quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dus om t even op te sommen. Jij zoent met een jongen. Die jongen zegt achteraf tegen anderen dat je niet kan zoenen. Dan zegt hij nog dat je in de verkeerde vijver zit. En dus wil je nog een keer met hm zoenen.
Heerlijk vrouwen zonder zelfrespect![]()
Ok hoe dan wel? Hij heeft dat toch gezegd? Hij zal dat niet voor niets zeggenquote:
Het gaat nu om die vriend van die jongen heh.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[..]
Ok hoe dan wel? Hij heeft dat toch gezegd? Hij zal dat niet voor niets zeggen
Wat doen jullie moeilijk... voor de gein bewijzen dat je wel kunt zoenen. Wrom niet?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:33 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het gaat nu om die vriend van die jongen heh.
Dan nog zou ik het niet doen, maar ok.
Omdat je alleen je eigen onzekerheid bewijst en verder niets.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:34 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Wat doen jullie moeilijk... voor de gein bewijzen dat je wel kunt zoenen. Wrom niet?
Doorgaans is hard-to-get spelen voor mij een enorme afknapper.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mais oui. Voor morgen staat er een uitje naar het strand gepland. Uitwaaien is puik. De eerste keer dat we dat samen deden riep ik constant dat ik ab-so-luut geen relatie wilde en was ik kleffende stelletjes aan het afkraken, om niet al te subtiel een hint te geven. Aan het einde van die dag merkte hij dat hij verliefd was, vertelde hij later.
Moraal van dit verhaal (om ontopic te blijven): het kan helpen om de boot af te houden. Men wil immers vaak genoeg wat men niet kan krijgen.
Ok dus hij heeft tegen zijn vriend gezegd dat zij niet kan zoenen en nu wilt ze zoenen met die vriend?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:33 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het gaat nu om die vriend van die jongen heh.
Dan nog zou ik het niet doen, maar ok.
Tsja, ik denk ook wel dat ze heel goed moet blijken te kunnen zoenen want anders is het enige wat ze bereikt dat die vrienden het met elkaar hebben over die slet die iedereen zoent en het niet eens kan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok dus hij heeft tegen zijn vriend gezegd dat zij niet kan zoenen en nu wilt ze zoenen met die vriend?![]()
Was ik nog maar 16![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:35 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Omdat je alleen je eigen onzekerheid bewijst en verder niets.
Misschien omdat je jezelf voor lul zet?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:34 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Wat doen jullie moeilijk... voor de gein bewijzen dat je wel kunt zoenen. Wrom niet?
Geloof je t zelf? Geloof je echt dat een zelfverzekerd lekker wijf dat zou doen? Zo'n vrouwtje zou die gasten toelachen en naar een leukere jongen gaan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:38 schreef winterapfel het volgende:
[..]
ik zou het zelf ook niet doen maar onzekerheid zou volgens mij blijken doordat je in een hoekje gaat staan huilen (bij wijze van spreke dan), hier gebeurt niks anders dan aan kerel 2 bewijzen dat kerel 1 een lul-verhaal heeft opgehangen. Dat doe je alleen maar als je zeker bent van jezelf.. voor je het weet heb je kerel 2 laten zien dat je echt niet kunt zoenen
![]()
Maar ben wel benieuwd wat Sannelie zelf ervan zegt![]()
Misschien komt het omdat hij echt vond dat je niet kon zoenen. Ik heb dat ook wel vaker over meisjes gezegd.:)quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:39 schreef Sannelie het volgende:
ik kan het niet uitstaan dat hij dat gezegd heeft..
Misschien is dat je probleem. Je zoent toch met elkaar. Je gaat toch niet met de ander zn bewegingen mee...?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:46 schreef Sannelie het volgende:
Misschien.. maar ik snap dat niet omdat ik met hem meeging zeg maar in de bewegingen.. Ik zoen nl normaal gesproken anders dan hij deed..
mwah, eerst laten merken wattie mist, dattie niet weet waar hij over lult. Hem om je vinger draaien.. en dan pas naar een andere betere gast toe gaanquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geloof je t zelf? Geloof je echt dat een zelfverzekerd lekker wijf dat zou doen? Zo'n vrouwtje zou die gasten toelachen en naar een leukere jongen gaan.
Het is wel slim trws. Je zegt tegen je vrienden dat het betreffende meisje niet kan neuken, dus neukt ze met je vrienden om het te bewijzen. Nice, I like![]()
Ga toch weg man. Je bent zelf ook 16? Who cares wat die gasten denken. Als je je daardoor laat beinvloeden betekent het dus dat je GEEN zelfrespect hebt. Als je dat wel hebt hoef je niets te bewijzenquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:49 schreef winterapfel het volgende:
[..]
mwah, eerst laten merken wattie mist, dattie niet weet waar hij over lult. Hem om je vinger draaien.. en dan pas naar een andere betere gast toe gaan![]()
nou ik merk wel dat ieder zijn eigen zoenstijl heeft... en meestal neem je die zoenstijl van degene die begint over.. tenminste dat merk ik..quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien is dat je probleem. Je zoent toch met elkaar. Je gaat toch niet met de ander zn bewegingen mee...?
Ik zou met hem naar bed gaan en laten zien dat hij nog veel van je kan leren! Je laat je toch niet uitmaken voor zoenende amateur, kom nou.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:39 schreef Sannelie het volgende:
ik kan het niet uitstaan dat hij dat gezegd heeft..
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Je bent zelf ook 16? Who cares wat die gasten denken. Als je je daardoor laat beinvloeden betekent het dus dat je GEEN zelfrespect hebt. Als je dat wel hebt hoef je niets te bewijzen
Inderdaad leer ze een lesje!quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:56 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik zou met hem naar bed gaan en laten zien dat hij nog veel van je kan leren! Je laat je toch niet uitmaken voor zoenende amateur, kom nou.
()
Een lesje lerenquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:58 schreef winterapfel het volgende:
[..]
![]()
*checkt eigen profiel
man, 29
Overigens het heeft volgens mij weinig te maken met laten beinvloeden, maar wel met een ze een lesje leren.
(maar hoor mij lullen: alsof ik zelf ooit met een meid zou zoenen zonder haar eerst goed te leren kennen, nope..)
quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Een lesje lerenDit slaat toch nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |