quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:02 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee hoe dit allemaal moet hoorBen pas sinds kort bezig met het zo naar dingen kijken. Een vriend van me zei een keer "als je maar met een glimlach het graf in gaat" .. die jongen had griezelig gelijk. Al dat moeilijke gedoe telkens is zo nutteloos. Als die overrationaliseringen van relaties en intersociale contacten bv .. wat rukt het nou dat het een keer niet uitpakt. Denk je nou echt dat je er lang mee gaat zitten als je een keer een blauwtje oid loopt ? Dacht het niet. Maar als het goed gaat heb jezoveel meer. En dat kan alleen als je niet moeilijk doet en gewoon dingen doet. Screw de risicos en de onzekerheden. Zorg gewoon dat je de niet leuke of moeilijke dingen op waarde schat en richt je op de dingen waar je blij van word. Blij als in (glim)lachen en niet blij in je hoofd van "dat heb ik mooi geregeld"
Nogmaals ik weet het ook allemaal niet. maar mn wereldje is met rap tempo simpeler geworden. Een van de gevolgen is nu wel dat ik een leuke meid tegen het lijf gelopen ben omdat ik me een keer nietby default er voor afsloot.
Eens in de zoveel tijd is het zeker leuk. Daar is alles dan ook mee gezegd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Explain! Ik heb me anders prima vermaakt!. Muziek was wel een beetje minder
![]()
Nope. Ik dacht dat ik liefde en seks kon scheiden maar ik ben echt een worst met dat soort dingen. Dus voor mij geen fuckbuddy en ik zie er tegenwoordig ook niet echt de voordelen meer van. Seks om de seks is niet voor mij weggelegd want ik ondervind er alleen de nadelen van. Wie het wel kan: helemaal top, als je er inderdaad de gevoelens bij uit kunt schakelen, heeft het alleen maar voordelen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:48 schreef DeKoning het volgende:
Hebben de singles hier een "fuckbuddy"?
er zit wat in de pijplijn. (naha, pijplijn, geddit?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:48 schreef DeKoning het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:26 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Internet daten is echt niet een wonder middel zoals ik in topic #1 al zei. Ja, je komt er wel meiden mee tegen. Maar vraag jezelf nou eens af, waarom zou je al uberhaupt via internet gaan daten? Omdat je dan eerst iemand leert kennen en je het dus waarschijnlijk moeilijk vind om iemand in het echt te kennen. "Het kennen" van iemand voor de ontmoeting is dus een verzachtende omstandigheid, en dat roept toch wel vragen op lijkt me.
Onzekerheid is vaak het grote probleem, ook zijn er veel mensen met problemen. Zo kunnen ze emotionele schade hebben door vorige relaties. En bij dat soort types blijf je toch liever uit de buurt.
Mensen die een probleem hebben met het ontmoeten van mensen doen er vaak zelf ook niets aan. "neem me als ik ben", dat hoor je wel vaak op tv. Maar dat betekent natuurlijk niet dat je niet aan je eigen karakter en uiterlijk mag werken om aantrekkelijker te worden. Ga toch naar die sportschool, leer die vervelende ticks eens af (ja, roken ook) en leer eens dat ieder mens een eigen leven heeft (lees hier echt zo vaak van die zielige jaloezie topics)
Ach, ik denk dat heel veel vrouwen daar niet zo goed in zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nope. Ik dacht dat ik liefde en seks kon scheiden maar ik ben echt een worst met dat soort dingen. Dus voor mij geen fuckbuddy en ik zie er tegenwoordig ook niet echt de voordelen meer van. Seks om de seks is niet voor mij weggelegd want ik ondervind er alleen de nadelen van. Wie het wel kan: helemaal top, als je er inderdaad de gevoelens bij uit kunt schakelen, heeft het alleen maar voordelen.
Eentje ?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:48 schreef DeKoning het volgende:
Nopequote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:48 schreef DeKoning het volgende:
Mooi rijmpje he.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!
De term alleen al.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:48 schreef DeKoning het volgende:
alleen singles moeten zich hier melden, JoeyT. van jou is het dus weldegelijk een tvp.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:56 schreef JoeyT het volgende:
Meld me ook maar even... Dit is dus GEEN tvp!
Te emotioneel.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat heel veel vrouwen daar niet zo goed in zijn.
Nee.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:48 schreef DeKoning het volgende:
Nee, ze is nu niet meer aantrekkelijk genoeg. ik was ook niet verliefd, vond aar gewoon lekker/leuk.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:59 schreef Garisson72 het volgende:
jij wordt dus niet zozeer verliefd op haar, maar op haar haar?
Heb had heb had heb had heb had .. weet het even niet. Hij wil nog wel.. alleen ik minder. Plots komt der iets in mijn leven waardoor ik er geen behoefte meer aan heb. Kzie wel hoe dat uitpakt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:48 schreef DeKoning het volgende:
Niet weer de hele reeks op z'n kop zetten nu hequote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:36 schreef kastanova het volgende:
Inmiddels alweer een jaartje vrijgezel, dus ik zal me ook maar eens melden.
Door middel van...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet weer de hele reeks op z'n kop zetten nu he.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:54 schreef nozem het volgende:
Weer zo'n misleidend plaatje in de OP. Wat heeft een verliefd stelletje nu met single-zijn te maken.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:48 schreef DeKoning het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[afbeelding]
Emoplaatje doen dan?.
Ja, bijvoorbeeld. Of:quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[afbeelding]
Emoplaatje doen dan?.
Ach, kom. Het zijn maar plaatjes. Of gaat het niet zo goed met je?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je al die plaatjes achter elkaar zet, heb je op het laatst een stuk touw aan een balk gehangen en een stoel gepakt.
![]()
Wat een depro zooi.
Vrees niet; ik weet niet eens meer waarmee ik het de vorige keer deed... Kan me nog wel herinneren dat ik weer tig aanmeldingen op mn msn kreegquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet weer de hele reeks op z'n kop zetten nu he.
Je had "vrouw" bij geslacht ingevuld staan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vrees niet; ik weet niet eens meer waarmee ik het de vorige keer deed... Kan me nog wel herinneren dat ik weer tig aanmeldingen op mn msn kreeg.
Totaal niet mee bezig het laatse jaar, te druk met andere dingen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:32 schreef Garisson72 het volgende:
wie van de singles, hier aanwezig, vindt dat hij/zij echt actief bezig is om wat te doen aan de burgerlijke staat? En ik bedoel niet krampachtig op zoek, maar zorgt dat de optes open liggen. Of zie je het eigenlijk niet meer zo gebeuren, en schik je je in je lot?
tien punten extra voor een motivatie!![]()
Ik wacht rustig af. Niet krampachtig opzoek, opties standaard open staan. Nu nog effe genieten van t vrijgezelle leven, al zou een vriend welkom zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:32 schreef Garisson72 het volgende:
wie van de singles, hier aanwezig, vindt dat hij/zij echt actief bezig is om wat te doen aan de burgerlijke staat? En ik bedoel niet krampachtig op zoek, maar zorgt dat de optes open liggen. Of zie je het eigenlijk niet meer zo gebeuren, en schik je je in je lot?
Ik heb de opties zo langzamerhand weer open liggen. Tot 4 maand nadat mijn relatie over was hield ik me er absoluut niet mee bezig. Ik ben ook helemaal niet op zoek nu, maar mocht ik een leuke dame tegenkomen dan sta ik wel open voor een en anderquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:32 schreef Garisson72 het volgende:
4 redenen:quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:32 schreef Garisson72 het volgende:
Je gooit wanhoop en one night stand nu een beetje op één hoop.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
4. Ik heb een hekel aan one night stand; ik zie het toch voornamelijk als zwaktebod en kansloze investering.
Zwaktebod aangezien ik het echt treurig vind om te zien dat mannen op een vrouw afstappen, daar vervolgens een blauwtje lopen en dan direct doorlopen naar een volgend alleenstaand meisje om daar hetzelfde riedeltje te doen in de hoop dat zij wel hapt.
Dan kun je als visser ook net zo goed een staaf dynamiet in een vijver gooien en maar kijken wat er uiteindelijk boven komt drijven. Ik vis echter liever gericht op de beste vissen.
Nah, als je oprecht geinteresseerd bent in een vrouw en uiteindelijk zal het bij een one night stand blijft, kun je 2 conclusies trekken:quote:Op zondag 3 juni 2007 00:05 schreef OldJeller het volgende:
Je gooit wanhoop en one night stand nu een beetje op één hoop.
Een one night stand is veelal niet eens je doel, het gebeurt. Als je van vrouw naar vrouw loopt om met de eerste de beste succes te hebben, en dan heb ik het nog niet eens over een one night stand, dan ben je gewoon wanhopig en tevens zielig.
Als je op iemand afstapt doe je dit meestal (althans ik) omdat die persoon er leuk uitziet, iets uitstraalt en jij benieuwd bent of ze naast dat óók interessant is.* Je gaat niet naar een random mediocre vrouw met de hotelkamersleutel al in je hand omdat je je lul ergens in wil hangen die avond.
*soms ben je daar helemaal niet benieuwd naar en vind je haar gewoon lekker.
Superkritisch? Haar persoonlijkheid is niet bekend alvorens je op haar afstapt. Het kan dus tegenvallen.. loop je weg, of niet? Gegeven dat je succes hebt, dan maakt het geen moer uit of ze totaal oninteressant is als je gewoon wilt neuken.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, als je oprecht geinteresseerd bent in een vrouw en uiteindelijk zal het bij een one night stand blijft, kun je 2 conclusies trekken:
- Je bent niet echt superkritisch
- De vrouw in kwestie vond jou aanzienlijk minder interessant
One night stands zijn breezerquote:Op zondag 3 juni 2007 00:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Neh die one night stands zijn ook niet echt mijn ding.
Nooit gehad ook gelukkig .. zal er ook niet snel aan beginnen.. geef mij maar iets duurzaams![]()
Waar ben je bang voor dan?quote:Op zondag 3 juni 2007 12:36 schreef mrbox het volgende:
Vervelend als je weet dat iemand meeleest, ookal zeg je dan niets ergs weet je natuurlijk niet hoe het overkomt op de ander...
*Mrbox ziet de kracht in van een kloon![]()
![]()
![]()
![]()
Tip weet wie je, je nickname verteld
Zoeken naar de "ware" (whatever the hell that may be) heeft m.i. weinig zin.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:32 schreef Garisson72 het volgende:
Verkeerde interpetatie ...quote:
Die afbeelding, dat is voor iedereen weggelegd, denk ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:54 schreef nozem het volgende:
Weer zo'n misleidend plaatje in de OP. Wat heeft een verliefd stelletje nu met single-zijn te maken.
Ja, ik natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:32 schreef Garisson72 het volgende:
Wat een naief wereldbeeld heb je dan.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Die afbeelding, dat is voor iedereen weggelegd, denk ik.
Aan de andere kant. Zelfs jouw ouders is het gelukt.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:32 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Wat een naief wereldbeeld heb je dan.
De realiteit is dat er gewoon heel veel mensen zijn die altijd alleen zullen blijven.
Niet te hoge eisen gaan stellen hoor anders blijf je zo wachtenquote:Op zondag 3 juni 2007 16:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, ik natuurlijk![]()
Niet zozeer op zoek naar een relatie want ik begin me net prettig te voelen met deze status, maar ik hou altijd alle opties open, niet alleen in mijn privéleven. Ik hoef niet persé verliefd te worden maar als het gebeurd, zal ik het zeker niet tegenhouden (tenzij hij/zij uit Groningen komt want die afstand is straks echt niet te overbruggen). Ik ga er wel vanuit eigenlijk dat ik de komende tijd gewoon lekker single blijf, want ik kom een hoop leuke mannen tegen, maar die ene bijzondere laat nog even op zich wachten. En da's prima want dan heb ik de tijd om mijn wilde haren te verliezen.
Kunnen we geen realisten filter inschakelenquote:Op zondag 3 juni 2007 16:32 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
De realiteit is dat er gewoon heel veel mensen zijn die altijd alleen zullen blijven.
Ik heb anders geen hangmat.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Die afbeelding, dat is voor iedereen weggelegd, denk ik.
Denk je dat echt? Natuurlijk blijven een hoop mensen alleen, maar ik ben er heilig van overtuigt dat er voor iedereen een geschikte partner rondloopt. Het is maar net hoe je zelf omgaat met anderen ook, ik zou met een heleboel mensen samen kunnen wonen, ook met genoeg niet trouwens.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:32 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:33 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Zelfs jouw ouders is het gelukt.
quote:
Je moet iemand ook maar net tegenkomen. Er kan in zuid-amerika best de ideale man voor me zijn die me zou adoreren elke keer wanneer ik thuiskom maar als ik die niet ontmoet dan kan ik ook alleen blijven.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Natuurlijk blijven een hoop mensen alleen, maar ik ben er heilig van overtuigt dat er voor iedereen een geschikte partner rondloopt. Het is maar net hoe je zelf omgaat met anderen ook, ik zou met een heleboel mensen samen kunnen wonen, ook met genoeg niet trouwens.
Maar wat is 'een geschikte partner' ? Iemand waar het wel mee uit te houden is maar meer ook niet ?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Natuurlijk blijven een hoop mensen alleen, maar ik ben er heilig van overtuigt dat er voor iedereen een geschikte partner rondloopt. Het is maar net hoe je zelf omgaat met anderen ook, ik zou met een heleboel mensen samen kunnen wonen, ook met genoeg niet trouwens.
Je vergeet dat "de ware" niet bestaat, er zijn altijd wel meerdere mensen waar je een prima relatie mee kunt opbouwen.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:02 schreef Aaargh! het volgende:
Misschien ben ik 'de ware' al lang eens tegengekomen maar heb je nooit de kans gehad om haar te leren.
De statistiek werkt tegen je.
Vandaar ook de kwootjes.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je vergeet dat "de ware" niet bestaat, er zijn altijd wel meerdere mensen waar je een prima relatie mee kunt opbouwen.
Maar 'een' partner is niet voldoende. Je moet wel echt iets voor die persoon voelen, anders is het een verpilling van tijd en je houdt jezelf en elkaar voor de gek. Hoe vaak kom je zo iemand tegen ? Vrijwel nooit. Als ik bij mezelf na ga hoe vaak me dat gebeurt is (sinds het moment dat je interesse begint te vertonen in de andere sexe) dan kom ik ongeveer op eens in de 5 jaar uit. En dan moet je nog net het geluk hebben dat het wederzijds is ook, wat een orde van grootte minder waarschijnlijk is.quote:Je hebt gelijk dat er een aantal mensen nooit aan een partner zullen komen, maar dat is een kleine minderheid.
Volslanke fokkers foto topic dicht?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:03 schreef Miss_S het volgende:
ik kom ook maar eens hier kijken
weet zelf nog niet wat ik wil maar goed ben wel vrijgezel
wat ruim voldoende zegt over jouw instelling in deze.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:32 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
watskeburt ?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:41 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik denk dat ik hier later terug kom en eerst eens ga meelezen in het ex-loslaat topic. Want ik heb helemaal geen zin in zoenen.Ik huil liever.
Dus je hebt wel stiekem ooit gespiekt jij vieze ouwe dikke vrouwen geilert.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:34 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Volslank moet je met een schepkorreltje zout nemen daar.
En wat als je een beetje van beide bent ? Op zich heb ik niet zo'n probleem met mensen, er lijken alleen zeer weinig mensen te zijn met wie het echt 'klikt'.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:38 schreef Garisson72 het volgende:
(...)
Enerzijds degenen die echt niet op aarde zijn om met zijn tweeën te zijn. De kluizenaars en einzelgängers. Daar zijn er idd veel van.
Anderszijds heb je de (niet te onderschatten) groep mensen die zichzelf de overtuiging heeft aangepraat dat het voor hen niet weggelegd is.
Hoe had je gedacht er invloed op uit te oefenen ?quote:Zij schikken zich in hun lot. Ik was daar ooit één van. Zij kunnen hier weg, als ze maar willen...![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tja feit is dat dikke mensen vaak single zijn daar ben ik hier
Je bevestigt nu de vermoedens van velen; er posten alleen 'vieze ouwe dikke vrouwen'.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:40 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Dus je hebt wel stiekem ooit gespiekt jij vieze ouwe dikke vrouwen geilert.
Dat 'vieze ouwe' was op jou van toepassing in dit geval.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je bevestigt nu de vermoedens van velen; er posten alleen 'vieze ouwe dikke vrouwen'.
Soms begeef je je plots op een verkeerde plaats terwijl je je van geen kwaad bewust was.. totdat je je het gaat realiseren..
Vertel eens, 'vieze ouwe dikke vrouw', hoe is het leven als single.. of past er echt op elk potje een deksel? Nah...
die willen alleen maar kunnen zeggen dat ze een relatie hebben, maakt niet uit met wie of hoe langquote:Op zondag 3 juni 2007 17:50 schreef Ska-te het volgende:
Daarom snap ik het ook niet dat sommige mensen nooit single zijn, maar wel vaak een andere vriend of vriendin hebben. Je begint toch pas iets met iemand als je diegene écht leuk vind! Niet van de een naar de ander..
En dan eindigen als een soort Richard Bucket uit "keeping up appearances"quote:Op zondag 3 juni 2007 17:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
die willen alleen maar kunnen zeggen dat ze een relatie hebben, maakt niet uit met wie of hoe lang
zolang ze maar niet hoeven te zeggen dat ze single zijn
Ah, helaas.. dat gaat niet op.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:51 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Dat 'vieze ouwe' was op jou van toepassing in dit geval.
En ja.
kan het zo zijn dat je er teveel druk op zet? dat je een bepaald beeld hebt van wat je partner zou moeten zijn?quote:Op zondag 3 juni 2007 17:42 schreef Aaargh! het volgende:
En wat als je een beetje van beide bent ? Op zich heb ik niet zo'n probleem met mensen, er lijken alleen zeer weinig mensen te zijn met wie het echt 'klikt'.
Door aan te nemen wat ik hierboven zei. Althans, dat werkte dus voor mij! (haha, stel je voor dat ik ga zeggen wat jij moet doen!)quote:Hoe had je gedacht er invloed op uit te oefenen ?
jawel, mits je bereid bent de schroefdraad danig te forceren.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:48 schreef OldJeller het volgende:
<yack-yack>
of past er echt op elk potje een deksel?
Nee, ik ben niet actief op zoek. De verwachting dat er iemand op mijn pad komt is in de loop der jaren kleiner en kleiner geworden.Ik ben niet de knapste en uiterlijk is de eerste indruk.En daar moet ik het niet van hebben.ik heb jaren mezelf voor de gek gehouden dat dat er niet toe deed, maar inmiddels ben ik daar mee gestopt.Zo hypocriet ben ik niet meer, ik beoordeel anderen immers ook op hun uiterlijk. Daarbij zijn mensen van mijn leeftijd zijn doorgaans bezet en ik ben verlegen. Daardoor kom ik krampachtig over en ik heb geen idee hoe ik dat er uit krijg. (en ja, stiekem wil ik ook te graag en het is kut om toe te geven,maar wel waar)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:32 schreef Garisson72 het volgende:
Nee, totaal niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
kan het zo zijn dat je er teveel druk op zet? dat je een bepaald beeld hebt van wat je partner zou moeten zijn?
Hier herken ik me ook totaal niet in, eerder precies het omgekeerde.quote:ik zelf had voorheen vaak het idee dat, als ik één partner zou hebben, ik de kans op een betere partner zou missen. Ofwel: hoe weet je nou of degene waar je bij bent, de ware voor je is? zoveel vrouwen op aarde... kan (statistiek en zo) nóóit zo zijn dat je de perfecte vrouw treft. Waarom is die aardbol zo groot...![]()
Er is geen jachtgebied, er valt niets te jagen. Er ligt geen bewuste beslissing aan ten grondslag.quote:(...)
Door aan te nemen dat je 'jachtgebied' () dus een stuk groter wordt, komt er een hoop rust. En meer vertrouwen in de toekomst.
Ja precies, kijken kan altijdquote:Op zondag 3 juni 2007 19:14 schreef Twinkle20 het volgende:
Nah op zoek op zoek...
Ik houd mijn ogen gewoon goed open![]()
Je bedoelt de afstand A'dam / Groningen? Vind je dat niet te overbruggen?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, ik natuurlijk![]()
Niet zozeer op zoek naar een relatie want ik begin me net prettig te voelen met deze status, maar ik hou altijd alle opties open, niet alleen in mijn privéleven. Ik hoef niet persé verliefd te worden maar als het gebeurd, zal ik het zeker niet tegenhouden (tenzij hij/zij uit Groningen komt want die afstand is straks echt niet te overbruggen). Ik ga er wel vanuit eigenlijk dat ik de komende tijd gewoon lekker single blijf, want ik kom een hoop leuke mannen tegen, maar die ene bijzondere laat nog even op zich wachten. En da's prima want dan heb ik de tijd om mijn wilde haren te verliezen.
Ik ga in Brussel wonen.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:23 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Je bedoelt de afstand A'dam / Groningen? Vind je dat niet te overbruggen?
Mwoah...
goed bewaren, die ga je echt nog nodig hebben later. You'll know when...quote:
Klopt wel, er wordt echt wel naar uiterlijk gekeken. Toch hoeft iemand wat mij betreft echt niet knap te zijn. Ik kan echt wel vallen op onaantrekkelijke mannen, maar er moet wel sprake zijn van seksuele aantrekkingskracht. Anders kun je net zo goed hele goede vrienden zijn. Er zijn genoeg vrouwen die niet op knappe mannen vallen, ik persoonlijk sla nooit écht mooie mannen aan de haak en daar is het me ook zeker niet om te doen. Als ik erg kan lachen om iemand of juist hele goeie gesprekken met iemand kan hebben, dan kan ik soms na een paar minuten al door het uiterlijk heen kijken.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet actief op zoek. De verwachting dat er iemand op mijn pad komt is in de loop der jaren kleiner en kleiner geworden.Ik ben niet de knapste en uiterlijk is de eerste indruk.En daar moet ik het niet van hebben.ik heb jaren mezelf voor de gek gehouden dat dat er niet toe deed, maar inmiddels ben ik daar mee gestopt.Zo hypocriet ben ik niet meer, ik beoordeel anderen immers ook op hun uiterlijk. Daarbij zijn mensen van mijn leeftijd zijn doorgaans bezet en ik ben verlegen. Daardoor kom ik krampachtig over en ik heb geen idee hoe ik dat er uit krijg. (en ja, stiekem wil ik ook te graag en het is kut om toe te geven,maar wel waar)
Dus voor mij gaat het er niet in zitten.
Elke single heeft die dagen. En je lot kun je sturen, die verlegenheid is denk ik wel iets dat je kunt overwinnen.quote:Ik hoop het wel natuurlijk, zo'n gevoelige dwaas ben ik dan ook wel weer.
En ja, ik schik mij in mijn lot, maar niet altijd. Er zijn dagen dat ik verschrikkelijk baal dat er niemand is , (bruiloften en kerstdagen bijvoorbeeld) maar er zijn ook dagen dat het ideaal is om single te zijn.
Ik heb vanaf morgen een andere baan en dan ben ik een paar dagen per week van huis, dat zou ik minder snel doen als ik een vriendin zou hebben.
Cashen op de karaoke-meet. Moet Garrison wel komen natuurlijk.quote:Wat kan ik met die tien punten ?
Goed nieuwsquote:Op zondag 3 juni 2007 19:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Oh ja, nog een episode in the adventures of Whoopsydaisy:
Gisteren een date gehad. Was leuk! Eerst een hapje eten en daarna ging hij gewoon gezellig mee stappen met mij en de groep stapmaatjes. Over heel veel dingen gepraat, we denken redelijk hetzelfde over veel dingen en er is zeker een klik, maar tot dusver niet dat hele bijzondere gevoel. Vandaag belde hij me, binnenkort wordt dit vervolgt!
En toch ben ik het lekker niet met je eensquote:Op zondag 3 juni 2007 22:13 schreef jd1982 het volgende:
Single is so much better!
Same herequote:Op zondag 3 juni 2007 22:32 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
En toch ben ik het lekker niet met je eens![]()
Zolang ik maar niet hoef te zingen. Daar is de mensheid en het algeheel voortbestaan van de planeet niet bij gediend. En zelfs dan nog staat mijn aanwezigheid op losse schroeven. Wend al uw overredingskracht aan.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Cashen op de karaoke-meet. Moet Garrison wel komen natuurlijk.
Je bent ze toch tegengekomen, ze moeten je alleen niet...quote:Op maandag 4 juni 2007 16:04 schreef Sannelie het volgende:
ik wil een vriendje!!
De jongens die ik leuk vind willen geen relatie want ze komen er net uit of willen single blijven vanwege de vrijheid...
Ik wil gewoon s echt een leuke jongen ontmoeten maar kom ze maar niet tegen!! Hoe irritant![]()
ja en bedoel dus dat ik s een keer iemand wil tegenkomen zonder dat gezeikquote:Op maandag 4 juni 2007 16:08 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Je bent ze toch tegengekomen, ze moeten je alleen niet...
Dat is geen gezeik, dat is het vermeiden van gezeik. Zoals een fuckbuddy hebben ipv een partner.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:16 schreef Sannelie het volgende:
nee zonder het gezeik van: ik wil geen relatie maar vind je wel n hele leuke meid bla bla
Klopt, maar single zijn heeft minder gezeik.quote:Een relatie bestaat niet alleen uit gezeik ofzo hoor.. ik zie toch meer de gezellige kanten ervan...
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:05 schreef Twinkle20 het volgende:
En als er teveel 'gezeik' is, dan ben je met de verkeerde persoon samen
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:10 schreef Sannelie het volgende:
Maar even over dat 'gezek'
Wat verstaan jullie daaronder??
Dat jij afwijzingen onder 'gezeik' verstaat is duidelijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:16 schreef Sannelie het volgende:
nee zonder het gezeik van: ik wil geen relatie maar vind je wel n hele leuke meid bla bla
Nee dat is niet zo.. het gezeik daar aan vooraf.. Als iemand duidelijk tegen me is vind ik het niet erg... Maar als diegene met je zoent en de ene keer zegt ik wil niks vasts.. tegen een ander ik wil misschien wel wat met haar en dan weer later weer met je zoent en dan als je om duidelijkheid vraagt is het toch weer niets.. Het verhaal in het kort maar zo ging dit een tijdje door.. en dat vind ik irritant maar laatst had ik hem gevraagd hoe het nou zit en nu is t eindelijk duidelijk.. en kan ik me ook weer ergens anders op focussen... snappie?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[..]
Dat jij afwijzingen onder 'gezeik' verstaat is duidelijk.
Hij zoende jou gewoon af en toe, dan is het toch niets vasts. Duidelijk toch.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:24 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo.. het gezeik daar aan vooraf.. Als iemand duidelijk tegen me is vind ik het niet erg... Maar als diegene met je zoent en de ene keer zegt ik wil niks vasts.. tegen een ander ik wil misschien wel wat met haar en dan weer later weer met je zoent en dan als je om duidelijkheid vraagt is het toch weer niets.. Het verhaal in het kort maar zo ging dit een tijdje door.. en dat vind ik irritant maar laatst had ik hem gevraagd hoe het nou zit en nu is t eindelijk duidelijk.. en kan ik me ook weer ergens anders op focussen... snappie?
Vrouwen kunnen dat ook heel goed hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 19:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Jah daar hebben sommige mannen inderdaad ook een handje van. Uiterst irritant.
Sjongejonge.. toon je een keer interesse, is het weer niet goed!!!
Ksnap jullie echt niet
Kijk als je lekker bent, maar ik heb al een vriendin, dan kan ik natuurlijk niets vasts met je nemen.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Jah daar hebben sommige mannen inderdaad ook een handje van. Uiterst irritant.
Sjongejonge.. toon je een keer interesse, is het weer niet goed!!!
Ksnap jullie echt niet
Ik stond op het Neude in Utrecht te bellen naar mijn zusje en toen kwam hij vanuit het niets op me afquote:Op zondag 3 juni 2007 20:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Goed nieuws
Hoe heb je em leren kennen?
Meen je! Lache zeg..quote:Op maandag 4 juni 2007 19:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik stond op het Neude in Utrecht te bellen naar mijn zusje en toen kwam hij vanuit het niets op me af![]()
Ik kots op mannen die naast hun vriendin nog aan proberen te knopen met een ander meisje.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:34 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Kijk als je lekker bent, maar ik heb al een vriendin, dan kan ik natuurlijk niets vasts met je nemen.
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Meen je! Lache zeg..
Serieuze intenties voor een vervolg? Of ist daar te vroeg voor..![]()
hahahaha.. yeah right.. just admit you mean it!quote:Op maandag 4 juni 2007 20:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww man kben echt ongesteld![]()
Kben echt gemeen tegen alles wat een piemel heeft.
Nog een dagje of 2 .. dan ist weer voorbij en kunnen de mannen hier rustig adem halen.
Sorry voor de sneer hier en daar![]()
![]()
Bedoel het allemaal goed
Nou dat eerste heb je vaker gezegd.. dus vandaar dat ik er ff naar vroeg.. maarre.. point madequote:Op maandag 4 juni 2007 20:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Ik ben sowieso nog niet toe aan een relatie. Ik vind hem leuk maar ik ga er niet vanuit dat hij leuk genoeg is om de vrijheid voor op te geven. Maar zeker leuk genoeg om nog een keer mee af te spreken, wil niet gelijk de deur dichtgooien.
Er is een groot verschil: ik ben niet met hem naar bed geweest dus ik ben niet verliefdquote:Op maandag 4 juni 2007 20:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nou dat eerste heb je vaker gezegd.. dus vandaar dat ik er ff naar vroeg.. maarre.. point made
Is dat EO programma niets voor jou? 40 dagen geen sex?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Er is een groot verschil: ik ben niet met hem naar bed geweest dus ik ben niet verliefd(of maak me die illusie
). Maar die tactiek werkt wel! Geen seks meer voor Whoopsydaisy, wel zo veilig...
ongesteld zijn mooi excuus altijdquote:Op maandag 4 juni 2007 20:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww man kben echt ongesteld![]()
Kben echt gemeen tegen alles wat een piemel heeft.
Nog een dagje of 2 .. dan ist weer voorbij en kunnen de mannen hier rustig adem halen.
Sorry voor de sneer hier en daar![]()
![]()
Bedoel het allemaal goed
That's so cute and easy to make you fall in love..quote:Op maandag 4 juni 2007 20:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Er is een groot verschil: ik ben niet met hem naar bed geweest dus ik ben niet verliefd(of maak me die illusie
). Maar die tactiek werkt wel! Geen seks meer voor Whoopsydaisy, wel zo veilig...
Ik ben al over de helftquote:Op maandag 4 juni 2007 20:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Is dat EO programma niets voor jou? 40 dagen geen sex?![]()
![]()
Nou, cute! Ik ben daar echt niet blij mee hoor.. Heb me er wel op verkeken en dat was uiteindelijk niet zo'n prettige ervaring. Wachten met seksen is heulemaal niks mis mee. Ik laat me ook echt niet meer verleiden op de eerste date(s). Maar ja, soms verraad je lichaam je een btje en dan staan die plannen even in de koelkast maar gewoon minder drinken en nuchter blijven, helpt ook gewoon.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
That's so cute and easy to make you fall in love..
Nou vooruit, omdat je de opmerking zelf nie maakt:quote:
Dat is niet jezelf goed doen, dat is jezelf bedriegen. Klaarblijkelijk wil je het eigenlijk wel, maar houd je jezelf tegen. Drank maakt dat nog sterker in je los.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nou, cute! Ik ben daar echt niet blij mee hoor.. Heb me er wel op verkeken en dat was uiteindelijk niet zo'n prettige ervaring. Wachten met seksen is heulemaal niks mis mee. Ik laat me ook echt niet meer verleiden op de eerste date(s). Maar ja, soms verraad je lichaam je een btje en dan staan die plannen even in de koelkast maar gewoon minder drinken en nuchter blijven, helpt ook gewoon.
Ja, natuurlijk wil ik het wel! En toch doe ik het niet meer. Met de een is het trouwens wel sterker dan met de ander overigens, met de date van zaterdag was het er wel maar de boel stond echt niet op ontploffen of zo. Soms hé, dan tref ik iemand die ik het liefst gelijk wil bespringen, juist dan kan het geen kwaad om nuchter te blijven. Gelukkig tref ik dat zelden.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:31 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat is niet jezelf goed doen, dat is jezelf bedriegen. Klaarblijkelijk wil je het eigenlijk wel, maar houd je jezelf tegen. Drank maakt dat nog sterker in je los.
Tja, ik verschil daarin niet veel van de meeste andere vrouwen, denk ik.quote:Waarom je verliefd wordt na een partij sex is me overigens een raadsel.. we hebben het wel over verliefd zijn op de persoon hè, niet verliefd op de plezier die hij je gaf.![]()
Ik duim voor je! Post die tekst even hier danquote:Op maandag 4 juni 2007 20:36 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi, duim allemaal even voor me. Ik heb een Hele Leuke Jongen ontmoet maar helaas heeft hij de dag erna zijn ex weer ontmoet en moest ik wijken. Nu heb ik hem een mailtje (I know) gestuurd, met als strekking: "ik vind je te leuk om niet nog één poging te wagen". Geen klef mailtje verder ofzo, maar gewoon eerlijk. Zoals we alletwee denk ik wel in elkaar zitten. Maargoed, nu ben ik bang dat het verkeerd uit pakt
.
Whehe, fat chance. Ik voel mezelf al genoeg voor schut staan zonder het mailtje aan jan-en-alleman te laten lezenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik duim voor je! Post die tekst even hier dan!
Ben je nou nog bezig die zelfde knakker voor je te winnen?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Júist niet. Je kent de persoon dan nog niet/nauwelijks, dus kan je ook geen liefde voelen behalve plezier.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk wil ik het wel! En toch doe ik het niet meer. Met de een is het trouwens wel sterker dan met de ander overigens, met de date van zaterdag was het er wel maar de boel stond echt niet op ontploffen of zo. Soms hé, dan tref ik iemand die ik het liefst gelijk wil bespringen, juist dan kan het geen kwaad om nuchter te blijven. Gelukkig tref ik dat zelden.
Jawel. Andere vrouwen worden niet direct hopeloos verliefd na een schaamteloze, vuige nacht.quote:[..]
Tja, ik verschil daarin niet veel van de meeste andere vrouwen, denk ik.
Met het risico als een enorme slet te klinken: nee een andere.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ben je nou nog bezig die zelfde knakker voor je te winnen?.
Maar jouw status is op Fok! toch al lang geen issue meer?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Met het risico als een enorme slet te klinken: nee een andere..
Wat is er onnatuurlijk aan?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:49 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Leg nou eens even uit aan mij waarom je geen seks meer hebt.
Das toch onnatuurlijk.
Ik ken er meer die het niet worden dan wel.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Tja, ik verschil daarin niet veel van de meeste andere vrouwen, denk ik.
Gewoon niet naar kijken of zoveel zuipen dat je dat weer vergeet. Doe ik ook.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:24 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik ben ook een single en het is niet leuk als je overal verliefde stellen tegenkomt.
Niet kijken is soms erg moeilijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon niet naar kijken of zoveel zuipen dat je dat weer vergeet. Doe ik ook..
Doe ik ook, maar makkelijk is het niet.En zo aantrekkelijk ben je ook niet meer als je door het vele zuipen korsakov of hepatitis hebt haha.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon niet naar kijken of zoveel zuipen dat je dat weer vergeet. Doe ik ook..
Nee joh! Warm weer. Gierende hormonen. Lekker flirten op terrasjes. Wat wil je nog meer?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:40 schreef Terpentin07 het volgende:
Doe ik ook, maar makkelijk is het niet.En zo aantrekkelijk ben je ook niet meer als je door het vele zuipen korsakov of hepatitis hebt haha.
Tja lente en zomer zijn gewoon de kutseizoenen voor singles.
Tja, je kan jezelf ook een depressie aanpraten. In de zomer lopen er zat mooie single vrouwen rond die een stuk mooier zijn dan in de winter. Daar let ik toch echt meer op dan op de stelletjes die rondlopen.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:40 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar makkelijk is het niet.En zo aantrekkelijk ben je ook niet meer als je door het vele zuipen korsakov of hepatitis hebt haha.
Tja lente en zomer zijn gewoon de kutseizoenen voor singles.
Je mag ophouden met duimen, ik heb een heel lief en heel eerlijk berichtje terug. Helaas niet wat ik gehoopt had, maar soit.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
je hoeft hier niet te posten hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:08 schreef Q. het volgende:
Het word een beetje saai als ik steeds hetzelfde in dit topic post maar er zit dan ook weinig verandering in mijn situatie.
Wat doe je hier dan?quote:
Hier ben ik het wel mee eens al is het bij mij niet zo heel erg, alleen als ik al in een dipje zit (wat gelukkig niet veel voorkomtquote:Op maandag 4 juni 2007 22:24 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik ben ook een single en het is niet leuk als je overal verliefde stellen tegenkomt.
zet het op een hartgrondig liegen dan!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:08 schreef Q. het volgende:
Het word een beetje saai als ik steeds hetzelfde in dit topic post maar er zit dan ook weinig verandering in mijn situatie.
Ik heb geen seks omdat ik niet verliefd ben. En ik heb geen seks omdat ik in principe niet verliefd wil worden.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:49 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Leg nou eens even uit aan mij waarom je geen seks meer hebt.
Das toch onnatuurlijk.
Soms is seks niet om de liefde hè? Met sommige mensen heb je in eerste instantie een onwijze seksuele aantrekkingskracht en dan blijkt het daarna ook nog echt te klikken. Maar ja, dan moet die persoon ook nog voor jou gaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:52 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Júist niet. Je kent de persoon dan nog niet/nauwelijks, dus kan je ook geen liefde voelen behalve plezier.
[..]
Sommigen wel dus.quote:Jawel. Andere vrouwen worden niet direct hopeloos verliefd na een schaamteloze, vuige nacht.
Jammer voor je!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je mag ophouden met duimen, ik heb een heel lief en heel eerlijk berichtje terug. Helaas niet wat ik gehoopt had, maar soit..
Ik ken er meer die het wel worden dan niet. Wat zegt dat over mijn kennissenkring?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ken er meer die het niet worden dan wel.
Dat stelde ik ook niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:16 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Soms is seks niet om de liefde hè? Met sommige mensen heb je in eerste instantie een onwijze seksuele aantrekkingskracht en dan blijkt het daarna ook nog echt te klikken. Maar ja, dan moet die persoon ook nog voor jou gaan.
Dat je je als single man, die niet vies is van scharrels e.d., niet in jullie midden moet begeven.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik ken er meer die het wel worden dan niet. Wat zegt dat over mijn kennissenkring?![]()
Eerlijk zeggenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:05 schreef jd1982 het volgende:
Vanwege de vele lange relaties en weinig ervaring met versieren zou ik wel eens een opfris cursusje kunnen gebruiken. Gewoon om eens zonder teveel gedoe een meid te leren kennen, praatje maken, keer filmpje, maar niet voor relatie...
Hoe maak je zoiets duidelijk...
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee joh! Warm weer. Gierende hormonen. Lekker flirten op terrasjes. Wat wil je nog meer?
whoops is liefquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Een mooi motto uit het vorige topic:
[..]
De bekende tweestrijdquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:52 schreef mrbox het volgende:
bah geen zin meer om vrijgezel te zijn maar ergens toch ook wel lekker om vrijgezel te zijn![]()
Je kan toch ook gewoon seks hebben zonder een vriendinquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die hormonen loslaten natuurlijk.
![]()
Edit: ik heb nu één voordeel van het single-zijn: ik heb een andere baan en dan werk ik van maandagavond tot zaterdagmorgen. Dat was waarschijnlijk moeilijker geweest als ik een vriendin had gehad.![]()
Het gebrek aan sex is dan weer een groot nadeel.![]()
Daar snap ik niks van,quote:
Dat lijkt me echt doodeng. Ik zou het echt niet durven!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef kastanova het volgende:
Nah, misschien moet ik maar gewoon eens een keer gaan blinddaten.
Mits je hier uitgebreid verslag komt doen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef kastanova het volgende:
Nah, misschien moet ik maar gewoon eens een keer gaan blinddaten.
Jawel, dat is het wel. Als je maar settelt for less.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Daar snap ik niks van,. Het is geen keus alsof je een auto koopt, om vrijgezel te zijn, dan wel een relatie te hebben. Dus ook geen tweestrijd.
Waar je voor settelt is altijd variabel,quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Jawel, dat is het wel. Als je maar settelt for less.
Nah, wat kan me gebeuren?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Dat lijkt me echt doodeng. Ik zou het echt niet durven!![]()
Dus doe je wel uitgebreid verslag hier?![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, wat kan me gebeuren?
Als het een lelijk mens is, maak ik er gewoon een gezellig avond van; lullen en uitgaan kan iedereen...
Als het een dom mens is, lul ik er gewoon wat minder mee...
En is het een intelligente en mooie meid, dan blijf ik slapen...
Wat er ook gebeurt, ik heb in ieder geval een avond vermaak.
En ach, ik maak er ook nog wel ff foto's van, zeg ik wel dat het een kunstproject is ofzo.
Tuurlijk is het wel een keus.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Daar snap ik niks van,. Het is geen keus alsof je een auto koopt, om vrijgezel te zijn, dan wel een relatie te hebben. Dus ook geen tweestrijd.
Als je een leuk persoon (als in relatie materiaal) tegen komt zal iedereen daar per definitie mee verder willen, dus dat is geen echte vrije keus. Hooguit zijn er factoren die het moeilijk of onmogelijk maken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:53 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Tuurlijk is het wel een keus.
Als je haar echt leuk vind en een relatie wil dan blijf je haar zien. Als je haar gewoon lekker voor één of twee keer vind dan zeg je haar daarna gedag. Dus kies je ervoor om een relatie te hebben of niet.
En dan al die mannen hier die seks en relaties verwarren![]()
Naja, moet het eerst nog tot een blind-date komen.quote:
Ik bedoel meer dat je ook gewoon voor een seksrelatie kunt kiezen en nog steeds vrijgezel kunt zijn. of je gaat echt voor haar ja, dus kies je toch?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:43 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als je een leuk persoon (als in relatie materiaal) tegen komt zal iedereen daar per definitie mee verder willen, dus dat is geen echte vrije keus. Hooguit zijn er factoren die het moeilijk of onmogelijk maken.
Waarschijnlijk is het date principe niet veel verandert in de tussentijd hoor,quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb nog nooit een blind date gehad.En de laatste keer dat ik een date had was in begin 2003 ofzo. Serieus geen flauw idee hoe of wat.
Het is dat je te jong bent, anders had je een keer meegemogenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb nog nooit een blind date gehad.En de laatste keer dat ik een date had was in begin 2003 ofzo. Serieus geen flauw idee hoe of wat.
Als je iemand relatiemateriaal vindt wil je per definitie méér met die persoon dan alleen een seksrelatie. Iemand waar je een seksrelatie mee aan gaat vindt je dus gewoon een beetje minder leuk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:50 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je ook gewoon voor een seksrelatie kunt kiezen en nog steeds vrijgezel kunt zijn. of je gaat echt voor haar ja, dus kies je toch?
En je kunt er ook voor kiezen om naast je vriendin toch altijd vrijgezel te blijven door geen limiet te stellen aan het aantal relaties dat je tegelijk hebt. dan ben je eeuwig vrijgezel.
Ja, ok, je hebt dan wel een relatie maar ik zou het nog steeds vrijgezel noemen omdat ik de meiden niet wil ontmoedigenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als je iemand relatiemateriaal vindt wil je per definitie méér met die persoon dan alleen een seksrelatie. Iemand waar je een seksrelatie mee aan gaat vindt je dus gewoon een beetje minder leuk.
In dat tweede geval heb toch een relatiedaar is niks vrijgezel aan, je bent alleen polygaam blijkbaar.
Je bent 4 jaar ouder opa.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is dat je te jong bent, anders had je een keer meegemogen.
Ik val op oudere vrouwen, vandaar...quote:
Dat kan inderdaad, maar er ontbreekt een heel belangrijk onderdeel in dit geval: een vrouw die dat zou willen. En dat kon in mijn geval ook best lang zo blijven.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon seks hebben zonder een vriendin![]()
Hoe heb je die geregeld dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:25 schreef Mokster het volgende:
Ik heb zaterdag de allereerste blinddate van mijn leven.
Een vriendin kwam ermee aanzetten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoe heb je die geregeld dan?
Alvast succes, hoop dat t leuk wordtquote:
Hij heeft een piemel?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:02 schreef Mokster het volgende:
Afgaande op ons mail- en sms-contact gaan we het wel met elkaar vinden samen.
Da's dan weer duf...quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:02 schreef Mokster het volgende:
hoelang al vrijgezel nu dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:59 schreef Dhr_JJ het volgende:
Blinddates, dat heb ik nou nog nooit gehad. Kom misschien ook wel dat ik voor het eerst echt vrijgezel ben na 5 jaar relatie.
Lijkt me wel een keer grappig...
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, maar er ontbreekt een heel belangrijk onderdeel in dit geval: een vrouw die dat zou willen. En dat kon in mijn geval ook best lang zo blijven.![]()
Ik ben nu 5 maanden vrijgezel, en ik moet zeggen dat ik een hoop heb geleerd over mezelf sinds het uit is. Het is iets nieuws waar ik mee in aanraking gekomen ben. Het was duidelijk dat ik vast zat in de relatie.quote:
Ik ken je situatie beetje. Heb zelf 4 jaar relatie gehad.. en sinds uhm ook 5 maand vrijgezel. Is wel wennen.. omdat ik nooit echt vrijgezel ben geweest. Bevalt op dit moment erg goed.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:53 schreef Dhr_JJ het volgende:
[..]
Ik ben nu 5 maanden vrijgezel, en ik moet zeggen dat ik een hoop heb geleerd over mezelf sinds het uit is. Het is iets nieuws waar ik mee in aanraking gekomen ben. Het was duidelijk dat ik vast zat in de relatie.
Het is nog wel moeilijk, en soms heb ik nog een terugval, maar als ik het nu zo bekijk, dan doe ik het wel een tijdje zonder relatie. Die vrije tijd is toch wel heerlijk.
Ik kijk het gewoon allemaal aan. Ik heb het nu naar mijn zin. Beetje spelen enzoquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ken je situatie beetje. Heb zelf 4 jaar relatie gehad.. en sinds uhm ook 5 maand vrijgezel. Is wel wennen.. omdat ik nooit echt vrijgezel ben geweest. Bevalt op dit moment erg goed.
Maar ik begin wel steeds meer het besef te krijgen dat dit nog wel een paar jaar zo door zou kunnen gaan in t slechtste geval. En of ik dat zie zitten![]()
Dat zegt dus geen zak.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:02 schreef Mokster het volgende:
Ik weet hoe hij heet en we hebben wat heen en weer gemaild/ge-sms-t over hoe en waar we zullen afspreken. En dat was heel relaxed, vandaar dat ik denk dat het wel leuk gaat worden. Maar verder weet ik eigenlijk niets.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja t is dan niet echt een blinddate. Dat versta ik inderdaad onder dat je hoogstens weet hoe diegene heet.
Dit is de tweede "date" in mijn hele leven.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:56 schreef Q. het volgende:
Waarom heb ik nooit dates?
Omdat je het nooit vraagt?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:56 schreef Q. het volgende:
Waarom heb ik nooit dates?
Oooh, dan loop ik zelfs voor.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dit is de tweede "date" in mijn hele leven.
Dus zoveel loop je nou ook weer niet achter.
Zondag een verslag?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:25 schreef Mokster het volgende:
Ik heb zaterdag de allereerste blinddate van mijn leven.
Als de date een verslag waardig was tenminste.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:06 schreef webspider het volgende:
Zondag een verslag?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:11 schreef ChevyVanDude het volgende:
Zoals de topictitel doet vermoeden; hoe kan een verlegen man (ik dus) een vrouw het best versieren?
Zelf zou ik minder "problemen" hebben het versieren zelf, maar ik zou het niet "aankunnen" als ik afgewezen wordt, met name dat vrouwen bijvoorbeeld zeggen: JIJ? Pffff of gewoon uitlachen.
Wat is een goede remedie (als die er bestaat) ertegen?
En waar worden de meeste "relatie's" opgebouwd?
Dus waar ben jij versierd door je huidige partner?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:17 schreef Dipkip het volgende:
Dan moet je het zo subtiel doen dat als zij zegt, hahaha ja met jou zekerdat jij dan zegt, dacht je dat ik je aan het versieren was, knalteef, dat was ME-DE-LIJ-DEN
![]()
Althans, zo zou ik het doen.
Anders is PM altijd nog een optie.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als de date een verslag waardig was tenminste.
fenomenaal concept!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:14 schreef jd1982 het volgende:
Wat vinden jullie van alleen op vakantie gaan als Single?
Ik bemerkte bij mezelf afgelopen week ook een sterk 'in herhaling vallen', toen ik (weliswaar wel bij een andere man dan een paar jaar terug) dacht: "DUMP DIE DOOS MAN. I'M RIGHT HERE"quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:08 schreef Q. het volgende:
En waarom blijf ik maar proberen steeds dezelfde vrouwen te versieren, al jarenlang?
Als je in je eentje bent bedoel je? Rondtrekken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:33 schreef jd1982 het volgende:
Lijkt me wel dat je dan echt iets moet doen, geen saaie strandvakantie?
Waarom niet gewoon met een stel goede vrienden? Ik ga liever met mn beste vriend dan met een wijf waar ik op dat moment het meest mee omga...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:37 schreef kastanova het volgende:
Ik neem ieder jaar een vriendin mee waar ik op dit moment het meest mee omga...
Dit jaar een weekend een villaatje aan het water, grote tuin erbij, 2 boten erbij, uitgaansgebied per boot bereikbaar, etc.
Echt veel overredingskracht was er dan ook niet nodig om haar mee te krijgen.
Wat nou als je geen stel goede vrienden hebt... of allemaal halve vrienden, of dat al je vrienden al met hun vriendin gaan... etc...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon met een stel goede vrienden? Ik ga liever met mn beste vriend dan met een wijf waar ik op dat moment het meest mee omga...
ook leuk, alleen zou ik liever met een groep gaan, anders zit je elkaar zo op de lipquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:37 schreef kastanova het volgende:
Ik neem ieder jaar een vriendin mee waar ik op dit moment het meest mee omga...
Dit jaar een weekend een villaatje aan het water, grote tuin erbij, 2 boten erbij, uitgaansgebied per boot bereikbaar, etc.
Echt veel overredingskracht was er dan ook niet nodig om haar mee te krijgen.
Dan is het sneu... En zou ik daar hard aan gaan werkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:48 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Wat nou als je geen stel goede vrienden hebt... of allemaal halve vrienden, of dat al je vrienden al met hun vriendin gaan... etc...
Whehehe... Nah, ten eerste ga ik alleen in deze mate met vrouwen om als ik me ook daadwerkelijk goed met ze vermaak... Ten tweede: al m'n beste vrienden gaan ook mee, dus het wordt ook voor een groot deel pokeren, stappen en doorhalen tot een uur of 6quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon met een stel goede vrienden? Ik ga liever met mn beste vriend dan met een wijf waar ik op dat moment het meest mee omga...
Not to slutty, niet te ouwewijverig; oftewel: Casualquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:22 schreef Mokster het volgende:
Wat een ellende.Wat trek je in gódsnaam aan op een blinddate?
Wat gaan jullie doen? In plaats van een blind date een blind vacation, dat is pas ellendig!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:22 schreef Mokster het volgende:
Wat een ellende.Wat trek je in gódsnaam aan op een blinddate?
Of nog erger, een blind marriage..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:04 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen? In plaats van een blind date een blind vacation, dat is pas ellendig!
Oeh, da's even toevalligquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:04 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen? In plaats van een blind date een blind vacation, dat is pas ellendig!
Patty Brard, maar dat moet je maar willen. Ik vermoed zomaar dat je daar weinig heil in zietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh, da's even toevallig.
Zat er net in de auto nog aan te denken; met (eventueel een wildvreemde) meid in de auto stappen en gewoon rijden zonder dat je plannen hebt gemaakt.
Hop, raampje open, favoriete muziek er op, blind een plek op de Europese kaart aanwijzen en gaan.
Maar waar vind ik in godsnaam een vrouw die wat dat betreft net zo'n impulsief (en gek) is als ik...
quote:
Maar ja, wat als je er na 2 kilometer achterkomt dat haar favoriete muziek terror is?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zat er net in de auto nog aan te denken; met (eventueel een wildvreemde) meid in de auto stappen en gewoon rijden zonder dat je plannen hebt gemaakt.
Hop, raampje open, favoriete muziek er op, blind een plek op de Europese kaart aanwijzen en gaan.
Maar waar vind ik in godsnaam een vrouw die wat dat betreft net zo'n impulsief (en gek) is als ik...
quote:Op zondag 10 juni 2007 11:00 schreef Q. het volgende:
Is Moks nog niet terug van haar blind date?
Neem je wel je foto's mee? Hahahahahaaaaa!!11@2quote:Op zondag 10 juni 2007 11:05 schreef Miss_S het volgende:
ik heb de 21ste weer eens een keer een date
foto's?quote:Op zondag 10 juni 2007 11:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Neem je wel je foto's mee? Hahahahahaaaaa!!11@2![]()
![]()
!!!
Sterker nog, dat komt ook in Nederland nog voor, ben ik recentelijk achtergekomenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Of nog erger, een blind marriage..![]()
dat is trouwens in sommige delen van de wereld weer heel normaal
Wie weet ligt ze vastgebonden in een kelderquote:Op zondag 10 juni 2007 11:00 schreef Q. het volgende:
Is Moks nog niet terug van haar blind date?
Dan heeft ze vette pechquote:Op zondag 10 juni 2007 10:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Maar ja, wat als je er na 2 kilometer achterkomt dat haar favoriete muziek terror is?![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik wel en die bestaat niet dus ben ik maar weer single. Ik had me na 3 jaar eindelijk weer eens toegegeven aan verliefdheid, dacht perfect bestaat niet, dus doe het er gewoon mee, wie weet. Maar goh ik was ook niet zo perfect als ik leek en dat beviel haar niet... tsss...quote:Op zondag 10 juni 2007 14:52 schreef mrbox het volgende:
Soms krijg je ook zoooooooooo genoeg van vrouwen...
Al het gezeur er omheen waarom niet gewoon een leuke tijd hebben en niet zo moeilijk doen.
Willen we nu allemaal niet een te perfect iemand ?
Niet alle vrouwen zeuren...quote:Op zondag 10 juni 2007 14:52 schreef mrbox het volgende:
Soms krijg je ook zoooooooooo genoeg van vrouwen...
Al het gezeur er omheen waarom niet gewoon een leuke tijd hebben en niet zo moeilijk doen.
Willen we nu allemaal niet een te perfect iemand ?
Noem eens een voorbeeld van een niet-zeurende vrouw?quote:
Hoi.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:26 schreef webspider het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld van een niet-zeurende vrouw?
ja, 2 van de 8 miljon zeuren niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:41 schreef deirdrephaedra het volgende:
Dat is al twee! Het valt best mee dus.
Hoeveel vrouwen heb jij van zichzelf horen zeggen dat ze inderdaad zeuren?quote:Op zondag 10 juni 2007 18:41 schreef deirdrephaedra het volgende:
Dat is al twee! Het valt best mee dus.
Eentje. De rest zeurt naar mijn weten niet. Wellicht dat ze het enkel doen als ze bij mannen zijn.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen heb jij van zichzelf horen zeggen dat ze inderdaad zeuren?
Zelfs al zóuden ze een dusdanige zelfkennis bezitten, dan zouden ze het nog niet publiekelijk toegeven....
Ook weer zo'n typisch vrouwenkwaaltje; chronische naïviteitquote:Op zondag 10 juni 2007 19:35 schreef deirdrephaedra het volgende:
[..]
Eentje. De rest zeurt naar mijn weten niet. Wellicht dat ze het enkel doen als ze bij mannen zijn.
En mannen zijn oppervlakkig...quote:Op zondag 10 juni 2007 19:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ook weer zo'n typisch vrouwenkwaaltje; chronische naïviteit.
Heb ik het eens over de diepere zieleroerselen en de algehele gedachtengang van vrouwen, is het weer oppervlakkig..quote:
Je begin was geweldig. Echt héél diepzinnig! Mijn complimenten! (Mannen houden ervan om geprezen te worden indien ze iets "goed" doen. Die erkenning hebben ze kennelijk nodig.) Daarna zakte je in.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb ik het eens over de diepere zieleroerselen en de algehele gedachtengang van vrouwen, is het weer oppervlakkig..
Conclusie: Vrouwen zeuren sowieso wel, ongeacht wat je doet of zegt...
Laat me raden, je hebt net je introductieweek van je MBO studie psychologie achter de rug?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:02 schreef deirdrephaedra het volgende:
Je begin was geweldig. Echt héél diepzinnig! Mijn complimenten! (Mannen houden ervan om geprezen te worden indien ze iets "goed" doen. Die erkenning hebben ze kennelijk nodig.) Daarna zakte je in.
Jammer...
quote:Op zondag 10 juni 2007 20:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt net je introductieweek van je MBO studie psychologie achter de rug?
Nah, iets beter op gaan letten de komende jaren want het is reeds aangetoond dat het niet de mánnen zijn die geprezen dienen te worden, maar juist de vrouwen.
Mannen kloppen zichzélf namelijk op de borst, daar waar vrouwen er te introvert voor zijn.
Oftewel, je begin was zwak en je einde zo mogelijk nog zwakker; volgende keer iets beter je best doen.
Anders ben ik helaas ook genoodzaakt om nog zo'n vrouweneigenschap aan te kaak te stellen; het gebrek aan intelligentie.
Uit het bovenstaande gebrabbel kan ik inderdaad al opmaken dat je inderdaad geen enkele kennis van zaken hebt; m'n buitengewone mensenkennis wordt hiermee dus alleen maar weer eens bevestigd...quote:Op zondag 10 juni 2007 20:15 schreef deirdrephaedra het volgende:
![]()
Geen mensenkennis ook al...
Juist vanwege dat introverte vinden mannen het geweldig dat vrouwen een compliment maken. I mean: hoe kun je jezelf ophemelen als je amper iets voorstelt? Dat is best moeilijk... Als er dan toch een dame is die meent iets in je te zien, ben je als een kind zo blij.
Waren vrouwen over het algemeen niet intelligenter dan mannen?![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef kastanova het volgende:
Dit alles valt samen met de afhankelijkheid van vrouwen lijkt me.
Dit weerhoudt vrouwen er veelal van hun "eigen ding" te doen en laat ze in de meeste gevallen slechts conformeren richting hetgeen de omgeving ze stuurt.
Voorbeeldje?
Vrouwen zijn bij een goede prestatie al snel geneigd het grotendeels te danken aan een externe factor zoals een goede leraar/coach, een goede trainingsruimte of perfecte omstandigheden.
Mannen doen het juist exact andersom... Presteren ze slecht, dan is het juist te wíjten aan, in hun ogen, negatieve, bepalende externe factoren.
Hoe reageert een vrouw dan als ze slecht presteert?
Ze zoekt de "schuldvraag" vrijwel geheel bij zichzelf.
De enige situatie waarbij de man echter alle verantwoordelijkheid bij zichzelf zoekt, is wanneer hij góed presteert.
Welke invloed heeft die wetenschap in de praktijk?
Mannen zullen zelfverzekerd in het leven staan en zichzelf bij elke goede prestatie op de borst kloppen. En mocht het een keer minder of mis gaan dan valt het hen niet te verwijten, maar waren de omstandigheden simpelweg dusdanig slecht dat het ze belemmerde in de juiste uitvoering.
Doet een vrouw iets slechts dan neemt ze de schuld op zich en doet ze iets goed dan heeft ze dat aan een ander te danken.
Ergo, vrouwen staan, niet alleen in de daadwerkelijke praktijk maar ook in hun eigen beleving, lager op de sociale en maatschappelijke ladder aangezien de victorie nooit aan hen te danken is.
Welke conclusie kunnen we daaruit trekken?
Dat vrouwen minder snel hun eigen weg zullen gaan aangezien er niemand is die het van ze verlangt en ze sneller geneigd zullen zijn om maar gewoon hetgeen te blijven doen wat ze goed afgaat.
Dit in tegendeel tot de man die, zelfverzekerd als hij is dankzij het borstkloppen en het daarbij horende vertrouwen en waardering van zijn omgeving, niet snel iets als niet haalbaar of reëel zien.
Ach... Je leest Psychologie Magazine? Schattig dat je zo aan je kennis komt. Leuk ook dat je niet opgeeft, terwijl je nogal met drogredenen staat te zwaaien.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Uit het bovenstaande gebrabbel kan ik inderdaad al opmaken dat je inderdaad geen enkele kennis van zaken hebt; m'n buitengewone mensenkennis wordt hiermee dus alleen maar weer eens bevestigd...
Crosspostje uit Vrouwen doen niet wat zij daadwerkelijk willen. dan maar, misschien dat je het dan wel snapt.
[..]
Nou nee, het is voor het overgrote deel gewoon algemene ontwikkelingquote:Op zondag 10 juni 2007 20:27 schreef deirdrephaedra het volgende:
[..]
Ach... Je leest Psychologie Magazine? Schattig dat je zo aan je kennis komt. Leuk ook dat je niet opgeeft, terwijl je nogal met drogredenen staat te zwaaien.
Nou nee, gewoon kennis van zaken... Of ben je ook nog steeds aan het ontkennen dat de aarde rond is?quote:Wel knap hoor... Doorzettingsvermogen. Of gaat dit om je 'mannelijke' eer?
Kusje op je neusquote:Op zondag 10 juni 2007 20:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nee, zo is kasta nu eenmaal. Hij kan er niets aan doen!
Ik ging vrij serieus op jouw aanname in. Als jij daarop nog verder gaat met veralgemeniseerde uitspraakjes ga ik rustig met je mee. Op een uitspraak van mij, die onwaar is, reageerde je niet eens.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou nee, het is voor het overgrote deel gewoon algemene ontwikkeling.
En poeh hé, drogredeneringen? Ik ben hier degene die met feiten komt, waar jij slechts met "Nietus, ik vind van niet" geblaat komt.
Dus hé, doe eens gek... Aangezien het drogredenen zijn zal het vast een eitje zijn om met valide tegenargumenten te komen,
Dus hup hup, laat je eens even zien dat niet alle vrouwen een stel nietszeggende, @random blatende schaapjes zijn.
[..]
Nou nee, gewoon kennis van zaken... Of ben je ook nog steeds aan het ontkennen dat de aarde rond is?.
Als jij bijtende spot, het insinueren dat de gemiddelde man niets voorstelt en een opmerking over "Psychologie magazine" er "serieus op ingaan" noemt, dan is het op zich vrij logisch dat niemand jóu serieus neemt...quote:Op zondag 10 juni 2007 20:59 schreef deirdrephaedra het volgende:
[..]
Ik ging vrij serieus op jouw aanname in.
Ik heb slechts punten aangestipt die op zowel sociaal, wetenschappelijk en/of psychologisch niveau allang aangetoond zijn... Dat jij dat als "veralgemeniseerde" uitspraakjes ziet, zegt natuurlijk al genoeg over jouw (feiten)kennis...quote:Als jij daarop nog verder gaat met veralgemeniseerde uitspraakjes ga ik rustig met je mee.
De eerste uitspraak van je die wél waar is moet nog komen, dus over welke van de onzin-stellingen heb je het in dit geval?quote:Op een uitspraak van mij, die onwaar is, reageerde je niet eens.
Godzijdank was het vanaf het begin van deze post al duidelijk dat je niet serieus te nemen bentquote:Naar mijn idee ben je nietszeggender dan ik.
Idd, vrouwen zeuren gewoonquote:Op zondag 10 juni 2007 21:01 schreef jorgentol het volgende:
Al dat geblaat van deirdrephaedra bewijst dat vrouwen zeuren punt
ik heb het een paar uur geleden ookal toegegevenquote:Op zondag 10 juni 2007 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Idd, vrouwen zeuren gewoon. Ben ik het enige zeugje hier dat dat gewoon ook zelf in de gaten heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |