Nee. Maar niemand anders deed het.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 03:40 schreef RiLo het volgende:
is dat nodig dan, een tvp plaatsen als je zelf een topic opent?
't is nog waar ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 03:44 schreef RiLo het volgende:
lol, wat verwacht je om bijna 4 uur 's ochtends? dat alle vrijgezellen als vliegen op een paardenvijg afstormen op dit topic rond deze tijd? de meeste liggen al in bed en houden een extra kussen of zo vast
quote:
als je er maar geen boek van gaat maken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:23 schreef thabit het volgende:
En van mijn kant in dit topic wederom een terugvindpost die mij in staat stelt dit prachtige verhaal verder te volgen.
Is wel een leuke stad, maar dit weekend kan ff niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je gezellig in enschede langskomt.. wie weet![]()
Nee, boeken zijn stomquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:54 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
als je er maar geen boek van gaat maken.
Ik zat meer aan een toneelstuk te denken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:54 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
als je er maar geen boek van gaat maken.
Waarom zou het niets worden met die mannen waar je een stapverliefdheid op hebt?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:48 schreef thaleia het volgende:
Het is me wel het weekend van de mannen-met-wie-het-niets-gaat-worden-maar-waar-ik-tot-in-de-eeuwigheid-een-zwak-voor-zal-houden.
Het leek er inderdaad even op dat je er bij voorbaat al vanuit ging dat het niets zou worden inderdaadquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:06 schreef thaleia het volgende:
Ik weet dat het niet voor iedereen zo geldt, maar als ik zeg dat het niet iets kan worden impliceert dat dat ik het wel degelijk al heb geprobeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |