wat ruim voldoende zegt over jouw instelling in deze.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:32 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Wat een naief wereldbeeld heb je dan.
De realiteit is dat er gewoon heel veel mensen zijn die altijd alleen zullen blijven.
watskeburt ?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:41 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik denk dat ik hier later terug kom en eerst eens ga meelezen in het ex-loslaat topic. Want ik heb helemaal geen zin in zoenen.Ik huil liever.
Dus je hebt wel stiekem ooit gespiekt jij vieze ouwe dikke vrouwen geilert.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:34 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Volslank moet je met een schepkorreltje zout nemen daar.
En wat als je een beetje van beide bent ? Op zich heb ik niet zo'n probleem met mensen, er lijken alleen zeer weinig mensen te zijn met wie het echt 'klikt'.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:38 schreef Garisson72 het volgende:
(...)
Enerzijds degenen die echt niet op aarde zijn om met zijn tweeën te zijn. De kluizenaars en einzelgängers. Daar zijn er idd veel van.
Anderszijds heb je de (niet te onderschatten) groep mensen die zichzelf de overtuiging heeft aangepraat dat het voor hen niet weggelegd is.
Hoe had je gedacht er invloed op uit te oefenen ?quote:Zij schikken zich in hun lot. Ik was daar ooit één van. Zij kunnen hier weg, als ze maar willen...![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tja feit is dat dikke mensen vaak single zijn daar ben ik hier
Je bevestigt nu de vermoedens van velen; er posten alleen 'vieze ouwe dikke vrouwen'.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:40 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Dus je hebt wel stiekem ooit gespiekt jij vieze ouwe dikke vrouwen geilert.
Dat 'vieze ouwe' was op jou van toepassing in dit geval.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je bevestigt nu de vermoedens van velen; er posten alleen 'vieze ouwe dikke vrouwen'.
Soms begeef je je plots op een verkeerde plaats terwijl je je van geen kwaad bewust was.. totdat je je het gaat realiseren..
Vertel eens, 'vieze ouwe dikke vrouw', hoe is het leven als single.. of past er echt op elk potje een deksel? Nah...
die willen alleen maar kunnen zeggen dat ze een relatie hebben, maakt niet uit met wie of hoe langquote:Op zondag 3 juni 2007 17:50 schreef Ska-te het volgende:
Daarom snap ik het ook niet dat sommige mensen nooit single zijn, maar wel vaak een andere vriend of vriendin hebben. Je begint toch pas iets met iemand als je diegene écht leuk vind! Niet van de een naar de ander..
En dan eindigen als een soort Richard Bucket uit "keeping up appearances"quote:Op zondag 3 juni 2007 17:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
die willen alleen maar kunnen zeggen dat ze een relatie hebben, maakt niet uit met wie of hoe lang
zolang ze maar niet hoeven te zeggen dat ze single zijn
Ah, helaas.. dat gaat niet op.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:51 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Dat 'vieze ouwe' was op jou van toepassing in dit geval.
En ja.
kan het zo zijn dat je er teveel druk op zet? dat je een bepaald beeld hebt van wat je partner zou moeten zijn?quote:Op zondag 3 juni 2007 17:42 schreef Aaargh! het volgende:
En wat als je een beetje van beide bent ? Op zich heb ik niet zo'n probleem met mensen, er lijken alleen zeer weinig mensen te zijn met wie het echt 'klikt'.
Door aan te nemen wat ik hierboven zei. Althans, dat werkte dus voor mij! (haha, stel je voor dat ik ga zeggen wat jij moet doen!)quote:Hoe had je gedacht er invloed op uit te oefenen ?
jawel, mits je bereid bent de schroefdraad danig te forceren.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:48 schreef OldJeller het volgende:
<yack-yack>
of past er echt op elk potje een deksel?
Nee, ik ben niet actief op zoek. De verwachting dat er iemand op mijn pad komt is in de loop der jaren kleiner en kleiner geworden.Ik ben niet de knapste en uiterlijk is de eerste indruk.En daar moet ik het niet van hebben.ik heb jaren mezelf voor de gek gehouden dat dat er niet toe deed, maar inmiddels ben ik daar mee gestopt.Zo hypocriet ben ik niet meer, ik beoordeel anderen immers ook op hun uiterlijk. Daarbij zijn mensen van mijn leeftijd zijn doorgaans bezet en ik ben verlegen. Daardoor kom ik krampachtig over en ik heb geen idee hoe ik dat er uit krijg. (en ja, stiekem wil ik ook te graag en het is kut om toe te geven,maar wel waar)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:32 schreef Garisson72 het volgende:
wie van de singles, hier aanwezig, vindt dat hij/zij echt actief bezig is om wat te doen aan de burgerlijke staat? En ik bedoel niet krampachtig op zoek, maar zorgt dat de optes open liggen. Of zie je het eigenlijk niet meer zo gebeuren, en schik je je in je lot?
tien punten extra voor een motivatie!![]()
Nee, totaal niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
kan het zo zijn dat je er teveel druk op zet? dat je een bepaald beeld hebt van wat je partner zou moeten zijn?
Hier herken ik me ook totaal niet in, eerder precies het omgekeerde.quote:ik zelf had voorheen vaak het idee dat, als ik één partner zou hebben, ik de kans op een betere partner zou missen. Ofwel: hoe weet je nou of degene waar je bij bent, de ware voor je is? zoveel vrouwen op aarde... kan (statistiek en zo) nóóit zo zijn dat je de perfecte vrouw treft. Waarom is die aardbol zo groot...![]()
Er is geen jachtgebied, er valt niets te jagen. Er ligt geen bewuste beslissing aan ten grondslag.quote:(...)
Door aan te nemen dat je 'jachtgebied' () dus een stuk groter wordt, komt er een hoop rust. En meer vertrouwen in de toekomst.
Ja precies, kijken kan altijdquote:Op zondag 3 juni 2007 19:14 schreef Twinkle20 het volgende:
Nah op zoek op zoek...
Ik houd mijn ogen gewoon goed open![]()
Je bedoelt de afstand A'dam / Groningen? Vind je dat niet te overbruggen?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, ik natuurlijk![]()
Niet zozeer op zoek naar een relatie want ik begin me net prettig te voelen met deze status, maar ik hou altijd alle opties open, niet alleen in mijn privéleven. Ik hoef niet persé verliefd te worden maar als het gebeurd, zal ik het zeker niet tegenhouden (tenzij hij/zij uit Groningen komt want die afstand is straks echt niet te overbruggen). Ik ga er wel vanuit eigenlijk dat ik de komende tijd gewoon lekker single blijf, want ik kom een hoop leuke mannen tegen, maar die ene bijzondere laat nog even op zich wachten. En da's prima want dan heb ik de tijd om mijn wilde haren te verliezen.
Ik ga in Brussel wonen.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:23 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Je bedoelt de afstand A'dam / Groningen? Vind je dat niet te overbruggen?
Mwoah...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |