abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50012176
We zijn in korte tijd alweer aanbeland bij deel nummer 18!

Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze gewaardeerde Clumsy_Clown is terecht erg streng hierop. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto's van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen.

Een overzicht van de vorige delen:
[SINGLES #17] Single and lovin' it!
[SINGLES #16] Waar zelfrespect een overbodige luxe is...
[Singles # 15] Singles in steden EN dorpen :)
[Singles # 14] 'Je bent als een hoer voor me'.
[Singles # 12] Gezellig & Vrij
[SINGLES] #11 Vrijgezelligheid ten top!
[SINGLES] #10 MSN zegt té weinig
[SINGLES] #9 van god los
[Vrijgezellen] Deel negen. Jawel, negen!
Singles # 7: De prins(es) op het witte paard
Singles # 6 Wees blij want je bent weer (of nog steeds) vrij
[Singles #5] Singles aller landen verenigt U!
[Singles] #4 Gevoelige jongens & breezah sletjes
[Singles] #3 Met jaloerse krengen.
[SINGLES #2] Cursus: Binnen 7 dagen single-af!!!
[SINGLES #1] Cursus: Binnen 7 dagen single-af!!!
pi_50012222
Een mooi motto uit het vorige topic:
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:02 schreef kopje_koffie het volgende:

[..]

Ik heb ook geen idee hoe dit allemaal moet hoor Ben pas sinds kort bezig met het zo naar dingen kijken. Een vriend van me zei een keer "als je maar met een glimlach het graf in gaat" .. die jongen had griezelig gelijk. Al dat moeilijke gedoe telkens is zo nutteloos. Als die overrationaliseringen van relaties en intersociale contacten bv .. wat rukt het nou dat het een keer niet uitpakt. Denk je nou echt dat je er lang mee gaat zitten als je een keer een blauwtje oid loopt ? Dacht het niet. Maar als het goed gaat heb jezoveel meer. En dat kan alleen als je niet moeilijk doet en gewoon dingen doet. Screw de risicos en de onzekerheden. Zorg gewoon dat je de niet leuke of moeilijke dingen op waarde schat en richt je op de dingen waar je blij van word. Blij als in (glim)lachen en niet blij in je hoofd van "dat heb ik mooi geregeld"

Nogmaals ik weet het ook allemaal niet. maar mn wereldje is met rap tempo simpeler geworden. Een van de gevolgen is nu wel dat ik een leuke meid tegen het lijf gelopen ben omdat ik me een keer nietby default er voor afsloot.
pi_50012269
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 17:43 schreef OldJeller het volgende:
Noodlanding.
Explain! Ik heb me anders prima vermaakt! . Muziek was wel een beetje minder
pi_50012545
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 20:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Explain! Ik heb me anders prima vermaakt! . Muziek was wel een beetje minder
Eens in de zoveel tijd is het zeker leuk. Daar is alles dan ook mee gezegd.
-> Zebra L.

Als het nou mooi weer wordt weekend zijn de hertjes ook schöner.
pi_50018154
Ik lees weer even een topicje mee.
pi_50019839
Ik ben ook alweer een tijdje single
  zaterdag 2 juni 2007 @ 05:48:28 #7
180391 DeKoning
Er is er maar één
pi_50026549
Hebben de singles hier een "fuckbuddy"?
pi_50026605
Ik had mijn ex als fuckbuddy..
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:15:03 #9
180969 KrAstrid
Ga krassen...
pi_50027638
Ik heb geen fuckbuddy neh
....misschien win je nog eens wat!
pi_50030771
Ik ook niet.
Tap tap tap
pi_50032329
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 05:48 schreef DeKoning het volgende:
Nope. Ik dacht dat ik liefde en seks kon scheiden maar ik ben echt een worst met dat soort dingen. Dus voor mij geen fuckbuddy en ik zie er tegenwoordig ook niet echt de voordelen meer van. Seks om de seks is niet voor mij weggelegd want ik ondervind er alleen de nadelen van. Wie het wel kan: helemaal top, als je er inderdaad de gevoelens bij uit kunt schakelen, heeft het alleen maar voordelen.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 15:35:20 #12
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_50033766
quote:
er zit wat in de pijplijn. (naha, pijplijn, geddit? pijp-lijn! tiehie! ) Benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_50034246
Uit een ander topic:
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:26 schreef Synthesist het volgende:

[..]

Internet daten is echt niet een wonder middel zoals ik in topic #1 al zei. Ja, je komt er wel meiden mee tegen. Maar vraag jezelf nou eens af, waarom zou je al uberhaupt via internet gaan daten? Omdat je dan eerst iemand leert kennen en je het dus waarschijnlijk moeilijk vind om iemand in het echt te kennen. "Het kennen" van iemand voor de ontmoeting is dus een verzachtende omstandigheid, en dat roept toch wel vragen op lijkt me.

Onzekerheid is vaak het grote probleem, ook zijn er veel mensen met problemen. Zo kunnen ze emotionele schade hebben door vorige relaties. En bij dat soort types blijf je toch liever uit de buurt.

Mensen die een probleem hebben met het ontmoeten van mensen doen er vaak zelf ook niets aan. "neem me als ik ben", dat hoor je wel vaak op tv. Maar dat betekent natuurlijk niet dat je niet aan je eigen karakter en uiterlijk mag werken om aantrekkelijker te worden. Ga toch naar die sportschool, leer die vervelende ticks eens af (ja, roken ook) en leer eens dat ieder mens een eigen leven heeft (lees hier echt zo vaak van die zielige jaloezie topics)
pi_50034471
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 14:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Nope. Ik dacht dat ik liefde en seks kon scheiden maar ik ben echt een worst met dat soort dingen. Dus voor mij geen fuckbuddy en ik zie er tegenwoordig ook niet echt de voordelen meer van. Seks om de seks is niet voor mij weggelegd want ik ondervind er alleen de nadelen van. Wie het wel kan: helemaal top, als je er inderdaad de gevoelens bij uit kunt schakelen, heeft het alleen maar voordelen.
Ach, ik denk dat heel veel vrouwen daar niet zo goed in zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 2 juni 2007 @ 17:37:09 #15
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_50036304
quote:
Eentje ?
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 18:15:39 #16
141482 Q.
JurassiQ
pi_50037368
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 17:37 schreef webspider het volgende:

[..]

Eentje ?
Nul zelfs. .
For great justice!
pi_50038267
quote:
Nope
  zaterdag 2 juni 2007 @ 18:56:05 #18
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_50038377
Meld me ook maar even... Dit is dus GEEN tvp!
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_50038593
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 20:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!
Mooi rijmpje he.

Maare, nog altijd single. Zit nu weer in zo'n periode dat ik weer wél iemand mis maar er niet verdrietig om wordt.
pi_50038633
quote:
De term alleen al.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:44:20 #21
94676 Garisson72
pi_50039863
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:56 schreef JoeyT het volgende:
Meld me ook maar even... Dit is dus GEEN tvp!
alleen singles moeten zich hier melden, JoeyT. van jou is het dus weldegelijk een tvp.
pi_50040763
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ach, ik denk dat heel veel vrouwen daar niet zo goed in zijn.
Te emotioneel.
pi_50040820
Wat ik vandaag heb meegemaakt is genaaid.
Ik vind al een tijdje zo'n meid leuk, tot vorige week want toen is ze naar de kapper gegaan en nu is haar haar lelijk. En nu hoor ik dat ze mij leuk vind.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 20:59:50 #24
94676 Garisson72
pi_50041972
jij wordt dus niet zozeer verliefd op haar, maar op haar haar?
pi_50042061
quote:
Nee.

Gelukkig heb ik handen.
pi_50042192
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 20:59 schreef Garisson72 het volgende:
jij wordt dus niet zozeer verliefd op haar, maar op haar haar?
Nee, ze is nu niet meer aantrekkelijk genoeg. ik was ook niet verliefd, vond aar gewoon lekker/leuk.
pi_50042985
Ik denk dat ik hier later terug kom en eerst eens ga meelezen in het ex-loslaat topic. Want ik heb helemaal geen zin in zoenen. Ik huil liever.
pi_50044084
quote:
Heb had heb had heb had heb had .. weet het even niet. Hij wil nog wel.. alleen ik minder. Plots komt der iets in mijn leven waardoor ik er geen behoefte meer aan heb. Kzie wel hoe dat uitpakt.

Merk ook aan mezelf dat ik me er steeds meer aan begin te ergeren dat het geen vastigheid is. Niet dat ik verliefd op hem ben, absoluut niet. Maar ik merk wel aan mezelf dat ik weer behoefte begin te krijgen aan vastigheid. Tis nu meer van een paar uurtjes fun en dan issie weer weg. En dan mis ik hem niet. Dan mis ik het gevoel om lekker met iemand te kunnen knuffelen en lief doen tegen elkaar enzo.. Ik ben steeds meer op zoek naar iets langdurigs, vastigheid.

Maar verwacht niet dat het al teveel problemen op zal leveren als ik dit tegen mijn 'fuckbuddy' zeg.

Wil niet zeggen dat ik niet gelukkig ben met mijzelf. Het leven loopt op dit moment op rolletjes, alleen een aanvulling daarop zou wel welkom zijn.. theeft lang genoeg geduurd allemaal
En nu het mooie weer begint te komen enzo.. Jullie begrijpen me wel.
pi_50044581
Inmiddels alweer een jaartje vrijgezel, dus ik zal me ook maar eens melden .
I was an atheist until I realized I was God
pi_50045020
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:36 schreef kastanova het volgende:
Inmiddels alweer een jaartje vrijgezel, dus ik zal me ook maar eens melden .
Niet weer de hele reeks op z'n kop zetten nu he .
pi_50045108
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:49 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Door middel van...
pi_50045153
Weer zo'n misleidend plaatje in de OP. Wat heeft een verliefd stelletje nu met single-zijn te maken.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zaterdag 2 juni 2007 @ 22:57:52 #33
85962 ioko
I Appear Missing
pi_50045261
*ik lees ook mee*
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_50045345
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:54 schreef nozem het volgende:
Weer zo'n misleidend plaatje in de OP. Wat heeft een verliefd stelletje nu met single-zijn te maken.

Emoplaatje doen dan? .
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:03:25 #35
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_50045429
quote:

Moet ook nog even bekijken of t eventueel iets voor me zou zijn. Heb liever een relatie
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_50045483
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

[afbeelding]

Emoplaatje doen dan? .
Als je al die plaatjes achter elkaar zet, heb je op het laatst een stuk touw aan een balk gehangen en een stoel gepakt.

Wat een depro zooi.
pi_50045532
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

[afbeelding]

Emoplaatje doen dan? .
Ja, bijvoorbeeld. Of:

pi_50045589
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:05 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Als je al die plaatjes achter elkaar zet, heb je op het laatst een stuk touw aan een balk gehangen en een stoel gepakt.

Wat een depro zooi.
Ach, kom. Het zijn maar plaatjes. Of gaat het niet zo goed met je?
pi_50045634
Plaatje in OP is inderdaad misleidend en niet stimulerend ten behoeve van de singlesreeks, anders blijft er straks geen single meer over.

Held.
pi_50045695
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:49 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Vrees niet; ik weet niet eens meer waarmee ik het de vorige keer deed... Kan me nog wel herinneren dat ik weer tig aanmeldingen op mn msn kreeg .
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:18:39 #41
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_50045878
gaat ook maar es meelezen
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:32:41 #42
94676 Garisson72
pi_50046328
wie van de singles, hier aanwezig, vindt dat hij/zij echt actief bezig is om wat te doen aan de burgerlijke staat? En ik bedoel niet krampachtig op zoek, maar zorgt dat de optes open liggen. Of zie je het eigenlijk niet meer zo gebeuren, en schik je je in je lot?

tien punten extra voor een motivatie!
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:33:45 #43
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50046356
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:13 schreef kastanova het volgende:

[..]

Vrees niet; ik weet niet eens meer waarmee ik het de vorige keer deed... Kan me nog wel herinneren dat ik weer tig aanmeldingen op mn msn kreeg .
Je had "vrouw" bij geslacht ingevuld staan? .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:36:18 #44
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50046429
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:32 schreef Garisson72 het volgende:
wie van de singles, hier aanwezig, vindt dat hij/zij echt actief bezig is om wat te doen aan de burgerlijke staat? En ik bedoel niet krampachtig op zoek, maar zorgt dat de optes open liggen. Of zie je het eigenlijk niet meer zo gebeuren, en schik je je in je lot?

Totaal niet mee bezig het laatse jaar, te druk met andere dingen.

Maar de opties liggen altijd open, ook bij mensen die zeggen dat dat niet zo is, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:39:16 #45
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_50046541
quote:

Ik wacht rustig af. Niet krampachtig opzoek, opties standaard open staan. Nu nog effe genieten van t vrijgezelle leven, al zou een vriend welkom zijn
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:44:33 #46
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_50046717
Meld me maar weer!
quote:
Ik heb de opties zo langzamerhand weer open liggen. Tot 4 maand nadat mijn relatie over was hield ik me er absoluut niet mee bezig. Ik ben ook helemaal niet op zoek nu, maar mocht ik een leuke dame tegenkomen dan sta ik wel open voor een en ander
pi_50046926
quote:

4 redenen:

1. Ik heb geen zin om er actief achteraan te gaan; als ik ga stappen met vrienden heb ik geen zin om hen alleen te laten om met een @random vrouwtje te versieren.

2. Ik ga de laatste tijd eigenlijk alleen met vriendinnen stappen en tja, er stappen maar weinig vrouwen op je af als je reeds met een meid staat te babbelen of dansen .

3. Op vrouwen afstappen is voor mij niet een manier om "de ware" te vinden. Ik heb het nog nooit gedaan en ben het ook niet van plan; ik wacht altijd tot vrouwen op mij afstappen. "Maar Kasta, dat doen vrouwen vrijwel nooit! ." True, true, maar dat boeit mij geen kont... Ik wil per definitie geen doorsnee vrouw. Ik wil een dominante vrouw met lef, dus als er een vrouw op me afstapt weet ik in ieder geval al dat ze aan die criteria voldoet.

4. Ik heb een hekel aan one night stand; ik zie het toch voornamelijk als zwaktebod en kansloze investering.
Zwaktebod aangezien ik het echt treurig vind om te zien dat mannen op een vrouw afstappen, daar vervolgens een blauwtje lopen en dan direct doorlopen naar een volgend alleenstaand meisje om daar hetzelfde riedeltje te doen in de hoop dat zij wel hapt.
Dan kun je als visser ook net zo goed een staaf dynamiet in een vijver gooien en maar kijken wat er uiteindelijk boven komt drijven. Ik vis echter liever gericht op de beste vissen .

En waarom een kansloze investering?
Nah, ben je eerst een gehele nacht/ochtend bezig om het lichaam van een vrouw te ontdekken, uit te vinden wat ze lekker vindt en dan voel je je nét lekker op je gemak bij elkaar.... ....en dan zie je elkaar nooit weer...

Tuurlijk, je kunt vaker met elkaar neuken dan die ene nacht, maar de tijd van seksrelaties heb ik wel inmiddels wel gehad .

Waar (en waarvoor) kan ik die punten trouwens inwisselen? .
pi_50047349
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:51 schreef kastanova het volgende:

[..]

4. Ik heb een hekel aan one night stand; ik zie het toch voornamelijk als zwaktebod en kansloze investering.
Zwaktebod aangezien ik het echt treurig vind om te zien dat mannen op een vrouw afstappen, daar vervolgens een blauwtje lopen en dan direct doorlopen naar een volgend alleenstaand meisje om daar hetzelfde riedeltje te doen in de hoop dat zij wel hapt.
Dan kun je als visser ook net zo goed een staaf dynamiet in een vijver gooien en maar kijken wat er uiteindelijk boven komt drijven. Ik vis echter liever gericht op de beste vissen .
Je gooit wanhoop en one night stand nu een beetje op één hoop.
Een one night stand is veelal niet eens je doel, het gebeurt. Als je van vrouw naar vrouw loopt om met de eerste de beste succes te hebben, en dan heb ik het nog niet eens over een one night stand, dan ben je gewoon wanhopig en tevens zielig.
Als je op iemand afstapt doe je dit meestal (althans ik) omdat die persoon er leuk uitziet, iets uitstraalt en jij benieuwd bent of ze naast dat óók interessant is.* Je gaat niet naar een random mediocre vrouw met de hotelkamersleutel al in je hand omdat je je lul ergens in wil hangen die avond.

*soms ben je daar helemaal niet benieuwd naar en vind je haar gewoon lekker.
pi_50047870
quote:
Op zondag 3 juni 2007 00:05 schreef OldJeller het volgende:
Je gooit wanhoop en one night stand nu een beetje op één hoop.
Een one night stand is veelal niet eens je doel, het gebeurt. Als je van vrouw naar vrouw loopt om met de eerste de beste succes te hebben, en dan heb ik het nog niet eens over een one night stand, dan ben je gewoon wanhopig en tevens zielig.
Als je op iemand afstapt doe je dit meestal (althans ik) omdat die persoon er leuk uitziet, iets uitstraalt en jij benieuwd bent of ze naast dat óók interessant is.* Je gaat niet naar een random mediocre vrouw met de hotelkamersleutel al in je hand omdat je je lul ergens in wil hangen die avond.

*soms ben je daar helemaal niet benieuwd naar en vind je haar gewoon lekker.
Nah, als je oprecht geinteresseerd bent in een vrouw en uiteindelijk zal het bij een one night stand blijft, kun je 2 conclusies trekken:

- Je bent niet echt superkritisch
- De vrouw in kwestie vond jou aanzienlijk minder interessant
pi_50048240
quote:
Op zondag 3 juni 2007 00:21 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, als je oprecht geinteresseerd bent in een vrouw en uiteindelijk zal het bij een one night stand blijft, kun je 2 conclusies trekken:

- Je bent niet echt superkritisch
- De vrouw in kwestie vond jou aanzienlijk minder interessant
Superkritisch? Haar persoonlijkheid is niet bekend alvorens je op haar afstapt. Het kan dus tegenvallen.. loop je weg, of niet? Gegeven dat je succes hebt, dan maakt het geen moer uit of ze totaal oninteressant is als je gewoon wilt neuken.

Dat ze je na een one night stand plots oninteressant vindt is redelijk vreemd; ze was enorm dronken toen je op haar afstapte, wat jij dan ook was, omdat je 'normaal' alleen met vrouwen mét inhoud wat zou ondernemen (tenzij je alleen wilde sexxen).. of je gesprek was van zo'n korte duur, omdat je direct met d'r in bed lag en de dag erna een langere conversatie dan x minuten met haar aanging.
Beide gevallen vreemd als we stellen dat jij alleen voor verdere stappen bent wanneer zij jou écht intrigeerde.
pi_50048403
Neh die one night stands zijn ook niet echt mijn ding.
Nooit gehad ook gelukkig .. zal er ook niet snel aan beginnen.. geef mij maar iets duurzaams
pi_50048461
quote:
Op zondag 3 juni 2007 00:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Neh die one night stands zijn ook niet echt mijn ding.
Nooit gehad ook gelukkig .. zal er ook niet snel aan beginnen.. geef mij maar iets duurzaams
One night stands zijn breezer
pi_50048635
En ik ben gelukkig anti-breezer

Tis stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil op FOK!

En ik kan niet slapen
Oww.. en mijn uhh... 'fuckbuddy' (vind het eigenlijk nog steeds wel fout klinken ) komt zo dus langs... stuurde net al een smsje met de vraag of hij me vannacht wakker mocht bellen als ie uit de kroeg kwam.
En ik heb er eventjes goed over nagedacht, ook naar aanleiding van een post die ik eerder vanavond hier heb neergekwakt.
Denk dat ik er goed aan doe voorlopig even te kappen met seksen met hem. Voor de rest zal ik hem niet laten vallen want tis een van mijn betere vrienden.. maar het voelt gewoon zo fout ineens. Khoud er ineens een heel onbehaaglijk gevoel aan over omdat ik weet dat hij vannacht hier zal zijn. En ik weet hoe dat de vorige 23890869443 keren is afgelopen.
pi_50049854
Hoi
  zondag 3 juni 2007 @ 12:36:34 #55
101353 mrbox
Miep miep
pi_50056446
Vervelend als je weet dat iemand meeleest, ookal zeg je dan niets ergs weet je natuurlijk niet hoe het overkomt op de ander...
*Mrbox ziet de kracht in van een kloon

Tip weet wie je, je nickname verteld
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_50056736
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:36 schreef mrbox het volgende:
Vervelend als je weet dat iemand meeleest, ookal zeg je dan niets ergs weet je natuurlijk niet hoe het overkomt op de ander...
*Mrbox ziet de kracht in van een kloon

Tip weet wie je, je nickname verteld
Waar ben je bang voor dan?
pi_50057451
quote:

Zoeken naar de "ware" (whatever the hell that may be) heeft m.i. weinig zin.
Ik leef mijn leven en houd mijn ogen (en opties) gewoon open.
Op een klein dingetje na ben ik alweer bijna vijf jaar vrijgezel. Gewoon. Omdat ik in die vijf jaar vrijwel niemand ben tegengekomen waarop ik écht verliefd ben geworden (en de ene keer dat dat wel gebeurde was dat niet wederzijds).
Ik vermaak me prima en geniet van mijn leven. En uiteraard heb ik heus weleens momenten dat ik me afvraag of ik nu écht voor altijd alleen zal blijven en dan niet echt blij word van dat vooruitzicht. Gelukkig zijn die momenten schaars.
Ik merk dat ik me grotendeels heb omringd met vrienden en vriendinnen met dezelfde levensstijl en visie, zodat er altijd wel wat te beleven valt en ik me ook vrijwel nooit eenzaam voel. Verder heb ik een goeie baan en kan ik prima voor mijzelf zorgen.
Eigenlijk... Gaat het wel lekker zo!
  zondag 3 juni 2007 @ 15:44:35 #58
101353 mrbox
Miep miep
pi_50062045
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:47 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor dan?
Verkeerde interpetatie ...
pi_50062455
ik kom ook maar eens hier kijken
weet zelf nog niet wat ik wil maar goed ben wel vrijgezel
pi_50062845
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:54 schreef nozem het volgende:
Die afbeelding, dat is voor iedereen weggelegd, denk ik.
pi_50062975
quote:

Ja, ik natuurlijk

Niet zozeer op zoek naar een relatie want ik begin me net prettig te voelen met deze status, maar ik hou altijd alle opties open, niet alleen in mijn privéleven. Ik hoef niet persé verliefd te worden maar als het gebeurd, zal ik het zeker niet tegenhouden (tenzij hij/zij uit Groningen komt want die afstand is straks echt niet te overbruggen). Ik ga er wel vanuit eigenlijk dat ik de komende tijd gewoon lekker single blijf, want ik kom een hoop leuke mannen tegen, maar die ene bijzondere laat nog even op zich wachten. En da's prima want dan heb ik de tijd om mijn wilde haren te verliezen.
  zondag 3 juni 2007 @ 16:32:30 #62
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_50063295
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Wat een naief wereldbeeld heb je dan.

De realiteit is dat er gewoon heel veel mensen zijn die altijd alleen zullen blijven.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_50063336
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:32 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

De realiteit is dat er gewoon heel veel mensen zijn die altijd alleen zullen blijven.
Aan de andere kant. Zelfs jouw ouders is het gelukt.
  zondag 3 juni 2007 @ 16:36:44 #64
101353 mrbox
Miep miep
pi_50063406
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ja, ik natuurlijk

Niet zozeer op zoek naar een relatie want ik begin me net prettig te voelen met deze status, maar ik hou altijd alle opties open, niet alleen in mijn privéleven. Ik hoef niet persé verliefd te worden maar als het gebeurd, zal ik het zeker niet tegenhouden (tenzij hij/zij uit Groningen komt want die afstand is straks echt niet te overbruggen). Ik ga er wel vanuit eigenlijk dat ik de komende tijd gewoon lekker single blijf, want ik kom een hoop leuke mannen tegen, maar die ene bijzondere laat nog even op zich wachten. En da's prima want dan heb ik de tijd om mijn wilde haren te verliezen.
Niet te hoge eisen gaan stellen hoor anders blijf je zo wachten
Moet eigenlijk eerlijk bekennen dat ik jou met SHE verwarde eerst
quote:
[..]
Kunnen we geen realisten filter inschakelen Laat mij lekker in de waan
pi_50063422
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik heb anders geen hangmat.
pi_50063866
quote:

[..]

Denk je dat echt? Natuurlijk blijven een hoop mensen alleen, maar ik ben er heilig van overtuigt dat er voor iedereen een geschikte partner rondloopt. Het is maar net hoe je zelf omgaat met anderen ook, ik zou met een heleboel mensen samen kunnen wonen, ook met genoeg niet trouwens.
pi_50063879
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:33 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Aan de andere kant. Zelfs jouw ouders is het gelukt.
  zondag 3 juni 2007 @ 16:54:43 #68
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50063905
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:37 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik heb anders geen hangmat.
.

Maar het plaatje past wel beter in een relationelen topic, .
pi_50063907
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Denk je dat echt? Natuurlijk blijven een hoop mensen alleen, maar ik ben er heilig van overtuigt dat er voor iedereen een geschikte partner rondloopt. Het is maar net hoe je zelf omgaat met anderen ook, ik zou met een heleboel mensen samen kunnen wonen, ook met genoeg niet trouwens.
Je moet iemand ook maar net tegenkomen. Er kan in zuid-amerika best de ideale man voor me zijn die me zou adoreren elke keer wanneer ik thuiskom maar als ik die niet ontmoet dan kan ik ook alleen blijven.
Ik zie wel. Kinderen hoef ik niet dus ik heb geen haast met een man.
  zondag 3 juni 2007 @ 17:02:15 #70
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_50064124
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Maar wat is 'een geschikte partner' ? Iemand waar het wel mee uit te houden is maar meer ook niet ?

Daarnaast moet iemand die ik 'een geschikte partner' vind dat ook nog van mij vinden. Dan zit je met de kans dat je zo iemand daadwerkelijk tegenkomt, en de kans dat als je zo iemand tegenkomt dat je ook beide op tijd doorhebt dat de ander 'een geschikte partner' is voordat deze persoon weer uit je leven verdwijnt. Misschien ben ik 'de ware' al lang eens tegengekomen maar heb je nooit de kans gehad om haar te leren.

De statistiek werkt tegen je.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  zondag 3 juni 2007 @ 17:05:08 #71
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50064199
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:02 schreef Aaargh! het volgende:
Misschien ben ik 'de ware' al lang eens tegengekomen maar heb je nooit de kans gehad om haar te leren.

De statistiek werkt tegen je.
Je vergeet dat "de ware" niet bestaat, er zijn altijd wel meerdere mensen waar je een prima relatie mee kunt opbouwen.

Je hebt gelijk dat er een aantal mensen nooit aan een partner zullen komen, maar dat is een kleine minderheid.
  zondag 3 juni 2007 @ 17:15:59 #72
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_50064500
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:05 schreef Frezer het volgende:

[..]

Je vergeet dat "de ware" niet bestaat, er zijn altijd wel meerdere mensen waar je een prima relatie mee kunt opbouwen.
Vandaar ook de kwootjes.
Maar hoeveel van deze mensen kom je tegen in je leven ?
quote:
Je hebt gelijk dat er een aantal mensen nooit aan een partner zullen komen, maar dat is een kleine minderheid.
Maar 'een' partner is niet voldoende. Je moet wel echt iets voor die persoon voelen, anders is het een verpilling van tijd en je houdt jezelf en elkaar voor de gek. Hoe vaak kom je zo iemand tegen ? Vrijwel nooit. Als ik bij mezelf na ga hoe vaak me dat gebeurt is (sinds het moment dat je interesse begint te vertonen in de andere sexe) dan kom ik ongeveer op eens in de 5 jaar uit. En dan moet je nog net het geluk hebben dat het wederzijds is ook, wat een orde van grootte minder waarschijnlijk is.
pi_50064917
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:03 schreef Miss_S het volgende:
ik kom ook maar eens hier kijken
weet zelf nog niet wat ik wil maar goed ben wel vrijgezel
Volslanke fokkers foto topic dicht?
chicken.
pi_50065004
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:30 schreef Caviidae het volgende:

[..]

Volslank moet je met een schepkorreltje zout nemen daar.
pi_50065112
.
  zondag 3 juni 2007 @ 17:38:18 #76
94676 Garisson72
pi_50065134
quote:

[..]

wat ruim voldoende zegt over jouw instelling in deze.

De groep mensen die hun leven lang alleen blijft, valt uiteen in 2 groepen imo:
Enerzijds degenen die echt niet op aarde zijn om met zijn tweeën te zijn. De kluizenaars en einzelgängers. Daar zijn er idd veel van.
Anderszijds heb je de (niet te onderschatten) groep mensen die zichzelf de overtuiging heeft aangepraat dat het voor hen niet weggelegd is. Zij schikken zich in hun lot. Ik was daar ooit één van. Zij kunnen hier weg, als ze maar willen...
  zondag 3 juni 2007 @ 17:38:34 #77
181758 TripleChanger.
Triple The Fun
pi_50065142
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 21:41 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik denk dat ik hier later terug kom en eerst eens ga meelezen in het ex-loslaat topic. Want ik heb helemaal geen zin in zoenen. Ik huil liever.
watskeburt ?
"McDreamy did the McNasty with McHottie, The McBastard!.."
pi_50065193
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:34 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Volslank moet je met een schepkorreltje zout nemen daar.
Dus je hebt wel stiekem ooit gespiekt jij vieze ouwe dikke vrouwen geilert.
chicken.
pi_50065222
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:30 schreef Caviidae het volgende:

[..]

tja feit is dat dikke mensen vaak single zijn daar ben ik hier
  zondag 3 juni 2007 @ 17:42:05 #80
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_50065263
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:38 schreef Garisson72 het volgende:
(...)
Enerzijds degenen die echt niet op aarde zijn om met zijn tweeën te zijn. De kluizenaars en einzelgängers. Daar zijn er idd veel van.
Anderszijds heb je de (niet te onderschatten) groep mensen die zichzelf de overtuiging heeft aangepraat dat het voor hen niet weggelegd is.
En wat als je een beetje van beide bent ? Op zich heb ik niet zo'n probleem met mensen, er lijken alleen zeer weinig mensen te zijn met wie het echt 'klikt'.
quote:
Zij schikken zich in hun lot. Ik was daar ooit één van. Zij kunnen hier weg, als ze maar willen...
Hoe had je gedacht er invloed op uit te oefenen ?
pi_50065275
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

tja feit is dat dikke mensen vaak single zijn daar ben ik hier
ja.
Slanke mensen hebben altijd een relatie nl..
chicken.
pi_50065424
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:40 schreef Caviidae het volgende:

[..]

Dus je hebt wel stiekem ooit gespiekt jij vieze ouwe dikke vrouwen geilert.
Je bevestigt nu de vermoedens van velen; er posten alleen 'vieze ouwe dikke vrouwen'.
Soms begeef je je plots op een verkeerde plaats terwijl je je van geen kwaad bewust was.. totdat je je het gaat realiseren..

Vertel eens, 'vieze ouwe dikke vrouw', hoe is het leven als single.. of past er echt op elk potje een deksel? Nah...
pi_50065474
Relaties....lastig om aan te gaan vind ik. Ik ben alweer een paar maanden single, en heb sowieso moeite met het vasthouden van een relatie. Vaak maak ik mezelf gek en kap het dan af.
Op dit moment mis ik toch echt iets in mijn leven. Ik wil iemand waarmee ik mijn leven kan delen (hoe dat ook klinkt haha). Maar het is idd lastig om die persoon te vinden. Met de meeste jongens die ik leer kennen blijft het altijd een beetje oppervlakkig. Ik moet dus wel iemand echt leuk vinden wil het wat kunnen worden.

Daarom snap ik het ook niet dat sommige mensen nooit single zijn, maar wel vaak een andere vriend of vriendin hebben. Je begint toch pas iets met iemand als je diegene écht leuk vind! Niet van de een naar de ander..
pi_50065509
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:48 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Je bevestigt nu de vermoedens van velen; er posten alleen 'vieze ouwe dikke vrouwen'.
Soms begeef je je plots op een verkeerde plaats terwijl je je van geen kwaad bewust was.. totdat je je het gaat realiseren..

Vertel eens, 'vieze ouwe dikke vrouw', hoe is het leven als single.. of past er echt op elk potje een deksel? Nah...
Dat 'vieze ouwe' was op jou van toepassing in dit geval.
En ja.
chicken.
pi_50065518
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:50 schreef Ska-te het volgende:

Daarom snap ik het ook niet dat sommige mensen nooit single zijn, maar wel vaak een andere vriend of vriendin hebben. Je begint toch pas iets met iemand als je diegene écht leuk vind! Niet van de een naar de ander..
die willen alleen maar kunnen zeggen dat ze een relatie hebben, maakt niet uit met wie of hoe lang
zolang ze maar niet hoeven te zeggen dat ze single zijn
  zondag 3 juni 2007 @ 17:53:25 #86
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_50065554
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:51 schreef Miss_S het volgende:

[..]

die willen alleen maar kunnen zeggen dat ze een relatie hebben, maakt niet uit met wie of hoe lang
zolang ze maar niet hoeven te zeggen dat ze single zijn
En dan eindigen als een soort Richard Bucket uit "keeping up appearances"

'Yes dear ..'
pi_50065558
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:51 schreef Caviidae het volgende:

[..]

Dat 'vieze ouwe' was op jou van toepassing in dit geval.
En ja.
Ah, helaas.. dat gaat niet op.
Wél? Goed onderschrift; waarheid.
pi_50065718
Discussieer normaal of blijf weg.
  zondag 3 juni 2007 @ 18:11:23 #89
94676 Garisson72
pi_50066082
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:42 schreef Aaargh! het volgende:

En wat als je een beetje van beide bent ? Op zich heb ik niet zo'n probleem met mensen, er lijken alleen zeer weinig mensen te zijn met wie het echt 'klikt'.
kan het zo zijn dat je er teveel druk op zet? dat je een bepaald beeld hebt van wat je partner zou moeten zijn?
ik zelf had voorheen vaak het idee dat, als ik één partner zou hebben, ik de kans op een betere partner zou missen. Ofwel: hoe weet je nou of degene waar je bij bent, de ware voor je is? zoveel vrouwen op aarde... kan (statistiek en zo) nóóit zo zijn dat je de perfecte vrouw treft. Waarom is die aardbol zo groot...

een andere approach in deze: wat nou als er heel veel vrouwen zijn die bij je passen? misschien wel een andere groep vrouwen bij iedere periode in je leven, waardoor relaties kunnen eindigen en je een nieuwe in kan gaan met een heel ander type?
quote:
Hoe had je gedacht er invloed op uit te oefenen ?
Door aan te nemen wat ik hierboven zei. Althans, dat werkte dus voor mij! (haha, stel je voor dat ik ga zeggen wat jij moet doen!)
Door aan te nemen dat je 'jachtgebied' ( ) dus een stuk groter wordt, komt er een hoop rust. En meer vertrouwen in de toekomst.

Wat ook helpt: positief egoisme. Ga voor je eigen geluk, laat je niet door anderen leiden, jaag je eigen doel na en als anderen daar last van hebben: jámmerrrrr!!! Het betekent dat je gelukkig moet zien te zijn met wie jij bent, en als dat lukt zul je zien dat de gebraden kippen je bek in vliegen, ehm... ik bedoel, dat er dingen gebeuren in jouw voordeel. Ook inzake Die Liebe, neh.
  zondag 3 juni 2007 @ 18:19:38 #90
94676 Garisson72
pi_50066344
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:48 schreef OldJeller het volgende:

<yack-yack>
of past er echt op elk potje een deksel?
jawel, mits je bereid bent de schroefdraad danig te forceren.
(c) H. FInkers.
pi_50066384
quote:

Nee, ik ben niet actief op zoek. De verwachting dat er iemand op mijn pad komt is in de loop der jaren kleiner en kleiner geworden.Ik ben niet de knapste en uiterlijk is de eerste indruk.En daar moet ik het niet van hebben.ik heb jaren mezelf voor de gek gehouden dat dat er niet toe deed, maar inmiddels ben ik daar mee gestopt.Zo hypocriet ben ik niet meer, ik beoordeel anderen immers ook op hun uiterlijk. Daarbij zijn mensen van mijn leeftijd zijn doorgaans bezet en ik ben verlegen. Daardoor kom ik krampachtig over en ik heb geen idee hoe ik dat er uit krijg. (en ja, stiekem wil ik ook te graag en het is kut om toe te geven,maar wel waar)
Dus voor mij gaat het er niet in zitten.

Ik hoop het wel natuurlijk, zo'n gevoelige dwaas ben ik dan ook wel weer.
En ja, ik schik mij in mijn lot, maar niet altijd. Er zijn dagen dat ik verschrikkelijk baal dat er niemand is , (bruiloften en kerstdagen bijvoorbeeld) maar er zijn ook dagen dat het ideaal is om single te zijn.
Ik heb vanaf morgen een andere baan en dan ben ik een paar dagen per week van huis, dat zou ik minder snel doen als ik een vriendin zou hebben.

Wat kan ik met die tien punten ?
  zondag 3 juni 2007 @ 18:30:58 #92
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_50066679
quote:
Op zondag 3 juni 2007 18:11 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

kan het zo zijn dat je er teveel druk op zet? dat je een bepaald beeld hebt van wat je partner zou moeten zijn?
Nee, totaal niet.

Of ik iemand leuk vind is geen bewuste keuze, dat gebeurt (of niet). En dat kan ook bij iemand zijn die rationeel gezien helemaal niet bij mij past.
quote:
ik zelf had voorheen vaak het idee dat, als ik één partner zou hebben, ik de kans op een betere partner zou missen. Ofwel: hoe weet je nou of degene waar je bij bent, de ware voor je is? zoveel vrouwen op aarde... kan (statistiek en zo) nóóit zo zijn dat je de perfecte vrouw treft. Waarom is die aardbol zo groot...
Hier herken ik me ook totaal niet in, eerder precies het omgekeerde.
quote:
(...)
Door aan te nemen dat je 'jachtgebied' ( ) dus een stuk groter wordt, komt er een hoop rust. En meer vertrouwen in de toekomst.
Er is geen jachtgebied, er valt niets te jagen. Er ligt geen bewuste beslissing aan ten grondslag.
pi_50067086
Ik ben wel actief op zoek.
  zondag 3 juni 2007 @ 18:49:46 #94
62419 CherryLips
chocoholic
pi_50067285
Ik ben niet (meer) actief op zoek. Ik zat er een paar jaar geleden veel meer mee dat ik eeuwig single was, nu vind ik het eigenlijk wel best zo.
Tap tap tap
  zondag 3 juni 2007 @ 18:52:23 #95
141482 Q.
JurassiQ
pi_50067344
Ik ben helemaal niet op zoek, al een tijd niet meer. Ik vind het ook wel prima zo, volgens mij zou ik momenteel zelfs geen relatie aan kunnen.
For great justice!
pi_50067441
Ik ben wel op zoek, althans in sommige periodes. Ik kom op dit moment in ieder geval best veel nieuwe vrouwelijke medemensen tegen.
pi_50067931
Nah op zoek op zoek...

Ik houd mijn ogen gewoon goed open
  zondag 3 juni 2007 @ 19:15:43 #98
62419 CherryLips
chocoholic
pi_50067959
quote:
Op zondag 3 juni 2007 19:14 schreef Twinkle20 het volgende:
Nah op zoek op zoek...

Ik houd mijn ogen gewoon goed open
Ja precies, kijken kan altijd .
Tap tap tap
  zondag 3 juni 2007 @ 19:23:47 #99
131603 Afwazig
Serious business
pi_50068230
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ja, ik natuurlijk

Je bedoelt de afstand A'dam / Groningen? Vind je dat niet te overbruggen?
Mwoah...
pi_50068415
quote:
Op zondag 3 juni 2007 19:23 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Je bedoelt de afstand A'dam / Groningen? Vind je dat niet te overbruggen?
Mwoah...
Ik ga in Brussel wonen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')