Ohnee toch nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:34 schreef Kuukske het volgende:
Héé M!! Volgens mij komen wij vlakbij jou te wonen. Als we accepteren dan.
Euuhhhh, dat valt best meequote:Op woensdag 6 juni 2007 19:34 schreef Kuukske het volgende:
Héé M!! Volgens mij komen wij vlakbij jou te wonen. Als we accepteren dan.
Naar 't Ginneken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:51 schreef Ritchie het volgende:
Waarheen gaan jullie?
Ja ik zag het ook net op de Google Map.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:51 schreef tha_rizzo het volgende:
Euuhhhh, dat valt best mee
Als ik mij niet vergis, woont MD023423423424242546464564342 vlakbij de Rith, en jullie in 't Ginneken
Daarom voor jou, deze multiquote.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:52 schreef bassieVL het volgende:
Dat was een Kuukske kwartet over 2 pagina's heen.
Uhhuh.quote:
ben geboren in prins hendrikstraatquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:09 schreef Kuukske het volgende:
Vlakbij de Zuidelijke Rondweg en de Prins Hendrikstraat.
Nouja, keuze. Het is een aanbod. We zijn er blij mee.. zometeen even alles ophalen bij m'n ouders. Die krijgen al mijn post namelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef fransbreda het volgende:
ben geboren in prins hendrikstraat![]()
goeie keuze![]()
ook de mijne denk ik??quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:21 schreef Clauw het volgende:
ja! en bij mn AH
Het is inderdaad verder weg Kuukquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, keuze. Het is een aanbod. We zijn er blij mee.. zometeen even alles ophalen bij m'n ouders. Die krijgen al mijn post namelijk.
Oeps, sorry smsje niet goed gelezenquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:41 schreef Clauw het volgende:
Wat een geroddel weer zeg![]()
Ondertussen zit ik vanaf dinsdag alweer in Dordrecht !
En vandaag dus getrakteerd op cake ( en geen taart Frazz)
Morgen laatste stagedag! Maar misschien dat ik nog vakantiewerk daar ga doen.
Wederom een mooie openingsfoto kuukse![]()
kiwi's weten allesquote:
jij snapt het.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:56 schreef bassieVL het volgende:
Zo een kiwi zit natuurlijk barstensvol met vitamines. Dus die zijn altijd scherp en alert.
Moordquote:
ik zei ook niet dat je kiwi aan het eten wasquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:57 schreef Frazz het volgende:
Geen kiwi!
gij zijt gegroet!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:00 schreef JDude het volgende:
Hallo Kiwi's, stelletjes en andere wezens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |