Dat klopt. Daar hebben we immers het gearrangeerde huwelijk voor.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:11 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Nee de echte relaties beginnen naar mijn idee niet door versieringen
wat is versieren dan volgens jou?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:44 schreef broer het volgende:
[..]
Dat klopt. Daar hebben we immers het gearrangeerde huwelijk voor.
Bij het flirten hoort toch ook het uitvergroten van je eigen goede eigenschappen, in de hoop dat de dame in kwestie ervoor zal bezwijken? Ik vind ook niet dat je dit te ver door moet voeren, want dat worden uiteindelijk de ontevreden stellen die je hoort zeggen: "hij is nu ineens zoooo anders dan toen ik hem net leerde kennen..." maar je mag jezelf toch best een beetje in de etalage zetten.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:33 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
maar mensen overdrijven vaak met versieren, allemaal stomme uitspraken die niet bij de persoon past. Kom op doe gewoon normaal en doe een beetje grappig en doe gedurfde uitspraken, als je dat durft natuurlijk
Veel mensen durven ook niet te flirten zie ik vaak
Ik vind het een beetje een theoretische non-discussie. Wat mij betreft valt alles wat je doet om iemand voor je te winnen - van flirten tot grootse verhalen ophangen - onder de definitie 'versieren'. Als dat woord negatieve associaties oproept, moet je het misschien 'het hof maken' noemen. Veel verschil in de uitvoering zal het echter niet maken.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:47 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
wat is versieren dan volgens jou?
Eensch, tevens gaat ik proberen mee te doen in dit topicquote:Op woensdag 4 april 2007 09:52 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een theoretische non-discussie. Wat mij betreft valt alles wat je doet om iemand voor je te winnen - van flirten tot grootse verhalen ophangen - onder de definitie 'versieren'. Als dat woord negatieve associaties oproept, moet je het misschien 'het hof maken' noemen. Veel verschil in de uitvoering zal het echter niet maken.
Adverteren doet verkopen toch?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Bij het flirten hoort toch ook het uitvergroten van je eigen goede eigenschappen, in de hoop dat de dame in kwestie ervoor zal bezwijken? Ik vind ook niet dat je dit te ver door moet voeren, want dat worden uiteindelijk de ontevreden stellen die je hoort zeggen: "hij is nu ineens zoooo anders dan toen ik hem net leerde kennen..." maar je mag jezelf toch best een beetje in de etalage zetten.
een nadeel van die intelligentie is dat je een situatie sneller doordenkt dan iemand die 'vanuit de heup schiet'. Als je dan ook nog een beetje glass-is-half-empty bent, zie je dus een hoop beren op de weg bij een dame van enige intelligentie. Domme huppelkutjes zijn meer easy target.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:59 schreef Malebolgia het volgende:
waarom selecteren die 'gevoelige, introverte en intelligente' jongens altijd de domste huppelkutten om hun gebrek aan versiertechnieken aan te demonstreren? een grotere mismatch vind je niet. Denk je dat die makkelijk zijn, geiler dan de rest, beter in bed dan de rest, of omdat je omgeving van je verwacht dat het eerste meisje wat je scoort een doorsnee lekker wijf is?
hier heb je een aai over je bol knulquote:Op woensdag 4 april 2007 10:00 schreef VlaDje het volgende:
Ik ben nu 6 weken single na een "serieuze" relatie, heb nog wel veel contact met mn ex, en we zijn ook lichamelijk nog heel erg tot elkaar aangetrokken, maar de relatie werdt gewoon te saai en kregen veel ruzies, dus hebben we besloten om het heel misschien over een paar jaar weer te proberen (allebei wat ouder en wijzer)
maar ik zie wel waar de wind waait, ik vind het zo ook wel lekker, ik mag mn hoofd weer draaien als ik een stuk schoon zie wandelen, in de kroeg/discotheek mag ik weer heerlijk ouderwets flirten...
dat is wat ik wel mis in een relatie...
Wat ik wel mis als vrijgezel zijn de nachten samen en de liefde die je elkaar (bewust dan wel niet onbewust) schenkt
zonder arrogantie: ik ben "gevoelig" en redelijk intelligent, maar ik zoek toch echt niet alleen een lekker vrouwtje (voor één keer is dat wel leuk) Voor in een relatie heb ik liever een meisje met een mooie uitstraling en die intelligent overkomt...quote:Op woensdag 4 april 2007 09:59 schreef Malebolgia het volgende:
waarom selecteren die 'gevoelige, introverte en intelligente' jongens altijd de domste huppelkutten om hun gebrek aan versiertechnieken aan te demonstreren? een grotere mismatch vind je niet. Denk je dat die makkelijk zijn, geiler dan de rest, beter in bed dan de rest, of omdat je omgeving van je verwacht dat het eerste meisje wat je scoort een doorsnee lekker wijf is?
Dankjequote:Op woensdag 4 april 2007 10:02 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
hier heb je een aai over je bol knul![]()
Dat mag ook gewoon in een relatiequote:Op woensdag 4 april 2007 10:00 schreef VlaDje het volgende:
maar ik zie wel waar de wind waait, ik vind het zo ook wel lekker, ik mag mn hoofd weer draaien als ik een stuk schoon zie wandelen, in de kroeg/discotheek mag ik weer heerlijk ouderwets flirten...
dat is wat ik wel mis in een relatie...
als je voor iemands innerlijk valt, dan care je niet zoveel meer om het uiterlijk, omdat het innerlijk heerlijk is...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:05 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
wat ook wel apart is dat je een meisje eerst niet echt knap vond en best dom en later ineens smoorverliefd.
Maar dat jij je wel steeds afvraagt waarom je haar ineens knap vindt, dat is raar
Eisenpakket.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:04 schreef VlaDje het volgende:
[..]
zonder arrogantie: ik ben "gevoelig" en redelijk intelligent, maar ik zoek toch echt niet alleen een lekker vrouwtje (voor één keer is dat wel leuk) Voor in een relatie heb ik liever een meisje met een mooie uitstraling en die intelligent overkomt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |