abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47994579
Hoppa! De welbekende singlesreeks is weer terug. Na de discussies die onlangs gevoerd zijn hierover, en gezien de topics die geopend worden lijkt er genoeg vraag te zijn voor een plek waar singles kunnen samenkomen.

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto's van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen .
je icoon is te groot, max 100kB
  woensdag 4 april 2007 @ 09:37:51 #2
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_47994606
Gevoelige jongens.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_47994618
-lama-
pi_47994643
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:37 schreef minkuukel het volgende:
Gevoelige jongens.
niks mis mee
pi_47994644
Breezah-sletjes
  woensdag 4 april 2007 @ 09:44:36 #6
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_47994769
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:11 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Nee de echte relaties beginnen naar mijn idee niet door versieringen
Dat klopt. Daar hebben we immers het gearrangeerde huwelijk voor.
pi_47994852
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:44 schreef broer het volgende:

[..]

Dat klopt. Daar hebben we immers het gearrangeerde huwelijk voor.
wat is versieren dan volgens jou?
is het gewoon flirten of allemaal grootse verhalen ophangen?
  woensdag 4 april 2007 @ 09:48:05 #8
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_47994860
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:33 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
maar mensen overdrijven vaak met versieren, allemaal stomme uitspraken die niet bij de persoon past. Kom op doe gewoon normaal en doe een beetje grappig en doe gedurfde uitspraken, als je dat durft natuurlijk
Veel mensen durven ook niet te flirten zie ik vaak
Bij het flirten hoort toch ook het uitvergroten van je eigen goede eigenschappen, in de hoop dat de dame in kwestie ervoor zal bezwijken? Ik vind ook niet dat je dit te ver door moet voeren, want dat worden uiteindelijk de ontevreden stellen die je hoort zeggen: "hij is nu ineens zoooo anders dan toen ik hem net leerde kennen..." maar je mag jezelf toch best een beetje in de etalage zetten.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 4 april 2007 @ 09:52:04 #9
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_47994966
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:47 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
wat is versieren dan volgens jou?
Ik vind het een beetje een theoretische non-discussie. Wat mij betreft valt alles wat je doet om iemand voor je te winnen - van flirten tot grootse verhalen ophangen - onder de definitie 'versieren'. Als dat woord negatieve associaties oproept, moet je het misschien 'het hof maken' noemen. Veel verschil in de uitvoering zal het echter niet maken.
pi_47995063
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:52 schreef broer het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje een theoretische non-discussie. Wat mij betreft valt alles wat je doet om iemand voor je te winnen - van flirten tot grootse verhalen ophangen - onder de definitie 'versieren'. Als dat woord negatieve associaties oproept, moet je het misschien 'het hof maken' noemen. Veel verschil in de uitvoering zal het echter niet maken.
Eensch, tevens gaat ik proberen mee te doen in dit topic
pi_47995068
ik vind het woord gewoon niet oprecht, tenzij je gewoon pussy wil ofzo.
pi_47995093
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:48 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Bij het flirten hoort toch ook het uitvergroten van je eigen goede eigenschappen, in de hoop dat de dame in kwestie ervoor zal bezwijken? Ik vind ook niet dat je dit te ver door moet voeren, want dat worden uiteindelijk de ontevreden stellen die je hoort zeggen: "hij is nu ineens zoooo anders dan toen ik hem net leerde kennen..." maar je mag jezelf toch best een beetje in de etalage zetten.
Adverteren doet verkopen toch?
  woensdag 4 april 2007 @ 09:58:08 #13
94676 Garisson72
pi_47995127
eens met broer. Laten we er geen definitie-kwestie van maken.
pi_47995164
waarom selecteren die 'gevoelige, introverte en intelligente' jongens altijd de domste huppelkutten om hun gebrek aan versiertechnieken aan te demonstreren? een grotere mismatch vind je niet. Denk je dat die makkelijk zijn, geiler dan de rest, beter in bed dan de rest, of omdat je omgeving van je verwacht dat het eerste meisje wat je scoort een doorsnee lekker wijf is?
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_47995201
Ik ben nu 6 weken single na een "serieuze" relatie, heb nog wel veel contact met mn ex, en we zijn ook lichamelijk nog heel erg tot elkaar aangetrokken, maar de relatie werdt gewoon te saai en kregen veel ruzies, dus hebben we besloten om het heel misschien over een paar jaar weer te proberen (allebei wat ouder en wijzer)

maar ik zie wel waar de wind waait, ik vind het zo ook wel lekker, ik mag mn hoofd weer draaien als ik een stuk schoon zie wandelen, in de kroeg/discotheek mag ik weer heerlijk ouderwets flirten...

dat is wat ik wel mis in een relatie...

Wat ik wel mis als vrijgezel zijn de nachten samen en de liefde die je elkaar (bewust dan wel niet onbewust) schenkt
  woensdag 4 april 2007 @ 10:02:35 #16
94676 Garisson72
pi_47995241
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:59 schreef Malebolgia het volgende:
waarom selecteren die 'gevoelige, introverte en intelligente' jongens altijd de domste huppelkutten om hun gebrek aan versiertechnieken aan te demonstreren? een grotere mismatch vind je niet. Denk je dat die makkelijk zijn, geiler dan de rest, beter in bed dan de rest, of omdat je omgeving van je verwacht dat het eerste meisje wat je scoort een doorsnee lekker wijf is?
een nadeel van die intelligentie is dat je een situatie sneller doordenkt dan iemand die 'vanuit de heup schiet'. Als je dan ook nog een beetje glass-is-half-empty bent, zie je dus een hoop beren op de weg bij een dame van enige intelligentie. Domme huppelkutjes zijn meer easy target.

Als je minder intelligentie hebt, zie je die problemen niet en ga je open de versier-strijd aan met welke mooie vrouw dan ook. En omdat je er open in gaat, is de slagingskans nog groter ook.
pi_47995249
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:00 schreef VlaDje het volgende:
Ik ben nu 6 weken single na een "serieuze" relatie, heb nog wel veel contact met mn ex, en we zijn ook lichamelijk nog heel erg tot elkaar aangetrokken, maar de relatie werdt gewoon te saai en kregen veel ruzies, dus hebben we besloten om het heel misschien over een paar jaar weer te proberen (allebei wat ouder en wijzer)

maar ik zie wel waar de wind waait, ik vind het zo ook wel lekker, ik mag mn hoofd weer draaien als ik een stuk schoon zie wandelen, in de kroeg/discotheek mag ik weer heerlijk ouderwets flirten...

Wat ik wel mis als vrijgezel zijn de nachten samen en de liefde die je elkaar (bewust dan wel niet onbewust) schenkt
hier heb je een aai over je bol knul
pi_47995283
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:59 schreef Malebolgia het volgende:
zonder arrogantie: ik ben "gevoelig" en redelijk intelligent, maar ik zoek toch echt niet alleen een lekker vrouwtje (voor één keer is dat wel leuk) Voor in een relatie heb ik liever een meisje met een mooie uitstraling en die intelligent overkomt...
pi_47995299
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:02 schreef ikhebeenvraagje het volgende:

[..]

hier heb je een aai over je bol knul
Dankje
pi_47995320
wat ook wel apart is dat je een meisje eerst niet echt knap vond en best dom en later ineens smoorverliefd.
Maar dat jij je wel steeds afvraagt waarom je haar ineens knap vindt, dat is raar
  woensdag 4 april 2007 @ 10:07:09 #21
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_47995366
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:00 schreef VlaDje het volgende:

Dat mag ook gewoon in een relatie
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_47995385
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:05 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
wat ook wel apart is dat je een meisje eerst niet echt knap vond en best dom en later ineens smoorverliefd.
Maar dat jij je wel steeds afvraagt waarom je haar ineens knap vindt, dat is raar
als je voor iemands innerlijk valt, dan care je niet zoveel meer om het uiterlijk, omdat het innerlijk heerlijk is...

Denk dat dat t antwoord is
pi_47995399
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:07 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dat mag ook gewoon in een relatie
En toch vondt mn vriendin dat geen succes
pi_47995537
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:04 schreef VlaDje het volgende:

[..]

zonder arrogantie: ik ben "gevoelig" en redelijk intelligent, maar ik zoek toch echt niet alleen een lekker vrouwtje (voor één keer is dat wel leuk) Voor in een relatie heb ik liever een meisje met een mooie uitstraling en die intelligent overkomt...
Eisenpakket.

Wat een zeiksnorren hier.
Verbaal terrorist
pi_47995569
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:13 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Eisenpakket.

Met andere woorden, jij kunt verliefd worden op alles wat een eigen hartslag heeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')