abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50048403
Neh die one night stands zijn ook niet echt mijn ding.
Nooit gehad ook gelukkig .. zal er ook niet snel aan beginnen.. geef mij maar iets duurzaams
pi_50048461
quote:
Op zondag 3 juni 2007 00:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Neh die one night stands zijn ook niet echt mijn ding.
Nooit gehad ook gelukkig .. zal er ook niet snel aan beginnen.. geef mij maar iets duurzaams
One night stands zijn breezer
pi_50048635
En ik ben gelukkig anti-breezer

Tis stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil op FOK!

En ik kan niet slapen
Oww.. en mijn uhh... 'fuckbuddy' (vind het eigenlijk nog steeds wel fout klinken ) komt zo dus langs... stuurde net al een smsje met de vraag of hij me vannacht wakker mocht bellen als ie uit de kroeg kwam.
En ik heb er eventjes goed over nagedacht, ook naar aanleiding van een post die ik eerder vanavond hier heb neergekwakt.
Denk dat ik er goed aan doe voorlopig even te kappen met seksen met hem. Voor de rest zal ik hem niet laten vallen want tis een van mijn betere vrienden.. maar het voelt gewoon zo fout ineens. Khoud er ineens een heel onbehaaglijk gevoel aan over omdat ik weet dat hij vannacht hier zal zijn. En ik weet hoe dat de vorige 23890869443 keren is afgelopen.
pi_50049854
Hoi
  zondag 3 juni 2007 @ 12:36:34 #55
101353 mrbox
Miep miep
pi_50056446
Vervelend als je weet dat iemand meeleest, ookal zeg je dan niets ergs weet je natuurlijk niet hoe het overkomt op de ander...
*Mrbox ziet de kracht in van een kloon

Tip weet wie je, je nickname verteld
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_50056736
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:36 schreef mrbox het volgende:
Vervelend als je weet dat iemand meeleest, ookal zeg je dan niets ergs weet je natuurlijk niet hoe het overkomt op de ander...
*Mrbox ziet de kracht in van een kloon

Tip weet wie je, je nickname verteld
Waar ben je bang voor dan?
pi_50057451
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:32 schreef Garisson72 het volgende:
wie van de singles, hier aanwezig, vindt dat hij/zij echt actief bezig is om wat te doen aan de burgerlijke staat? En ik bedoel niet krampachtig op zoek, maar zorgt dat de optes open liggen. Of zie je het eigenlijk niet meer zo gebeuren, en schik je je in je lot?

tien punten extra voor een motivatie!
Zoeken naar de "ware" (whatever the hell that may be) heeft m.i. weinig zin.
Ik leef mijn leven en houd mijn ogen (en opties) gewoon open.
Op een klein dingetje na ben ik alweer bijna vijf jaar vrijgezel. Gewoon. Omdat ik in die vijf jaar vrijwel niemand ben tegengekomen waarop ik écht verliefd ben geworden (en de ene keer dat dat wel gebeurde was dat niet wederzijds).
Ik vermaak me prima en geniet van mijn leven. En uiteraard heb ik heus weleens momenten dat ik me afvraag of ik nu écht voor altijd alleen zal blijven en dan niet echt blij word van dat vooruitzicht. Gelukkig zijn die momenten schaars.
Ik merk dat ik me grotendeels heb omringd met vrienden en vriendinnen met dezelfde levensstijl en visie, zodat er altijd wel wat te beleven valt en ik me ook vrijwel nooit eenzaam voel. Verder heb ik een goeie baan en kan ik prima voor mijzelf zorgen.
Eigenlijk... Gaat het wel lekker zo!
  zondag 3 juni 2007 @ 15:44:35 #58
101353 mrbox
Miep miep
pi_50062045
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:47 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor dan?
Verkeerde interpetatie ...
pi_50062455
ik kom ook maar eens hier kijken
weet zelf nog niet wat ik wil maar goed ben wel vrijgezel
pi_50062845
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:54 schreef nozem het volgende:
Weer zo'n misleidend plaatje in de OP. Wat heeft een verliefd stelletje nu met single-zijn te maken.
Die afbeelding, dat is voor iedereen weggelegd, denk ik.
pi_50062975
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:32 schreef Garisson72 het volgende:
wie van de singles, hier aanwezig, vindt dat hij/zij echt actief bezig is om wat te doen aan de burgerlijke staat? En ik bedoel niet krampachtig op zoek, maar zorgt dat de optes open liggen. Of zie je het eigenlijk niet meer zo gebeuren, en schik je je in je lot?

tien punten extra voor een motivatie!
Ja, ik natuurlijk

Niet zozeer op zoek naar een relatie want ik begin me net prettig te voelen met deze status, maar ik hou altijd alle opties open, niet alleen in mijn privéleven. Ik hoef niet persé verliefd te worden maar als het gebeurd, zal ik het zeker niet tegenhouden (tenzij hij/zij uit Groningen komt want die afstand is straks echt niet te overbruggen). Ik ga er wel vanuit eigenlijk dat ik de komende tijd gewoon lekker single blijf, want ik kom een hoop leuke mannen tegen, maar die ene bijzondere laat nog even op zich wachten. En da's prima want dan heb ik de tijd om mijn wilde haren te verliezen.
  zondag 3 juni 2007 @ 16:32:30 #62
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_50063295
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Wat een naief wereldbeeld heb je dan.

De realiteit is dat er gewoon heel veel mensen zijn die altijd alleen zullen blijven.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_50063336
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:32 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

De realiteit is dat er gewoon heel veel mensen zijn die altijd alleen zullen blijven.
Aan de andere kant. Zelfs jouw ouders is het gelukt.
  zondag 3 juni 2007 @ 16:36:44 #64
101353 mrbox
Miep miep
pi_50063406
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ja, ik natuurlijk

Niet zozeer op zoek naar een relatie want ik begin me net prettig te voelen met deze status, maar ik hou altijd alle opties open, niet alleen in mijn privéleven. Ik hoef niet persé verliefd te worden maar als het gebeurd, zal ik het zeker niet tegenhouden (tenzij hij/zij uit Groningen komt want die afstand is straks echt niet te overbruggen). Ik ga er wel vanuit eigenlijk dat ik de komende tijd gewoon lekker single blijf, want ik kom een hoop leuke mannen tegen, maar die ene bijzondere laat nog even op zich wachten. En da's prima want dan heb ik de tijd om mijn wilde haren te verliezen.
Niet te hoge eisen gaan stellen hoor anders blijf je zo wachten
Moet eigenlijk eerlijk bekennen dat ik jou met SHE verwarde eerst
quote:
[..]
Kunnen we geen realisten filter inschakelen Laat mij lekker in de waan
pi_50063422
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik heb anders geen hangmat.
pi_50063866
quote:

[..]

Denk je dat echt? Natuurlijk blijven een hoop mensen alleen, maar ik ben er heilig van overtuigt dat er voor iedereen een geschikte partner rondloopt. Het is maar net hoe je zelf omgaat met anderen ook, ik zou met een heleboel mensen samen kunnen wonen, ook met genoeg niet trouwens.
pi_50063879
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:33 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Aan de andere kant. Zelfs jouw ouders is het gelukt.
  zondag 3 juni 2007 @ 16:54:43 #68
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50063905
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:37 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik heb anders geen hangmat.
.

Maar het plaatje past wel beter in een relationelen topic, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_50063907
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Denk je dat echt? Natuurlijk blijven een hoop mensen alleen, maar ik ben er heilig van overtuigt dat er voor iedereen een geschikte partner rondloopt. Het is maar net hoe je zelf omgaat met anderen ook, ik zou met een heleboel mensen samen kunnen wonen, ook met genoeg niet trouwens.
Je moet iemand ook maar net tegenkomen. Er kan in zuid-amerika best de ideale man voor me zijn die me zou adoreren elke keer wanneer ik thuiskom maar als ik die niet ontmoet dan kan ik ook alleen blijven.
Ik zie wel. Kinderen hoef ik niet dus ik heb geen haast met een man.
  zondag 3 juni 2007 @ 17:02:15 #70
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_50064124
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Maar wat is 'een geschikte partner' ? Iemand waar het wel mee uit te houden is maar meer ook niet ?

Daarnaast moet iemand die ik 'een geschikte partner' vind dat ook nog van mij vinden. Dan zit je met de kans dat je zo iemand daadwerkelijk tegenkomt, en de kans dat als je zo iemand tegenkomt dat je ook beide op tijd doorhebt dat de ander 'een geschikte partner' is voordat deze persoon weer uit je leven verdwijnt. Misschien ben ik 'de ware' al lang eens tegengekomen maar heb je nooit de kans gehad om haar te leren.

De statistiek werkt tegen je.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  zondag 3 juni 2007 @ 17:05:08 #71
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50064199
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:02 schreef Aaargh! het volgende:
Misschien ben ik 'de ware' al lang eens tegengekomen maar heb je nooit de kans gehad om haar te leren.

De statistiek werkt tegen je.
Je vergeet dat "de ware" niet bestaat, er zijn altijd wel meerdere mensen waar je een prima relatie mee kunt opbouwen.

Je hebt gelijk dat er een aantal mensen nooit aan een partner zullen komen, maar dat is een kleine minderheid.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zondag 3 juni 2007 @ 17:15:59 #72
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_50064500
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:05 schreef Frezer het volgende:

[..]

Je vergeet dat "de ware" niet bestaat, er zijn altijd wel meerdere mensen waar je een prima relatie mee kunt opbouwen.
Vandaar ook de kwootjes.
Maar hoeveel van deze mensen kom je tegen in je leven ?
quote:
Je hebt gelijk dat er een aantal mensen nooit aan een partner zullen komen, maar dat is een kleine minderheid.
Maar 'een' partner is niet voldoende. Je moet wel echt iets voor die persoon voelen, anders is het een verpilling van tijd en je houdt jezelf en elkaar voor de gek. Hoe vaak kom je zo iemand tegen ? Vrijwel nooit. Als ik bij mezelf na ga hoe vaak me dat gebeurt is (sinds het moment dat je interesse begint te vertonen in de andere sexe) dan kom ik ongeveer op eens in de 5 jaar uit. En dan moet je nog net het geluk hebben dat het wederzijds is ook, wat een orde van grootte minder waarschijnlijk is.
pi_50064917
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:03 schreef Miss_S het volgende:
ik kom ook maar eens hier kijken
weet zelf nog niet wat ik wil maar goed ben wel vrijgezel
Volslanke fokkers foto topic dicht?
chicken.
pi_50065004
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:30 schreef Caviidae het volgende:

[..]

Volslanke fokkers foto topic dicht?
Volslank moet je met een schepkorreltje zout nemen daar.
pi_50065112
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')