abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49129170
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto's van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen.

Linkje naar vorige deel: [SINGLES] #10 MSN zegt té weinig

Laatste post in vorige deel:
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

]Ik niet jij wel?
game on!
pi_49129262
Het weer heeft invloed op je succes bij het regelen.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 01:40:49 #3
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49129452
Vrijgezellig? Zeker! .
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 06:27:10 #4
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_49130554
Vooralsnog vind ik er geen reet aan, dat hele singleszijn (anderhalve maand single na relatie van dik anderhalf jaar).

Ach, komt vast wel weer.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_49130840
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 06:27 schreef Telecaster het volgende:
Vooralsnog vind ik er geen reet aan, dat hele singleszijn (anderhalve maand single na relatie van dik anderhalf jaar).

Ach, komt vast wel weer.
in deze reeks is het best wel gezellig, dat single zijn!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 07:57:04 #6
53731 Flipper01
Addicted Dolphin
pi_49130915
quote:

Ach, komt vast wel weer.
Ik vond het ook erg wennen in het begin, heb 3,5 jaar samengewoond, maar vind het ook wel lekker om m'n tijd zelf in te delen en te doen waar ik zin in heb. Hoewel ik soms wel iemand mis om even lekker tegenaan te kruipen
I don't shine if you don't shine
  dinsdag 8 mei 2007 @ 08:08:29 #7
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_49131016
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 07:45 schreef winterapfel het volgende:

[..]
in deze reeks is het best wel gezellig, dat single zijn!
Ah. Excuses. 8)
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  dinsdag 8 mei 2007 @ 08:10:24 #8
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_49131030
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 07:57 schreef Flipper01 het volgende:

[..]
Ik vond het ook erg wennen in het begin, heb 3,5 jaar samengewoond, maar vind het ook wel lekker om m'n tijd zelf in te delen en te doen waar ik zin in heb. Hoewel ik soms wel iemand mis om even lekker tegenaan te kruipen
M'n laatste relatie was een weekendding wegens ver uit elkaar wonen, dus m'n eigen tijd indelen was ik wel gewend. Maar die weekends duren nu wel erg lang.

Oh well.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 08:12:11 #9
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_49131041
Affijn. Nu moet ome Telecaster maar eens richting kantoor.
pi_49131043
Ik blijf meelezen hoor, moeten jullie het maar niet zo vermakelijk maken!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 08:19:23 #11
131420 JacsReality
Wie dit leest heeft een snor..
pi_49131117
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 08:10 schreef Telecaster het volgende:

[..]

M'n laatste relatie was een weekendding wegens ver uit elkaar wonen, dus m'n eigen tijd indelen was ik wel gewend. Maar die weekends duren nu wel erg lang.

Oh well.
Ga op stap met vrienden zou ik zeggen, worked 4 me
  dinsdag 8 mei 2007 @ 08:31:54 #12
141482 Q.
JurassiQ
pi_49131270
Single zijn is nog steeds tof.
For great justice!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 08:32:26 #13
141482 Q.
JurassiQ
pi_49131274
quote:

Ach, komt vast wel weer.
Je hebt zeker al je vrienden in de stront laten zakken toen je een relatie had?
For great justice!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 08:57:37 #14
123971 Serious_Sven
Our Infinite Struggle
pi_49131642
Het heeft allebei z'n voor- en z'n nadelen, maar ik heb absoluut geen probleem met single zijn.

Gewoon ervan genieten.
pi_49131959
Yeah, weer een nieuw deel!

Ik zag gisteren een leuke man bij de Shakies in Utrecht maar vandaag was hij niet aan het werk.
pi_49132471
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 09:13 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Yeah, weer een nieuw deel!

Ik zag gisteren een leuke man bij de Shakies in Utrecht maar vandaag was hij niet aan het werk.
Weer een "Mediterraans" type?

Maar serieus, hoe versier je winkelpersoneel? Je wil natuurlijk niet dat de rij achter je mee kan genieten hoe jij een blauwtje loopt
pi_49132771
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 09:35 schreef DonJames het volgende:

[..]

Maar serieus, hoe versier je winkelpersoneel? Je wil natuurlijk niet dat de rij achter je mee kan genieten hoe jij een blauwtje loopt
Interesseert me vrij weinig hoor , de rest van de rij zie ik absoluut nooit meer. Gewoon breed lachen en dat een paar dagen achter elkaar, op dag 4 of 5 maak je een praatje, nog een dag later tussen neus en lippen door een grapje maken over mooie ogen of weet ik veel wat en op dat 7 vraag je om het nummer.

Wel een meditteraans type natuurlijk, maar ik maak er geen werk van hoor. Maar ik moet sowieso daar altijd mijn bagel halen want die zijn daar lekker.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:54:44 #18
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49132983
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 09:45 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Interesseert me vrij weinig hoor , de rest van de rij zie ik absoluut nooit meer. Gewoon breed lachen en dat een paar dagen achter elkaar, op dag 4 of 5 maak je een praatje, nog een dag later tussen neus en lippen door een grapje maken over mooie ogen of weet ik veel wat en op dat 7 vraag je om het nummer.

Wel een meditteraans type natuurlijk, maar ik maak er geen werk van hoor. Maar ik moet sowieso daar altijd mijn bagel halen want die zijn daar lekker.
Duur geintje . Maar wel lekker .
Tap tap tap
pi_49134621
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 09:45 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Zeven dagen? Sounds like a lot of work!
Je kan natuurlijk ook heel sensueel die bagel gaan opeten/aflikken terwijl je voor hem staat. Dan heeft hij het op dag één door.
pi_49135861
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 09:35 schreef DonJames het volgende:

[..]

eehm.. gewoon vaker terug komen en korte gesprekjes voeren.. als het een beetje klikt dan merk je dat die persoon in de winkel jou ook komt helpen en geen andere collega's op je af laat komen..

Ten minste.. dat deed ik wel.. met.. 2 leuke dates als gevolg
pi_49136251
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

eehm.. gewoon vaker terug komen en korte gesprekjes voeren.. als het een beetje klikt dan merk je dat die persoon in de winkel jou ook komt helpen en geen andere collega's op je af laat komen..

Ten minste.. dat deed ik wel.. met.. 2 leuke dates als gevolg
Veel vaker in één week gaat niet lukken. Bij de Primera werkt wel een aardig meisje, maar aangezien ik gewoon full-time werk kan ik daar doordeweeks niet langs. Op zaterdag is de enige mogelijkheid, maar dan staat de eigenaar van de winkel meestal ook achter de balie. Maargoed, ik zal eens proberen een gesprekje met haar aan te knopen. Ze lacht wel lief
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:55:44 #22
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_49139361
Hoe doen jullie dat met flirts in de auto. Het overkomt me vaak dat ik op de snelweg zit te flirten, maar om nu zo'n auto tot stoppen te dwingen gaat me te ver Iemand een oplossing?
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:07:31 #23
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49139841
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef CrazyTaxi het volgende:
Hoe doen jullie dat met flirts in de auto. Het overkomt me vaak dat ik op de snelweg zit te flirten, maar om nu zo'n auto tot stoppen te dwingen gaat me te ver Iemand een oplossing?
Groot vel papier naast je in de auto leggen met je telefoonnummer erop gekalkt, als je weer een leuke flirt hebt even dat papier tegen je raam aan drukken en wachten tot ze belt
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:22:07 #24
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_49140455
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:07 schreef QCC het volgende:

[..]

Groot vel papier naast je in de auto leggen met je telefoonnummer erop gekalkt, als je weer een leuke flirt hebt even dat papier tegen je raam aan drukken en wachten tot ze belt
Zo'n simpele oplossing, hoe kan ik daar nou niet opkomen. Bedankt!
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
pi_49140520
Maar alleen aan die persoon laten zien waaraan je het wilt laten zien, anders krijg je opeens telefoontjes van vrachtwagenchauffeurs ofzo..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')