Join the clubquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:11 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik ben aan het soggen
Ik kan me echt niet meer concentreren
Moggûh menschenquote:Op woensdag 6 juni 2007 07:26 schreef Frazz het volgende:
Moggûh mensen.
Clauw, vergeet je je taarten niet mee te nemen naar je stage
Same here en daarna weer werkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 07:34 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Moggûh menschen
Dadelijk eerst een toets, vervolgens weer verder aan groepswerk en individueel werk
Ik wil vakantie
Nog twee daagjes werken voor mijn vakantie...quote:Op woensdag 6 juni 2007 07:34 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Moggûh menschen
Dadelijk eerst een toets, vervolgens weer verder aan groepswerk en individueel werk
Ik wil vakantie
En, wat ruik je?quote:
Hmm. Moeilijk te zeggen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:34 schreef timmeeeh het volgende:
En, wat ruik je?
Heb ik al gedoucht of niet?!
We blijven dit jaar in Nederland, we gaan naar Domburg.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:49 schreef Kuukske het volgende:
Ga je nog ergens naartoe Dal?
Ahw autoziektequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:47 schreef Dalamar het volgende:
We blijven dit jaar in Nederland, we gaan naar Domburg.
Is een stuk verstandiger als je een kind hebt dat snel wagenziek wordt, dan ga je er echt geen honderdern kilometers mee rijden.
We waren er vorig naar ook al een weekend geweest en dat vond ze helemaal geweldig.
Het is cliché ende burgerlijk, maar geloof me, als je kind een leuke vakantie hebt, heb je dat zelf ook.
Ik vermoed dat de MediaMarkt daar een aandeel in heeft.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:55 schreef _krizip_ het volgende:
Iemand een idee waarom/sinds wanneer de Mikro Electro uit Breda vertrokken is?
Goed voor je postcount!quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:14 schreef Kuukske het volgende:
Nou hier zit ik dan. Met een pc en zonder andere spullen om mee te werken.
Vandaag met m'n rug naar het raam. Maar ik ben al wel weer een uurtje buiten geweest, en kan vanmiddag nog een keerquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:20 schreef Kuukske het volgende:
Geeft niet, ik zit naast het raam dus ik kijk altijd naar buiten.
Nog even en ik tik de 18.000 aan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:20 schreef JDude het volgende:
Goed voor je postcount!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |