quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:03 schreef TeleluvR het volgende:
Ja.
Ik ben normaal, in die zin dat ik geen stoornis heb (of in ieder geval denk die niet te hebben).quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:04 schreef mrbomb het volgende:
TS begint
waarschijnlijk wil het zeggen dat jij zelf een autist bent, en "dus" weinig mensen IRL kent.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:03 schreef American_Nightmare het volgende:
Als ik ooit eens uit verveling in R&P binnen kom dan valt het me altijd op dat het stikt van de mensen die PDDNOS (of zoiets), asperger, autisme, borderline etc hebben of denken te hebben. Persoonlijk ken ik IRL nauwelijks tot geen mensen met deze stoornissen. Is het nu zo dat veel mensen een chronisch aandachttekort hebben en daarom maar een stoornis verzinnen? Of hebben mensen met een persoonlijkheidsstoornis geen sociaal leven en gaan ze daarom maar de hele dag op internet hangen; kortom veel halve garen op Fok?
Daar gaat het niet om.. ik ken IRL genoeg mensen die autoliefhebber zijn, dus dat er veel fokkers in PTA komen vind ik niet vreemd. Echter in R&P komen veel bekende fokkers melden dat ze een schroef los hebben en dat ervaar ik niet IRL.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:06 schreef DonJames het volgende:
Als ik in PTA kijk zie ik veel auto-fappers. Mijn conclusie is dan ook: als je van auto's houdt heb je geen sociaal leven en hang je de hele dag rond op Fok!
ikquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:07 schreef TryX het volgende:
Welke fokker is niet gestoord dan?
Ah, een gevalletje: "ik ben niet gek, het zijn alle mensen om me heen die zich totaal gestoord gedragen en vreemd doen."quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:06 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik ben normaal, in die zin dat ik geen stoornis heb (of in ieder geval denk die niet te hebben).
Ik denk dat.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:03 schreef American_Nightmare het volgende:
Of hebben mensen met een persoonlijkheidsstoornis geen sociaal leven en gaan ze daarom maar de hele dag op internet hangen; kortom veel halve garen op Fok?
Mijn vriendenkring is ruim groter dan gemiddeld, dus maak je geen zorgen hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
waarschijnlijk wil het zeggen dat jij zelf een autist bent, en "dus" weinig mensen IRL kent.
Het geeft niets hoor A-N,
misschien dat je wat mensen ontmoet als je bij de padvinders gaat ?
Er zijn vast wel ergens een paar mensen waar je aansluiting bij zal vinden.
Succes !
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:11 schreef TryX het volgende:
Ik ben aan de schijterij? telt dat ook?
Jouw enige conclusie kan dan ook zijn dat jij geen autisten etc. kent. Dat die nou juist in dit hoekje rondhangen is niet meer dan logisch, daar kan je geen conclusies uit trekken omdat in de andere subfora net zoveel wordt gepost.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:08 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.. ik ken IRL genoeg mensen die autoliefhebber zijn, dus dat er veel fokkers in PTA komen vind ik niet vreemd. Echter in R&P komen veel bekende fokkers melden dat ze een schroef los hebben en dat ervaar ik niet IRL.
Als je goed leest zie je dat de mensen om mij heen (IRL) dus vrijwel allemaal normaal zijn. Het feit dat sommigen IRL en fok al niet meer uit elkaar kunnen houden zegt eigenlijk al genoeg.. of als ze het over 'vrienden' hebben, dat ze daarmee mensen op internet bedoelen die ze nooit gezien hebben, dat is pas sneuquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:09 schreef Stippel het volgende:
[..]
Ah, een gevalletje: "ik ben niet gek, het zijn alle mensen om me heen die zich totaal gestoord gedragen en vreemd doen."
dat is omdat niemand bij jou in de buurt wilt staanquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:11 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Mijn vriendenkring is ruim groter dan gemiddeld
Nee want ik ken genoeg mensen die van auto's houden, die dingen verkopen, die klussen, van tuinieren en koken houden etc etc, kortom die in andere fora zouden kunnen komen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:12 schreef DonJames het volgende:
[..]
Jouw enige conclusie kan dan ook zijn dat jij geen autisten etc. kent. Dat die nou juist in dit hoekje rondhangen is niet meer dan logisch, daar kan je geen conclusies uit trekken omdat in de andere subfora net zoveel wordt gepost.
nee, jij bent erg sterk in het je realiseren dat er een verschil is tussen wat mensen posten op een verder anoniem internetforum en hoe ze zich in hun normale leven gedragenquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:12 schreef American_Nightmare het volgende:
.... Het feit dat sommigen IRL en fok al niet meer uit elkaar kunnen houden zegt eigenlijk al genoeg..
Jij denkt dat iedereen hier een 'typetje' doet?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:14 schreef Stippel het volgende:
[..]
nee, jij bent erg sterk in het je realiseren dat er een verschil is tussen wat mensen posten op een verder anoniem internetforum en hoe ze zich in hun normale leven gedragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |