game on!quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 06:27 schreef Telecaster het volgende:
Vooralsnog vind ik er geen reet aan, dat hele singleszijn (anderhalve maand single na relatie van dik anderhalf jaar).
Ach, komt vast wel weer.
Ik vond het ook erg wennen in het begin, heb 3,5 jaar samengewoond, maar vind het ook wel lekker om m'n tijd zelf in te delen en te doen waar ik zin in heb. Hoewel ik soms wel iemand mis om even lekker tegenaan te kruipenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 06:27 schreef Telecaster het volgende:
Vooralsnog vind ik er geen reet aan, dat hele singleszijn (anderhalve maand single na relatie van dik anderhalf jaar).
Ach, komt vast wel weer.
Ah. Excuses. 8)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:45 schreef winterapfel het volgende:
[..]
in deze reeks is het best wel gezellig, dat single zijn!
M'n laatste relatie was een weekendding wegens ver uit elkaar wonen, dus m'n eigen tijd indelen was ik wel gewend. Maar die weekends duren nu wel erg lang.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:57 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Ik vond het ook erg wennen in het begin, heb 3,5 jaar samengewoond, maar vind het ook wel lekker om m'n tijd zelf in te delen en te doen waar ik zin in heb. Hoewel ik soms wel iemand mis om even lekker tegenaan te kruipen
Ga op stap met vrienden zou ik zeggen, worked 4 mequote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:10 schreef Telecaster het volgende:
[..]
M'n laatste relatie was een weekendding wegens ver uit elkaar wonen, dus m'n eigen tijd indelen was ik wel gewend. Maar die weekends duren nu wel erg lang.
Oh well.
Je hebt zeker al je vrienden in de stront laten zakken toen je een relatie had?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 06:27 schreef Telecaster het volgende:
Ach, komt vast wel weer.
Weer een "Mediterraans" type?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:13 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Yeah, weer een nieuw deel!
Ik zag gisteren een leuke man bij de Shakies in Utrecht maar vandaag was hij niet aan het werk.
Interesseert me vrij weinig hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:35 schreef DonJames het volgende:
[..]
Weer een "Mediterraans" type?![]()
Maar serieus, hoe versier je winkelpersoneel? Je wil natuurlijk niet dat de rij achter je mee kan genieten hoe jij een blauwtje loopt![]()
Duur geintjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:45 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Interesseert me vrij weinig hoor, de rest van de rij zie ik absoluut nooit meer. Gewoon breed lachen en dat een paar dagen achter elkaar, op dag 4 of 5 maak je een praatje, nog een dag later tussen neus en lippen door een grapje maken over mooie ogen of weet ik veel wat en op dat 7 vraag je om het nummer.
Wel een meditteraans type natuurlijk, maar ik maak er geen werk van hoor. Maar ik moet sowieso daar altijd mijn bagel halen want die zijn daar lekker.
Zeven dagen? Sounds like a lot of work!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:45 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Interesseert me vrij weinig hoor, de rest van de rij zie ik absoluut nooit meer. Gewoon breed lachen en dat een paar dagen achter elkaar, op dag 4 of 5 maak je een praatje, nog een dag later tussen neus en lippen door een grapje maken over mooie ogen of weet ik veel wat en op dat 7 vraag je om het nummer.
Wel een meditteraans type natuurlijk, maar ik maak er geen werk van hoor. Maar ik moet sowieso daar altijd mijn bagel halen want die zijn daar lekker.
eehm.. gewoon vaker terug komen en korte gesprekjes voeren.. als het een beetje klikt dan merk je dat die persoon in de winkel jou ook komt helpen en geen andere collega's op je af laat komen..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:35 schreef DonJames het volgende:
[..]
Weer een "Mediterraans" type?![]()
Maar serieus, hoe versier je winkelpersoneel? Je wil natuurlijk niet dat de rij achter je mee kan genieten hoe jij een blauwtje loopt![]()
Veel vaker in één week gaat niet lukken. Bij de Primera werkt wel een aardig meisje, maar aangezien ik gewoon full-time werk kan ik daar doordeweeks niet langs. Op zaterdag is de enige mogelijkheid, maar dan staat de eigenaar van de winkel meestal ook achter de balie. Maargoed, ik zal eens proberen een gesprekje met haar aan te knopen. Ze lacht wel liefquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
eehm.. gewoon vaker terug komen en korte gesprekjes voeren.. als het een beetje klikt dan merk je dat die persoon in de winkel jou ook komt helpen en geen andere collega's op je af laat komen..
Ten minste.. dat deed ik wel.. met.. 2 leuke dates als gevolg![]()
Groot vel papier naast je in de auto leggen met je telefoonnummer erop gekalkt, als je weer een leuke flirt hebt even dat papier tegen je raam aan drukken en wachten tot ze beltquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef CrazyTaxi het volgende:
Hoe doen jullie dat met flirts in de auto. Het overkomt me vaak dat ik op de snelweg zit te flirten, maar om nu zo'n auto tot stoppen te dwingen gaat me te verIemand een oplossing?
Zo'n simpele oplossing, hoe kan ik daar nou niet opkomen. Bedankt!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:07 schreef QCC het volgende:
[..]
Groot vel papier naast je in de auto leggen met je telefoonnummer erop gekalkt, als je weer een leuke flirt hebt even dat papier tegen je raam aan drukken en wachten tot ze belt![]()
Over je rijgedragquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:24 schreef OldJeller het volgende:
Maar alleen aan die persoon laten zien waaraan je het wilt laten zien, anders krijg je opeens telefoontjes van vrachtwagenchauffeurs ofzo..
Natuurlijk zegt geen enkele vrouw dat ze daaraan doet. Hoe het echt zit merk je wel aan het eind van de avond over het algemeen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik kreeg net een superleuke uitnodiging voor een date via PM!![]()
Ik stond echt op het punt om ja te zeggen maar ik ben nog niet over die leuke jongen heen, zou niet eerlijk zijn. Bovendien: als ik ga daten, dan doe ik dat ook wel een beetje met het oog op een mogelijk nieuw liefje (seksdates doe ik niet in ieder geval). Ik ben al een tijd niet meer zo leuk meegevraagd
.
Kun je hier wel komen zeiken maar ondertussen pakt hij het wel aan. Hij maakt meer indruk dan jij in ieder gevalquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:14 schreef dawg het volgende:
Iemand via PM op date vragen vind ik eigenlijk best kansloos, net als mail/msn. Don't be a wuss and pick up the phone. Is veel persoonlijker.
Komt omdat er op Fok! bijna alleen maar gestoorde mensen zitten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:16 schreef OldJeller het volgende:
Natuurlijk zegt geen enkele vrouw dat ze daaraan doet. Hoe het echt zit merk je wel aan het eind van de avond over het algemeen.
Maar er wordt dus echt geregeld via Private Messages hier op FOK!, wat erg dat ik het niet geactiveerd heb.
En ook al geen FoBo!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Natuurlijk zegt geen enkele vrouw dat ze daaraan doet. Hoe het echt zit merk je wel aan het eind van de avond over het algemeen.
Maar er wordt dus echt geregeld via Private Messages hier op FOK!, wat erg dat ik het niet geactiveerd heb.
Niet op reageren.. ik geloof niet in autoflirtsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef CrazyTaxi het volgende:
Hoe doen jullie dat met flirts in de auto. Het overkomt me vaak dat ik op de snelweg zit te flirten, maar om nu zo'n auto tot stoppen te dwingen gaat me te verIemand een oplossing?
Mijn zelfbeeld, wat doe je?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:16 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Kun je hier wel komen zeiken maar ondertussen pakt hij wel aan. Hij maakt meer indruk dan jij in ieder gevalBtw: hij weet mijn nummer niet..
Ik wel! Maar het is me nog nooit gelukt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Niet op reageren.. ik geloof niet in autoflirts![]()
Is het een bekende [SINGLE]?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik kreeg net een superleuke uitnodiging voor een date via PM!![]()
Ik stond echt op het punt om ja te zeggen maar ik ben nog niet over die leuke jongen heen, zou niet eerlijk zijn. Bovendien: als ik ga daten, dan doe ik dat ook wel een beetje met het oog op een mogelijk nieuw liefje (seksdates doe ik niet in ieder geval). Ik ben al een tijd niet meer zo leuk meegevraagd
.
Het was de toon die 't 'm deed. Zeer beslist, liet niets aan de verbeelding over. Deed gewoon een voorstel (inclusief 2 hele leuke ideeen) en dat zonder opdringerig over te komen. Ik was echt diep onder de indruk, mijn collega's vinden ook al dat ik moet gaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
Is het een bekende [SINGLE]?
Enne, beschrijf de versierpoging eens! Ik ben wel benieuwd![]()
Ik ben vrij om rond te daten maar ik wil niet met iemand daten terwijl ik aan een ander denk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:29 schreef OldJeller het volgende:
Totdat je met iemand relatie hebt ben je vrij om rond te date/andere dingen.. dus als je potentie in deze e-oproep ziet, waarom zo bescheiden?
Moet je ook doen! Misschien niet meteen voor een mogelijke relatie, niet voor een wipdate, maar gewoon een leuke avond! waarbij de eerste 2 opties niet per definitie uitgesloten zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Het was de toon die 't 'm deed. Zeer beslist, liet niets aan de verbeelding over. Deed gewoon een voorstel (inclusief 2 hele leuke ideeen) en dat zonder opdringerig over te komen. Ik was echt diep onder de indruk, mijn collega's vinden ook al dat ik moet gaan.
No comment.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:41 schreef DonJames het volgende:
[..]
Moet je ook doen! Misschien niet meteen voor een mogelijke relatie, niet voor een wipdate, maar gewoon een leuke avond! waarbij de eerste 2 opties niet per definitie uitgesloten zijn natuurlijk
Maar 1 deel van mijn vragen is nog niet beantwoord. Is het er één van ons?![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:40 schreef Garisson72 het volgende:
nou dan doe je dat toch.
d'r zit vast niet meteen een bezoek aan het stadhuis en uitwisseling van ringen aan vast.
Soms moet je dingen gewoon uit je hoofd zetten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik ben vrij om rond te daten maar ik wil niet met iemand daten terwijl ik aan een ander denk.
Er zijn wel grote schoenen te vullen natuurlijk. Maar degene die het lukt, heeft dan volgens mij ook mijn eeuwige liefdequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef Garisson72 het volgende:
nou en, jullie vrouwen staan bekend om de wispelturigheid (en jij hebt dataangaande op Fok! ook een naam hoog te houden, met uw welnemen) dus dat kan nooit het punt zijn.![]()
Hij weet dat je met je hoofd bij een ander zit, en als hij dan toch wil daten weet hij ook hoe de kaarten geschud zijn.![]()
Al is het dan mannen eigen om weer te denken dat hij jou wel even op andere ideeën zal brengen...![]()
Helemaal mee eens. Vrouwen doen altijd zo moeilijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:40 schreef Garisson72 het volgende:
nou dan doe je dat toch.
d'r zit vast niet meteen een bezoek aan het stadhuis en uitwisseling van ringen aan vast.
Dat maakt dit topic zo leuk! We strelen vooral elkaars egoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:57 schreef Fleurezeur het volgende:
Er staat dan wel in het eerste bericht dat je in dit topic niet naar liefde moet zoeken, maar alle dames hebben volgens mij al een PM-etje gehad hier![]()
wat bedoel je?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:57 schreef DonJames het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vrouwen doen altijd zo moeilijk![]()
Het is een date, gewoon een leuke manier om iemand te leren kennen. Maak er dan ook niet meer van!
Tenzij je OldJeller heet, maar daar is hij dan wel weer heel duidelijk in
sorry, wil je dat even herhalen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Het zou nog mooier zijn als de dames de heren gaan benaderen.
Dat zou mooi zijn ja!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat maakt dit topic zo leuk! We strelen vooral elkaars ego![]()
dat ik het idee heb dat zijn dates niet bedoeld zijn om leuk kennis te maken maar alleen voor de sex zijn. Prima, maar het is gewoon niet mijn dingquote:
Goed planquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat maakt dit topic zo leuk! We strelen vooral elkaars ego![]()
kinkyquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:14 schreef Fleurezeur het volgende:
Trouwens, ik ga mijn leven ook een andere impuls geven ( als het fokdaten niet werkt ) , ik heb een leuke baan erbij voor 2 dagen per week, ik begin na mijn vakantie in een groot kantoorpand met de telefoon aannemen en koffie zetten ! Wie weet wat ik tegen zal komen, of wat er gebeurt in het klassieke kopieerhok![]()
![]()
Ik vind 'm nu al eng.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:16 schreef SuperMocio het volgende:
Ik begin nu wel nieuwsgierig te worden wie de mystery-PM'er is die deze topicreeks tot zijn nieuwe visvijver heeft verklaard. Zijn smaak is iig divers.Nee, ik ben het ook niet.
Inderdaad, wat bedoel je, knul?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:57 schreef DonJames het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vrouwen doen altijd zo moeilijk![]()
Het is een date, gewoon een leuke manier om iemand te leren kennen. Maak er dan ook niet meer van!
Tenzij je OldJeller heet, maar daar is hij dan wel weer heel duidelijk in
Nuecken?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Inderdaad, wat bedoel je, knul?
ah, gelezen. Nu we toch fluisterend praten, houd ik het even zo:
Je hebt me duidelijk niet begrepen.
Er schijnt heel wat te worden afgesext op grote kantoren.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:14 schreef Fleurezeur het volgende:
Trouwens, ik ga mijn leven ook een andere impuls geven ( als het fokdaten niet werkt ) , ik heb een leuke baan erbij voor 2 dagen per week, ik begin na mijn vakantie in een groot kantoorpand met de telefoon aannemen en koffie zetten ! Wie weet wat ik tegen zal komen, of wat er gebeurt in het klassieke kopieerhok![]()
![]()
De mystery-PMerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:16 schreef SuperMocio het volgende:
Ik begin nu wel nieuwsgierig te worden wie de mystery-PM'er is die deze topicreeks tot zijn nieuwe visvijver heeft verklaard. Zijn smaak is iig divers.Nee, ik ben het ook niet.
Je hebt een PM.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:16 schreef Fleurezeur het volgende:
Dames! Zou het één en dezelfde persoon zijn die ons pm's stuurt? Dat zou echt schandalig zijn!
Het betreft een hollander in mijn geval.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:22 schreef DonJames het volgende:
[..]
Er schijnt heel wat te worden afgesext op grote kantoren.Bij mij wordt er trouwens alleen gekopieerd in het kopieerhok, het is dan ook maar een klein kantoortje. Toch wat beter informeren als ik weer ga solliciteren.
[..]
De mystery-PMer![]()
Gezien de superhollandse Fleur zou je toch een echte gezonde Nederlander verwachten, maar als Whoopsy door de knietjes gaat zal het wel een Arabische volbloed zijn.
Bij mij ook 2quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:26 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Het betreft een hollander in mijn geval.
Dat zou echt een giller zijn!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:16 schreef Fleurezeur het volgende:
Dames! Zou het één en dezelfde persoon zijn die ons pm's stuurt? Dat zou echt schandalig zijn!
Ik bedoel dat veel van jouw posts dezelfde ondertoon hebben. Je promoot het rondneuken en de one night-stand wel érg nadrukkelijk. Prima voor jou, niet voor mij. That's all.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Inderdaad, wat bedoel je, knul?
ah, gelezen. Nu we toch fluisterend praten, houd ik het even zo:
Je hebt me duidelijk niet begrepen.
Het zijn kloons natuurlijk, de beste man is niet voor één gat te vangenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
En het zijn niet dezelfde mannen!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:36 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het zijn kloons natuurlijk, de beste man is niet voor één gat te vangen![]()
Ik was een groot voorstander. Maar toen werd ik steeds verliefd en toen besloot ik er weer mee te stoppen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:39 schreef SuperMocio het volgende:
Ook vrijgezel meldt zich hier trouwens.
Hoe kijken jullie eigenlijk aan tegen meerdere mannen/vrouwen tegelijkertijd daten? Tijdje geleden 'last gehad' van dit luxe-probleem. Aan de ene kant vond ik het prachtig en gleed ik zo uit m'n stoel, aan de andere kant voelde ik me ook een beetje een stiekemerd. Tegenwoordig hou ik het liever bij 1 projectje per keer. Scheelt complicaties en moeilijkdoeneritis.
Er is een duidelijk verschil tussen wat ik in m'n fantasie/gedachtes allemaal wel niet uitvreet, en wat ik in werkelijkheid doe. Sommige dingen flik je gewoon niet, ik wil weten waar ik aan toe ben als ik met iemand date, dus zo behandel ik anderen ook!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:39 schreef SuperMocio het volgende:
Ook vrijgezel meldt zich hier trouwens.
Hoe kijken jullie eigenlijk aan tegen meerdere mannen/vrouwen tegelijkertijd daten? Tijdje geleden 'last gehad' van dit luxe-probleem. Aan de ene kant vond ik het prachtig en gleed ik zo uit m'n stoel, aan de andere kant voelde ik me ook een beetje een stiekemerd. Tegenwoordig hou ik het liever bij 1 projectje per keer. Scheelt complicaties en moeilijkdoeneritis.
Inderdaad wel het belangrijkste inderdaad; weten waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:44 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Er is een duidelijk verschil tussen wat ik in m'n fantasie/gedachtes allemaal wel niet uitvreet, en wat ik in werkelijkheid doe. Sommige dingen flik je gewoon niet, ik wil weten waar ik aan toe ben als ik met iemand date, dus zo behandel ik anderen ook!
Dat in verscheidene posts van mij sex, one night stand en dergelijke 'beladen' (quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik bedoel dat veel van jouw posts dezelfde ondertoon hebben. Je promoot het rondneuken en de one night-stand wel érg nadrukkelijk. Prima voor jou, niet voor mij. That's all.
Overigens stel ik het niet zo op prijs dat iemand zonder fotoboek, geboortedatum of wát voor informatie dan ook mij "knul" noemt. Voor hetzelfde geld ben je een 16-jarig maagdelijk puisterig pubertje.![]()
Ik ben nog niet afgeknapt ( zeker niet op 1 van de 2) , maar ze moeten wel wat meer moeite doen hoor, voor een (paar) lieve pm 's is deze dame niet te koop.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ben je er al uit over wat je gaat doen of ben je afgeknapt![]()
Jajajaja, niet te persoonlijk opvatten. Zegt ook wat over jou dat je er uitgebreid op ingaat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat in verscheidene posts van mij sex, one night stand en dergelijke 'beladen' () woorden zijn te lezen, betekent niet dat allen dezelfde strekking hebben, noch dat ik iets 'promoot'. Dat dit jou volledig ontschoten is, zegt meer over jou.
Heb ik ooit beweerd dat iets beter voor je zal zijn? Ik ken je niet, dit is een relatief anoniem medium en laten we dat wat mij betreft ook zo houden. Waarop ik direct op je andere 'punt' stuit; je mag fantaseren wat je wil, ook al denk je dat ik 11 ben.. als je daar opgewonden van raakt: prima, kan er niet echt warm of koud van worden.
Als je iemand in een post ter sprake brengt, kan je op een forum heel misschien wel verwachten dat je een reactie terugkrijgt ( ! ) zodoende, knaap.
Ahaa! Dus daar zit het probleem. Ik zat al te wachten op de update. Laten ze ineens niks meer van zich horen dan? Dat is ook niet tof natuurlijk, mensen moeten moeite doen voor je.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:51 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik ben nog niet afgeknapt ( zeker niet op 1 van de 2) , maar ze moeten wel wat meer moeite doen hoor, voor een (paar) lieve pm 's is deze dame niet te koop.![]()
Precies! En een klein beetje jezelf blootgeven is een vereistequote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ahaa! Dus daar zit het probleem. Ik zat al te wachten op de update. Laten ze ineens niks meer van zich horen dan? Dat is ook niet tof natuurlijk, mensen moeten moeite doen voor je.
Dat is ook belangrijk ja, je moet niet het gevoel hebben dat je de informatie eruit moet trekken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:53 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Precies! En een klein beetje jezelf blootgeven is een vereiste![]()
![]()
Precies, maar ik wil ze ook niet zomaar op msn toevoegen en ze misschien valse hoop geven ( of ik mezelf valse hoop geven) eerst fok! , dan msn, dan een wijntjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat is ook belangrijk ja, je moet niet het gevoel hebben dat je de informatie eruit moet trekken.
Op internet is het OOK belangrijk dat het klikt, mensen. Klikt het op internet niet, dan klikt het IRL ook niet. Tenminste, dat is mijn stelregel.
Dat is een prima plan de campagne!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:01 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Precies, maar ik wil ze ook niet zomaar op msn toevoegen en ze misschien valse hoop geven ( of ik mezelf valse hoop geven) eerst fok! , dan msn, dan een wijntje![]()
![]()
Geen foto, geen (seks)date!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:01 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het klikt hier dus?
Ik zal er over na denken na het eten.![]()
Jezelf blootgeven via msn/fok is toch wel anders dan in het echt. Mijn reactie op een PM zou juist zijn om gewoon op neutraal terrein een terrasje en/of wandeling te doen, da's veel persoonlijker, directer en makkelijker. Hmm, al bedenk ik me wel tijdens het tikken van dit dat ik het alleen zou doen als ik uberhaupt enig idee had dat het geen verspilde tijd zou zijn!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:04 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat is een prima plan de campagne!
Nee vriend, jij snapt het niet helemaalquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:09 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Jezelf blootgeven via msn/fok is toch wel anders dan in het echt. Mijn reactie op een PM zou juist zijn om gewoon op neutraal terrein een terrasje en/of wandeling te doen, da's veel persoonlijker, directer en makkelijker. Hmm, al bedenk ik me wel tijdens het tikken van dit dat ik het alleen zou doen als ik uberhaupt enig idee had dat het geen verspilde tijd zou zijn!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee vriend, jij snapt het niet helemaal. Op internet maak je vast de voorselectie. Dat betekent dat je juist via PM een en ander over jezelf moet vertellen. Je zou bij mij al afvallen. Degene die mij heeft meegevraagd, wordt nog steeds overwogen, puur omdat hij zijn interesse niet onder stoelen en tafels steekt (en dat al 2 weken lang). INVESTEREN!
En als je nu graag over jezelf verteld maar dat niet perse over het niet hoeft te slingeren?quote:Jagers = mannen
Verzamelaars = vrouwen
Mannetjes moeten jagen op de vrouwtjes. Zo gaat het al eeuwen en zo hoort het te gaan. Vrouwen WILLEN veroverd worden, wat ze ook zeggen. Ik stap dan misschien makkelijk af op een jongen maar ik vind het 100x leuker als iemand serieuze interesse toont. En door dingen over jezelf te vertellen, toon je ook je interesse.
Dat zou wel heel gewaagd zijn, nooit doen.quote:
Eerst FOK! en dan niks, want daar splitsen de wegen van het internet en het echte leven.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:01 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
eerst fok! , dan msn, dan een wijntje
Via het forum. Hij zal dit topic ongetwijfeld niet over het hoofd zienquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:16 schreef winterapfel het volgende:
[..]
wat ben jij streng
Hoe laat jij hem merken dattie nog in de running is?
Over spijker op de kop slaan gesprokenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee vriend, jij snapt het niet helemaal. Op internet maak je vast de voorselectie. Dat betekent dat je juist via PM een en ander over jezelf moet vertellen. Je zou bij mij al afvallen. Degene die mij heeft meegevraagd, wordt nog steeds overwogen, puur omdat hij zijn interesse niet onder stoelen en tafels steekt (en dat al 2 weken lang!). INVESTEREN!
Jagers = mannen
Verzamelaars = vrouwen
Mannetjes moeten jagen op de vrouwtjes. Zo gaat het al eeuwen en zo hoort het te gaan. Vrouwen WILLEN veroverd worden, wat ze ook zeggen. Ik stap dan misschien makkelijk af op een jongen maar ik vind het 100x leuker als iemand serieuze interesse toont. En door dingen over jezelf te vertellen, toon je ook je interesse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |