Graag gedaan hoor Kiwi'tjequote:Op maandag 4 juni 2007 10:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
en bedankt kuukske
Gemaakt met een k750i?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:18 schreef Ritchie het volgende:
Nog even 2 vage foto's van afgelopen zaterdag:
[afbeelding]
[afbeelding]
dus (zie eerder post): ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:19 schreef bassieVL het volgende:
Zijn er ook actieve Kiwi's dan?
ik vat dit gemakshalve op als adoratietopiquequote:
Zo was het niet bedoeld. Maar vooruit.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik vat dit gemakshalve op als adoratietopique![]()
ja ho zeg, jullie zijn allemaal zo verslaafd! ik had ff iemand aan de telefoon...quote:Op maandag 4 juni 2007 10:28 schreef Swiffer het volgende:
stomme kiwi... ik maar kijken en ik zag geen ander topic ik in paniek!! boehoee..
Dat is wel frappant, ja.quote:
Help je met m'n postcount schat. Wat lief. Bagger je onzin niet teveel vol?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:29 schreef JDude het volgende:
Dat is wel frappant, ja.
Beter laat dan nooit!quote:
Oeh. Die zijn ook tof.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:29 schreef Ritchie het volgende:
SE W810i
Ik ben NIET.. ik herhaal NIET verslaafdquote:Op maandag 4 juni 2007 10:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ja ho zeg, jullie zijn allemaal zo verslaafd! ik had ff iemand aan de telefoon...
ontkenningsfasequote:Op maandag 4 juni 2007 10:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben NIET.. ik herhaal NIET verslaafd.
Die ben ik allang voorbij.quote:
quote:
We doen zoveel meer dan men denkt. Je ziet ons op fruitschalen liggen, of bij de groenteboer, en je denkt; goh, wat een luie kiwi. Maar intussen....quote:Op maandag 4 juni 2007 10:38 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Mooi. Ze waren mij nog nooit zo opgevallen.![]()
Je doet lelijk.quote:
Ik heb trouwens zo'n goude kiwi op. Best lekkerquote:Op maandag 4 juni 2007 10:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
We doen zoveel meer dan men denkt. Je ziet ons op fruitschalen liggen, of bij de groenteboer, en je denkt; goh, wat een luie kiwi. Maar intussen....
zespri gold? best lekker idd. mark my words: kiwi's are going to take over the worldquote:Op maandag 4 juni 2007 10:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb trouwens zo'n goude kiwi op. Best lekker.
En ik scrub me altijd met Kiwi Appel scrub van het Kruidvat.
Het moet gezegd dat kiwi een van de gezondste fruitsoorten is. Naast hoge concentraties vitamine C (1 kiwi = 166% van de dagelijkse behoefte) bevat het ook cholesterolverlagende pectine, aminozuren, bètacaroteen, foliumzuur, kalium, magnesium en is het een vetarme bron van vitamine E.quote:
Mja rauw is het halfquote:Op maandag 4 juni 2007 11:07 schreef JDude het volgende:
Witlof is rauw in een salade best lekker. Gekookt vind ik het niks.
Ja. Ontzettend. Zo antropofagisch als het maar kan. Antropofagischer kan gewoon niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Als ik nu een fruitsalade eet he, maakt mij dat dan een antropofaag?![]()
Jep. En als veldmuis muizenvallen wegzet, dan valt dat onder genocide.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Als ik nu een fruitsalade eet he, maakt mij dat dan een antropofaag?![]()
en dan op de eerstvolgende meet beschuit met veldmuisjes uitdelenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:20 schreef Kuukske het volgende:
Als ik kuukkruimels maak, ben ik zwanger.
Ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
en dan op de eerstvolgende meet beschuit met veldmuisjes uitdelen
Hé. Ik zit er ook nog. Kijk eens uit.quote:
Hij heeft slecht geslapen. Sorry.quote:
Ik heb heerlijk geslapen. Maar als mijn garpje iemand in het verkeerde keelgat schoot, mijn excuses.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:06 schreef Kuukske het volgende:
Hij heeft slecht geslapen. Sorry.
Breda #58. Frazz & Clauw datingtopique?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:59 schreef Frazz het volgende:
Ik dacht dat dit het topic van Frazz en Clauw zou worden
Wie zwijgt stemt toe.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:05 schreef Frazz het volgende:
Dat mogen jullie voor mij doen omdat ik er nog steeds geen mening over geef
Kuuk en JD walking behind a stroller?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:10 schreef JDude het volgende:
Ik voorzie een vervolg op deeltje 16!
Whaa écht?! Cute!quote:Op maandag 4 juni 2007 13:26 schreef Frazz het volgende:
Ik denk iets met klauwen en frazzbakken en bomen
Bij de schapenkoppen!quote:Op maandag 4 juni 2007 13:48 schreef Kuukske het volgende:
Clauw is de enige met het goede antwoord. Waar is Clauw.
Dat is een geuzennaam voor het volk uit die Drechtsteden, voor jullie gaan denken dat ik Clauw uitscheld.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:53 schreef JDude het volgende:
Bij de schapenkoppen!
Ik wilde net vragen: "Wat is dat". Maar ineens staat het scherm vol antwoorden.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:54 schreef JDude het volgende:
Dat is een geuzennaam voor het volk uit die Drechtsteden, voor jullie gaan denken dat ik Clauw uitscheld.
Oh, ik zie dat altijd een beetje als een geheelquote:Op maandag 4 juni 2007 13:54 schreef Ritchie het volgende:
Schapenkoppen is Dordt he
Ze zit nu in Zwijndrecht.
Nee, wij kwamen zelf wel met de informatiequote:Op maandag 4 juni 2007 13:56 schreef Kuukske het volgende:
Ze sms'en. Zo uitgebreid werden JD en ik overigens niet besproken.
Mja. We zeggen voortaan wel niets meer.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:58 schreef JDude het volgende:
Nee, wij kwamen zelf wel met de informatie.
Nee Gequeie. Ik blijf gezellig hangen hier.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:15 schreef bassieVL het volgende:
Houd je dat net zolang als geen bier drinken?
Der ligt een erg brede sloot tussenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat altijd een beetje als een geheel.
Anders zou het wel heel rustig worden alhier.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee Gequeie. Ik blijf gezellig hangen hier.
Ja daarom. Ik moet jullie wel een beetje aansporen om te posten alhier.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:27 schreef bassieVL het volgende:
Anders zou het wel heel rustig worden alhier.
Dat laatste. Maar ik kan je verblijden. Ik ga over 20 minuutjes naar m'n oudjes.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:40 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik dacht dat jij moest werken K.?
Of heb je weer eens geen f*ck te doen? Luie dondert
Gezellig!quote:Op maandag 4 juni 2007 14:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat laatste. Maar ik kan je verblijden. Ik ga over 20 minuutjes naar m'n oudjes.
Dienstreis naar Sao Paulo.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:47 schreef Swiffer het volgende:
welke reis bassie?
Zuidquote:Op maandag 4 juni 2007 15:59 schreef Conscience het volgende:
Nu al een nieuw topic?
Ik woon in Breda Zuid, sinds kort.
Hé maar n00b. Ik vroeg je daarstraks ook wat voor bier je drinkt.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:59 schreef Conscience het volgende:
Nu al een nieuw topic?
Ik woon in Breda Zuid, sinds kort.
Wat een arrogant toontje!quote:Op maandag 4 juni 2007 16:14 schreef Kuukske het volgende:
Hé maar n00b. Ik vroeg je daarstraks ook wat voor bier je drinkt.
Kut. Nu mag je me slaan. Het is de opname in die oldbiereeks. Ik zég het je.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:15 schreef JDude het volgende:
Wat een arrogant toontje!
Weilanden. Terheijden. Oosterhout. De A59. Noem het maar niks.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:28 schreef Ritchie het volgende:
Er gaat niks boven Noord!
allemaal niks!quote:Op maandag 4 juni 2007 16:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Weilanden. Terheijden. Oosterhout. De A59. Noem het maar niks.
Omstreeksch de klok van zes, dame.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:32 schreef Kuukske het volgende:
Zég. JééDéé. Hoelaat ben jij in ons geliefde Heuvel?
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Weilanden. Terheijden. Oosterhout. De A59. Noem het maar niks.
Oké heer. Dan weerzie ik u gaarne rond die tijd.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:37 schreef JDude het volgende:
Omstreeksch de klok van zes, dame.
Maar mij welquote:Op maandag 4 juni 2007 17:20 schreef Kuukske het volgende:
Het was ooit vrij erg, maar daar ga ik je niet mee vermoeien.
Jij bent mijn shrink.quote:
Ik moest lachen.quote:
ik had geen tijd om te sms-en!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:39 schreef Frazz het volgende:
Nee we hebben vandaag niet gesmst!
Voor de rest is er niets tussen ons.
Het was gewoon even leuk net alsof te doen!
Heb je geen tijd om je nieuwe liefje te smsen?quote:
Is a river in Egypt!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:45 schreef Ritchie het volgende:
denial.
ik vind smsjes sturen wel leuk alleen vandaag had ik niet zo zin om te smsen naar wie dan ookquote:
Ik lag te laat in bedquote:Op maandag 4 juni 2007 19:27 schreef Frazz het volgende:
Geeft niet hoor. Maar hoe komt het dat je geen zin had vandaag? Iets erg gebeurd?
Een OMGWTFBBQ?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:32 schreef Frazz het volgende:
Ik heb wel een leuke dag gehad, ben jury geweest bij een quiz
En nu lekker bbqen
En hebben jullie de quiz ook goed gedaan?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:32 schreef Frazz het volgende:
Ik heb wel een leuke dag gehad, ben jury geweest bij een quiz
En nu lekker bbqen
redelijk pauperquote:Op maandag 4 juni 2007 19:34 schreef Frazz het volgende:
Ja. De fik is er al in. Zit nu lekker op het dakterras met de laptop die muziek verzorgt!
Als het brandhout op is kun je altijd nog delen van dat huis afbreken!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:34 schreef Frazz het volgende:
Ja. De fik is er al in.
Merendeel is student of ambtenaar, die hebben tijd (ambtenaren meer dan studenten)quote:Op maandag 4 juni 2007 20:12 schreef fransbreda het volgende:
hebben jullie heel den dag niks anders te doen als fokken![]()
een normaal werkend mens kan het toch nooit bijhouden zo![]()
quote:
We waren 2x de beste groepquote:Op maandag 4 juni 2007 19:38 schreef Clauw het volgende:
[..]
En hebben jullie de quiz ook goed gedaan?
Vragen of ze een dependance van Avans openen in het buitenland.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:13 schreef Kuukske het volgende:
Ik word nooit uitgezonden voor m'n werk.
Dan moet je ook niet zo lang met mij msnnenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:29 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ik lag te laat in bedWeinig en niet goed geslapen.
![]()
Is er wel eens een week waarin je gewoon 5 dagen moet werken zoals de meeste werkende mensen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:44 schreef Kuukske het volgende:
Ja.
Welk deel, het deel dat kapot is of het deel dat vervangen moet worden?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Als het brandhout op is kun je altijd nog delen van dat huis afbreken!
Nee.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:45 schreef Frazz het volgende:
Is er wel eens een week waarin je gewoon 5 dagen moet werken zoals de meeste werkende mensen?
Die om half 7 opstaan om huiswerk te maken en vandaag doorgaan tot 5 uur en daarna meteen tot 9 uur gaan werken?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:53 schreef Kuukske het volgende:
Nee. Dan ga ik dingen zeggen over studenten enzo.
Klagen en zeiken is standaard. Of ik nu op het MBO of HBO zit. Maakt niet uit. Ik moet trouwens wel zeggen dat Avans toch beter geregeld is dan daVinci College. Voor de rest zie ik de relevantie niet echt met het werken van halve werkweken maar goed dat maakt niet uit,quote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:56 schreef Kuukske het volgende:
Altijd klagen ende zeicken op de instantie die uiteindelijk een papiertje verstrekt waar zij een baan mee kunnen krijgen op HBO niveau met bijbehorend salaris. Ook al gaat dat gepaard met lessen die misschien niet eens aansluiten bij datgeen wat men wenst te doen.
Je hébt het papiertje straks wel en dat is waar de werkgever naar kijkt. Hoe de opleiding vormgegeven was kan de werkgever niet zo heel erg boeien.
Geen papiertje; geen baan. Althans.. niet zo makkelijk.
Dat zijn uitzonderingen!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:54 schreef Frazz het volgende:
Die om half 7 opstaan om huiswerk te maken en vandaag doorgaan tot 5 uur en daarna meteen tot 9 uur gaan werken?
Kom maar op.
Liev!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:38 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, het gaat over Breda, dus ik dacht: "laat ik dat nu even delen met Breda."
Klagen over de opleiding is niet moeilijk, er valt genoeg te klagen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:56 schreef Kuukske het volgende:
Altijd klagen ende zeicken op de instantie die uiteindelijk een papiertje verstrekt waar zij een baan mee kunnen krijgen op HBO niveau met bijbehorend salaris. Ook al gaat dat gepaard met lessen die misschien niet eens aansluiten bij datgeen wat men wenst te doen.
Je hébt het papiertje straks wel en dat is waar de werkgever naar kijkt. Hoe de opleiding vormgegeven was kan de werkgever niet zo heel erg boeien.
Geen papiertje; geen baan. Althans.. niet zo makkelijk.
Ik doe er verder ook niets mee.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:07 schreef JDude het volgende:
Liev!
Alleen doe ik vrij weinig met die Frontpage video's.
Vier regeltjes tekst, opeens uit het niets afgebroken, en die video's doen het hier niet.
Het Radius was nog erger...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:37 schreef Kuukske het volgende:
Ja maar dat gaat over het Florijn. Dat ís pure bagger.
Neen.quote:
Moet'ie vanmiddag naar het ziekenhuis of bedoel je Heineken?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:10 schreef Kuukske het volgende:
Er staat een flesje lauwe pis bij m'n collega op kantoor.
Heineken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:13 schreef JDude het volgende:
Moet'ie vanmiddag naar het ziekenhuis of bedoel je Heineken?
Ik wilde net zeggen dat ik moet zeiken. Maar ik zal er speciaal voor jou dan maar pissen van maken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:59 schreef Kuukske het volgende:
Hallo. Ik ben Kuukske. Ik ben boos. Ik ben van mening, dat mensen niet moeten zeiken. Ik ben tevens van mening dat die mensen die tóch zeiken NIET MOETEN ZEIKEN.
Daar heeft het geen fuck mee te maken. Mensen zeiken achter m'n rug om.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:52 schreef tha_rizzo het volgende:
Ambtenaren zeiken al snel om niks, komt omdat ze niet gewend zijn om te werken
Sigh.quote:
Er zitten ook wat relationele posts tussen. Van meerderen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:33 schreef Swiffer het volgende:
hmmm
*vraagt zich de waarde van het topic af*
Euhm, nou ik heb anders flink geklaagd over m'n werk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:48 schreef Swiffer het volgende:
jaaa neee zo bedoel ik t nie....
maar vandaag lullen we lucht zeg maar..
Het was zó luchtig, dat zelfs mijn maag zoiets had van.. Dudette? Are you kidding me?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:01 schreef timmeeeh het volgende:
en herinneren jullie je Luchtig Toetje nog?! we werden opgelicht waar we bij stonden!
Ik las Bos (als in Wouter Bos)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:00 schreef timmeeeh het volgende:lucht
een zak chips bestaat ook voor het grootste deel uit lucht
en dan nog niet te spreken over Bros !
Volgens mij zag ik dat pasgeleden nog bij de Jumbo staan!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:01 schreef timmeeeh het volgende:
en herinneren jullie je Luchtig Toetje nog?! we werden opgelicht waar we bij stonden!
Dat klopt. Toen wilde ik nog tegen JD zeggen: "Hé, JééDéé. Zullen we dát weer eens proberen?". Maar toen dacht ik aan de tijden dat ik dat thuis at, en de momenten dat mijn maag zei van.. "Are you kidding?".quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:16 schreef _krizip_ het volgende:
Volgens mij zag ik dat pasgeleden nog bij de Jumbo staan!
En best smerig ook...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:18 schreef Kuukske het volgende:
Weggegooid geld dat luchtig toetje.
Jij denkt ook maar aan één ding.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:33 schreef JDude het volgende:
Een laag decolleté: Luchtig Tietje.
Dat schijnt de man eigen te zijn.quote:
JA WAAR BEN JIJ?! JE BENT NIET OP JE WERK VOLGENS DE RECEPTIEquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:41 schreef JDude het volgende:
Dat schijnt de man eigen te zijn.
Tieten, neuken en?quote:
Armen en voeten?quote:
Ik ben er wel, alleen mijn telefoon stond nog doorgeschakeld naar de receptie omdat ik net van buiten terugkwam.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:42 schreef Kuukske het volgende:
JA WAAR BEN JIJ?! JE BENT NIET OP JE WERK VOLGENS DE RECEPTIE![]()
![]()
Dan ist goedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:54 schreef JDude het volgende:
Ik ben er wel, alleen mijn telefoon stond nog doorgeschakeld naar de receptie omdat ik net van buiten terugkwam.
Wouter Bros? ook een hoop lucht?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:05 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik las Bos (als in Wouter Bos)
Maar die Smits® Cloudy's® ook, ze zijn duurder en is heel veel lucht
quote:
Je weet niet eens hoe keilekker mijn lucht is!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:09 schreef Kuukske het volgende:
Timmeeeh's lucht hoef ik dan weer niet.
Nu je het zegt... http://www.frieschevlag.nl/toetjes_luchtig_aardbei.aspquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:16 schreef _krizip_ het volgende:
Volgens mij zag ik dat pasgeleden nog bij de Jumbo staan!
Nou deel het eens met me, wat gebruik je?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:55 schreef timmeeeh het volgende:
Je weet niet eens hoe keilekker mijn lucht is!
Ik hoor van menig vrouwmensch dat mijn nivea deodorantenspray erg goed te pruimen is. Daarnaast heb ik een selectie aan au de toilettes pour les hommes.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou deel het eens met me, wat gebruik je?
En mag ik nu aan je snuffelen bij de meet?
Coberco! Dat is old-school.quote:
Gelukkig heb ik daar nog altijd alleen mijn neus voor nodig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:17 schreef timmeeeh het volgende:
En snuffelen mag altijd, maar denk erom, handjes thuis!
Join the clubquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:11 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik ben aan het soggen
Ik kan me echt niet meer concentreren
Moggûh menschenquote:Op woensdag 6 juni 2007 07:26 schreef Frazz het volgende:
Moggûh mensen.
Clauw, vergeet je je taarten niet mee te nemen naar je stage
Same here en daarna weer werkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 07:34 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Moggûh menschen
Dadelijk eerst een toets, vervolgens weer verder aan groepswerk en individueel werk
Ik wil vakantie
Nog twee daagjes werken voor mijn vakantie...quote:Op woensdag 6 juni 2007 07:34 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Moggûh menschen
Dadelijk eerst een toets, vervolgens weer verder aan groepswerk en individueel werk
Ik wil vakantie
En, wat ruik je?quote:
Hmm. Moeilijk te zeggen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:34 schreef timmeeeh het volgende:
En, wat ruik je?
Heb ik al gedoucht of niet?!
We blijven dit jaar in Nederland, we gaan naar Domburg.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:49 schreef Kuukske het volgende:
Ga je nog ergens naartoe Dal?
Ahw autoziektequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:47 schreef Dalamar het volgende:
We blijven dit jaar in Nederland, we gaan naar Domburg.
Is een stuk verstandiger als je een kind hebt dat snel wagenziek wordt, dan ga je er echt geen honderdern kilometers mee rijden.
We waren er vorig naar ook al een weekend geweest en dat vond ze helemaal geweldig.
Het is cliché ende burgerlijk, maar geloof me, als je kind een leuke vakantie hebt, heb je dat zelf ook.
Ik vermoed dat de MediaMarkt daar een aandeel in heeft.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:55 schreef _krizip_ het volgende:
Iemand een idee waarom/sinds wanneer de Mikro Electro uit Breda vertrokken is?
Goed voor je postcount!quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:14 schreef Kuukske het volgende:
Nou hier zit ik dan. Met een pc en zonder andere spullen om mee te werken.
Vandaag met m'n rug naar het raam. Maar ik ben al wel weer een uurtje buiten geweest, en kan vanmiddag nog een keerquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:20 schreef Kuukske het volgende:
Geeft niet, ik zit naast het raam dus ik kijk altijd naar buiten.
Nog even en ik tik de 18.000 aan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:20 schreef JDude het volgende:
Goed voor je postcount!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |