abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49129170
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto's van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen.

Linkje naar vorige deel: [SINGLES] #10 MSN zegt té weinig

Laatste post in vorige deel:
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

]Ik niet jij wel?
game on!
pi_49129262
Het weer heeft invloed op je succes bij het regelen.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 01:40:49 #3
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49129452
Vrijgezellig? Zeker! .
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 06:27:10 #4
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_49130554
Vooralsnog vind ik er geen reet aan, dat hele singleszijn (anderhalve maand single na relatie van dik anderhalf jaar).

Ach, komt vast wel weer.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_49130840
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 06:27 schreef Telecaster het volgende:
Vooralsnog vind ik er geen reet aan, dat hele singleszijn (anderhalve maand single na relatie van dik anderhalf jaar).

Ach, komt vast wel weer.
in deze reeks is het best wel gezellig, dat single zijn!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 07:57:04 #6
53731 Flipper01
Addicted Dolphin
pi_49130915
quote:

Ach, komt vast wel weer.
Ik vond het ook erg wennen in het begin, heb 3,5 jaar samengewoond, maar vind het ook wel lekker om m'n tijd zelf in te delen en te doen waar ik zin in heb. Hoewel ik soms wel iemand mis om even lekker tegenaan te kruipen
I don't shine if you don't shine
  dinsdag 8 mei 2007 @ 08:08:29 #7
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_49131016
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 07:45 schreef winterapfel het volgende:

[..]
in deze reeks is het best wel gezellig, dat single zijn!
Ah. Excuses. 8)
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  dinsdag 8 mei 2007 @ 08:10:24 #8
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_49131030
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 07:57 schreef Flipper01 het volgende:

[..]
Ik vond het ook erg wennen in het begin, heb 3,5 jaar samengewoond, maar vind het ook wel lekker om m'n tijd zelf in te delen en te doen waar ik zin in heb. Hoewel ik soms wel iemand mis om even lekker tegenaan te kruipen
M'n laatste relatie was een weekendding wegens ver uit elkaar wonen, dus m'n eigen tijd indelen was ik wel gewend. Maar die weekends duren nu wel erg lang.

Oh well.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 08:12:11 #9
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_49131041
Affijn. Nu moet ome Telecaster maar eens richting kantoor.
pi_49131043
Ik blijf meelezen hoor, moeten jullie het maar niet zo vermakelijk maken!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 08:19:23 #11
131420 JacsReality
Wie dit leest heeft een snor..
pi_49131117
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 08:10 schreef Telecaster het volgende:

[..]

M'n laatste relatie was een weekendding wegens ver uit elkaar wonen, dus m'n eigen tijd indelen was ik wel gewend. Maar die weekends duren nu wel erg lang.

Oh well.
Ga op stap met vrienden zou ik zeggen, worked 4 me
  dinsdag 8 mei 2007 @ 08:31:54 #12
141482 Q.
JurassiQ
pi_49131270
Single zijn is nog steeds tof.
For great justice!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 08:32:26 #13
141482 Q.
JurassiQ
pi_49131274
quote:

Ach, komt vast wel weer.
Je hebt zeker al je vrienden in de stront laten zakken toen je een relatie had?
For great justice!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 08:57:37 #14
123971 Serious_Sven
Our Infinite Struggle
pi_49131642
Het heeft allebei z'n voor- en z'n nadelen, maar ik heb absoluut geen probleem met single zijn.

Gewoon ervan genieten.
pi_49131959
Yeah, weer een nieuw deel!

Ik zag gisteren een leuke man bij de Shakies in Utrecht maar vandaag was hij niet aan het werk.
pi_49132471
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 09:13 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Yeah, weer een nieuw deel!

Ik zag gisteren een leuke man bij de Shakies in Utrecht maar vandaag was hij niet aan het werk.
Weer een "Mediterraans" type?

Maar serieus, hoe versier je winkelpersoneel? Je wil natuurlijk niet dat de rij achter je mee kan genieten hoe jij een blauwtje loopt
pi_49132771
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 09:35 schreef DonJames het volgende:

[..]

Maar serieus, hoe versier je winkelpersoneel? Je wil natuurlijk niet dat de rij achter je mee kan genieten hoe jij een blauwtje loopt
Interesseert me vrij weinig hoor , de rest van de rij zie ik absoluut nooit meer. Gewoon breed lachen en dat een paar dagen achter elkaar, op dag 4 of 5 maak je een praatje, nog een dag later tussen neus en lippen door een grapje maken over mooie ogen of weet ik veel wat en op dat 7 vraag je om het nummer.

Wel een meditteraans type natuurlijk, maar ik maak er geen werk van hoor. Maar ik moet sowieso daar altijd mijn bagel halen want die zijn daar lekker.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:54:44 #18
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49132983
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 09:45 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Interesseert me vrij weinig hoor , de rest van de rij zie ik absoluut nooit meer. Gewoon breed lachen en dat een paar dagen achter elkaar, op dag 4 of 5 maak je een praatje, nog een dag later tussen neus en lippen door een grapje maken over mooie ogen of weet ik veel wat en op dat 7 vraag je om het nummer.

Wel een meditteraans type natuurlijk, maar ik maak er geen werk van hoor. Maar ik moet sowieso daar altijd mijn bagel halen want die zijn daar lekker.
Duur geintje . Maar wel lekker .
Tap tap tap
pi_49134621
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 09:45 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Zeven dagen? Sounds like a lot of work!
Je kan natuurlijk ook heel sensueel die bagel gaan opeten/aflikken terwijl je voor hem staat. Dan heeft hij het op dag één door.
pi_49135861
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 09:35 schreef DonJames het volgende:

[..]

eehm.. gewoon vaker terug komen en korte gesprekjes voeren.. als het een beetje klikt dan merk je dat die persoon in de winkel jou ook komt helpen en geen andere collega's op je af laat komen..

Ten minste.. dat deed ik wel.. met.. 2 leuke dates als gevolg
pi_49136251
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

eehm.. gewoon vaker terug komen en korte gesprekjes voeren.. als het een beetje klikt dan merk je dat die persoon in de winkel jou ook komt helpen en geen andere collega's op je af laat komen..

Ten minste.. dat deed ik wel.. met.. 2 leuke dates als gevolg
Veel vaker in één week gaat niet lukken. Bij de Primera werkt wel een aardig meisje, maar aangezien ik gewoon full-time werk kan ik daar doordeweeks niet langs. Op zaterdag is de enige mogelijkheid, maar dan staat de eigenaar van de winkel meestal ook achter de balie. Maargoed, ik zal eens proberen een gesprekje met haar aan te knopen. Ze lacht wel lief
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:55:44 #22
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_49139361
Hoe doen jullie dat met flirts in de auto. Het overkomt me vaak dat ik op de snelweg zit te flirten, maar om nu zo'n auto tot stoppen te dwingen gaat me te ver Iemand een oplossing?
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:07:31 #23
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49139841
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef CrazyTaxi het volgende:
Hoe doen jullie dat met flirts in de auto. Het overkomt me vaak dat ik op de snelweg zit te flirten, maar om nu zo'n auto tot stoppen te dwingen gaat me te ver Iemand een oplossing?
Groot vel papier naast je in de auto leggen met je telefoonnummer erop gekalkt, als je weer een leuke flirt hebt even dat papier tegen je raam aan drukken en wachten tot ze belt
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:22:07 #24
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_49140455
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:07 schreef QCC het volgende:

[..]

Groot vel papier naast je in de auto leggen met je telefoonnummer erop gekalkt, als je weer een leuke flirt hebt even dat papier tegen je raam aan drukken en wachten tot ze belt
Zo'n simpele oplossing, hoe kan ik daar nou niet opkomen. Bedankt!
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
pi_49140520
Maar alleen aan die persoon laten zien waaraan je het wilt laten zien, anders krijg je opeens telefoontjes van vrachtwagenchauffeurs ofzo..
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:27:53 #26
48546 Shinadul
vidi, vici, veni
pi_49140677
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:24 schreef OldJeller het volgende:
Maar alleen aan die persoon laten zien waaraan je het wilt laten zien, anders krijg je opeens telefoontjes van vrachtwagenchauffeurs ofzo..
Over je rijgedrag
pi_49142897
tvp!
Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:25:44 #28
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49143225
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:27 schreef Shinadul het volgende:

[..]

Over je rijgedrag
pi_49145155
Ik kreeg net een superleuke uitnodiging voor een date via PM!

Ik stond echt op het punt om ja te zeggen maar ik ben nog niet over die leuke jongen heen , zou niet eerlijk zijn. Bovendien: als ik ga daten, dan doe ik dat ook wel een beetje met het oog op een mogelijk nieuw liefje (seksdates doe ik niet in ieder geval). Ik ben al een tijd niet meer zo leuk meegevraagd .
pi_49145264
Iemand via PM op date vragen vind ik eigenlijk best kansloos, net als mail/msn. Don't be a wuss and pick up the phone. Is veel persoonlijker.
pi_49145286
Oh, en ik was het niet.
pi_49145335
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Ik stond echt op het punt om ja te zeggen maar ik ben nog niet over die leuke jongen heen , zou niet eerlijk zijn. Bovendien: als ik ga daten, dan doe ik dat ook wel een beetje met het oog op een mogelijk nieuw liefje (seksdates doe ik niet in ieder geval). Ik ben al een tijd niet meer zo leuk meegevraagd .
Natuurlijk zegt geen enkele vrouw dat ze daaraan doet. Hoe het echt zit merk je wel aan het eind van de avond over het algemeen.

Maar er wordt dus echt geregeld via Private Messages hier op FOK!, wat erg dat ik het niet geactiveerd heb.
pi_49145350
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:14 schreef dawg het volgende:
Iemand via PM op date vragen vind ik eigenlijk best kansloos, net als mail/msn. Don't be a wuss and pick up the phone. Is veel persoonlijker.
Kun je hier wel komen zeiken maar ondertussen pakt hij het wel aan. Hij maakt meer indruk dan jij in ieder geval Btw: hij weet mijn nummer niet..
pi_49145375
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:15 schreef dawg het volgende:
Oh, en ik was het niet.
Ik zou jou ook nooit mijn nummer geven want jij wil maar 1 ding!
pi_49145396
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:16 schreef OldJeller het volgende:
Natuurlijk zegt geen enkele vrouw dat ze daaraan doet. Hoe het echt zit merk je wel aan het eind van de avond over het algemeen.

Maar er wordt dus echt geregeld via Private Messages hier op FOK!, wat erg dat ik het niet geactiveerd heb.
Komt omdat er op Fok! bijna alleen maar gestoorde mensen zitten.
pi_49145417
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:16 schreef OldJeller het volgende:

[..]

En ook al geen FoBo!
pi_49145428
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef CrazyTaxi het volgende:
Niet op reageren.. ik geloof niet in autoflirts
pi_49145435
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:16 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Kun je hier wel komen zeiken maar ondertussen pakt hij wel aan. Hij maakt meer indruk dan jij in ieder geval Btw: hij weet mijn nummer niet..
Mijn zelfbeeld, wat doe je?
pi_49145468
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:18 schreef dawg het volgende:

[..]

Mijn zelfbeeld, wat doe je?
pi_49145519
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Niet op reageren.. ik geloof niet in autoflirts
Ik wel! Maar het is me nog nooit gelukt.
pi_49145880
Totdat je met iemand relatie hebt ben je vrij om rond te date/andere dingen.. dus als je potentie in deze e-oproep ziet, waarom zo bescheiden?
pi_49145946
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Is het een bekende [SINGLE]?

Enne, beschrijf de versierpoging eens! Ik ben wel benieuwd
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:32:41 #43
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_49146005
ben ik ook weer eens een keer... volgens mij heb ik een heel epistel gemist in dit topic.
En ik zie dat de toon niet meer zo glasschervenvreterig is als een tijd geleden, dus dientengevolge deze tvp!

en verder wat DonJames zegt overigens.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_49146228
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:31 schreef DonJames het volgende:

[..]

Is het een bekende [SINGLE]?

Enne, beschrijf de versierpoging eens! Ik ben wel benieuwd
Het was de toon die 't 'm deed. Zeer beslist, liet niets aan de verbeelding over. Deed gewoon een voorstel (inclusief 2 hele leuke ideeen) en dat zonder opdringerig over te komen. Ik was echt diep onder de indruk, mijn collega's vinden ook al dat ik moet gaan.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:40:28 #45
94676 Garisson72
pi_49146338
nou dan doe je dat toch.
d'r zit vast niet meteen een bezoek aan het stadhuis en uitwisseling van ringen aan vast.
pi_49146385
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:29 schreef OldJeller het volgende:
Totdat je met iemand relatie hebt ben je vrij om rond te date/andere dingen.. dus als je potentie in deze e-oproep ziet, waarom zo bescheiden?
Ik ben vrij om rond te daten maar ik wil niet met iemand daten terwijl ik aan een ander denk.
pi_49146396
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Het was de toon die 't 'm deed. Zeer beslist, liet niets aan de verbeelding over. Deed gewoon een voorstel (inclusief 2 hele leuke ideeen) en dat zonder opdringerig over te komen. Ik was echt diep onder de indruk, mijn collega's vinden ook al dat ik moet gaan.
Moet je ook doen! Misschien niet meteen voor een mogelijke relatie, niet voor een wipdate, maar gewoon een leuke avond! waarbij de eerste 2 opties niet per definitie uitgesloten zijn natuurlijk

Maar 1 deel van mijn vragen is nog niet beantwoord. Is het er één van ons?
pi_49146459
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:41 schreef DonJames het volgende:

[..]

Moet je ook doen! Misschien niet meteen voor een mogelijke relatie, niet voor een wipdate, maar gewoon een leuke avond! waarbij de eerste 2 opties niet per definitie uitgesloten zijn natuurlijk

Maar 1 deel van mijn vragen is nog niet beantwoord. Is het er één van ons?
No comment.

Maar het hele gebeuren heeft me wel aan het denken gezet eigenlijk..
pi_49146542
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:40 schreef Garisson72 het volgende:
nou dan doe je dat toch.
d'r zit vast niet meteen een bezoek aan het stadhuis en uitwisseling van ringen aan vast.

Da's waar maar deze persoon heeft duidelijk wel interesse in mij. Nu is mijn interesse ook gewekt natuurlijk, maar is het eerlijk om te gaan daten als je toch zeker weet dat je op het moment supreme met je hoofd bij iemand anders zit?

Bovendien: ik heb al gezegd dat het feest voorlopig niet doorgaat
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:46:24 #50
94676 Garisson72
pi_49146633
nou en, jullie vrouwen staan bekend om de wispelturigheid (en jij hebt dataangaande op Fok! ook een naam hoog te houden, met uw welnemen) dus dat kan nooit het punt zijn.

Hij weet dat je met je hoofd bij een ander zit, en als hij dan toch wil daten weet hij ook hoe de kaarten geschud zijn.

Al is het dan mannen eigen om weer te denken dat hij jou wel even op andere ideeën zal brengen...
pi_49146708
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik ben vrij om rond te daten maar ik wil niet met iemand daten terwijl ik aan een ander denk.
Soms moet je dingen gewoon uit je hoofd zetten.
Als je iemand op het oog hebt die je wel heel leuk vindt en veel aan denkt, betekent dit nog niet dat je geen zin hebt om met die ene hele lekkere persoon een beschuitje te eten, bij wijze van spreken. Aangezien je niet per sé seks hoeft te hebben na een date.
pi_49146729
En misschien is je hoofd na die date wel bij een ander persoon weet jij veel
Smart went Crazy....
pi_49146813
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef Garisson72 het volgende:
nou en, jullie vrouwen staan bekend om de wispelturigheid (en jij hebt dataangaande op Fok! ook een naam hoog te houden, met uw welnemen) dus dat kan nooit het punt zijn.

Hij weet dat je met je hoofd bij een ander zit, en als hij dan toch wil daten weet hij ook hoe de kaarten geschud zijn.

Al is het dan mannen eigen om weer te denken dat hij jou wel even op andere ideeën zal brengen...
Er zijn wel grote schoenen te vullen natuurlijk. Maar degene die het lukt, heeft dan volgens mij ook mijn eeuwige liefde . Mannen die mij op andere gedachten willen brengen zijn wel , hou ik van.

En ja, ik ben wispelturig, dat komt door mijn sterrenbeeld . Tweelingen zijn altijd wispelturig, hoewel ik nog nooit vreemd gegaan ben. En ik heb wel een duidelijke richting in mijn leven natuurlijk.
pi_49147098
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:40 schreef Garisson72 het volgende:
nou dan doe je dat toch.
Helemaal mee eens. Vrouwen doen altijd zo moeilijk
Het is een date, gewoon een leuke manier om iemand te leren kennen. Maak er dan ook niet meer van!

Tenzij je OldJeller heet, maar daar is hij dan wel weer heel duidelijk in
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:57:42 #55
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49147108
Er staat dan wel in het eerste bericht dat je in dit topic niet naar liefde moet zoeken, maar alle dames hebben volgens mij al een PM-etje gehad hier
My boobs are ok ! :D
pi_49147195
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:57 schreef Fleurezeur het volgende:
Er staat dan wel in het eerste bericht dat je in dit topic niet naar liefde moet zoeken, maar alle dames hebben volgens mij al een PM-etje gehad hier
Dat maakt dit topic zo leuk! We strelen vooral elkaars ego

Het zou nog mooier zijn als de dames de heren gaan benaderen.
pi_49147216
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:57 schreef DonJames het volgende:

[..]

Het is een date, gewoon een leuke manier om iemand te leren kennen. Maak er dan ook niet meer van!

wat bedoel je?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:04:14 #58
94676 Garisson72
pi_49147384
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:

sorry, wil je dat even herhalen?
w8, ik zoek ff de Fok!breed-omroepinstallatie.
pi_49147503
quote:

[..]

Dat zou mooi zijn ja! Wereldvrede, dat zou ook mooi zijn..
Oftewel: dat zal wel niet gaan gebeuren
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:00 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

wat bedoel je?
dat ik het idee heb dat zijn dates niet bedoeld zijn om leuk kennis te maken maar alleen voor de sex zijn. Prima, maar het is gewoon niet mijn ding
pi_49147531
quote:

[..]

Goed plan
Smart went Crazy....
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:14:04 #61
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49147749
Trouwens, ik ga mijn leven ook een andere impuls geven ( als het fokdaten niet werkt ) , ik heb een leuke baan erbij voor 2 dagen per week, ik begin na mijn vakantie in een groot kantoorpand met de telefoon aannemen en koffie zetten ! Wie weet wat ik tegen zal komen, of wat er gebeurt in het klassieke kopieerhok
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:15:26 #62
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49147796
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:14 schreef Fleurezeur het volgende:
Trouwens, ik ga mijn leven ook een andere impuls geven ( als het fokdaten niet werkt ) , ik heb een leuke baan erbij voor 2 dagen per week, ik begin na mijn vakantie in een groot kantoorpand met de telefoon aannemen en koffie zetten ! Wie weet wat ik tegen zal komen, of wat er gebeurt in het klassieke kopieerhok
kinky . Wel de pittige kopietjes opruimen.
Tap tap tap
pi_49147830
Ik begin nu wel nieuwsgierig te worden wie de mystery-PM'er is die deze topicreeks tot zijn nieuwe visvijver heeft verklaard. Zijn smaak is iig divers. Nee, ik ben het ook niet.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:16:58 #64
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49147870
Dames! Zou het één en dezelfde persoon zijn die ons pm's stuurt? Dat zou echt schandalig zijn !
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:18:48 #65
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_49147951
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:16 schreef SuperMocio het volgende:
Ik begin nu wel nieuwsgierig te worden wie de mystery-PM'er is die deze topicreeks tot zijn nieuwe visvijver heeft verklaard. Zijn smaak is iig divers. Nee, ik ben het ook niet.
Ik vind 'm nu al eng.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_49148005
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:57 schreef DonJames het volgende:

[..]

Inderdaad, wat bedoel je, knul?

ah, gelezen. Nu we toch fluisterend praten, houd ik het even zo:
Je hebt me duidelijk niet begrepen.
pi_49148071
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:20 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Nuecken?
pi_49148115
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:14 schreef Fleurezeur het volgende:
Er schijnt heel wat te worden afgesext op grote kantoren. Bij mij wordt er trouwens alleen gekopieerd in het kopieerhok, het is dan ook maar een klein kantoortje. Toch wat beter informeren als ik weer ga solliciteren.
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:16 schreef SuperMocio het volgende:
De mystery-PMer
Gezien de superhollandse Fleur zou je toch een echte gezonde Nederlander verwachten, maar als Whoopsy door de knietjes gaat zal het wel een Arabische volbloed zijn.
pi_49148219
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:16 schreef Fleurezeur het volgende:
Dames! Zou het één en dezelfde persoon zijn die ons pm's stuurt? Dat zou echt schandalig zijn !
Je hebt een PM.
pi_49148291
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:22 schreef DonJames het volgende:

[..]

Er schijnt heel wat te worden afgesext op grote kantoren. Bij mij wordt er trouwens alleen gekopieerd in het kopieerhok, het is dan ook maar een klein kantoortje. Toch wat beter informeren als ik weer ga solliciteren.
[..]

De mystery-PMer
Gezien de superhollandse Fleur zou je toch een echte gezonde Nederlander verwachten, maar als Whoopsy door de knietjes gaat zal het wel een Arabische volbloed zijn.
Het betreft een hollander in mijn geval.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:26:52 #71
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49148307
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:26 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Het betreft een hollander in mijn geval.
Bij mij ook 2
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:27:50 #72
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_49148361
Het PM systeem is gewoon het nieuwe dating.fok.nl!
pi_49148510
En het zijn niet dezelfde mannen!
pi_49148553
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:16 schreef Fleurezeur het volgende:
Dat zou echt een giller zijn!
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:20 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ik bedoel dat veel van jouw posts dezelfde ondertoon hebben. Je promoot het rondneuken en de one night-stand wel érg nadrukkelijk. Prima voor jou, niet voor mij. That's all.

Overigens stel ik het niet zo op prijs dat iemand zonder fotoboek, geboortedatum of wát voor informatie dan ook mij "knul" noemt. Voor hetzelfde geld ben je een 16-jarig maagdelijk puisterig pubertje.
pi_49148774
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
En het zijn niet dezelfde mannen!
Het zijn kloons natuurlijk, de beste man is niet voor één gat te vangen
pi_49148876
Ook vrijgezel meldt zich hier trouwens.
Hoe kijken jullie eigenlijk aan tegen meerdere mannen/vrouwen tegelijkertijd daten? Tijdje geleden 'last gehad' van dit luxe-probleem. Aan de ene kant vond ik het prachtig en gleed ik zo uit m'n stoel, aan de andere kant voelde ik me ook een beetje een stiekemerd. Tegenwoordig hou ik het liever bij 1 projectje per keer. Scheelt complicaties en moeilijkdoeneritis.
pi_49148897
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:36 schreef DonJames het volgende:

[..]

Het zijn kloons natuurlijk, de beste man is niet voor één gat te vangen

ik kom weer op een gezellig moment binnen vallen!

goeie middag/avond
pi_49148985
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:39 schreef SuperMocio het volgende:
Hoe kijken jullie eigenlijk aan tegen meerdere mannen/vrouwen tegelijkertijd daten? Tijdje geleden 'last gehad' van dit luxe-probleem. Aan de ene kant vond ik het prachtig en gleed ik zo uit m'n stoel, aan de andere kant voelde ik me ook een beetje een stiekemerd. Tegenwoordig hou ik het liever bij 1 projectje per keer. Scheelt complicaties en moeilijkdoeneritis.
Ik was een groot voorstander. Maar toen werd ik steeds verliefd en toen besloot ik er weer mee te stoppen.
pi_49149110
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:39 schreef SuperMocio het volgende:
Er is een duidelijk verschil tussen wat ik in m'n fantasie/gedachtes allemaal wel niet uitvreet, en wat ik in werkelijkheid doe. Sommige dingen flik je gewoon niet, ik wil weten waar ik aan toe ben als ik met iemand date, dus zo behandel ik anderen ook!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:46:49 #80
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_49149228
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:44 schreef winterapfel het volgende:

[..]

Er is een duidelijk verschil tussen wat ik in m'n fantasie/gedachtes allemaal wel niet uitvreet, en wat ik in werkelijkheid doe. Sommige dingen flik je gewoon niet, ik wil weten waar ik aan toe ben als ik met iemand date, dus zo behandel ik anderen ook!
Inderdaad wel het belangrijkste inderdaad; weten waar je aan toe bent.
Als het een oppervlakkige first date is (zonder langere voorgeschiedenis) vind ik het niet erg meerder vrouwen te daten.
pi_49149302
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:31 schreef DonJames het volgende:

[..]
Ik bedoel dat veel van jouw posts dezelfde ondertoon hebben. Je promoot het rondneuken en de one night-stand wel érg nadrukkelijk. Prima voor jou, niet voor mij. That's all.

Overigens stel ik het niet zo op prijs dat iemand zonder fotoboek, geboortedatum of wát voor informatie dan ook mij "knul" noemt. Voor hetzelfde geld ben je een 16-jarig maagdelijk puisterig pubertje.
Dat in verscheidene posts van mij sex, one night stand en dergelijke 'beladen' ( ) woorden zijn te lezen, betekent niet dat allen dezelfde strekking hebben, noch dat ik iets 'promoot'. Dat dit jou volledig ontschoten is, zegt meer over jou.
Heb ik ooit beweerd dat iets beter voor je zal zijn? Ik ken je niet, dit is een relatief anoniem medium en laten we dat wat mij betreft ook zo houden. Waarop ik direct op je andere 'punt' stuit; je mag fantaseren wat je wil, ook al denk je dat ik 11 ben.. als je daar opgewonden van raakt: prima, kan er niet echt warm of koud van worden.
Als je iemand in een post ter sprake brengt, kan je op een forum heel misschien wel verwachten dat je een reactie terugkrijgt ( ! ) zodoende, knaap.
pi_49149359
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:26 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Bij mij ook 2
Ben je er al uit over wat je gaat doen of ben je afgeknapt
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:51:25 #83
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49149456
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ben je er al uit over wat je gaat doen of ben je afgeknapt
Ik ben nog niet afgeknapt ( zeker niet op 1 van de 2) , maar ze moeten wel wat meer moeite doen hoor, voor een (paar) lieve pm 's is deze dame niet te koop.
pi_49149472
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:48 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Dat in verscheidene posts van mij sex, one night stand en dergelijke 'beladen' ( ) woorden zijn te lezen, betekent niet dat allen dezelfde strekking hebben, noch dat ik iets 'promoot'. Dat dit jou volledig ontschoten is, zegt meer over jou.
Heb ik ooit beweerd dat iets beter voor je zal zijn? Ik ken je niet, dit is een relatief anoniem medium en laten we dat wat mij betreft ook zo houden. Waarop ik direct op je andere 'punt' stuit; je mag fantaseren wat je wil, ook al denk je dat ik 11 ben.. als je daar opgewonden van raakt: prima, kan er niet echt warm of koud van worden.
Als je iemand in een post ter sprake brengt, kan je op een forum heel misschien wel verwachten dat je een reactie terugkrijgt ( ! ) zodoende, knaap.
Jajajaja, niet te persoonlijk opvatten. Zegt ook wat over jou dat je er uitgebreid op ingaat.

En het is OFFTOPIC!
pi_49149531
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:51 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Ik ben nog niet afgeknapt ( zeker niet op 1 van de 2) , maar ze moeten wel wat meer moeite doen hoor, voor een (paar) lieve pm 's is deze dame niet te koop.
Ahaa! Dus daar zit het probleem. Ik zat al te wachten op de update. Laten ze ineens niks meer van zich horen dan? Dat is ook niet tof natuurlijk, mensen moeten moeite doen voor je.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:53:52 #86
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49149585
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ahaa! Dus daar zit het probleem. Ik zat al te wachten op de update. Laten ze ineens niks meer van zich horen dan? Dat is ook niet tof natuurlijk, mensen moeten moeite doen voor je.
Precies! En een klein beetje jezelf blootgeven is een vereiste
pi_49149715
Kan ik me in vinden.
pi_49149758
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:53 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Precies! En een klein beetje jezelf blootgeven is een vereiste
Dat is ook belangrijk ja, je moet niet het gevoel hebben dat je de informatie eruit moet trekken.

Op internet is het OOK belangrijk dat het klikt, mensen. Klikt het op internet niet, dan klikt het IRL ook niet. Tenminste, dat is mijn stelregel.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:01:06 #89
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49149893
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Dat is ook belangrijk ja, je moet niet het gevoel hebben dat je de informatie eruit moet trekken.

Op internet is het OOK belangrijk dat het klikt, mensen. Klikt het op internet niet, dan klikt het IRL ook niet. Tenminste, dat is mijn stelregel.
Precies, maar ik wil ze ook niet zomaar op msn toevoegen en ze misschien valse hoop geven ( of ik mezelf valse hoop geven) eerst fok! , dan msn, dan een wijntje
pi_49149937
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Nuecken?
Het klikt hier dus?

Ik zal er over nadenken na het eten.
pi_49150078
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:01 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Precies, maar ik wil ze ook niet zomaar op msn toevoegen en ze misschien valse hoop geven ( of ik mezelf valse hoop geven) eerst fok! , dan msn, dan een wijntje
Dat is een prima plan de campagne!
pi_49150097
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:01 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Het klikt hier dus?

Ik zal er over na denken na het eten.
Geen foto, geen (seks)date!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:05:32 #93
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49150130
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:05 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over
pi_49150320
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:04 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Dat is een prima plan de campagne!
Jezelf blootgeven via msn/fok is toch wel anders dan in het echt. Mijn reactie op een PM zou juist zijn om gewoon op neutraal terrein een terrasje en/of wandeling te doen, da's veel persoonlijker, directer en makkelijker. Hmm, al bedenk ik me wel tijdens het tikken van dit dat ik het alleen zou doen als ik uberhaupt enig idee had dat het geen verspilde tijd zou zijn!
pi_49150567
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:09 schreef winterapfel het volgende:

[..]

Jezelf blootgeven via msn/fok is toch wel anders dan in het echt. Mijn reactie op een PM zou juist zijn om gewoon op neutraal terrein een terrasje en/of wandeling te doen, da's veel persoonlijker, directer en makkelijker. Hmm, al bedenk ik me wel tijdens het tikken van dit dat ik het alleen zou doen als ik uberhaupt enig idee had dat het geen verspilde tijd zou zijn!
Nee vriend, jij snapt het niet helemaal . Op internet maak je vast de voorselectie. Dat betekent dat je juist via PM een en ander over jezelf moet vertellen. Je zou bij mij al afvallen. Degene die mij heeft meegevraagd, wordt nog steeds overwogen, puur omdat hij zijn interesse niet onder stoelen en tafels steekt (en dat al 2 weken lang!). INVESTEREN!

Jagers = mannen
Verzamelaars = vrouwen

Mannetjes moeten jagen op de vrouwtjes. Zo gaat het al eeuwen en zo hoort het te gaan. Vrouwen WILLEN veroverd worden, wat ze ook zeggen. Ik stap dan misschien makkelijk af op een jongen maar ik vind het 100x leuker als iemand serieuze interesse toont. En door dingen over jezelf te vertellen, toon je ook je interesse.
pi_49150602
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Nee vriend, jij snapt het niet helemaal . Op internet maak je vast de voorselectie. Dat betekent dat je juist via PM een en ander over jezelf moet vertellen. Je zou bij mij al afvallen. Degene die mij heeft meegevraagd, wordt nog steeds overwogen, puur omdat hij zijn interesse niet onder stoelen en tafels steekt (en dat al 2 weken lang). INVESTEREN!
wat ben jij streng

Hoe laat jij hem merken dattie nog in de running is?

edit - heey, niet tussendoor editten he!
quote:
Jagers = mannen
Verzamelaars = vrouwen

Mannetjes moeten jagen op de vrouwtjes. Zo gaat het al eeuwen en zo hoort het te gaan. Vrouwen WILLEN veroverd worden, wat ze ook zeggen. Ik stap dan misschien makkelijk af op een jongen maar ik vind het 100x leuker als iemand serieuze interesse toont. En door dingen over jezelf te vertellen, toon je ook je interesse.
En als je nu graag over jezelf verteld maar dat niet perse over het niet hoeft te slingeren?
pi_49150654
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:05 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Dat zou wel heel gewaagd zijn, nooit doen.

Ik zei overigens ik zal erover denken, niet dat ik tot actie zou komen..
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:01 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]
eerst fok! , dan msn, dan een wijntje
Eerst FOK! en dan niks, want daar splitsen de wegen van het internet en het echte leven.
pi_49150665
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:16 schreef winterapfel het volgende:

[..]

wat ben jij streng

Hoe laat jij hem merken dattie nog in de running is?
Via het forum. Hij zal dit topic ongetwijfeld niet over het hoofd zien
Een paar hints doen bij de meeste mannen niet echt wonderen, maar ergens zit ik al te wachten op het volgende berichtje.
pi_49150704
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Nee vriend, jij snapt het niet helemaal . Op internet maak je vast de voorselectie. Dat betekent dat je juist via PM een en ander over jezelf moet vertellen. Je zou bij mij al afvallen. Degene die mij heeft meegevraagd, wordt nog steeds overwogen, puur omdat hij zijn interesse niet onder stoelen en tafels steekt (en dat al 2 weken lang!). INVESTEREN!

Jagers = mannen
Verzamelaars = vrouwen

Over spijker op de kop slaan gesproken

Goed bezig hoor!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:18:54 #100
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_49150719
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:16 schreef winterapfel het volgende:

[..]

wat ben jij streng
En onrealistisch!
Ik snap niet waarom dat via msn kan ofzo. In één bericht zetten hoe/wie/wat je bent is een beetje onmogelijk om goed voor elkaar te krijgen.
pi_49150781
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Over spijker op de kop slaan gesproken

Goed bezig hoor!
slijmerd
pi_49150806
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:18 schreef cerror het volgende:

[..]

En onrealistisch!
Ik snap niet waarom dat via msn kan ofzo. In één bericht zetten hoe/wie/wat je bent is een beetje onmogelijk om goed voor elkaar te krijgen.
Nee, voor vrouwen is MSN al een stap verder. Hoeft niet in 1 bericht, je gebruikt het eerst als een soort van mail.
pi_49150837
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:20 schreef winterapfel het volgende:

[..]

slijmerd
En toch he, hij weet mijn aandacht wel vast te houden.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:22:10 #104
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_49150852
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Nee, voor vrouwen is MSN al een stap verder. Hoeft niet in 1 bericht, je gebruikt het eerst als een soort van mail.
MSN een stap verder? Damn, dan ben ik al vèr met velen.
pi_49150903
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

En toch he, hij weet mijn aandacht wel vast te houden.
dus met flink slijmen hier kom je op jou msn lijstje?
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:22 schreef cerror het volgende:

[..]

pi_49150933
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:22 schreef cerror het volgende:

[..]

Ik persoonlijk hou er helemaal niet van om direct MSN-adressen uit te wisselen. Is best confronterend, al zeg ik het zelf. Iemand weet gelijk je voor en achternaam en dan ben je al te googelen.
pi_49150967
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:23 schreef winterapfel het volgende:

[..]

dus met flink slijmen hier kom je op jou msn lijstje?
[..]

Het is maar wat je flink slijmen noemt. Ik vind CSI_MIAMI gewoon erg vriendelijk en alleen daarom valt hij op.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:25:28 #108
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49150972
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:24 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik persoonlijk hou er helemaal niet van om direct MSN-adressen uit te wisselen. Is best confronterend, al zeg ik het zelf. Iemand weet gelijk je voor en achternaam en dan ben je al te googelen.
Ja dat is zo, en ook de druk dat wanneer hij online komt van ,, wie gaat er het eerst reageren" .

Trouwens, ik ben niet te google-en
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:26:55 #109
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_49151030
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:24 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ligt d'r aan of je die gegevens zelf loslaat. Gaat niet zomaar zò snel hoor.
En trouwens, je hebt altijd een blockknop en een straatverbod.
pi_49151750
Opvallende stilte! Iedereen aan het PM-en zeker
pi_49151838
Of msn adressen los aan het peuteren.
Smart went Crazy....
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:48:34 #112
141482 Q.
JurassiQ
pi_49151860
PM-en. Goed idee. Met wie?
For great justice!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:50:35 #113
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49151941
Excuseer me terwijl ik in katzwijm wegzweef op een roze wolk
pi_49152061
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:50 schreef Fleurezeur het volgende:
pi_49152126
Geen idee hoe oud de fanatieke PM-ers zijn maar ik wil graag even bij voorbaat vermelden dat ik 32 ben
pi_49152215
Maar je wilt toch eigenlijk ook wel wat aandacht, thaleia?
pi_49152269
Foto's zorgen voor meer aandacht. of juist niet
pi_49152310
Ik heb nog geen enkle pm gehad. ik ben zelfs te min en lelijk voor de wanhopigste fokkers *krasssss*
pi_49152314
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:59 schreef OldJeller het volgende:
Foto's zorgen voor meer aandacht. of juist niet
Nee, alleen al fanatiek in dit topic posten zorgt al voor de nodige aanbidders die zich manifesteren middels PM.
pi_49152340
Van jou altijd dawg
pi_49152379
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:00 schreef dawg het volgende:

[..]

Nee, alleen al fanatiek in dit topic posten zorgt al voor de nodige aanbidders die zich manifesteren middels PM.
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb nog geen enkle pm gehad. ik ben zelfs te min en lelijk voor de wanhopigste fokkers *krasssss*
Je weet wat je dus te doen staat, M-M.
pi_49152391
Aangezien het iets te voorspelbaar zou zijn om je nu een PM te sturen thaleia, ga ik maar douchen.
pi_49152436
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:02 schreef OldJeller het volgende:

[..]

[..]

Je weet wat je dus te doen staat, M-M.
me opgeven voor extreme make-over?

pi_49152528
Bijdehand-te lefgozerinnetjes doen daar toch niet aan mee?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:06:16 #125
141482 Q.
JurassiQ
pi_49152534
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:55 schreef thaleia het volgende:
Geen idee hoe oud de fanatieke PM-ers zijn maar ik wil graag even bij voorbaat vermelden dat ik 32 ben
Perfect!
For great justice!
pi_49152569
Ik werd nu wel op het idee gebracht om maar weer eens in te loggen Maar ik moet zeggen, geen enorm overweldigende hoeveelheid PM's hier hoor, het is een bescheiden aantal en eentje ervan is Thisbe
pi_49152637
Inloggen, je krijgt niet eens een melding als je een nieuw bericht hebt als je gewoon bij FOK! inlogt?
Wat amateuristisch.
pi_49152665
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:07 schreef thaleia het volgende:
Ik werd nu wel op het idee gebracht om maar weer eens in te loggen Maar ik moet zeggen, geen enorm overweldigende hoeveelheid PM's hier hoor, het is een bescheiden aantal en eentje ervan is Thisbe
Het gaat niet om de hoeveelheid toch? Maar om de inhoud?
pi_49152684
Zoals: het gaat niet om het uiterlijk, maar..
pi_49152715
Jawel, maar na al die jaren heb ik 'bij Fok inloggen' nog steeds niet als automatisme. Telkens gewoon m'n naam en wachtwoord intypen bij elke posting die ik doe, dat is hier een automatisme

Het zou zomaar eens aan m'n leeftijd kunnen liggen.
pi_49152717
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:10 schreef OldJeller het volgende:
Zoals: het gaat niet om het uiterlijk, maar..
en niet om de lengte
pi_49152785
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:11 schreef thaleia het volgende:
Jawel, maar na al die jaren heb ik 'bij Fok inloggen' nog steeds niet als automatisme. Telkens gewoon m'n naam en wachtwoord intypen bij elke posting die ik doe, dat is hier een automatisme

Het zou zomaar eens aan m'n leeftijd kunnen liggen.
Of je vinkt dat vakje aan zodat je onthouden wordt en niet bij elke post dat hoeft te doen. Jaja, het internet zit vol verrassingen.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:35:22 #133
101353 mrbox
Miep miep
pi_49153531
Ik begin me nu toch wel te ergeren aan dames die gewoon geen waarde meer hechten aan zoenen of "complimenten".
Of dat iig beweren, met de attitue van "ja dat hoor ik zo vaak "
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_49153657
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:45 schreef winterapfel het volgende:
Opvallende stilte! Iedereen aan het PM-en zeker
Was het maar waar, ik stond in de file okee, ik had 1 PM-etje toen ik thuis kwam
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:50 schreef Fleurezeur het volgende:
Gaat dat zo snel bij jou? En je hebt hem nog niet in het echt gezien? Ik zou dat echt niet kunnen, on-line verliefd worden maar je hoort het wel vaker tegenwoordig.
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Waarschijnlijk wou iedereen je nét PM-en, maar toen zagen ze die post en dachten "ik ben heul niet de meest wanhopige Fok!ker" Mannen kan je prima uitdagen, maar de uitdaging wie de meest wanhopige is laten de meeste mannen toch links liggen. Probeer eens een andere woordkeuze! iets vrolijkers bijvoorbeeld
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:39:49 #135
94676 Garisson72
pi_49153697
dat is jouw cue om heel overtuigend te worden, want jij bent natuurlijk net die man die het écht meent.
pi_49153732
Update uit de supermarkt:

Op dinsdag zijn de vrouwen minder mooi
pi_49153785
Een maand lang elke dag naar de supermarkt gaan op een bepaald tijdstip om te kijken welke dag het beste is qua (aantal) mooie vrouwen?
pi_49153811
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:40 schreef Heldopsokken het volgende:
Update uit de supermarkt:

Op dinsdag zijn de vrouwen minder mooi
Ik heb vandaag ook al geen leuke vrouwen gespot op de magnetronvoer-afdeling
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:43:45 #139
141482 Q.
JurassiQ
pi_49153874
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:41 schreef OldJeller het volgende:
Een maand lang elke dag naar de supermarkt gaan op een bepaald tijdstip om te kijken welke dag het beste is qua (aantal) mooie vrouwen?
In Utrecht zijn op elke dag mooie vrouwen.
For great justice!
pi_49153882
Ik denk dat het niet zover gaat komen
pi_49153928
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:43 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik ben er
pi_49154048
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:43 schreef Q. het volgende:

[..]

Op de universiteit in Nijmegen ook
  dinsdag 8 mei 2007 @ 19:33:03 #143
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_49155878
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:55 schreef thaleia het volgende:
Te oud
quote:
Te jong
pi_49155956
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:41 schreef OldJeller het volgende:
Goed plan! Een onderzoek waar we allemaal aan mee kunnen doen. Vul hier de resultaten in:

Poll: Op welke dag lopen de mooiste singles in de supermarkt?
  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • pi_49156149
    Maar hoe weet je zeker dat het een single is, soms zijn het ook mooie (jonge) moeders die boodschappen doen..
    pi_49156275
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 19:40 schreef OldJeller het volgende:
    Maar hoe weet je zeker dat het een single is, soms zijn het ook mooie (jonge) moeders die boodschappen doen..
    Die kunnen ook single zijn
    Smart went Crazy....
    pi_49156580
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 19:40 schreef OldJeller het volgende:
    Kijken wat ze in haar mandje/karretje heeft. De 1-persoons (magnetron)maaltijd is natuurlijk een weggevertje, maar volgens mij koken vrouwen (ook als ze single zijn) liever gewoon. Dus opletten op kleine verpakkingen, literpak melk, kleine hoeveelheden gewogen groente, veel light-producten etc.
    Nono's zijn kratten bier, zakken chips, gewone cola en frituur-artikelen.

Een trouwring is ook een teken aan de wand.. Hoe zit dat met die ringen eigenlijk? Ik zie best veel vrouwen die wél single zijn, maar toch een ring dragen. Zit daar nog een gedachte achter?
    pi_49156807
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 19:50 schreef DonJames het volgende:

[..]

Kijken wat ze in haar mandje/karretje heeft. De 1-persoons (magnetron)maaltijd is natuurlijk een weggevertje, maar volgens mij koken vrouwen (ook als ze single zijn) liever gewoon. Dus opletten op kleine verpakkingen, literpak melk, kleine hoeveelheden gewogen groente, veel light-producten etc.
    Aha, dus het is niet alleen even naar het uiterlijk kijken, maar ook naar het mandje/wagentje.

Ik was overigens gisteren rond het middaguur in de supermarkt en dat was écht barslecht qua (mooie) single vrouwen. Het was leeg en de weinige mensen die er rondliepen waren 60+.
    De maandag wordt dus niet door mij genomineerd. Ik heb overigens wel enigszins 'hoop' voor de woensdag rond het middaguur.. kinderen die vroeg vrij zijn, moeders die boodschappen doen nét voor ze hun kroost ophalen.
    Niet de moeders die zodra ze kinderen krijgen hun haar rood verven, kort knippen en fatsig worden.

Ik ken ook mannen die ringen dragen als ze niet getrouwd/verloofd zijn.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 20:03:49 #149
    27467 webspider
    Fear is the mind-killer.
    pi_49157155
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 17:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Via het forum. Hij zal dit topic ongetwijfeld niet over het hoofd zien
    Een paar hints doen bij de meeste mannen niet echt wonderen, maar ergens zit ik al te wachten op het volgende berichtje.
    Spelletjes .
    Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
    pi_49157268
    Wat leuk, mijn mooie openingsregels van een aantal topics geleden staat er nog.
    Nog steeds singel uiteraard, ben er wat meer mee bezig de laatste tijd. Ben het zat!
    pi_49157372
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 15:14 schreef dawg het volgende:
    Iemand mee uit vragen via PM
    pi_49157408
    Jij hebt het dringend nodig, Princes Falafel.
    pi_49157426
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 20:06 schreef vencodark het volgende:
    Wat leuk, mijn mooie openingsregels van een aantal topics geleden staat er nog.
    Nog steeds singel uiteraard, ben er wat meer mee bezig de laatste tijd. Ben het zat!
    Vencootje!
    Je woont ook in zo'n uithoek
    pi_49157458
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 15:42 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

No comment.

Maar het hele gebeuren heeft me wel aan het denken gezet eigenlijk..
    Ik had een PM gekregen waarvan de 5e letter een R is
    (o wat ben ik lief om niks te zeggen )
    zelfde of andere?
    pi_49157494
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 20:09 schreef OldJeller het volgende:
    Jij hebt het dringend nodig, Princes Falafel.
    Nee ik doe niet aan dates
    pi_49157524
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 20:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik had een PM gekregen waarvan de 5e letter een R is
    (o wat ben ik lief om niks te zeggen )
    zelfde of andere?
    Fleurezeur?
      dinsdag 8 mei 2007 @ 20:12:46 #157
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_49157544
    Je kunt ook gewoon je vraag in dit topic posten..
    [KNE]-Mod
    pi_49157578
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 20:10 schreef DonJames het volgende:

[..]

Vencootje!
    Je woont ook in zo'n uithoek
    Ja. Zou dat het probleem zijn? Maar afstand is toch geen issue.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 20:17:51 #159
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_49157759
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 20:13 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, en het gaat ook alleen om het innerlijk.
    For great justice!
    pi_49157788
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 19:50 schreef DonJames het volgende:

[..]

Een trouwring is ook een teken aan de wand.. Hoe zit dat met die ringen eigenlijk? Ik zie best veel vrouwen die wél single zijn, maar toch een ring dragen. Zit daar nog een gedachte achter?
    eh als ik alleen thuis ben en ik doe boodschappen is dat standaard
    chips cola frituur meer chips snoep ahaha
    geen groente maar wel vleesch
    pi_49157856
    quote:

[..]

In dat geval stap ik nu in de auto, dan ben ik over een uurtje of vier wel bij je

In het begin is het denk ik niet zo'n probleem, maar later zou het een breekpunt kunnen worden. Ikzelf zou bijvoorbeeld niet in Zeeland (Friesland ook niet trouwens) willen wonen, dus als ik een Zeeuwse vriendin zou hebben die daar zeker niet weg wil zou dat wel een probleem worden.
    pi_49157947
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 20:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

eh als ik alleen thuis ben en ik doe boodschappen is dat standaard
    chips cola frituur meer chips snoep ahaha
    geen groente maar wel vleesch
    Met die inhoud denken de mannen dat je een pyama-party geeft en zullen je alsnog aanspreken.
    pi_49157966
    Hmm.. ik doe ook niet aan groningen/friesland/zeeland/limburg en dat soort shizzle
    dat gaat te furr

sorry voor mijn taalgebruik
    pi_49158080
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 20:20 schreef DonJames het volgende:

[..]

In dat geval stap ik nu in de auto, dan ben ik over een uurtje of vier wel bij je

In het begin is het denk ik niet zo'n probleem, maar later zou het een breekpunt kunnen worden. Ikzelf zou bijvoorbeeld niet in Zeeland (Friesland ook niet trouwens) willen wonen, dus als ik een Zeeuwse vriendin zou hebben die daar zeker niet weg wil zou dat wel een probleem worden.
    Ik wil anders best uit Zeeland weg hoor.
    Net een bericht gehad van iemand op een site. Ergens wat gelikt maar hij is wel lichtelijke poëtisch bezig. Complimentjes over mijn verschijning zijn altijd leuk.
    pi_49158090
    quote:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat er in heul friggin Zeeland geen enkele kerel woont die jou niet hebben wil. En afstand, ach. Een uurtje rijden zou ik er graag voor over hebben hoor. Maar 3 gaat me toch wat ver

Maar in z'n algemeenheid, ik kan me niet voorstellen dat een al te grote afstand nou bevorderlijk is voor een relatie. Het haalt de spontaniteit er zo enorm uit lijkt mij
    [b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
    Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
    pi_49158093
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 20:22 schreef DonJames het volgende:

[..]

Met die inhoud denken de mannen dat je een pyama-party geeft en zullen je alsnog aanspreken.
    ik kan trouwens best wel lekker koken dus dat doe ik ook wel eens maar elke keer haal ik weer andere dingen dus dan kun je toch niks zien aan mn mandje...

boodschappen doen (ontbijt halen..) nadat je bent wezen stappen is trouwens niet zo een succes
    denken ze echt dat je een 1 of andere junk bent als je in je semi pyjama (want maar 5 meter verder) even snel wat brood komt pakken
    pi_49158172
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 20:26 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat er in heul friggin Zeeland geen enkele kerel woont die jou niet hebben wil. En afstand, ach. Een uurtje rijden zou ik er graag voor over hebben hoor. Maar 3 gaat me toch wat ver

Maar in z'n algemeenheid, ik kan me niet voorstellen dat een al te grote afstand nou bevorderlijk is voor een relatie. Het haalt de spontaniteit er zo enorm uit lijkt mij
    Ik heb ook het liefst iemand in de buurt maar wat je dan krijgt (of kan krijgen) is dat je soms teveel naar elkaar toe kan gaan 'omdat je nu eenmaal bij elkaar in de buurt bent'. Dus je gaat makkelijk ff langs. Weet niet of dát nu zo bevordelijk is. Maar dat verschilt per relatie.
    Ik woon indd. in een gat maar om iedereen die te ver woont op afstand te houden...tja dan kan ik net zo goed niks meer doen ej.
    pi_49158185
    @ vencodark leert is met een t of was dat expres
    wel grappig je ziet er op zich best knap uit maar ook heel gewoon
    okee misschien klinkt dit bot maar dat is niet zo bedoelt
    pi_49158364
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 20:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
    @ vencodark leert is met een t of was dat expres
    wel grappig je ziet er op zich best knap uit maar ook heel gewoon
    okee misschien klinkt dit bot maar dat is niet zo bedoelt
    Je bedoeld verschilt en verschild oh leert. Tja, ik let de laatste tijd totaal niet op die D's en T's.
    Dankje dat je me er iig knap uit vindt zien, ik zie niets bots in je opmerking. Ben ook maar heel gewoontjes (althans, semi gewoontjes).
    pi_49158698
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 20:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Nee ik doe niet aan dates
    Jaaaaaaajaaaaaaa, en wat staat er voor Juni dan omcirkeld met rode hartjes in je agenda?
    pi_49158749
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 20:41 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Jaaaaaaajaaaaaaa, en wat staat er voor Juni dan omcirkeld met rode hartjes in je agenda?
    Mijn verjaardag? Oh wacht, ik ga offtopic.
    pi_49158976
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 20:33 schreef vencodark het volgende:

[..]

Je bedoeld verschilt en verschild oh leert. Tja, ik let de laatste tijd totaal niet op die D's en T's.
    Dankje dat je me er iig knap uit vindt zien, ik zie niets bots in je opmerking. Ben ook maar heel gewoontjes (althans, semi gewoontjes).
    Dat zijn de beste, meisjes die zichzelf semi-gewoon vinden maar die toch echt wél knap zijn!

Knappe meisjes die van zichzelf weten dat ze knap zijn gaan zich daarnaar gedragen. Die kunnen elke vent krijgen, en gaan dus alleen voor de allerknapste vent. Helaas kunnen de allerknapste mannen ook elke vrouw krijgen, en dat doen ze dan ook.
    pi_49159107
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 20:47 schreef DonJames het volgende:

[..]

Dat zijn de beste, meisjes die zichzelf semi-gewoon vinden maar die toch echt wél knap zijn!

Knappe meisjes die van zichzelf weten dat ze knap zijn gaan zich daarnaar gedragen. Die kunnen elke vent krijgen, en gaan dus alleen voor de allerknapste vent. Helaas kunnen de allerknapste mannen ook elke vrouw krijgen, en dat doen ze dan ook.
    Ik ben semi-gewoon omdat ik misschien uiterlijk gewoon lijk maar ik ben van innerlijk eerder vreemd dan gewoon.
    Maar goed, knappe mensen zie je niet altijd met knappe mensen hoor. Een lelijk persoon kan ook best een lekker ding krijgen.
    pi_49159182
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 20:33 schreef vencodark het volgende:

[..]

Niks mis met gewone meiden, veel beter dan zelfingenomen quasi-arrogante opmaakpopjes
      dinsdag 8 mei 2007 @ 20:54:35 #175
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_49159287
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 20:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik ben semi-gewoon omdat ik misschien uiterlijk gewoon lijk maar ik ben van innerlijk eerder vreemd dan gewoon.
    Maar goed, knappe mensen zie je niet altijd met knappe mensen hoor. Een lelijk persoon kan ook best een lekker ding krijgen.
    De vraag is natuurlijk ben jij lief
    bitches zijn er zat
    pi_49159321
    Eens. Geldt ook voor de mannen. Niks zo mooi als een man die niet weet dat ie mooi is. Hoewel, een beetje arrogantie/zelfspot/zelfverzekerde man is niet direct fout. Als het maar charming blijft. Al is die combinatie vrij moeilijk.
    pi_49159355
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 20:54 schreef mrbox het volgende:

[..]

bitches zijn er zat
    Ik kan heel lief zijn , maar soms ook niet.
    pi_49159401
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 20:54 schreef mrbox het volgende:

[..]

bitches zijn er zat
    Weten kan ik het niet, maar de foto belooft wel wat zeg maar
    pi_49159522
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 20:41 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ik heb serieus nog nooit een date gehad
    of nou ja je moet meetellen:
    een jongen die ik wel aardig vond vroeg of ik ook mee uitging, met de gebruikelijke mensen
    en toen was ik er en was hij er en de rest was er niet
    dus ik.. waar is de rest
    "Ja die zijn ziek."
    en ik o
    "kom laten we ergens naar binnen gaan "
    ik: eh ik ben moe ik ga naar huis
      dinsdag 8 mei 2007 @ 21:03:44 #180
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_49159699
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 20:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

een jongen die ik wel aardig vond vroeg of ik ook mee uitging, met de gebruikelijke mensen
    dus ik.. waar is de rest
    "Ja die zijn ziek."
    en ik o
    Ja je bent nog jong (denk ik iig )
    pi_49159827
    Ik ben 19
      dinsdag 8 mei 2007 @ 21:10:12 #182
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_49159989
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 21:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
    Ik ben 19
    Ja lichamelijk , geestlijk kan je best op andere leeftijd zitten met sommige dingen ...
    pi_49160148
    why be with strangers.. when you can be with your friend
    pi_49160245
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 21:10 schreef mrbox het volgende:

[..]

Ja lichamelijk , geestlijk kan je best op andere leeftijd zitten met sommige dingen ...
    lichamelijk ben ik 16 of zeu
    zusje van een vrindinntje (die weet dat mijn broertje en haar zus ong even oud zijn)
    WANNEER WORDT JIJ NOU 17
    eh...ik ben 19
    pi_49160616
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 20:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

dus ik.. waar is de rest
    "Ja die zijn ziek."
    en ik o
    En hoe vaak ben je op date gevraagd dan?
    pi_49160876
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 21:24 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Precies 1 keer, wedden
    pi_49160993
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 21:24 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ehm.. weet niet.. wel vaak dat jongens mn nummer willen of afspreken maar ja dan ken ik zo een hele dude niet dus daar heb ik geen zin in
      dinsdag 8 mei 2007 @ 21:34:33 #188
    10526 broer
    Nutteloze van de nacht.
    pi_49161043
    Ik haal even hetzelfde trucje uit als thabit.
    pi_49161091
    =
    pi_49161338
    We kunnen je alleen beter leren kennen als je even een fotoboek aanmaakt.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 21:44:15 #191
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_49161523
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 21:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ehm.. weet niet.. wel vaak dat jongens mn nummer willen of afspreken maar ja dan ken ik zo een hele dude niet dus daar heb ik geen zin in
    Je hikt tegen een drempel aan dus Geeft niet maar stap 1 is wel accepteren dat die drempel er is
      dinsdag 8 mei 2007 @ 21:44:18 #192
    178564 Fleurezeur
    Fleur op met Fleur!
    pi_49161527
    Jaaaaaaa fotoboeken zijn heerlijk, zo leuk om al die lieve berichtjes te zien !
    pi_49162005
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 21:44 schreef Fleurezeur het volgende:
    Jaaaaaaa fotoboeken zijn heerlijk, zo leuk om al die lieve berichtjes te zien !
    Van al die kille ongebalanceerde mensen
    pi_49162063
    Ik heb geen zin in een fotoboek Maar dit ben ik..
      dinsdag 8 mei 2007 @ 21:56:35 #195
    178564 Fleurezeur
    Fleur op met Fleur!
    pi_49162135
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 21:54 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Van al die kille ongebalanceerde mensen
    Daarmee doel ik op of mensen als StefanP , mensen die in klaagbaak zeuren om kleine mietemeuterige dingetjes, en meki Er zijn ook hele lieve mensen op FOK! te vinden
    pi_49162148
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
    Je bent pretty.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 21:57:22 #197
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_49162174
    quote:
    Jij ziet er echt wel uit als 19 hoor
    Je weet dat nu heel veel PM gaat krijgen

[ Bericht 13% gewijzigd door mrbox op 08-05-2007 22:02:48 ]
    pi_49162206
    quote:
    oeh.. Hai
      dinsdag 8 mei 2007 @ 21:58:47 #199
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_49162239
    quote:
    Almere. Arme jij.
    For great justice!
      dinsdag 8 mei 2007 @ 21:59:26 #200
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_49162271
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 21:56 schreef vencodark het volgende:

[..]

Je bent pretty.
    Idd.
    For great justice!
    pi_49162292
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 21:58 schreef Q. het volgende:

[..]

Almere. Arme jij.
    klopt nur allein sjonnies
    maar ik ga verhuizen
    pi_49162313
    Wat lief, klein en verlegenlijkend zeg!
    Als je een meisje als jij tegenkomt geef je d'r een aai over d'r bol.
    pi_49162334
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 21:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

klopt nur allein sjonnies
    maar ik ga verhuizen
    naar..?
    pi_49162554
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:00 schreef OldJeller het volgende:
    Wat lief, klein en verlegenlijkend zeg!
    Als je een meisje als jij tegenkomt geef je d'r een aai over d'r bol.
    ik keek zo want dat moest voor de foto
    waar is jouw fotoboek?
    pi_49162616
    Je moet voortaan altijd zó kijken, dat is lief.
    Ik mocht niet, het zou jaloezie teweeg brengen.
    pi_49162673
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

naar..?
    amsterdam
    pi_49162677
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:06 schreef OldJeller het volgende:
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:08:24 #208
    178564 Fleurezeur
    Fleur op met Fleur!
    pi_49162682
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:06 schreef OldJeller het volgende:
    Ik was ook een beetje verlegen en bang om er één aan te maken, maar het heeft toch goed uitgepakt ! Gewoon doen !
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:10:17 #209
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_49162782
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
    [..]
    amsterdam
    Maar waarom eerst al die vage lijstjes met eisen enzo ?
    pi_49162872
    Ik werd op straat aangevallen door eenden toen ik een fotoboek opende.
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

amsterdam
    Niet naar Zuid-Oost, diep in Oost of Noord verhuizen, allemaal pauper.
    pi_49162885
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:10 schreef mrbox het volgende:

[..]

Maar waarom eerst al die vage lijstjes met eisen enzo ?
    Wat bedoel je
    pi_49163001
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef OldJeller het volgende:
    Ik werd op straat aangevallen door eenden toen ik een fotoboek opende.
    [..]

Niet naar Zuid-Oost, diep in Oost of Noord verhuizen, allemaal pauper.
    ik wil pijp
    zuid west (iig daar met t vondelpark weet niet hoe t heet)
    centrum
    of anders bij amstel container woning

anders blijf ik liever hier
    pi_49163030
    Lieve mede-singles, zullen we nu niet teveel slowchatten of willen jullie graag dat dit topic verdwijnt? kom ons allemaal vergezellen hier, gezellig [R&P SC] krukken?

en ach single zijn vind ik op t moment wel prima hoewel ik soms gek wordt van al die kleffe stelletjes
    pi_49163050
    De eerste drie wil iedereen. (terecht)
    De vierde zou ik wegstrepen. Containerwoningen.

oh, slowchat: eh, containerwoningen zijn niet leuk genoeg om als single mensen in te ontvangen.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:16:38 #215
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_49163125
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Wat bedoel je
    Nou ja die van 2 (?) delen terug , met dat hij geld e.d. moet hebben (Die hele discussie)
    pi_49163133
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:15 schreef OldJeller het volgende:

oh, slowchat: eh, containerwoningen zijn niet leuk genoeg om als single mensen in te ontvangen.
    ff offtopic, niks mis mee voor een student: Studentenkamers #5
    pi_49163157
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:15 schreef OldJeller het volgende:

een huis met huisgenoten wel zeker nee heerlijk alles voor jezelf en dat als 19jarige student in een veel gewilde stad als A'dam of Utrecht, je kan doen en laten wat je wilt en belangrijker met WIE je dat wilt
    Ik zou hier eerder een date mee naar toe nemen dan mn oude studentenhuis niewsgierige mensen en blikken
    pi_49163305
    Als je niet in een containerwoning woont betekent het niet direct dat je niet alleen woont. Zou wat zijn.
    oh, op zich maakt het niet uit of je een date naar een studentenhuis of appartementje meeneemt.. niet qua succes, wel qua privacy vielleicht.
    pi_49163429
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:16 schreef mrbox het volgende:

[..]

Nou ja die van 2 (?) delen terug , met dat hij geld e.d. moet hebben (Die hele discussie)
    ik zei een student persoon maar dan met geld (als in niet -1000 rood maar gewoon uit kunnen gaan)
    alleen dat gedeelte "met geld" werd aangezien voor:
    hij moet wel 4 rolexen hebben en een merceds Lol Einz!1!1!

Ik heb trouwens wel een soort dude op stand by staan
    maar daar hou ik niet zo van !
    pi_49163500
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:20 schreef OldJeller het volgende:
    Als je niet in een containerwoning woont betekent het niet direct dat je niet alleen woont. Zou wat zijn.
    oh, op zich maakt het niet uit of je een date naar een studentenhuis of appartementje meeneemt.. niet qua succes, wel qua privacy vielleicht.
    weet je hoe lastig het is om als student iets voor jezelf te krijgen? hoeveel wachttijd daarvoor nodig is? Hoe duur het is? tja ik ben met mijn kamertje/plekje superblij en ja enorm offtopic maar ik voelde me ff genoodzaakt erop te reageren en nu verhuis ik weer naar de SC
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:25:30 #221
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_49163554
    ik ben toch ook heel lelijk maar heb wel een fotoboek
    [KNE]-Mod
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:27:32 #222
    178564 Fleurezeur
    Fleur op met Fleur!
    pi_49163671
    Waarom is het toch nooit valentijnsdag wanneer het mij uitkomt ! Ik wou dat het van de week was Valentijnsdag is nou nog nooit goed gevallen voor mij , hebben jullie dat ook ?
    pi_49163677
    Hahahahaha
    Ik heb liever geen fotoboek want nu kunnen mensen tenminste me gewoon afzeiken en denken dat ik een lelijke gemene zeur ben
    pi_49163776
    Het lijkt mij zo leuk om stapels post te krijgen Ik heb wel wat gehad van een vriendje of van eh.. eh.. nou volgens mij verder niks
    pi_49163846
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:27 schreef Fleurezeur het volgende:
    Waarom is het toch nooit valentijnsdag wanneer het mij uitkomt ! Ik wou dat het van de week was Valentijnsdag is nou nog nooit goed gevallen voor mij , hebben jullie dat ook ?
    Een romantische verrassing is juist leuker en nog verrassender als het géén valentijnsdag is! Dat is immers meer een verplicht nummertje, als je nu iets leuks doet ben ik is hij helemaal in de wolken!
    pi_49163871
    Je kan toch altijd afgezeken worden, ondanks uiterlijk? Wie opeens aardig gaat doen vanwege iemand's fotoboek is suf. EINSZS!!11!!!:d ;D:D :d _o- ;D:d!!!111!!!! dDdD:DD:D

pi_49163919
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:30 schreef DonJames het volgende:

[..]

Een romantische verrassing is juist leuker en nog verrassender als het géén valentijnsdag is! Dat is immers meer een verplicht nummertje, als je nu iets leuks doet ben ik is hij helemaal in de wolken!
    Wat DJ zegt, als je het op Valentijnsdag doet is het misschien wel leuk.. maar als je het juist niet op Valentijnsdag doet is het spontaan en specialer.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:32:34 #228
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_49163938
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
    Hahahahaha
    Ik heb liever geen fotoboek want nu kunnen mensen tenminste me gewoon afzeiken en denken dat ik een lelijke gemene zeur ben
    Ja, maar niet in je fotoboek, nu moeten we alles PMmen
    [KNE]-Mod
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:32:35 #229
    71610 Black-Hole
    Deep in my soul
    pi_49163939
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:27 schreef Fleurezeur het volgende:
    Valentijnsdag is een grote commerciele happening Alsof het allemaal zo geforceerd moet zijn
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:32:52 #230
    178564 Fleurezeur
    Fleur op met Fleur!
    pi_49163955
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:30 schreef DonJames het volgende:

[..]

Hoe commercieel en geijkt het ook is, Valentijnsdag is gewoon leuk! Het is gewoon net zoiets als het songfestival, iedereen zegt wel dat ze het haten, maar iedereen kijkt!
    pi_49163962
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:31 schreef OldJeller het volgende:
    Je kan toch altijd afgezeken worden, ondanks uiterlijk? Wie opeens aardig gaat doen vanwege iemand's fotoboek is suf. EINSZS!!11!!!:d ;D:D :d _o- ;D:d!!!111!!!! dDdD:DD:D

nou geloof me dat is wel zo Volgens mij kreeg ik pas die PM ná het plaatsen van m'n foto....
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:33:06 #232
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_49163972
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:32 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Hoe commercieel en geijkt het ook is, Valentijnsdag is gewoon leuk! Het is gewoon net zoiets als het songfestival, iedereen zegt wel dat ze het haten, maar iedereen kijkt!
    Nee
    [KNE]-Mod
    pi_49164040
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

nou geloof me dat is wel zo Volgens mij kreeg ik pas die PM ná het plaatsen van m'n foto....
    Sorry, ik kon het niet laten.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:35:02 #234
    71610 Black-Hole
    Deep in my soul
    pi_49164075
    Het lijkt hier ondertussen overigens wel een grote vleeskeuring en/of datingsite
    pi_49164092
    ik kijk ook naar dat stomme songfestival

wie hier wil heeeeel graag een relatie?
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:35:25 #236
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_49164097
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:35 schreef Black-Hole het volgende:
    Het lijkt hier ondetussen overigens wel een grote vleeskeuring en/of datingsite
    Mooi toch
    [KNE]-Mod
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:36:04 #237
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_49164128
    quote:
    Het lijkt hier ondertussen overigens wel een grote vleeskeuring en/of datingsite
    Zoals het hoort. Ik heb trouwens nog steeds geen date, wie van de vrouwen binnen mijn doelgroep durft?
    For great justice!
    pi_49164130
    Vleeskeuringen zijn altijd goed.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:36:34 #239
    71610 Black-Hole
    Deep in my soul
    pi_49164158
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:35 schreef ThE_ED het volgende:
    Mooi toch
    Mits met resultaat
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:36:37 #240
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_49164162
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
    wie hier wil heeeeel graag een relatie?
    Straks als ik echt het idee heb dat ik over mijn Ex heen ben.
    [KNE]-Mod
    pi_49164168
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:32 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Het songfestival vind ik als happening (niet de muziek) nog wel leuk om te volgen, maar Valentijnsdag hield echt op bij de middelbare school hoor....
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:37:24 #242
    178564 Fleurezeur
    Fleur op met Fleur!
    pi_49164210
    quote:
    Ja ho eens even! De mannen zijn begonnen! Opeens ontving iedereen PM's , daar kunnen wij niets aan doen
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:37:58 #243
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_49164241
    en wie heeft er weer geen PM ontvangen?

*wegsluipt*
    [KNE]-Mod
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:37:59 #244
    71610 Black-Hole
    Deep in my soul
    pi_49164243
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:37 schreef Fleurezeur het volgende:
    Ja ho eens even! De mannen zijn begonnen! Opeens ontving iedereen PM's , daar kunnen wij niets aan doen
    Ik voel me niet aangesproken
    pi_49164284
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:37 schreef ThE_ED het volgende:

*wegsluipt*
    Ik.
    pi_49164325
    Nou OldJ laat je foto zien
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:39:29 #247
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_49164332
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:38 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ik.
    Moet ik je ff PMmen?
    [KNE]-Mod
    pi_49164346
    quote:

*wegsluipt*
    Ik, ik ben al bezig met mn mail cq brief voor extreme make-over
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:40:14 #249
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_49164373
    quote:

*wegsluipt*
    Ikke!
    For great justice!
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:41:02 #250
    178564 Fleurezeur
    Fleur op met Fleur!
    pi_49164420
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Ik heb nooit wat laten versleutelen en gebruik amper make-up, en ik heb PM's ! Mannen willen kennelijk iets puur-natuurs
    pi_49164442
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Moet ik je ff PMmen?
    Is dat mogelijk zonder dat ik het activeer?
    pi_49164463
    quote:

*wegsluipt*
    idem!!
    pi_49164489
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
    Nou OldJ laat je foto zien
    Foto? Wat?! Dit is geen vleeskeuring, Princes Falafel!!
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:42:33 #254
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_49164495
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:41 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]
    en gebruik amper make-up
    *kijkt nog eens naar je hoofdfoto*
    [KNE]-Mod
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:42:47 #255
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_49164506
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:41 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Is dat mogelijk zonder dat ik het activeer?
    Nee
    [KNE]-Mod
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:42:58 #256
    178564 Fleurezeur
    Fleur op met Fleur!
    pi_49164513
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:42 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

*kijkt nog eens naar je hoofdfoto*
    Schmink !
    pi_49164527
    quote:

[..]

Ik heb nooit wat laten versleutelen en gebruik amper make-up, en ik heb PM's ! Mannen willen kennelijk iets puur-natuurs
    Je profielfoto in je FB vertelt een ander verhaal

edit: TE LAAT......kabelinternet......
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:43:15 #258
    71610 Black-Hole
    Deep in my soul
    pi_49164530
    Conclusie, de mannen ontvangen hier niks.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:43:55 #259
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_49164562
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:42 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Schmink !
    Goed dat je het er even bij zegt.
    [KNE]-Mod
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:44:30 #260
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_49164584
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:43 schreef Black-Hole het volgende:
    Mja, moet weer allemaal vanuit de mannen komen. Emancipatie
    pi_49164590
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Ach, zo erg is het toch niet?

Lieve Mari,
    ..
    Groetjes, MM

dinsdag 8 mei 2007 @ 22:45:34 #262
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_49164636
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:44 schreef mrbox het volgende:

[..]

Mja, moet weer allemaal vanuit de mannen komen. Emancipatie
    eigenlijk wacht ik nog op dat FP nieuws "Ed weer vrijgezel, grijpt nu uw kans dames!"
    [KNE]-Mod
    pi_49164645
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:43 schreef Black-Hole het volgende:
    Goh.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:46:14 #264
    71610 Black-Hole
    Deep in my soul
    pi_49164663
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:45 schreef OldJeller het volgende:
    Goh.
    Had ook niks anders verwacht
    pi_49164683
    make up is hip
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:48:11 #266
    178564 Fleurezeur
    Fleur op met Fleur!
    pi_49164753
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
    make up is hip
    Nee joh, volgens mij houden mannen er niet van als je teveel gebruikt, dan krijg je het stickertje ,,breezer" op je geplakt, dat wil je toch ook niet? Daarbij heb ik het er niet zo op, al dat getut, het is er na een paar uur bij mij toch weer af als ik het heel uitvoerig doe
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:49:14 #267
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_49164792
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
    make up is hip
    Mits met maten , en dat weet dat je ook knap bent zonder.
    sommige dames vergeten dat wel eens en doen daar moeilijk over
    pi_49164799
    Make up geeft soms onaangename verrassingen de morgen dat je wakker wordt..
    pi_49164841
    quote:

[..]

Jij bent blond en hebt moeder natuur mee
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:50:18 #270
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_49164846
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:48 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Nee joh, volgens mij houden mannen er niet van als je teveel gebruikt, dan krijg je het stickertje ,,breezer" op je geplakt, dat wil je toch ook niet?
    Ook niet teveel gebruiken heh.
    Niet zo je ogen dichtsmeren met lichtblauwe oogschaduw bijvoorbeeld, maar make-up kan wel net de finishing touch zijn.
    [KNE]-Mod
    pi_49164856
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:48 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Nee joh, volgens mij houden mannen er niet van als je teveel gebruikt, dan krijg je het stickertje ,,breezer" op je geplakt, dat wil je toch ook niet? Daarbij heb ik het er niet zo op, al dat getut, het is er na een paar uur bij mij toch weer af als ik het heel uitvoerig doe
    Een klein beetje mag, maar dan net alsof het lijkt dat het er niet is. Lipstick is ook nog wel okee bij een avondje uit, zolang er maar niet zo'n donker lijntje langs getekend wordt. Zoo ordi.

Mijn afknapper-lijst is zojuist weer aangevuld
    pi_49164880
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:44 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ach, zo erg is het toch niet?

Lieve Mari,
    ..
    Groetjes, MM

op die ... is dan een foto zeker
    pi_49164916
    Ik vind het wel leuk als een vrouw bij speciale gelegenheden all the way gaat met het hele optut gebeuren. Doordeweeks liever zo min mogelijk of gewoon helemaal niet. Puur natuur blijft het leukste.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:51:38 #274
    71610 Black-Hole
    Deep in my soul
    pi_49164917
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
    Alsof elke man op blond valt

Wat betreft de make-up: geen of erg naturel vind ik het mooiste. Kan het achteraf ook niet tegenvallen
    pi_49164982
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Alsof elke man op blond valt
    Eeh nee.. abso niet!

Brunette
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:52:55 #276
    178564 Fleurezeur
    Fleur op met Fleur!
    pi_49164983
    quote:

[..]

Dat valt reuze mee, ik heb weleens een puistje , en in de zomer bijna altijd sproetjes
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:53:47 #277
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_49165029
    Iedereen roept wel over puur natuur, maar er zijn echt zeer weinig vrouwen die niet minstens ff een of andere foundation gebruiken 's ochtends. En dat kan het toch wel vaak net af maken.
    [KNE]-Mod
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:54:01 #278
    101353 mrbox
    Miep miep
    pi_49165041
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:52 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Dat valt reuze mee, ik heb weleens een puistje , en in de zomer bijna altijd sproetjes
    Ja zie daar je antwoord waarom
    pi_49165057
    Sproetjes = puntje er bij wat mij betreft
    pi_49165121
    quote:

[..]

op die ... is dan een foto zeker
    Ja, genomen van jou op de ochtend nadat je waanzinnig dronken bent geweest, terwijl je een bad-hair-day hebt, een loopneus van de hooikoorts, met de meest foute belichting en genomen met een telefoon-camera. Succes verzekerd!
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:56:20 #281
    62419 CherryLips
    chocoholic
    pi_49165160
    Ik heb echt een joekel van een puist op m'n wang nu . En het kan me eigenlijk niet eens zo veel schelen .
    Tap tap tap
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:57:16 #282
    62419 CherryLips
    chocoholic
    pi_49165203
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:50 schreef DonJames het volgende:

[..]

Een klein beetje mag, maar dan net alsof het lijkt dat het er niet is. Lipstick is ook nog wel okee bij een avondje uit, zolang er maar niet zo'n donker lijntje langs getekend wordt. Zoo ordi.

Mijn afknapper-lijst is zojuist weer aangevuld
    Ik weet er ook weer een: gozers met piercings .
    Tap tap tap
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:58:04 #283
    178564 Fleurezeur
    Fleur op met Fleur!
    pi_49165239
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:53 schreef ThE_ED het volgende:
    Iedereen roept wel over puur natuur, maar er zijn echt zeer weinig vrouwen die niet minstens ff een of andere foundation gebruiken 's ochtends. En dat kan het toch wel vaak net af maken.
    Ik haal er s'morgens een washandje met zeep overheen na het douchen Werkt voor mij net zo goed. Beetje mascara en soms een beetje lipgloss/lippenbalsem
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:58:21 #284
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_49165253
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:56 schreef CherryLips het volgende:
    Ik heb echt een joekel van een puist op m'n wang nu . En het kan me eigenlijk niet eens zo veel schelen .
    Jij ziet er toch altijd prachtig uit.
    For great justice!
    pi_49165273
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:56 schreef CherryLips het volgende:
    Wat lief van je dat je dat met ons deelt!
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:58:54 #286
    71610 Black-Hole
    Deep in my soul
    pi_49165280
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:57 schreef CherryLips het volgende:
    Ik weet er ook weer een: gozers met piercings .
    Sowieso, piercings..... en zo kan ik nog zat dingen opnoemen.

Vast ook wel de reden waarom ik nogsteeds vrijgezel ben
    Disclaimer: niet dat ik perfect ben
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:59:08 #287
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_49165294
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:58 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]
    Beetje mascara en soms een beetje lipgloss/lippenbalsem
    zo begint het..
    [KNE]-Mod
      dinsdag 8 mei 2007 @ 22:59:39 #288
    62419 CherryLips
    chocoholic
    pi_49165311
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:58 schreef Q. het volgende:

[..]

Jij ziet er toch altijd prachtig uit.
    .
    Niet teveel slijmen he . Ik zal hem uitknijpen en in een potje doen voor je.
    Tap tap tap
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:00:57 #289
    62419 CherryLips
    chocoholic
    pi_49165367
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 22:58 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Sowieso, piercings..... en zo kan ik nog zat dingen opnoemen.

Vast ook wel de reden waarom ik nogsteeds vrijgezel ben
    Maak je nog uitzondering waar de piercings zitten? . Ik heb bijv. twee gaatjes bovenin m'n oorschelp, doe er soms een vlindertje of een knopje in, vroeg me af of mannen dat als afknapper konden zien. Ik vind bij mannen alles vreselijk trouwens .
    Tap tap tap
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:01:17 #290
    178564 Fleurezeur
    Fleur op met Fleur!
    pi_49165386
    Weet je, je hoort zo vaak dat dames zich urenlang zouden voorbereiden op dates, maar ik vraag me af, wat doen mannen nu eigenlijk voor een date? Gebruiken jullie stiekem make-up? Opvulling?Deel het eens
    pi_49165434
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef Fleurezeur het volgende:
    Weet je, je hoort zo vaak dat dames zich urenlang zouden voorbereiden op dates, maar ik vraag me af, wat doen mannen nu eigenlijk voor een date? Gebruiken jullie stiekem make-up? Opvulling?Deel het eens
    Vrienden bellen en ff zorgen dat je goede moed in gepraat wordt

Haha.. eehm.. nja ik zorgde er eigenlijk alleen voor dat ik er netjes uitzag en lekker rook

Voor de rest niets bijzonders..
    pi_49165453
    zouden mn piercings het probleem zijn dan?
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:03:29 #293
    71610 Black-Hole
    Deep in my soul
    pi_49165482
    quote:
    Ik niks bijzonders. Glad geschoren, lekker luchtje op, verder niks.

@ Cherrylips, 'piercings' in de oren zijn goed hoor,iIs ook wel het enige wat mij betreft. Ik vind het altijd zo ordinair staan.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:03:33 #294
    178564 Fleurezeur
    Fleur op met Fleur!
    pi_49165485
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 23:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Vrienden bellen en ff zorgen dat je goede moed in gepraat wordt

Haha.. eehm.. nja ik zorgde er eigenlijk alleen voor dat ik er netjes uitzag en lekker rook

Voor de rest niets bijzonders..
    Toch geen axe-luchtje he? Als ik persoonlijk iets walgelijk vind is het wel axe
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:03:54 #295
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_49165497
    quote:
    Moed indrinken.
    For great justice!
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:04:08 #296
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_49165507
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 23:03 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Axe. .
    For great justice!
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:04:24 #297
    178564 Fleurezeur
    Fleur op met Fleur!
    pi_49165528
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 23:03 schreef Q. het volgende:

[..]

Moed indrinken.
    Meen je dat? Dat is echt erg, dronken zijn op een date!
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:05:04 #298
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_49165562
    1 borrel om de ergste zenuwen weg te nemen helpt een boel, dan ben je nog echt niet dronken hoor.
    For great justice!
    pi_49165584
    Q. is nooit nuchter dus dat scheelt.
    pi_49165611
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 23:03 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet zeg.. Wat geurtjes betreft ben ik best ernstig eigenlijk.. heb er een stuk of 10 staan
    pi_49165648
    quote:
    Geen makeup natuurlijk. Ik laat meestal de dag ervoor m'n baard (tenminste wat daar voor moet doorgaan) staan zodat ik op de dag zelf extra glad kan scheren, cremespoelingtje in m'n haar, nog eens extra m'n tanden poetsen voor ik deur uit gaat,dat soort dingen. En een beetje een goed uitgedachte outfit samenstellen. Dat is het zo'n beetje.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')