One night stands zijn breezerquote:Op zondag 3 juni 2007 00:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Neh die one night stands zijn ook niet echt mijn ding.
Nooit gehad ook gelukkig .. zal er ook niet snel aan beginnen.. geef mij maar iets duurzaams![]()
Waar ben je bang voor dan?quote:Op zondag 3 juni 2007 12:36 schreef mrbox het volgende:
Vervelend als je weet dat iemand meeleest, ookal zeg je dan niets ergs weet je natuurlijk niet hoe het overkomt op de ander...
*Mrbox ziet de kracht in van een kloon![]()
![]()
![]()
![]()
Tip weet wie je, je nickname verteld
Zoeken naar de "ware" (whatever the hell that may be) heeft m.i. weinig zin.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:32 schreef Garisson72 het volgende:
wie van de singles, hier aanwezig, vindt dat hij/zij echt actief bezig is om wat te doen aan de burgerlijke staat? En ik bedoel niet krampachtig op zoek, maar zorgt dat de optes open liggen. Of zie je het eigenlijk niet meer zo gebeuren, en schik je je in je lot?
tien punten extra voor een motivatie!![]()
Verkeerde interpetatie ...quote:
Die afbeelding, dat is voor iedereen weggelegd, denk ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:54 schreef nozem het volgende:
Weer zo'n misleidend plaatje in de OP. Wat heeft een verliefd stelletje nu met single-zijn te maken.
Ja, ik natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:32 schreef Garisson72 het volgende:
wie van de singles, hier aanwezig, vindt dat hij/zij echt actief bezig is om wat te doen aan de burgerlijke staat? En ik bedoel niet krampachtig op zoek, maar zorgt dat de optes open liggen. Of zie je het eigenlijk niet meer zo gebeuren, en schik je je in je lot?
tien punten extra voor een motivatie!![]()
Wat een naief wereldbeeld heb je dan.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Die afbeelding, dat is voor iedereen weggelegd, denk ik.
Aan de andere kant. Zelfs jouw ouders is het gelukt.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:32 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Wat een naief wereldbeeld heb je dan.
De realiteit is dat er gewoon heel veel mensen zijn die altijd alleen zullen blijven.
Niet te hoge eisen gaan stellen hoor anders blijf je zo wachtenquote:Op zondag 3 juni 2007 16:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, ik natuurlijk![]()
Niet zozeer op zoek naar een relatie want ik begin me net prettig te voelen met deze status, maar ik hou altijd alle opties open, niet alleen in mijn privéleven. Ik hoef niet persé verliefd te worden maar als het gebeurd, zal ik het zeker niet tegenhouden (tenzij hij/zij uit Groningen komt want die afstand is straks echt niet te overbruggen). Ik ga er wel vanuit eigenlijk dat ik de komende tijd gewoon lekker single blijf, want ik kom een hoop leuke mannen tegen, maar die ene bijzondere laat nog even op zich wachten. En da's prima want dan heb ik de tijd om mijn wilde haren te verliezen.
Kunnen we geen realisten filter inschakelenquote:Op zondag 3 juni 2007 16:32 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
De realiteit is dat er gewoon heel veel mensen zijn die altijd alleen zullen blijven.
Ik heb anders geen hangmat.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Die afbeelding, dat is voor iedereen weggelegd, denk ik.
Denk je dat echt? Natuurlijk blijven een hoop mensen alleen, maar ik ben er heilig van overtuigt dat er voor iedereen een geschikte partner rondloopt. Het is maar net hoe je zelf omgaat met anderen ook, ik zou met een heleboel mensen samen kunnen wonen, ook met genoeg niet trouwens.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:32 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:33 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Zelfs jouw ouders is het gelukt.
quote:
Je moet iemand ook maar net tegenkomen. Er kan in zuid-amerika best de ideale man voor me zijn die me zou adoreren elke keer wanneer ik thuiskom maar als ik die niet ontmoet dan kan ik ook alleen blijven.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Natuurlijk blijven een hoop mensen alleen, maar ik ben er heilig van overtuigt dat er voor iedereen een geschikte partner rondloopt. Het is maar net hoe je zelf omgaat met anderen ook, ik zou met een heleboel mensen samen kunnen wonen, ook met genoeg niet trouwens.
Maar wat is 'een geschikte partner' ? Iemand waar het wel mee uit te houden is maar meer ook niet ?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Natuurlijk blijven een hoop mensen alleen, maar ik ben er heilig van overtuigt dat er voor iedereen een geschikte partner rondloopt. Het is maar net hoe je zelf omgaat met anderen ook, ik zou met een heleboel mensen samen kunnen wonen, ook met genoeg niet trouwens.
Je vergeet dat "de ware" niet bestaat, er zijn altijd wel meerdere mensen waar je een prima relatie mee kunt opbouwen.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:02 schreef Aaargh! het volgende:
Misschien ben ik 'de ware' al lang eens tegengekomen maar heb je nooit de kans gehad om haar te leren.
De statistiek werkt tegen je.
Vandaar ook de kwootjes.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je vergeet dat "de ware" niet bestaat, er zijn altijd wel meerdere mensen waar je een prima relatie mee kunt opbouwen.
Maar 'een' partner is niet voldoende. Je moet wel echt iets voor die persoon voelen, anders is het een verpilling van tijd en je houdt jezelf en elkaar voor de gek. Hoe vaak kom je zo iemand tegen ? Vrijwel nooit. Als ik bij mezelf na ga hoe vaak me dat gebeurt is (sinds het moment dat je interesse begint te vertonen in de andere sexe) dan kom ik ongeveer op eens in de 5 jaar uit. En dan moet je nog net het geluk hebben dat het wederzijds is ook, wat een orde van grootte minder waarschijnlijk is.quote:Je hebt gelijk dat er een aantal mensen nooit aan een partner zullen komen, maar dat is een kleine minderheid.
Volslanke fokkers foto topic dicht?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:03 schreef Miss_S het volgende:
ik kom ook maar eens hier kijken
weet zelf nog niet wat ik wil maar goed ben wel vrijgezel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |