game on!quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 06:27 schreef Telecaster het volgende:
Vooralsnog vind ik er geen reet aan, dat hele singleszijn (anderhalve maand single na relatie van dik anderhalf jaar).
Ach, komt vast wel weer.
Ik vond het ook erg wennen in het begin, heb 3,5 jaar samengewoond, maar vind het ook wel lekker om m'n tijd zelf in te delen en te doen waar ik zin in heb. Hoewel ik soms wel iemand mis om even lekker tegenaan te kruipenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 06:27 schreef Telecaster het volgende:
Vooralsnog vind ik er geen reet aan, dat hele singleszijn (anderhalve maand single na relatie van dik anderhalf jaar).
Ach, komt vast wel weer.
Ah. Excuses. 8)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:45 schreef winterapfel het volgende:
[..]
in deze reeks is het best wel gezellig, dat single zijn!
M'n laatste relatie was een weekendding wegens ver uit elkaar wonen, dus m'n eigen tijd indelen was ik wel gewend. Maar die weekends duren nu wel erg lang.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:57 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Ik vond het ook erg wennen in het begin, heb 3,5 jaar samengewoond, maar vind het ook wel lekker om m'n tijd zelf in te delen en te doen waar ik zin in heb. Hoewel ik soms wel iemand mis om even lekker tegenaan te kruipen
Ga op stap met vrienden zou ik zeggen, worked 4 mequote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:10 schreef Telecaster het volgende:
[..]
M'n laatste relatie was een weekendding wegens ver uit elkaar wonen, dus m'n eigen tijd indelen was ik wel gewend. Maar die weekends duren nu wel erg lang.
Oh well.
Je hebt zeker al je vrienden in de stront laten zakken toen je een relatie had?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 06:27 schreef Telecaster het volgende:
Ach, komt vast wel weer.
Weer een "Mediterraans" type?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:13 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Yeah, weer een nieuw deel!
Ik zag gisteren een leuke man bij de Shakies in Utrecht maar vandaag was hij niet aan het werk.
Interesseert me vrij weinig hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:35 schreef DonJames het volgende:
[..]
Weer een "Mediterraans" type?![]()
Maar serieus, hoe versier je winkelpersoneel? Je wil natuurlijk niet dat de rij achter je mee kan genieten hoe jij een blauwtje loopt![]()
Duur geintjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:45 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Interesseert me vrij weinig hoor, de rest van de rij zie ik absoluut nooit meer. Gewoon breed lachen en dat een paar dagen achter elkaar, op dag 4 of 5 maak je een praatje, nog een dag later tussen neus en lippen door een grapje maken over mooie ogen of weet ik veel wat en op dat 7 vraag je om het nummer.
Wel een meditteraans type natuurlijk, maar ik maak er geen werk van hoor. Maar ik moet sowieso daar altijd mijn bagel halen want die zijn daar lekker.
Zeven dagen? Sounds like a lot of work!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:45 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Interesseert me vrij weinig hoor, de rest van de rij zie ik absoluut nooit meer. Gewoon breed lachen en dat een paar dagen achter elkaar, op dag 4 of 5 maak je een praatje, nog een dag later tussen neus en lippen door een grapje maken over mooie ogen of weet ik veel wat en op dat 7 vraag je om het nummer.
Wel een meditteraans type natuurlijk, maar ik maak er geen werk van hoor. Maar ik moet sowieso daar altijd mijn bagel halen want die zijn daar lekker.
eehm.. gewoon vaker terug komen en korte gesprekjes voeren.. als het een beetje klikt dan merk je dat die persoon in de winkel jou ook komt helpen en geen andere collega's op je af laat komen..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:35 schreef DonJames het volgende:
[..]
Weer een "Mediterraans" type?![]()
Maar serieus, hoe versier je winkelpersoneel? Je wil natuurlijk niet dat de rij achter je mee kan genieten hoe jij een blauwtje loopt![]()
Veel vaker in één week gaat niet lukken. Bij de Primera werkt wel een aardig meisje, maar aangezien ik gewoon full-time werk kan ik daar doordeweeks niet langs. Op zaterdag is de enige mogelijkheid, maar dan staat de eigenaar van de winkel meestal ook achter de balie. Maargoed, ik zal eens proberen een gesprekje met haar aan te knopen. Ze lacht wel liefquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
eehm.. gewoon vaker terug komen en korte gesprekjes voeren.. als het een beetje klikt dan merk je dat die persoon in de winkel jou ook komt helpen en geen andere collega's op je af laat komen..
Ten minste.. dat deed ik wel.. met.. 2 leuke dates als gevolg![]()
Groot vel papier naast je in de auto leggen met je telefoonnummer erop gekalkt, als je weer een leuke flirt hebt even dat papier tegen je raam aan drukken en wachten tot ze beltquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef CrazyTaxi het volgende:
Hoe doen jullie dat met flirts in de auto. Het overkomt me vaak dat ik op de snelweg zit te flirten, maar om nu zo'n auto tot stoppen te dwingen gaat me te verIemand een oplossing?
Zo'n simpele oplossing, hoe kan ik daar nou niet opkomen. Bedankt!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:07 schreef QCC het volgende:
[..]
Groot vel papier naast je in de auto leggen met je telefoonnummer erop gekalkt, als je weer een leuke flirt hebt even dat papier tegen je raam aan drukken en wachten tot ze belt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |