abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50012176
We zijn in korte tijd alweer aanbeland bij deel nummer 18!

Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze gewaardeerde Clumsy_Clown is terecht erg streng hierop. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto's van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen.

Een overzicht van de vorige delen:
[SINGLES #17] Single and lovin' it!
[SINGLES #16] Waar zelfrespect een overbodige luxe is...
[Singles # 15] Singles in steden EN dorpen :)
[Singles # 14] 'Je bent als een hoer voor me'.
[Singles # 12] Gezellig & Vrij
[SINGLES] #11 Vrijgezelligheid ten top!
[SINGLES] #10 MSN zegt té weinig
[SINGLES] #9 van god los
[Vrijgezellen] Deel negen. Jawel, negen!
Singles # 7: De prins(es) op het witte paard
Singles # 6 Wees blij want je bent weer (of nog steeds) vrij
[Singles #5] Singles aller landen verenigt U!
[Singles] #4 Gevoelige jongens & breezah sletjes
[Singles] #3 Met jaloerse krengen.
[SINGLES #2] Cursus: Binnen 7 dagen single-af!!!
[SINGLES #1] Cursus: Binnen 7 dagen single-af!!!
pi_50012222
Een mooi motto uit het vorige topic:
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:02 schreef kopje_koffie het volgende:

[..]

Ik heb ook geen idee hoe dit allemaal moet hoor Ben pas sinds kort bezig met het zo naar dingen kijken. Een vriend van me zei een keer "als je maar met een glimlach het graf in gaat" .. die jongen had griezelig gelijk. Al dat moeilijke gedoe telkens is zo nutteloos. Als die overrationaliseringen van relaties en intersociale contacten bv .. wat rukt het nou dat het een keer niet uitpakt. Denk je nou echt dat je er lang mee gaat zitten als je een keer een blauwtje oid loopt ? Dacht het niet. Maar als het goed gaat heb jezoveel meer. En dat kan alleen als je niet moeilijk doet en gewoon dingen doet. Screw de risicos en de onzekerheden. Zorg gewoon dat je de niet leuke of moeilijke dingen op waarde schat en richt je op de dingen waar je blij van word. Blij als in (glim)lachen en niet blij in je hoofd van "dat heb ik mooi geregeld"

Nogmaals ik weet het ook allemaal niet. maar mn wereldje is met rap tempo simpeler geworden. Een van de gevolgen is nu wel dat ik een leuke meid tegen het lijf gelopen ben omdat ik me een keer nietby default er voor afsloot.
pi_50012269
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 17:43 schreef OldJeller het volgende:
Noodlanding.
Explain! Ik heb me anders prima vermaakt! . Muziek was wel een beetje minder
pi_50012545
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 20:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Explain! Ik heb me anders prima vermaakt! . Muziek was wel een beetje minder
Eens in de zoveel tijd is het zeker leuk. Daar is alles dan ook mee gezegd.
-> Zebra L.

Als het nou mooi weer wordt weekend zijn de hertjes ook schöner.
pi_50018154
Ik lees weer even een topicje mee.
pi_50019839
Ik ben ook alweer een tijdje single
  zaterdag 2 juni 2007 @ 05:48:28 #7
180391 DeKoning
Er is er maar één
pi_50026549
Hebben de singles hier een "fuckbuddy"?
pi_50026605
Ik had mijn ex als fuckbuddy..
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:15:03 #9
180969 KrAstrid
Ga krassen...
pi_50027638
Ik heb geen fuckbuddy neh
....misschien win je nog eens wat!
pi_50030771
Ik ook niet.
Tap tap tap
pi_50032329
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 05:48 schreef DeKoning het volgende:
Nope. Ik dacht dat ik liefde en seks kon scheiden maar ik ben echt een worst met dat soort dingen. Dus voor mij geen fuckbuddy en ik zie er tegenwoordig ook niet echt de voordelen meer van. Seks om de seks is niet voor mij weggelegd want ik ondervind er alleen de nadelen van. Wie het wel kan: helemaal top, als je er inderdaad de gevoelens bij uit kunt schakelen, heeft het alleen maar voordelen.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 15:35:20 #12
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_50033766
quote:
er zit wat in de pijplijn. (naha, pijplijn, geddit? pijp-lijn! tiehie! ) Benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_50034246
Uit een ander topic:
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:26 schreef Synthesist het volgende:

[..]

Internet daten is echt niet een wonder middel zoals ik in topic #1 al zei. Ja, je komt er wel meiden mee tegen. Maar vraag jezelf nou eens af, waarom zou je al uberhaupt via internet gaan daten? Omdat je dan eerst iemand leert kennen en je het dus waarschijnlijk moeilijk vind om iemand in het echt te kennen. "Het kennen" van iemand voor de ontmoeting is dus een verzachtende omstandigheid, en dat roept toch wel vragen op lijkt me.

Onzekerheid is vaak het grote probleem, ook zijn er veel mensen met problemen. Zo kunnen ze emotionele schade hebben door vorige relaties. En bij dat soort types blijf je toch liever uit de buurt.

Mensen die een probleem hebben met het ontmoeten van mensen doen er vaak zelf ook niets aan. "neem me als ik ben", dat hoor je wel vaak op tv. Maar dat betekent natuurlijk niet dat je niet aan je eigen karakter en uiterlijk mag werken om aantrekkelijker te worden. Ga toch naar die sportschool, leer die vervelende ticks eens af (ja, roken ook) en leer eens dat ieder mens een eigen leven heeft (lees hier echt zo vaak van die zielige jaloezie topics)
pi_50034471
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 14:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Nope. Ik dacht dat ik liefde en seks kon scheiden maar ik ben echt een worst met dat soort dingen. Dus voor mij geen fuckbuddy en ik zie er tegenwoordig ook niet echt de voordelen meer van. Seks om de seks is niet voor mij weggelegd want ik ondervind er alleen de nadelen van. Wie het wel kan: helemaal top, als je er inderdaad de gevoelens bij uit kunt schakelen, heeft het alleen maar voordelen.
Ach, ik denk dat heel veel vrouwen daar niet zo goed in zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 2 juni 2007 @ 17:37:09 #15
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_50036304
quote:
Eentje ?
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 18:15:39 #16
141482 Q.
JurassiQ
pi_50037368
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 17:37 schreef webspider het volgende:

[..]

Eentje ?
Nul zelfs. .
For great justice!
pi_50038267
quote:
Nope
  zaterdag 2 juni 2007 @ 18:56:05 #18
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_50038377
Meld me ook maar even... Dit is dus GEEN tvp!
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_50038593
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 20:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!
Mooi rijmpje he.

Maare, nog altijd single. Zit nu weer in zo'n periode dat ik weer wél iemand mis maar er niet verdrietig om wordt.
pi_50038633
quote:
De term alleen al.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:44:20 #21
94676 Garisson72
pi_50039863
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:56 schreef JoeyT het volgende:
Meld me ook maar even... Dit is dus GEEN tvp!
alleen singles moeten zich hier melden, JoeyT. van jou is het dus weldegelijk een tvp.
pi_50040763
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ach, ik denk dat heel veel vrouwen daar niet zo goed in zijn.
Te emotioneel.
pi_50040820
Wat ik vandaag heb meegemaakt is genaaid.
Ik vind al een tijdje zo'n meid leuk, tot vorige week want toen is ze naar de kapper gegaan en nu is haar haar lelijk. En nu hoor ik dat ze mij leuk vind.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 20:59:50 #24
94676 Garisson72
pi_50041972
jij wordt dus niet zozeer verliefd op haar, maar op haar haar?
pi_50042061
quote:
Nee.

Gelukkig heb ik handen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')