Je definitie zal nooit volledig zijn (ook niet met drieduizend alinea's) en soms zal je eens een inschattingsfout maken, maar in de praktijk hou je meer tijd over voor dingen die je belangrijker vindt dan een complete analyse van de psyche van een medeforumgebruiker.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:01 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Heerlijk dat dat gewoon kan toch![]()
Ik heb een spannende afspraak met een heerlijk bedquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef SomethingAboutMary het volgende:
OT:
Wie heeft er nog spannende plannen vanavond om "single-af" te worden? (en hoe & waar dan???)![]()
Ik nietquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef SomethingAboutMary het volgende:
OT:
Wie heeft er nog spannende plannen vanavond om "single-af" te worden? (en hoe & waar dan???)![]()
Oh, en hier en daar een beetje sexen telt natuurlijk niet als "single-af" hequote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef SomethingAboutMary het volgende:
OT:
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:06 schreef webspider het volgende:
[..]
Oh, en hier en daar een beetje sexen telt natuurlijk niet als "single-af" he
Ik zou niet meer zonder mijn 2-persoonsbed kunnen. Sinds ik daar in gelegen heb, sla ik 's nachts steeds tegen de muur als ik in een 1-persoons bed ligquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:07 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Heb ik ook...maar dan wel in mijn eentje...helaas![]()
Een van de nadelen van het single zijn...
Maar wel een heel 2-p bed helemaal voor mij![]()
Bekend. Je wil niet weten hoe hard de grond aankomt vanuit een stapelbedquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:11 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Ik heb het de afgelopen maanden weer een tijdje geprobeerd, levensgevaarlijk!
![]()
Meerdere keren bijna uit bed gerold![]()
Daarom: Als net-single is het slim om je 1-persoonsmatras gewoon op de grond te leggen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bekend. Je wil niet weten hoe hard de grond aankomt vanuit een stapelbed.
En heel snel weer een 2-p bed kopenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Daarom: Als net-single is het slim om je 1-persoonsmatras gewoon op de grond te leggen..
Als eeuwige single weet je daarentegen niet beter.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Daarom: Als net-single is het slim om je 1-persoonsmatras gewoon op de grond te leggen..
Ik had vorige week in een hotel een tweepersoonsbed en dat is inderdaad prettig. Eventueel gezelschap hoef ik geen rekening mee te houden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:16 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Ook als eeuwige single is een 2-persoonsbed aan te radenvoor jezelf en eventueel gezelschap
![]()
En: Nooit eten wat je niet lekker vind!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:20 schreef SomethingAboutMary het volgende:
One of the joys of being single: een 2-persoonsbed voor jezelf, ALTIJD!!
![]()
![]()
![]()
Dan ben je in geval van versieren weer veroordeeld tot stapeltechnieken. Da's niet altijd goed te combineren met alcohol.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn 1persoonsbed slaapt ook heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |