Je definitie zal nooit volledig zijn (ook niet met drieduizend alinea's) en soms zal je eens een inschattingsfout maken, maar in de praktijk hou je meer tijd over voor dingen die je belangrijker vindt dan een complete analyse van de psyche van een medeforumgebruiker.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:01 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Heerlijk dat dat gewoon kan toch![]()
Ik heb een spannende afspraak met een heerlijk bedquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef SomethingAboutMary het volgende:
OT:
Wie heeft er nog spannende plannen vanavond om "single-af" te worden? (en hoe & waar dan???)![]()
Ik nietquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef SomethingAboutMary het volgende:
OT:
Wie heeft er nog spannende plannen vanavond om "single-af" te worden? (en hoe & waar dan???)![]()
Oh, en hier en daar een beetje sexen telt natuurlijk niet als "single-af" hequote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef SomethingAboutMary het volgende:
OT:
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:06 schreef webspider het volgende:
[..]
Oh, en hier en daar een beetje sexen telt natuurlijk niet als "single-af" he
Ik zou niet meer zonder mijn 2-persoonsbed kunnen. Sinds ik daar in gelegen heb, sla ik 's nachts steeds tegen de muur als ik in een 1-persoons bed ligquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:07 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Heb ik ook...maar dan wel in mijn eentje...helaas![]()
Een van de nadelen van het single zijn...
Maar wel een heel 2-p bed helemaal voor mij![]()
Bekend. Je wil niet weten hoe hard de grond aankomt vanuit een stapelbedquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:11 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Ik heb het de afgelopen maanden weer een tijdje geprobeerd, levensgevaarlijk!
![]()
Meerdere keren bijna uit bed gerold![]()
Daarom: Als net-single is het slim om je 1-persoonsmatras gewoon op de grond te leggen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bekend. Je wil niet weten hoe hard de grond aankomt vanuit een stapelbed.
En heel snel weer een 2-p bed kopenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Daarom: Als net-single is het slim om je 1-persoonsmatras gewoon op de grond te leggen..
Als eeuwige single weet je daarentegen niet beter.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Daarom: Als net-single is het slim om je 1-persoonsmatras gewoon op de grond te leggen..
Ik had vorige week in een hotel een tweepersoonsbed en dat is inderdaad prettig. Eventueel gezelschap hoef ik geen rekening mee te houden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:16 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Ook als eeuwige single is een 2-persoonsbed aan te radenvoor jezelf en eventueel gezelschap
![]()
En: Nooit eten wat je niet lekker vind!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:20 schreef SomethingAboutMary het volgende:
One of the joys of being single: een 2-persoonsbed voor jezelf, ALTIJD!!
![]()
![]()
![]()
Dan ben je in geval van versieren weer veroordeeld tot stapeltechnieken. Da's niet altijd goed te combineren met alcohol.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn 1persoonsbed slaapt ook heerlijk
Een tweepersoonsbed in haar studentenkamer past ook niet echt denk ik.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan ben je in geval van versieren weer veroordeeld tot stapeltechnieken. Da's niet altijd goed te combineren met alcohol..
Iedere student heeft recht op een 2p-bed !quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een tweepersoonsbed in haar studentenkamer past ook niet echt denk ik.![]()
Passen wel maar zo heb ik meer ruimte voor andere dingenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een tweepersoonsbed in haar studentenkamer past ook niet echt denk ik.![]()
die bedden zijn niet zo duur de matrassen alleen ookquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:29 schreef webspider het volgende:
[..]
Iedere student heeft recht op een 2p-bed !
ik slaap overal op eigenlijkquote:
Begin een actiegroep!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:29 schreef webspider het volgende:
[..]
Luchtbedden maken herrie en zijn veel te instabiel. Oja, en ze kunnen lek raken op vervelende momenten ook.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Passen wel maar zo heb ik meer ruimte voor andere dingen![]()
en zoals ik al zei het past prima
en voor nood heb ik wel luchtbed enzo
![]()
deze valt verder wel mee maar ontopic maarquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Luchtbedden maken herrie en zijn veel te instabiel. Oja, en ze kunnen lek raken op vervelende momenten ook..
And loving it!quote:
En je mag ws. ook niet meer dan een (aantal) toegestane glazen bier?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:42 schreef webspider het volgende:
[..]
And loving it!
Als niet-single gaan stappen is toch altijd minder leuk: Je weet al met wie je naar huis gaat, en in mijn geval weet ik ook al dat ze altijd eerder naar huis wil als dat ik dat wil..
Ik ruik een Kloon..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:01 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Quote brooklynzoo:
Nogmaals een bevestiging van je oppervlakkigheid.
Een persoon definieeren op basis van drie alinea's.
Heerlijk dat dat gewoon kan toch![]()
Nee hoor ik ging vanaaf als single en kwam single terugquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef SomethingAboutMary het volgende:
OT:
Nee.quote:Op zondag 1 april 2007 01:17 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Ik ruik een Kloon..
Fictief Kamermeisje met een dagboek perhaps?
Sommige dingen kunnen kapotquote:Op zondag 1 april 2007 01:36 schreef Q. het volgende:
Hallo. Ik ben nog steeds single. Niet zo raar, na een avond met alleen maar getrouwde vrienden.
Dat beddengedoe? Slowchat? Misschien 2 postjes maarquote:Op zondag 1 april 2007 00:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Mmmja. Dit valt onder slowchat. Dat beddengedoe. Daarnaast, wats met die OP? Ik heb er bewust geen stellingen ingetieft omdat je anders een énorme OP krijgt. Zie hier.
Edit: Stellingen weggehaald. Het was ook nog 's uit de oude reeks.
Relaaaaks, er komt vast wel weer iemand langs om wat tijd mee door te brengenquote:Op zondag 1 april 2007 00:57 schreef NiTiN het volgende:
Nog steeds kersvers single, tegen wil en dank. Dus zo leuk is hiet imo niet. -_-
Ik wacht nog steeds op de cursus, popje.quote:Op zondag 1 april 2007 02:45 schreef JoeyT het volgende:
Hey die TT komt me bekend voor...
Oja die had ik voor het vorige topic verzonnen. Creativiteit ebt hier weg?
Zodra ik die naaktfoto's van je in mn PM heb zittenquote:Op zondag 1 april 2007 02:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de cursus, popje.
Ja. Maar...quote:Op zondag 1 april 2007 03:00 schreef JoeyT het volgende:
Zodra ik die naaktfoto's van je in mn PM heb zitten![]()
Lekker ruim zijn die toiletten hequote:Op zondag 1 april 2007 03:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou. Vooruit. Omdat jij het bent. En de fijne herinneringen aan het toilet op Schiphol.
Je bedoelt die uit het boek van Neil Strauss?quote:Op zondag 1 april 2007 03:26 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Ik zit net fotos te kijken op google van Mystery. Die "Dating-Guru"
Wat ik zie heeft uitleg nodig. Ik zie gasten met zwarte nagellak, roze boas om, sjaakie en de choclode fabriek hoeden, gay-zonnebrilen. En dat werkt bij vrouwen??? Hoe dan?
Krassen is een topic verderopquote:Op zondag 1 april 2007 03:29 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Ik kan er niet meer tegen ik kan er niet meer tegen.
Iedereen heeft recht op een tweepersoonsbed. Hoe mensen in een éénpersoonsbed kunnen slapen is me een raadsel...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:29 schreef webspider het volgende:
Nuecken?quote:Op zondag 1 april 2007 04:22 schreef broer het volgende:
Ik vind het overigens behoorlijk ernstig dat al die singles nu gewoon liggen te slapen.
Het weekend is het jachtseizoen. Kom op, zeg. Doe er dan wat aan!
Dat is wel het risico van neuken ja, dat er met scherp wordt geschoten.quote:Op zondag 1 april 2007 04:34 schreef broer het volgende:
Dat is wel héél erg met scherp geschoten, vind je ook niet?
Tenzij vasectomy.quote:Op zondag 1 april 2007 04:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat is wel het risico van neuken ja, dat er met scherp wordt geschoten..
Dat vind ik het grootste voordeel aan het single zijn: ik hoef eigenlijk nooit te kokenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:25 schreef webspider het volgende:
En: Nooit eten wat je niet lekker vind!![]()
![]()
![]()
Wie kookt er dan voor jou?quote:Op zondag 1 april 2007 09:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat vind ik het grootste voordeel aan het single zijn: ik hoef eigenlijk nooit te koken![]()
![]()
Hebben ze wel.quote:Op zondag 1 april 2007 03:29 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Waaorm hebben vrouwen hier nooit last van?
Wat ben je toch lekker naiefquote:Op zondag 1 april 2007 03:29 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Ik kan er niet meer tegen ik kan er niet meer tegen. Meisjes 10 jaar jonger dan mij hebben ng meer lol, seks en belevenisen dan mij. Dit is niet eerlijk. Hoe ben ik zo stil komen te staan in ontwikkeling?
Die meisjes hebben nog meer meegemaakt dan mij....
Waaorm hebben vrouwen hier nooit last van?
De kok in de (bedrijfs)kantine . . .quote:Op zondag 1 april 2007 10:19 schreef martijn_AR het volgende:
Wie kookt er dan voor jou?
Is ze toevallig ook single?quote:Op zondag 1 april 2007 12:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De kok in de (bedrijfs)kantine . . .![]()
![]()
quote:
d*mn das idd erg ideaal zeg, doe mijn zo'n baanquote:Op zondag 1 april 2007 12:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De kok in de (bedrijfs)kantine . . .![]()
![]()
Volgens mij is TS een NOOBquote:Op zondag 1 april 2007 14:39 schreef liefie_ het volgende:
wat leuk dezelfde tt
heb je wel lekker veel keusquote:Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef thaleia het volgende:
Die singlesmeets zijn er volgens mij al een aantal geweest, en dan komen er dertig mannen en 1 vrouw
Datingsites hebben voor een paar kennissen van me erg goed gewerkt, daar zijn wel duurzame dingen uit voortgekomen. Zelf ben ik echter van plan om eens wat minder achter internet te gaan hangen, nu het weer mooier weer wordt.
Pas op, want het is koopzondag en dan stikt het ook van de stelletjes!quote:Op zondag 1 april 2007 16:42 schreef thaleia het volgende:
en nu naar de avondwinkel, waar het altijd stikt van de singles![]()
Ik heb geen avondwinkel in de buurt.quote:Op zondag 1 april 2007 16:42 schreef thaleia het volgende:
en nu naar de avondwinkel, waar het altijd stikt van de singles![]()
Dat is een goed idee, ligt er natuurlijk wel aan wat je dan _wel_ gaat doen met je tijd.quote:Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef thaleia het volgende:
Zelf ben ik echter van plan om eens wat minder achter internet te gaan hangen, nu het weer mooier weer wordt.
Verdomd, Q! Dat is de oplossing. Verhuis naar een buurt mét avondwinkel en zie al je problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon.quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 17:16 schreef Q. het volgende:
Dat is een goed idee, ligt er natuurlijk wel aan wat je dan _wel_ gaat doen met je tijd.
Ben geen single-af maar heb wel keihard 3 mensen afgewezen gisteren. Ook goed voor je ego! Een zekere Jafar stelde zich voor dus toen zei ik dat ik Yasmine heet maar daar trapte hij niet in. Nog een zekere Eli, maar dat was een toerist en toen kwam er nog een gast iets te vaak tegen me oprijden dus toen heb ik een zelfverdedigingstrucje toegepast na enkele waarschuwingen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:04 schreef SomethingAboutMary het volgende:
OT:
M'n baan is niet zo bijzonders, maar ik kom vaak in (semi) overheids gebouwen en daar kan je lekker eten en het kost zowat niks. Voor 4 of 5 euries kan je goed eten en ik hoef als single zijnde geen rekening te houden met 'thuis' . . .quote:Op zondag 1 april 2007 15:14 schreef martijn_AR het volgende:
d*mn das idd erg ideaal zeg, doe mijn zo'n baan![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 18:16 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ben geen single-af maar heb wel keihard 3 mensen afgewezen gisteren. Ook goed voor je ego! Een zekere Jafar stelde zich voor dus toen zei ik dat ik Yasmine heet maar daar trapte hij niet in. Nog een zekere Eli, maar dat was een toerist en toen kwam er nog een gast iets te vaak tegen me oprijden dus toen heb ik een zelfverdedigingstrucje toegepast na enkele waarschuwingen.
Nee he, dan heb ik meer zoiets van, 'Trek ik alleen mongolen aan of zo?'quote:Op zondag 1 april 2007 18:24 schreef thaleia het volgende:
Dat doet bij mij echt helemaal niks met m'n ego, aangesproken worden door een stomdronken lalbal in een discotheek.
naar welke kroegen ga je?quote:Op zondag 1 april 2007 19:23 schreef Elvi het volgende:
Ik word alleen aangesproken door lesbiennes "ken ik jou niet ergens van"
![]()
![]()
Beter knappe lesbiennes dan lellijke mongolen, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 1 april 2007 19:23 schreef Elvi het volgende:
Ik word alleen aangesproken door lesbiennes "ken ik jou niet ergens van"
![]()
![]()
Ik ben heteroquote:Op zondag 1 april 2007 19:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naar welke kroegen ga je?
of ben je een lesbeau?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |