef Swiffer het volgende:
t is nie gauw goed he..
een heel kiwi topic gehad, is het nog niet goed
Matige users maken matige TT'squote:
Sorry, Clauw is er niet, dus dan kan ik niet snel en vaak postenquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:50 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Matige users maken matige TT's
Het verbaast me dat dit nog pagina 1 is
Tegen mij op MSN zeggen dat je aan MP3 gaat werken en dan wel Fok!ken?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:52 schreef Frazz het volgende:
[..]
Sorry, Clauw is er niet, dus dan kan ik niet snel en vaak posten
Weet jij een betere?quote:
Gij Vuilak.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:50 schreef tha_rizzo het volgende:
Matige users maken matige TT's
Het verbaast me dat dit nog pagina 1 is
Fok kan ik checken wanneer ik wil, knipperende MSN vensters vind ik irritant.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:53 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Tegen mij op MSN zeggen dat je aan MP3 gaat werken en dan wel Fok!ken?
"Clauw en Frats, sitting in a tree..."?quote:
Daar geloof ik niets meer van.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:05 schreef JDude het volgende:
"Clauw en Frats, sitting in a tree..."?
je hebt gewoon mijn adoratietopique gemist manquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:11 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik had het meer over op school enzo.
En het kiwi topic heb ik grotendeels gemist.
Alleen het ons kent ons topic was ik grotendeels aanwezig (en met mij nog iemand)
Het moment waarop ik in een boom wil gaan zitten moet je me een flinke schop gaan gevenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:05 schreef JDude het volgende:
[..]
"Clauw en Frats, sitting in a tree..."?
Puik plan, wel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
maar als we nou gewoon ff een terrasmeet afspreken?
Voorlopig geen tijd. MP2, MP3 en MP1 herkaninsing maken. TPR nog maken.quote:
Zwijndrecht. Stage.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:11 schreef Swiffer het volgende:
dat was het doel ook denk ik
waar zat Clauw nou ook weer??
WJDz.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:12 schreef JDude het volgende:
Puik plan, wel.
Wat voor opleiding doen jullie? Deze termen komen me allemaal nogal bekend voor uit het verleden...quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:12 schreef Frazz het volgende:
[..]
Voorlopig geen tijd. MP2, MP3 en MP1 herkaninsing maken. TPR nog maken.
En uiteraard tussen de 20 en 23 uur werken bij MM.
vanaf februari dit jaar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:14 schreef Swiffer het volgende:
heusj Frazzke werkt bij mediamarkt?? hoe lang al??
Het was voorbestemdquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:16 schreef Stofje het volgende:
En met wie post ik dan ook exact tegelijkertijd? Met Ritchie.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:16 schreef Stofje het volgende:
En met wie post ik dan ook exact tegelijkertijd? Met Ritchie.
Hier ook, komende tijd helemaal geen tijd voor vrijetijdse activiteitenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:12 schreef Frazz het volgende:
[..]
Voorlopig geen tijd. MP2, MP3 en MP1 herkaninsing maken. TPR nog maken.
Damn. Zo zie je maar. Als man zijnde moet je ook niet proberen een verslag te schrijven en te fokken tegelijkertijdquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:22 schreef Kuukske het volgende:
Uit de grond Frats.
Wat doe je hier dan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:23 schreef tha_rizzo het volgende:
Hier ook, komende tijd helemaal geen tijd voor vrijetijdse activiteiten
Nee. Onthoud toch eens dat jullie niet gemaakt zijn voor multitasking.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:25 schreef Frazz het volgende:
Damn. Zo zie je maar. Als man zijnde moet je ook niet proberen een verslag te schrijven en te fokken tegelijkertijd
Zeg!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:56 schreef Kuukske het volgende:
Oh, en dan is het weekend. Of had ik dat al gezegd.
Nog een keer? Oké: nog 5 uur, en dan is het weekend. Of had ik dat al gezegdquote:
Het is niet vrijwillig hoor. We hebben pas maandag weer werkplekken dankzij die verhuizing.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:57 schreef Ritchie het volgende:
pfff... ambtenaar!
Kut voor jequote:Op woensdag 6 juni 2007 15:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is niet vrijwillig hoor. We hebben pas maandag weer werkplekken dankzij die verhuizing.
Ik ben door mijn baas verplicht dagen op te nemen.
Nouja, 2 dagen op 6,5 week vakantie is niet zo heel erg.quote:
Johan Derksenquote:
Zónder Fok.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:05 schreef bassieVL het volgende:
En maandag vol goede moed weer beginnen op je nieuwe werkplek.
Ik ben benieuwd hoe gauw jij toch weer een manier hebt gevonden om ons hier te vergezellenquote:
Dinsdag pas trouwens. Ik werk niet op maandag.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:20 schreef Kuukske het volgende:
Zónder Fok.
Ik ook. Best een uitdaging nog.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:21 schreef JDude het volgende:
Ik ben benieuwd hoe gauw jij toch weer een manier hebt gevonden om ons hier te vergezellen.
Welkom!quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:32 schreef Fiduci het volgende:
Bredanaar gemeld!!!
Waar in de HB?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:46 schreef Fiduci het volgende:
Haagse Beemde / Jupiler ( Breda Bier als het er is)
Nog een standaardvraag die we moeten gaan stellen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:13 schreef Ritchie het volgende:
En ben je NAC supporter?
Neequote:Op woensdag 6 juni 2007 18:46 schreef Asics het volgende:
kan ik wat feedback krijgen op mijn fobo please
Hipheidquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:21 schreef Kuukske het volgende:
Wij gaan misschien naar het Ginneken verhuizen luitjes. Vrijdag horen jullie het.
Ohnee toch nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:34 schreef Kuukske het volgende:
Héé M!! Volgens mij komen wij vlakbij jou te wonen. Als we accepteren dan.
Euuhhhh, dat valt best meequote:Op woensdag 6 juni 2007 19:34 schreef Kuukske het volgende:
Héé M!! Volgens mij komen wij vlakbij jou te wonen. Als we accepteren dan.
Naar 't Ginneken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:51 schreef Ritchie het volgende:
Waarheen gaan jullie?
Ja ik zag het ook net op de Google Map.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:51 schreef tha_rizzo het volgende:
Euuhhhh, dat valt best mee
Als ik mij niet vergis, woont MD023423423424242546464564342 vlakbij de Rith, en jullie in 't Ginneken
Daarom voor jou, deze multiquote.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:52 schreef bassieVL het volgende:
Dat was een Kuukske kwartet over 2 pagina's heen.
Uhhuh.quote:
ben geboren in prins hendrikstraatquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:09 schreef Kuukske het volgende:
Vlakbij de Zuidelijke Rondweg en de Prins Hendrikstraat.
Nouja, keuze. Het is een aanbod. We zijn er blij mee.. zometeen even alles ophalen bij m'n ouders. Die krijgen al mijn post namelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef fransbreda het volgende:
ben geboren in prins hendrikstraat![]()
goeie keuze![]()
ook de mijne denk ik??quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:21 schreef Clauw het volgende:
ja! en bij mn AH
Het is inderdaad verder weg Kuukquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, keuze. Het is een aanbod. We zijn er blij mee.. zometeen even alles ophalen bij m'n ouders. Die krijgen al mijn post namelijk.
Oeps, sorry smsje niet goed gelezenquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:41 schreef Clauw het volgende:
Wat een geroddel weer zeg![]()
Ondertussen zit ik vanaf dinsdag alweer in Dordrecht !
En vandaag dus getrakteerd op cake ( en geen taart Frazz)
Morgen laatste stagedag! Maar misschien dat ik nog vakantiewerk daar ga doen.
Wederom een mooie openingsfoto kuukse![]()
kiwi's weten allesquote:
jij snapt het.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:56 schreef bassieVL het volgende:
Zo een kiwi zit natuurlijk barstensvol met vitamines. Dus die zijn altijd scherp en alert.
Moordquote:
ik zei ook niet dat je kiwi aan het eten wasquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:57 schreef Frazz het volgende:
Geen kiwi!
gij zijt gegroet!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:00 schreef JDude het volgende:
Hallo Kiwi's, stelletjes en andere wezens.
ja.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:05 schreef Frazz het volgende:
Ik val onder de categorie andere wezens neem ik aan
ja voor mij ist ook bedtijd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:14 schreef Kuukske het volgende:
Tijd voor bed! Niet dat ik kan slapen. Maar dat maakt niet uit! Morgen regeleuhhh!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:10 schreef Frazz het volgende:Straks gaat het gebeuren het is eens en dan nooit meer
De hemel breekt straks open en dan regent het meters bier liters water
Eindelijk!!! Nog iemand uit de HBquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:46 schreef Fiduci het volgende:
Haagse Beemde / Jupiler ( Breda Bier als het er is)
Da's ongeveer halverwege waar we nu zitten en de nieuwe plek.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:45 schreef Swiffer het volgende:
ooohh das vlakbij mijn schoonmoeder dandie woont op de graaf hendrik 3 dinges
Vrouwen zijn idd gemene wezensquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:53 schreef Kuukske het volgende:
Wat intens vrouwelijk gemeen.
Jullie hebben dat nodig.quote:
wilik ook!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:25 schreef JDude het volgende:
Huidige verbruik is ongeveer 1000 kWh/jaar..
Dat bord says it all. Denk ik dan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:33 schreef Ritchie het volgende:
Heb nog ff een ouwe foto van mezelf ( met haar )
Let ook vooral op dat bord op de achtergrond... ( en ik rolde net uit de kroeg )
[afbeelding]
Arm schaapquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:38 schreef bassieVL het volgende:
goedemorgen!! In Brazillie zijn ze volgens mij vergeten alcohol in het bier te stoppen.
Ik geef ze vanavond nog een kans. Vlieg je 9000 kilometer krijg je dit.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Arm schaap. Kom maar weer snel naar Nederland dan.
Dat is een beetje de nationale cocktail van Brazilie. Erg lekker.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:47 schreef Kuukske het volgende:
Dat is een toffe cocktail neem ik aan?
Ah oké. Wat zit er in.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:50 schreef bassieVL het volgende:
Dat is een beetje de nationale cocktail van Brazilie. Erg lekker.![]()
Vroeger, ja vroeger, was dat de VVV geschenkbon.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:03 schreef Clauw het volgende:
nou als jij drinkt dan mag ik ook natuurlijk!
Irischeque is een kadobon, kan je bij veel winkels inleveren
Feli! Nu ben je niet meer te bewonderen in deze regio?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:00 schreef Clauw het volgende:
Hoi![]()
Mijn stage is ten einde![]()
Heb bloemen gehad en een irischeque![]()
Nee, misschien dat ik nog vakantiewerk ga doen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:16 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Feli! Nu ben je niet meer te bewonderen in deze regio?
De mazzel zeggen ze in amsterdam.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:40 schreef Fiduci het volgende:
Sorry jongens maar was druk met het werk.
Jazeker een Nac supporter ( Vak G )
Ik ga ff lekker op het terras zitten.
De mazzelll
En dan toch weer hier in de regio of nie?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:19 schreef Clauw het volgende:
[..]
Nee, misschien dat ik nog vakantiewerk ga doen.
Ja in Dordrecht (ASZ) en in Zwijndrecht heb ik dus ook even gezeten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:54 schreef Ritchie het volgende:
[..]
En dan toch weer hier in de regio of nie?
Jij deed iets op het lab toch?
idd, tijd om op terras te zittenquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:00 schreef Clauw het volgende:
Hoi![]()
Mijn stage is ten einde![]()
Heb bloemen gehad en een irischeque![]()
Ik had het smsje nog niet gezien!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:57 schreef Frazz het volgende:
Altijd leuk. Zo hoor ik net dat ik morgen een dag vrij van school heb omdat ik mn verslag vandaag al af heb gemaakt. Alleen ga ik vooruit werken omdat ik anders volgende week in de knoei kom.
Clauw, smsje gehad zeker dat je nu zo snel op fok zit
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:03 schreef Frazz het volgende:
Wat toevallig dat je dan op fok bent
Owh en citroenen mogen dood.
Nadat je vertelt hebt dat je 3 dagen alleen maar school en werk bezig ben geweest gaat ze bijna eisen dat ik haar printer fix via msn. En als ik dat dan weiger mag ik mn school stress niet op haar afreageren
trustequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:05 schreef Clauw het volgende:
[..]
inderdaad
maar tis bedtijd dus trusten!![]()
Dat dan weer welquote:
Zucht. Ik kan het niet helpen. Ik word geil van dit weer.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:56 schreef Kuukske het volgende:
Ik denk het Ritch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |