Op dinsdag 29 mei 2007 12:56 schreef Big_Boss_Man het volgende:In groep 7 of 8 had ik een vriendinnetje. Voor het laatst. En nu ben ik 19. Dat vind ik balen.
Aan zelfvertrouwen schort het. Zo vonden een paar figuren in havo1 en 2 het nodig mij van tijd tot tijd attent te maken op het feit dat ik niet zo mooi ben. Clearasil opmerkingen, ik zat namelijk onder de jeugdpuistjes, nu nog steeds een beetje. Nou waren dit bijzonder domme personen (anders maak je dergelijke opmerkingen niet hè) en trok ik me er niet zo veel van aan. Maar aan de andere kant heb ik thuis een spiegel hangen en zag ik ook wel wat ze bedoelden.
Vanaf havo2 heb ik mijn haar laten groeien en geregeld gaven meisjes mij de waardevolle tip naar de kapper te gaan en middels een bak gel zogenaamde stekeltjes te nemen. Vaak zeggen mensen ook dat \'je vaker uit moet gaan\' om meiden te leren kennen. Tot slot zeggen mensen dat je jezelf moet zijn. De eerste twee tips staan recht tegenover de laatste. Ik ben namelijk niet het soort figuur van \"hippuh disceau, zuipuh, meisjuns versieruh\".
Oorspronkelijk had ik het vertrouwen, dat als ik mezelf bleef (dus mooi geen stekeltjes
![]()
) ik ooit wel een meisje zou ontmoeten die mij leuk vindt, simpelweg om wie ik ben. Maar naar jaren, is langzaamaan het vertrouwen dat in heel Nederland geen meisje rondloopt die mij leuk zal vinden hier een beetje voor in de plaats gekomen. Ik hoop dat als ik volgende schooljaar of het jaar daarna een opleiding ga doen, ik meisjes leer kennen met wie ik op kan schieten. Maar dat kan dus nog een hele tijd duren.
Ik ken uiteraard wel meisjes, maar dat blijft bij \'kennen\', met niet één ben ik goed bevriend. Ik heb een vrij selecte vriendengroep, bestaande uit enkel gozers en wij ontmoeten bijna nooit andere mensen, we gaan eigenlijk alleen met elkaar om.
Ik zit er best wel mee. Het afgelopen jaar ben ik best depressief geweest. Tijden lang (vannacht ook) droomde ik over meisjes, prachtige dromen. Maar zodra ik dan wakker werd, was ik in een klap terug in mijn eenzame wereldje en dat droeg niet echt bij aan een goed humeur. Totaal eenzaam kan ik mezelf overigens niet noemen, want ik heb wel een aantal hele goede vrienden met wie ik goed kan opschieten.
Ik ben vast niet de enige die hier mee zit. Ik zou graag horen hoe anderen hiermee omgaan.