quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:02 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee hoe dit allemaal moet hoorBen pas sinds kort bezig met het zo naar dingen kijken. Een vriend van me zei een keer "als je maar met een glimlach het graf in gaat" .. die jongen had griezelig gelijk. Al dat moeilijke gedoe telkens is zo nutteloos. Als die overrationaliseringen van relaties en intersociale contacten bv .. wat rukt het nou dat het een keer niet uitpakt. Denk je nou echt dat je er lang mee gaat zitten als je een keer een blauwtje oid loopt ? Dacht het niet. Maar als het goed gaat heb jezoveel meer. En dat kan alleen als je niet moeilijk doet en gewoon dingen doet. Screw de risicos en de onzekerheden. Zorg gewoon dat je de niet leuke of moeilijke dingen op waarde schat en richt je op de dingen waar je blij van word. Blij als in (glim)lachen en niet blij in je hoofd van "dat heb ik mooi geregeld"
Nogmaals ik weet het ook allemaal niet. maar mn wereldje is met rap tempo simpeler geworden. Een van de gevolgen is nu wel dat ik een leuke meid tegen het lijf gelopen ben omdat ik me een keer nietby default er voor afsloot.
Eens in de zoveel tijd is het zeker leuk. Daar is alles dan ook mee gezegd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Explain! Ik heb me anders prima vermaakt!. Muziek was wel een beetje minder
![]()
Nope. Ik dacht dat ik liefde en seks kon scheiden maar ik ben echt een worst met dat soort dingen. Dus voor mij geen fuckbuddy en ik zie er tegenwoordig ook niet echt de voordelen meer van. Seks om de seks is niet voor mij weggelegd want ik ondervind er alleen de nadelen van. Wie het wel kan: helemaal top, als je er inderdaad de gevoelens bij uit kunt schakelen, heeft het alleen maar voordelen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:48 schreef DeKoning het volgende:
Hebben de singles hier een "fuckbuddy"?
er zit wat in de pijplijn. (naha, pijplijn, geddit?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:48 schreef DeKoning het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:26 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Internet daten is echt niet een wonder middel zoals ik in topic #1 al zei. Ja, je komt er wel meiden mee tegen. Maar vraag jezelf nou eens af, waarom zou je al uberhaupt via internet gaan daten? Omdat je dan eerst iemand leert kennen en je het dus waarschijnlijk moeilijk vind om iemand in het echt te kennen. "Het kennen" van iemand voor de ontmoeting is dus een verzachtende omstandigheid, en dat roept toch wel vragen op lijkt me.
Onzekerheid is vaak het grote probleem, ook zijn er veel mensen met problemen. Zo kunnen ze emotionele schade hebben door vorige relaties. En bij dat soort types blijf je toch liever uit de buurt.
Mensen die een probleem hebben met het ontmoeten van mensen doen er vaak zelf ook niets aan. "neem me als ik ben", dat hoor je wel vaak op tv. Maar dat betekent natuurlijk niet dat je niet aan je eigen karakter en uiterlijk mag werken om aantrekkelijker te worden. Ga toch naar die sportschool, leer die vervelende ticks eens af (ja, roken ook) en leer eens dat ieder mens een eigen leven heeft (lees hier echt zo vaak van die zielige jaloezie topics)
Ach, ik denk dat heel veel vrouwen daar niet zo goed in zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nope. Ik dacht dat ik liefde en seks kon scheiden maar ik ben echt een worst met dat soort dingen. Dus voor mij geen fuckbuddy en ik zie er tegenwoordig ook niet echt de voordelen meer van. Seks om de seks is niet voor mij weggelegd want ik ondervind er alleen de nadelen van. Wie het wel kan: helemaal top, als je er inderdaad de gevoelens bij uit kunt schakelen, heeft het alleen maar voordelen.
Eentje ?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:48 schreef DeKoning het volgende:
Nopequote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:48 schreef DeKoning het volgende:
Mooi rijmpje he.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!
De term alleen al.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:48 schreef DeKoning het volgende:
alleen singles moeten zich hier melden, JoeyT. van jou is het dus weldegelijk een tvp.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:56 schreef JoeyT het volgende:
Meld me ook maar even... Dit is dus GEEN tvp!
Te emotioneel.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat heel veel vrouwen daar niet zo goed in zijn.
Nee.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:48 schreef DeKoning het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |