Normaal is gewoon een ander woord voor algemeen gangbaar. En tuurlijk bestaat dat.quote:
Voordeel is hier dat je terug kunt lezen,quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:36 schreef Nosh het volgende:
Alsof je te laat op een familieverjaardag komt,
Laat maar. Een normale persoon bestaat niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Normaal is gewoon een ander woord voor algemeen gangbaar. En tuurlijk bestaat dat.
Sodemieter op...
Beetje Gilles de la Tourette hier
Als je mijn pijn zou voelen, zou je wel anders piepen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:18 schreef Litso het volgende:
...
Ja, het is lekker, en ja je gaat het best wel missen na een tijdje, maar mannen doen vaak echt alsof ze pijnlijk doodgaan als ze al een paar dagen niet geneukt hebben
Stel je niet zo aan man
Ja jammer vond het eerste topic nog wel leuk maar dezequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:12 schreef martijn_AR het volgende:
Nou echt mensen het begon hier als een leuk topic, maar het is nu echt verworden tot een leuk elkaar uitschelden en een zie-eens-hoe-zielig-ik-ben-topic.
Erg jammer dit.
We kunnen nog zo'n 40 keer posten, hoor..quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:46 schreef martijn_AR het volgende:
nou we zijn bijna toe aan een slotje... goed moment om m af te sluiten
Dat dus. Houd het gewoon enigzins beschaafd, en beperk de misogynie een beetje, zeker als de booschap na tig keer nóg niet wilt aankomen.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:03 schreef broer het volgende:
Jeetje. Een paar mensen praten even op iets krachtiger toon met elkaar en dan moet het topic meteen dicht?
Zie je hoe dan ook had mijn leeftijd er niet toe gediend.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Simpel, als iemand van 16 zo hard zou zeuren dat hij nog maagd is, zou ik hem kostelijk uitlachen, als het iemand van 35 is wordt het iéts begrijpelijker dat je het niet meer ziet zitten.
Eikel.
Kun je geen Kastasingle kloon aanmaken of iets in die geest met wat extreme standpunten. Dan kunnen we weer lachen om je grappen en grollen. Deze post is helaas een wat mindere...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:04 schreef kastanova het volgende:
Djezus, ben ik ff voetbal kijken, kakt de boel direct in...
Story of my life.
Kijk, nú word ik pas een persiflage van mezelf.
Of niet, en dat is het probleem.quote:Op woensdag 4 april 2007 07:18 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
en echte blijvertjes versier je niet, die komen
Ow nee? Die komen gewoon vanzelf aanwaaien? Hoef je geen moeite voor te doen?quote:Op woensdag 4 april 2007 07:18 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
en echte blijvertjes versier je niet, die komen
Nee de echte relaties beginnen naar mijn idee niet door versieringenquote:Op woensdag 4 april 2007 09:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow nee? Die komen gewoon vanzelf aanwaaien? Hoef je geen moeite voor te doen?
Je zult er toch 'iets' voor moeten doen waaruit blijkt dat je intresse hebt in die persoon. Waarom heet dat dan geen versieren meer?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:11 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
Nee de echte relaties beginnen naar mijn idee niet door versieringen
Gewoon in de wind gaan staan!quote:Op woensdag 4 april 2007 09:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow nee? Die komen gewoon vanzelf aanwaaien? Hoef je geen moeite voor te doen?
quote:Op woensdag 4 april 2007 09:11 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
Hoe dan? Vriendschap, en na een tijdje besluiten om ook de seks maar exclusief te houden?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:11 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
Versieren is je postieve aspecten nog meer naar voren brengen, dan je normaal zou doen..quote:Op woensdag 4 april 2007 09:17 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
versieren is gewoon nep, allemaal praatjes om die ene dame of heer allerlei dingen te laten geloven
Ik heb mijn huidige vriendin ook versiert. Waarom is het nep? Ik heb haar niets voorgehouden dat niet waar is. Het is gewoon charmant zijn, beetje plagen, laten zien waarom JIJ nou degene bent die zij moet kiezen.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:17 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
versieren is gewoon nep, allemaal praatjes om die ene dame of heer allerlei dingen te laten geloven
Kan (deels) het geval zijn ja. Maar als de persoon op de wat langere temijn leuk blijkt te zijn, waarom zou er dan geen relatie uit rollen?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:17 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Opzich doe je op zo'n moment wel beter je best om in de smaak te vallen bij haar als op een willekeurige ander moment. in dat opzicht doe je je wel een beetje anders/beter voor dan je werkelijk bent.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb mijn huidige vriendin ook versiert. Waarom is het nep? Ik heb haar niets voorgehouden dat niet waar is. Het is gewoon charmant zijn, beetje plagen, laten zien waarom JIJ nou degene bent die zij moet kiezen.
Ja, dat is de positieve definitie van versieren. De negatievere definitie (die in dit soort topics ook nog wel eens naar voren komt) ga ik verder niet op in (hint: het bevat checklists). Nog één stap verwijderd van Arnold Rimmer's welbekende "hoe versier ik vrouwen door middel van hypnose", zeg maarquote:Op woensdag 4 april 2007 09:19 schreef Nosh het volgende:
Versieren is je postieve aspecten nog meer naar voren brengen, dan je normaal zou doen..
Niks meer, niks minder.
Nee, zo kan je zijn dus zo ben je. Het ligt uiteraard aan háár als je daar niet de hele relatie lang toe gemotiveerd bentquote:Op woensdag 4 april 2007 09:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Opzich doe je op zo'n moment wel beter je best om in de smaak te vallen bij haar als op een willekeurige ander moment. in dat opzicht doe je je wel een beetje anders/beter voor dan je werkelijk bent.
Dat is met elk willekeurig iemand die je leert kennen. Bij je baas doe je ook in het begin overijverig, altijd vrolijk, terwijl het in werkelijkheid minder het geval is. Pas als je je bij iemand vertrouwd voelt, zal de echt ik helemaal vrij komenquote:Op woensdag 4 april 2007 09:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Opzich doe je op zo'n moment wel beter je best om in de smaak te vallen bij haar als op een willekeurige ander moment. in dat opzicht doe je je wel een beetje anders/beter voor dan je werkelijk bent.
Je beschrijft het bijna als een sollicitatie gesprek, en dat klop opzich wel.
Pssssst schatje.... wil je neuken?....quote:Op woensdag 4 april 2007 09:27 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ok ok, hoe jullie versieren te woorden brengen klinkt gewoon als normaal flirtgedrag.
Ik had eventjes de allochtoonse versiermethode voor me
'Ey, psst, maisje, maisje, euj, pssht, maisje, ey ey, WHOLAH BILEH DIE HOER KIJKT NIET EENS TFOE'quote:Op woensdag 4 april 2007 09:27 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Ik had eventjes de allochtoonse versiermethode voor me
nouja, gewoon een hoop liegen voor pussy. Net zoals bij die macho's etc. allemaal praatjes voor pussy en niet echt gemeend. Maar als je echt iemand leukt vindt dan is het niet zo'n probleem vind ikquote:Op woensdag 4 april 2007 09:29 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Pssssst schatje.... wil je neuken?....
Neeeeee.... ???
HOERRRRRRR
En waar je een goede indruk op wil maken.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is met elk willekeurig iemand die je leert kennen.
Iedereen liegt voor pussy en als je pussy hebt ga je daarmee door, dat houdt je interessant.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:31 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
nouja, gewoon een hoop liegen voor pussy. Net zoals bij die macho's etc. allemaal praatjes voor pussy en niet echt gemeend. Maar als je echt iemand leukt vindt dan is het niet zo'n probleem vind ik
Najib..quote:Op woensdag 4 april 2007 09:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
'Ey, psst, maisje, maisje, euj, pssht, maisje, ey ey, WHOLAH BILEH DIE HOER KIJKT NIET EENS TFOE'
is inderdaad niet dé basis voor een stabiele en gezonde relatie.
quote:Op woensdag 4 april 2007 09:25 schreef Frezer het volgende:
...
Je beschrijft het bijna als een sollicitatie gesprek, en dat klop opzich wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |