quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:02 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee hoe dit allemaal moet hoorBen pas sinds kort bezig met het zo naar dingen kijken. Een vriend van me zei een keer "als je maar met een glimlach het graf in gaat" .. die jongen had griezelig gelijk. Al dat moeilijke gedoe telkens is zo nutteloos. Als die overrationaliseringen van relaties en intersociale contacten bv .. wat rukt het nou dat het een keer niet uitpakt. Denk je nou echt dat je er lang mee gaat zitten als je een keer een blauwtje oid loopt ? Dacht het niet. Maar als het goed gaat heb jezoveel meer. En dat kan alleen als je niet moeilijk doet en gewoon dingen doet. Screw de risicos en de onzekerheden. Zorg gewoon dat je de niet leuke of moeilijke dingen op waarde schat en richt je op de dingen waar je blij van word. Blij als in (glim)lachen en niet blij in je hoofd van "dat heb ik mooi geregeld"
Nogmaals ik weet het ook allemaal niet. maar mn wereldje is met rap tempo simpeler geworden. Een van de gevolgen is nu wel dat ik een leuke meid tegen het lijf gelopen ben omdat ik me een keer nietby default er voor afsloot.
Eens in de zoveel tijd is het zeker leuk. Daar is alles dan ook mee gezegd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Explain! Ik heb me anders prima vermaakt!. Muziek was wel een beetje minder
![]()
Nope. Ik dacht dat ik liefde en seks kon scheiden maar ik ben echt een worst met dat soort dingen. Dus voor mij geen fuckbuddy en ik zie er tegenwoordig ook niet echt de voordelen meer van. Seks om de seks is niet voor mij weggelegd want ik ondervind er alleen de nadelen van. Wie het wel kan: helemaal top, als je er inderdaad de gevoelens bij uit kunt schakelen, heeft het alleen maar voordelen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:48 schreef DeKoning het volgende:
Hebben de singles hier een "fuckbuddy"?
er zit wat in de pijplijn. (naha, pijplijn, geddit?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:48 schreef DeKoning het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:26 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Internet daten is echt niet een wonder middel zoals ik in topic #1 al zei. Ja, je komt er wel meiden mee tegen. Maar vraag jezelf nou eens af, waarom zou je al uberhaupt via internet gaan daten? Omdat je dan eerst iemand leert kennen en je het dus waarschijnlijk moeilijk vind om iemand in het echt te kennen. "Het kennen" van iemand voor de ontmoeting is dus een verzachtende omstandigheid, en dat roept toch wel vragen op lijkt me.
Onzekerheid is vaak het grote probleem, ook zijn er veel mensen met problemen. Zo kunnen ze emotionele schade hebben door vorige relaties. En bij dat soort types blijf je toch liever uit de buurt.
Mensen die een probleem hebben met het ontmoeten van mensen doen er vaak zelf ook niets aan. "neem me als ik ben", dat hoor je wel vaak op tv. Maar dat betekent natuurlijk niet dat je niet aan je eigen karakter en uiterlijk mag werken om aantrekkelijker te worden. Ga toch naar die sportschool, leer die vervelende ticks eens af (ja, roken ook) en leer eens dat ieder mens een eigen leven heeft (lees hier echt zo vaak van die zielige jaloezie topics)
Ach, ik denk dat heel veel vrouwen daar niet zo goed in zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nope. Ik dacht dat ik liefde en seks kon scheiden maar ik ben echt een worst met dat soort dingen. Dus voor mij geen fuckbuddy en ik zie er tegenwoordig ook niet echt de voordelen meer van. Seks om de seks is niet voor mij weggelegd want ik ondervind er alleen de nadelen van. Wie het wel kan: helemaal top, als je er inderdaad de gevoelens bij uit kunt schakelen, heeft het alleen maar voordelen.
Eentje ?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:48 schreef DeKoning het volgende:
Nopequote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:48 schreef DeKoning het volgende:
Mooi rijmpje he.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!
De term alleen al.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:48 schreef DeKoning het volgende:
alleen singles moeten zich hier melden, JoeyT. van jou is het dus weldegelijk een tvp.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:56 schreef JoeyT het volgende:
Meld me ook maar even... Dit is dus GEEN tvp!
Te emotioneel.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat heel veel vrouwen daar niet zo goed in zijn.
Nee.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:48 schreef DeKoning het volgende:
Nee, ze is nu niet meer aantrekkelijk genoeg. ik was ook niet verliefd, vond aar gewoon lekker/leuk.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:59 schreef Garisson72 het volgende:
jij wordt dus niet zozeer verliefd op haar, maar op haar haar?
Heb had heb had heb had heb had .. weet het even niet. Hij wil nog wel.. alleen ik minder. Plots komt der iets in mijn leven waardoor ik er geen behoefte meer aan heb. Kzie wel hoe dat uitpakt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:48 schreef DeKoning het volgende:
Niet weer de hele reeks op z'n kop zetten nu hequote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:36 schreef kastanova het volgende:
Inmiddels alweer een jaartje vrijgezel, dus ik zal me ook maar eens melden.
Door middel van...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet weer de hele reeks op z'n kop zetten nu he.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:54 schreef nozem het volgende:
Weer zo'n misleidend plaatje in de OP. Wat heeft een verliefd stelletje nu met single-zijn te maken.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:48 schreef DeKoning het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[afbeelding]
Emoplaatje doen dan?.
Ja, bijvoorbeeld. Of:quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[afbeelding]
Emoplaatje doen dan?.
Ach, kom. Het zijn maar plaatjes. Of gaat het niet zo goed met je?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je al die plaatjes achter elkaar zet, heb je op het laatst een stuk touw aan een balk gehangen en een stoel gepakt.
![]()
Wat een depro zooi.
Vrees niet; ik weet niet eens meer waarmee ik het de vorige keer deed... Kan me nog wel herinneren dat ik weer tig aanmeldingen op mn msn kreegquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet weer de hele reeks op z'n kop zetten nu he.
Je had "vrouw" bij geslacht ingevuld staan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vrees niet; ik weet niet eens meer waarmee ik het de vorige keer deed... Kan me nog wel herinneren dat ik weer tig aanmeldingen op mn msn kreeg.
Totaal niet mee bezig het laatse jaar, te druk met andere dingen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:32 schreef Garisson72 het volgende:
wie van de singles, hier aanwezig, vindt dat hij/zij echt actief bezig is om wat te doen aan de burgerlijke staat? En ik bedoel niet krampachtig op zoek, maar zorgt dat de optes open liggen. Of zie je het eigenlijk niet meer zo gebeuren, en schik je je in je lot?
tien punten extra voor een motivatie!![]()
Ik wacht rustig af. Niet krampachtig opzoek, opties standaard open staan. Nu nog effe genieten van t vrijgezelle leven, al zou een vriend welkom zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:32 schreef Garisson72 het volgende:
wie van de singles, hier aanwezig, vindt dat hij/zij echt actief bezig is om wat te doen aan de burgerlijke staat? En ik bedoel niet krampachtig op zoek, maar zorgt dat de optes open liggen. Of zie je het eigenlijk niet meer zo gebeuren, en schik je je in je lot?
Ik heb de opties zo langzamerhand weer open liggen. Tot 4 maand nadat mijn relatie over was hield ik me er absoluut niet mee bezig. Ik ben ook helemaal niet op zoek nu, maar mocht ik een leuke dame tegenkomen dan sta ik wel open voor een en anderquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:32 schreef Garisson72 het volgende:
4 redenen:quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:32 schreef Garisson72 het volgende:
Je gooit wanhoop en one night stand nu een beetje op één hoop.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
4. Ik heb een hekel aan one night stand; ik zie het toch voornamelijk als zwaktebod en kansloze investering.
Zwaktebod aangezien ik het echt treurig vind om te zien dat mannen op een vrouw afstappen, daar vervolgens een blauwtje lopen en dan direct doorlopen naar een volgend alleenstaand meisje om daar hetzelfde riedeltje te doen in de hoop dat zij wel hapt.
Dan kun je als visser ook net zo goed een staaf dynamiet in een vijver gooien en maar kijken wat er uiteindelijk boven komt drijven. Ik vis echter liever gericht op de beste vissen.
Nah, als je oprecht geinteresseerd bent in een vrouw en uiteindelijk zal het bij een one night stand blijft, kun je 2 conclusies trekken:quote:Op zondag 3 juni 2007 00:05 schreef OldJeller het volgende:
Je gooit wanhoop en one night stand nu een beetje op één hoop.
Een one night stand is veelal niet eens je doel, het gebeurt. Als je van vrouw naar vrouw loopt om met de eerste de beste succes te hebben, en dan heb ik het nog niet eens over een one night stand, dan ben je gewoon wanhopig en tevens zielig.
Als je op iemand afstapt doe je dit meestal (althans ik) omdat die persoon er leuk uitziet, iets uitstraalt en jij benieuwd bent of ze naast dat óók interessant is.* Je gaat niet naar een random mediocre vrouw met de hotelkamersleutel al in je hand omdat je je lul ergens in wil hangen die avond.
*soms ben je daar helemaal niet benieuwd naar en vind je haar gewoon lekker.
Superkritisch? Haar persoonlijkheid is niet bekend alvorens je op haar afstapt. Het kan dus tegenvallen.. loop je weg, of niet? Gegeven dat je succes hebt, dan maakt het geen moer uit of ze totaal oninteressant is als je gewoon wilt neuken.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, als je oprecht geinteresseerd bent in een vrouw en uiteindelijk zal het bij een one night stand blijft, kun je 2 conclusies trekken:
- Je bent niet echt superkritisch
- De vrouw in kwestie vond jou aanzienlijk minder interessant
One night stands zijn breezerquote:Op zondag 3 juni 2007 00:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Neh die one night stands zijn ook niet echt mijn ding.
Nooit gehad ook gelukkig .. zal er ook niet snel aan beginnen.. geef mij maar iets duurzaams![]()
Waar ben je bang voor dan?quote:Op zondag 3 juni 2007 12:36 schreef mrbox het volgende:
Vervelend als je weet dat iemand meeleest, ookal zeg je dan niets ergs weet je natuurlijk niet hoe het overkomt op de ander...
*Mrbox ziet de kracht in van een kloon![]()
![]()
![]()
![]()
Tip weet wie je, je nickname verteld
Zoeken naar de "ware" (whatever the hell that may be) heeft m.i. weinig zin.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:32 schreef Garisson72 het volgende:
Verkeerde interpetatie ...quote:
Die afbeelding, dat is voor iedereen weggelegd, denk ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:54 schreef nozem het volgende:
Weer zo'n misleidend plaatje in de OP. Wat heeft een verliefd stelletje nu met single-zijn te maken.
Ja, ik natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:32 schreef Garisson72 het volgende:
Wat een naief wereldbeeld heb je dan.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Die afbeelding, dat is voor iedereen weggelegd, denk ik.
Aan de andere kant. Zelfs jouw ouders is het gelukt.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:32 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Wat een naief wereldbeeld heb je dan.
De realiteit is dat er gewoon heel veel mensen zijn die altijd alleen zullen blijven.
Niet te hoge eisen gaan stellen hoor anders blijf je zo wachtenquote:Op zondag 3 juni 2007 16:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, ik natuurlijk![]()
Niet zozeer op zoek naar een relatie want ik begin me net prettig te voelen met deze status, maar ik hou altijd alle opties open, niet alleen in mijn privéleven. Ik hoef niet persé verliefd te worden maar als het gebeurd, zal ik het zeker niet tegenhouden (tenzij hij/zij uit Groningen komt want die afstand is straks echt niet te overbruggen). Ik ga er wel vanuit eigenlijk dat ik de komende tijd gewoon lekker single blijf, want ik kom een hoop leuke mannen tegen, maar die ene bijzondere laat nog even op zich wachten. En da's prima want dan heb ik de tijd om mijn wilde haren te verliezen.
Kunnen we geen realisten filter inschakelenquote:Op zondag 3 juni 2007 16:32 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
De realiteit is dat er gewoon heel veel mensen zijn die altijd alleen zullen blijven.
Ik heb anders geen hangmat.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Die afbeelding, dat is voor iedereen weggelegd, denk ik.
Denk je dat echt? Natuurlijk blijven een hoop mensen alleen, maar ik ben er heilig van overtuigt dat er voor iedereen een geschikte partner rondloopt. Het is maar net hoe je zelf omgaat met anderen ook, ik zou met een heleboel mensen samen kunnen wonen, ook met genoeg niet trouwens.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:32 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:33 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Zelfs jouw ouders is het gelukt.
quote:
Je moet iemand ook maar net tegenkomen. Er kan in zuid-amerika best de ideale man voor me zijn die me zou adoreren elke keer wanneer ik thuiskom maar als ik die niet ontmoet dan kan ik ook alleen blijven.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Natuurlijk blijven een hoop mensen alleen, maar ik ben er heilig van overtuigt dat er voor iedereen een geschikte partner rondloopt. Het is maar net hoe je zelf omgaat met anderen ook, ik zou met een heleboel mensen samen kunnen wonen, ook met genoeg niet trouwens.
Maar wat is 'een geschikte partner' ? Iemand waar het wel mee uit te houden is maar meer ook niet ?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Natuurlijk blijven een hoop mensen alleen, maar ik ben er heilig van overtuigt dat er voor iedereen een geschikte partner rondloopt. Het is maar net hoe je zelf omgaat met anderen ook, ik zou met een heleboel mensen samen kunnen wonen, ook met genoeg niet trouwens.
Je vergeet dat "de ware" niet bestaat, er zijn altijd wel meerdere mensen waar je een prima relatie mee kunt opbouwen.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:02 schreef Aaargh! het volgende:
Misschien ben ik 'de ware' al lang eens tegengekomen maar heb je nooit de kans gehad om haar te leren.
De statistiek werkt tegen je.
Vandaar ook de kwootjes.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je vergeet dat "de ware" niet bestaat, er zijn altijd wel meerdere mensen waar je een prima relatie mee kunt opbouwen.
Maar 'een' partner is niet voldoende. Je moet wel echt iets voor die persoon voelen, anders is het een verpilling van tijd en je houdt jezelf en elkaar voor de gek. Hoe vaak kom je zo iemand tegen ? Vrijwel nooit. Als ik bij mezelf na ga hoe vaak me dat gebeurt is (sinds het moment dat je interesse begint te vertonen in de andere sexe) dan kom ik ongeveer op eens in de 5 jaar uit. En dan moet je nog net het geluk hebben dat het wederzijds is ook, wat een orde van grootte minder waarschijnlijk is.quote:Je hebt gelijk dat er een aantal mensen nooit aan een partner zullen komen, maar dat is een kleine minderheid.
Volslanke fokkers foto topic dicht?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:03 schreef Miss_S het volgende:
ik kom ook maar eens hier kijken
weet zelf nog niet wat ik wil maar goed ben wel vrijgezel
wat ruim voldoende zegt over jouw instelling in deze.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:32 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
watskeburt ?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:41 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik denk dat ik hier later terug kom en eerst eens ga meelezen in het ex-loslaat topic. Want ik heb helemaal geen zin in zoenen.Ik huil liever.
Dus je hebt wel stiekem ooit gespiekt jij vieze ouwe dikke vrouwen geilert.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:34 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Volslank moet je met een schepkorreltje zout nemen daar.
En wat als je een beetje van beide bent ? Op zich heb ik niet zo'n probleem met mensen, er lijken alleen zeer weinig mensen te zijn met wie het echt 'klikt'.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:38 schreef Garisson72 het volgende:
(...)
Enerzijds degenen die echt niet op aarde zijn om met zijn tweeën te zijn. De kluizenaars en einzelgängers. Daar zijn er idd veel van.
Anderszijds heb je de (niet te onderschatten) groep mensen die zichzelf de overtuiging heeft aangepraat dat het voor hen niet weggelegd is.
Hoe had je gedacht er invloed op uit te oefenen ?quote:Zij schikken zich in hun lot. Ik was daar ooit één van. Zij kunnen hier weg, als ze maar willen...![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tja feit is dat dikke mensen vaak single zijn daar ben ik hier
Je bevestigt nu de vermoedens van velen; er posten alleen 'vieze ouwe dikke vrouwen'.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:40 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Dus je hebt wel stiekem ooit gespiekt jij vieze ouwe dikke vrouwen geilert.
Dat 'vieze ouwe' was op jou van toepassing in dit geval.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je bevestigt nu de vermoedens van velen; er posten alleen 'vieze ouwe dikke vrouwen'.
Soms begeef je je plots op een verkeerde plaats terwijl je je van geen kwaad bewust was.. totdat je je het gaat realiseren..
Vertel eens, 'vieze ouwe dikke vrouw', hoe is het leven als single.. of past er echt op elk potje een deksel? Nah...
die willen alleen maar kunnen zeggen dat ze een relatie hebben, maakt niet uit met wie of hoe langquote:Op zondag 3 juni 2007 17:50 schreef Ska-te het volgende:
Daarom snap ik het ook niet dat sommige mensen nooit single zijn, maar wel vaak een andere vriend of vriendin hebben. Je begint toch pas iets met iemand als je diegene écht leuk vind! Niet van de een naar de ander..
En dan eindigen als een soort Richard Bucket uit "keeping up appearances"quote:Op zondag 3 juni 2007 17:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
die willen alleen maar kunnen zeggen dat ze een relatie hebben, maakt niet uit met wie of hoe lang
zolang ze maar niet hoeven te zeggen dat ze single zijn
Ah, helaas.. dat gaat niet op.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:51 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Dat 'vieze ouwe' was op jou van toepassing in dit geval.
En ja.
kan het zo zijn dat je er teveel druk op zet? dat je een bepaald beeld hebt van wat je partner zou moeten zijn?quote:Op zondag 3 juni 2007 17:42 schreef Aaargh! het volgende:
En wat als je een beetje van beide bent ? Op zich heb ik niet zo'n probleem met mensen, er lijken alleen zeer weinig mensen te zijn met wie het echt 'klikt'.
Door aan te nemen wat ik hierboven zei. Althans, dat werkte dus voor mij! (haha, stel je voor dat ik ga zeggen wat jij moet doen!)quote:Hoe had je gedacht er invloed op uit te oefenen ?
jawel, mits je bereid bent de schroefdraad danig te forceren.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:48 schreef OldJeller het volgende:
<yack-yack>
of past er echt op elk potje een deksel?
Nee, ik ben niet actief op zoek. De verwachting dat er iemand op mijn pad komt is in de loop der jaren kleiner en kleiner geworden.Ik ben niet de knapste en uiterlijk is de eerste indruk.En daar moet ik het niet van hebben.ik heb jaren mezelf voor de gek gehouden dat dat er niet toe deed, maar inmiddels ben ik daar mee gestopt.Zo hypocriet ben ik niet meer, ik beoordeel anderen immers ook op hun uiterlijk. Daarbij zijn mensen van mijn leeftijd zijn doorgaans bezet en ik ben verlegen. Daardoor kom ik krampachtig over en ik heb geen idee hoe ik dat er uit krijg. (en ja, stiekem wil ik ook te graag en het is kut om toe te geven,maar wel waar)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:32 schreef Garisson72 het volgende:
Nee, totaal niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
kan het zo zijn dat je er teveel druk op zet? dat je een bepaald beeld hebt van wat je partner zou moeten zijn?
Hier herken ik me ook totaal niet in, eerder precies het omgekeerde.quote:ik zelf had voorheen vaak het idee dat, als ik één partner zou hebben, ik de kans op een betere partner zou missen. Ofwel: hoe weet je nou of degene waar je bij bent, de ware voor je is? zoveel vrouwen op aarde... kan (statistiek en zo) nóóit zo zijn dat je de perfecte vrouw treft. Waarom is die aardbol zo groot...![]()
Er is geen jachtgebied, er valt niets te jagen. Er ligt geen bewuste beslissing aan ten grondslag.quote:(...)
Door aan te nemen dat je 'jachtgebied' () dus een stuk groter wordt, komt er een hoop rust. En meer vertrouwen in de toekomst.
Ja precies, kijken kan altijdquote:Op zondag 3 juni 2007 19:14 schreef Twinkle20 het volgende:
Nah op zoek op zoek...
Ik houd mijn ogen gewoon goed open![]()
Je bedoelt de afstand A'dam / Groningen? Vind je dat niet te overbruggen?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, ik natuurlijk![]()
Niet zozeer op zoek naar een relatie want ik begin me net prettig te voelen met deze status, maar ik hou altijd alle opties open, niet alleen in mijn privéleven. Ik hoef niet persé verliefd te worden maar als het gebeurd, zal ik het zeker niet tegenhouden (tenzij hij/zij uit Groningen komt want die afstand is straks echt niet te overbruggen). Ik ga er wel vanuit eigenlijk dat ik de komende tijd gewoon lekker single blijf, want ik kom een hoop leuke mannen tegen, maar die ene bijzondere laat nog even op zich wachten. En da's prima want dan heb ik de tijd om mijn wilde haren te verliezen.
Ik ga in Brussel wonen.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:23 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Je bedoelt de afstand A'dam / Groningen? Vind je dat niet te overbruggen?
Mwoah...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |