Hehe, naja, als je dood bent voel je d'r toch niets meer vanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:05 schreef thaleia het volgende:
Op je 20e nog niet geneukt hebben is alleen maar sad als je 1 dag na je 20e verjaardag overlijdt
Nee, dat vind ik dan weer niet (tenzij je priester bent, of vanuit je geloofsovertuiging ofzo!)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja praat maar goed dat het volkomen normaal is om op je 50e nog maagd te zijn
Bij mij was het wel een tijdje voor mijn 20ste, en het was ook niet bijzonder gedenkwaardig, maar heb geen spijt dat het zo gegaan is.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:06 schreef Shinadul het volgende:
Ach , voor mij was het ook 20+ maar ik kan dan wel zeggen dat de ervaring bijzonder was. Ik was blij gewacht te hebben als man zijnde.
Dát is weer iets anders.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Er is toch zelfs een film over de 40-year old virgin, dus zo normaal is het dan blijkbaar niet...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Draag eens een nieuw onderwerp aan danquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:11 schreef ThE_ED het volgende:
Ja, houd nou maar op met over sex praten ja.![]()
Welke markt ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zeg alleen dat als je 20 bent en je hebt nog geen vrouw van dichtbij gezien,
dat je dan toch wel eens actie mag ondernemen..
Voor je 't weet ben je 30.. 40... 50........
Je ligt helemaal uit de markt dan
Dat gebeurde vroeger nog veel vaker dan nu. Als je in een klein kutdorp woonde kwam je vaak ook nergens anders en op een gegeven moment waren de vrouwen op. Tegenwoordig is de mens een stuk mobieler en bestaat er tevens internet enzo. Scheelt een hoop. Het is tot op zeer late leeftijd nog mogelijk om ontmaagd te worden. Dat was vroeger wel anders.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zeg alleen dat als je 20 bent en je hebt nog geen vrouw van dichtbij gezien,
dat je dan toch wel eens actie mag ondernemen..
Voor je 't weet ben je 30.. 40... 50........
Je ligt helemaal uit de markt dan
De leuke vrouwen zijn opquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:13 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ook ik verhuis gewoon mee. Aan het MSN-en met 2 leuke mannen..
Edit: waarom niet met leuke vrouwen?
Blijf gelovenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:13 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Welke markt ?Ik lig zowiezo uit de markt, maar gewoon lekker doorleven dan gaat het weer de goeie kant op
Ach , als je als man een goeie ego-boost wil hebben , steek dan flink wat moeite in een goed datingprofiel en plaats die op een thaise site.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:14 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat gebeurde vroeger nog veel vaker dan nu. Als je in een klein kutdorp woonde kwam je vaak ook nergens anders en op een gegeven moment waren de vrouwen op. Tegenwoordig is de mens een stuk mobieler en bestaat er tevens internet enzo. Scheelt een hoop. Het is tot op zeer late leeftijd nog mogelijk om ontmaagd te worden. Dat was vroeger wel anders.
Zo, opa heeft gesproken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |