abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50033477
vervolg op topic Chronisch vriendinloos #1

Post van TS uit topic #1
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:56 schreef Big_Boss_Man het volgende:
In groep 7 of 8 had ik een vriendinnetje. Voor het laatst. En nu ben ik 19. Dat vind ik balen.

Aan zelfvertrouwen schort het. Zo vonden een paar figuren in havo1 en 2 het nodig mij van tijd tot tijd attent te maken op het feit dat ik niet zo mooi ben. Clearasil opmerkingen, ik zat namelijk onder de jeugdpuistjes, nu nog steeds een beetje. Nou waren dit bijzonder domme personen (anders maak je dergelijke opmerkingen niet hè) en trok ik me er niet zo veel van aan. Maar aan de andere kant heb ik thuis een spiegel hangen en zag ik ook wel wat ze bedoelden.

Vanaf havo2 heb ik mijn haar laten groeien en geregeld gaven meisjes mij de waardevolle tip naar de kapper te gaan en middels een bak gel zogenaamde stekeltjes te nemen. Vaak zeggen mensen ook dat \'je vaker uit moet gaan\' om meiden te leren kennen. Tot slot zeggen mensen dat je jezelf moet zijn. De eerste twee tips staan recht tegenover de laatste. Ik ben namelijk niet het soort figuur van \"hippuh disceau, zuipuh, meisjuns versieruh\".

Oorspronkelijk had ik het vertrouwen, dat als ik mezelf bleef (dus mooi geen stekeltjes ) ik ooit wel een meisje zou ontmoeten die mij leuk vindt, simpelweg om wie ik ben. Maar naar jaren, is langzaamaan het vertrouwen dat in heel Nederland geen meisje rondloopt die mij leuk zal vinden hier een beetje voor in de plaats gekomen. Ik hoop dat als ik volgende schooljaar of het jaar daarna een opleiding ga doen, ik meisjes leer kennen met wie ik op kan schieten. Maar dat kan dus nog een hele tijd duren.

Ik ken uiteraard wel meisjes, maar dat blijft bij \'kennen\', met niet één ben ik goed bevriend. Ik heb een vrij selecte vriendengroep, bestaande uit enkel gozers en wij ontmoeten bijna nooit andere mensen, we gaan eigenlijk alleen met elkaar om.

Ik zit er best wel mee. Het afgelopen jaar ben ik best depressief geweest. Tijden lang (vannacht ook) droomde ik over meisjes, prachtige dromen. Maar zodra ik dan wakker werd, was ik in een klap terug in mijn eenzame wereldje en dat droeg niet echt bij aan een goed humeur. Totaal eenzaam kan ik mezelf overigens niet noemen, want ik heb wel een aantal hele goede vrienden met wie ik goed kan opschieten.

Ik ben vast niet de enige die hier mee zit. Ik zou graag horen hoe anderen hiermee omgaan.
Laatste post Topic #1
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:10 schreef kless het volgende:

[..]

Welke vrouwelijke exemplaren nemen geen problemen met zich mee?

[ Bericht 1% gewijzigd door Synthesist op 02-06-2007 15:23:08 ]
  zaterdag 2 juni 2007 @ 15:21:25 #2
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_50033534
Misschien via internet daten ofzo ? Ik heb zelf geen problemen met contact leggen/versieren maar ik snap heel goed dat het enorm kut kan zijn. Sterkte.
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
pi_50033636
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:21 schreef Danny_Ramone het volgende:
Misschien via internet daten ofzo ? Ik heb zelf geen problemen met contact leggen/versieren maar ik snap heel goed dat het enorm kut kan zijn. Sterkte.
Internet daten is echt niet een wonder middel zoals ik in topic #1 al zei. Ja, je komt er wel meiden mee tegen. Maar vraag jezelf nou eens af, waarom zou je al uberhaupt via internet gaan daten? Omdat je dan eerst iemand leert kennen en je het dus waarschijnlijk moeilijk vind om iemand in het echt te kennen. "Het kennen" van iemand voor de ontmoeting is dus een verzachtende omstandigheid, en dat roept toch wel vragen op lijkt me.

Onzekerheid is vaak het grote probleem, ook zijn er veel mensen met problemen. Zo kunnen ze emotionele schade hebben door vorige relaties. En bij dat soort types blijf je toch liever uit de buurt.

Mensen die een probleem hebben met het ontmoeten van mensen doen er vaak zelf ook niets aan. "neem me als ik ben", dat hoor je wel vaak op tv. Maar dat betekent natuurlijk niet dat je niet aan je eigen karakter en uiterlijk mag werken om aantrekkelijker te worden. Ga toch naar die sportschool, leer die vervelende ticks eens af (ja, roken ook) en leer eens dat ieder mens een eigen leven heeft (lees hier echt zo vaak van die zielige jaloezie topics)
pi_50033798
Voor het geval de TS van deel 1 zich nog laat zien
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_50034213
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:10 schreef kless het volgende:
Welke vrouwelijke exemplaren nemen geen problemen met zich mee?
Wees de verandering die je in de wereld wilt zien!
voor diegenen die willen weten waarom ik bijna "Ohforf'sake" had geheten
pi_50034233
Mwa, zullen we verder gaan in [SINGLES # 18] Gewoon om te zoenen! aangezien het niet meer over de TS specifiek gaat? Dan kopieer ik de laatste post van Synthesist even daarheen. Hier staatie: [SINGLES # 18] Gewoon om te zoenen!

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2007 15:59:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')