game on!quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 06:27 schreef Telecaster het volgende:
Vooralsnog vind ik er geen reet aan, dat hele singleszijn (anderhalve maand single na relatie van dik anderhalf jaar).
Ach, komt vast wel weer.
Ik vond het ook erg wennen in het begin, heb 3,5 jaar samengewoond, maar vind het ook wel lekker om m'n tijd zelf in te delen en te doen waar ik zin in heb. Hoewel ik soms wel iemand mis om even lekker tegenaan te kruipenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 06:27 schreef Telecaster het volgende:
Vooralsnog vind ik er geen reet aan, dat hele singleszijn (anderhalve maand single na relatie van dik anderhalf jaar).
Ach, komt vast wel weer.
Ah. Excuses. 8)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:45 schreef winterapfel het volgende:
[..]
in deze reeks is het best wel gezellig, dat single zijn!
M'n laatste relatie was een weekendding wegens ver uit elkaar wonen, dus m'n eigen tijd indelen was ik wel gewend. Maar die weekends duren nu wel erg lang.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:57 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Ik vond het ook erg wennen in het begin, heb 3,5 jaar samengewoond, maar vind het ook wel lekker om m'n tijd zelf in te delen en te doen waar ik zin in heb. Hoewel ik soms wel iemand mis om even lekker tegenaan te kruipen
Ga op stap met vrienden zou ik zeggen, worked 4 mequote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:10 schreef Telecaster het volgende:
[..]
M'n laatste relatie was een weekendding wegens ver uit elkaar wonen, dus m'n eigen tijd indelen was ik wel gewend. Maar die weekends duren nu wel erg lang.
Oh well.
Je hebt zeker al je vrienden in de stront laten zakken toen je een relatie had?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 06:27 schreef Telecaster het volgende:
Ach, komt vast wel weer.
Weer een "Mediterraans" type?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:13 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Yeah, weer een nieuw deel!
Ik zag gisteren een leuke man bij de Shakies in Utrecht maar vandaag was hij niet aan het werk.
Interesseert me vrij weinig hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:35 schreef DonJames het volgende:
[..]
Weer een "Mediterraans" type?![]()
Maar serieus, hoe versier je winkelpersoneel? Je wil natuurlijk niet dat de rij achter je mee kan genieten hoe jij een blauwtje loopt![]()
Duur geintjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:45 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Interesseert me vrij weinig hoor, de rest van de rij zie ik absoluut nooit meer. Gewoon breed lachen en dat een paar dagen achter elkaar, op dag 4 of 5 maak je een praatje, nog een dag later tussen neus en lippen door een grapje maken over mooie ogen of weet ik veel wat en op dat 7 vraag je om het nummer.
Wel een meditteraans type natuurlijk, maar ik maak er geen werk van hoor. Maar ik moet sowieso daar altijd mijn bagel halen want die zijn daar lekker.
Zeven dagen? Sounds like a lot of work!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:45 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Interesseert me vrij weinig hoor, de rest van de rij zie ik absoluut nooit meer. Gewoon breed lachen en dat een paar dagen achter elkaar, op dag 4 of 5 maak je een praatje, nog een dag later tussen neus en lippen door een grapje maken over mooie ogen of weet ik veel wat en op dat 7 vraag je om het nummer.
Wel een meditteraans type natuurlijk, maar ik maak er geen werk van hoor. Maar ik moet sowieso daar altijd mijn bagel halen want die zijn daar lekker.
eehm.. gewoon vaker terug komen en korte gesprekjes voeren.. als het een beetje klikt dan merk je dat die persoon in de winkel jou ook komt helpen en geen andere collega's op je af laat komen..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:35 schreef DonJames het volgende:
[..]
Weer een "Mediterraans" type?![]()
Maar serieus, hoe versier je winkelpersoneel? Je wil natuurlijk niet dat de rij achter je mee kan genieten hoe jij een blauwtje loopt![]()
Veel vaker in één week gaat niet lukken. Bij de Primera werkt wel een aardig meisje, maar aangezien ik gewoon full-time werk kan ik daar doordeweeks niet langs. Op zaterdag is de enige mogelijkheid, maar dan staat de eigenaar van de winkel meestal ook achter de balie. Maargoed, ik zal eens proberen een gesprekje met haar aan te knopen. Ze lacht wel liefquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
eehm.. gewoon vaker terug komen en korte gesprekjes voeren.. als het een beetje klikt dan merk je dat die persoon in de winkel jou ook komt helpen en geen andere collega's op je af laat komen..
Ten minste.. dat deed ik wel.. met.. 2 leuke dates als gevolg![]()
Groot vel papier naast je in de auto leggen met je telefoonnummer erop gekalkt, als je weer een leuke flirt hebt even dat papier tegen je raam aan drukken en wachten tot ze beltquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef CrazyTaxi het volgende:
Hoe doen jullie dat met flirts in de auto. Het overkomt me vaak dat ik op de snelweg zit te flirten, maar om nu zo'n auto tot stoppen te dwingen gaat me te verIemand een oplossing?
Zo'n simpele oplossing, hoe kan ik daar nou niet opkomen. Bedankt!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:07 schreef QCC het volgende:
[..]
Groot vel papier naast je in de auto leggen met je telefoonnummer erop gekalkt, als je weer een leuke flirt hebt even dat papier tegen je raam aan drukken en wachten tot ze belt![]()
Over je rijgedragquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:24 schreef OldJeller het volgende:
Maar alleen aan die persoon laten zien waaraan je het wilt laten zien, anders krijg je opeens telefoontjes van vrachtwagenchauffeurs ofzo..
Natuurlijk zegt geen enkele vrouw dat ze daaraan doet. Hoe het echt zit merk je wel aan het eind van de avond over het algemeen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik kreeg net een superleuke uitnodiging voor een date via PM!![]()
Ik stond echt op het punt om ja te zeggen maar ik ben nog niet over die leuke jongen heen, zou niet eerlijk zijn. Bovendien: als ik ga daten, dan doe ik dat ook wel een beetje met het oog op een mogelijk nieuw liefje (seksdates doe ik niet in ieder geval). Ik ben al een tijd niet meer zo leuk meegevraagd
.
Kun je hier wel komen zeiken maar ondertussen pakt hij het wel aan. Hij maakt meer indruk dan jij in ieder gevalquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:14 schreef dawg het volgende:
Iemand via PM op date vragen vind ik eigenlijk best kansloos, net als mail/msn. Don't be a wuss and pick up the phone. Is veel persoonlijker.
Komt omdat er op Fok! bijna alleen maar gestoorde mensen zitten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:16 schreef OldJeller het volgende:
Natuurlijk zegt geen enkele vrouw dat ze daaraan doet. Hoe het echt zit merk je wel aan het eind van de avond over het algemeen.
Maar er wordt dus echt geregeld via Private Messages hier op FOK!, wat erg dat ik het niet geactiveerd heb.
En ook al geen FoBo!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Natuurlijk zegt geen enkele vrouw dat ze daaraan doet. Hoe het echt zit merk je wel aan het eind van de avond over het algemeen.
Maar er wordt dus echt geregeld via Private Messages hier op FOK!, wat erg dat ik het niet geactiveerd heb.
Niet op reageren.. ik geloof niet in autoflirtsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef CrazyTaxi het volgende:
Hoe doen jullie dat met flirts in de auto. Het overkomt me vaak dat ik op de snelweg zit te flirten, maar om nu zo'n auto tot stoppen te dwingen gaat me te verIemand een oplossing?
Mijn zelfbeeld, wat doe je?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:16 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Kun je hier wel komen zeiken maar ondertussen pakt hij wel aan. Hij maakt meer indruk dan jij in ieder gevalBtw: hij weet mijn nummer niet..
Ik wel! Maar het is me nog nooit gelukt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Niet op reageren.. ik geloof niet in autoflirts![]()
Is het een bekende [SINGLE]?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik kreeg net een superleuke uitnodiging voor een date via PM!![]()
Ik stond echt op het punt om ja te zeggen maar ik ben nog niet over die leuke jongen heen, zou niet eerlijk zijn. Bovendien: als ik ga daten, dan doe ik dat ook wel een beetje met het oog op een mogelijk nieuw liefje (seksdates doe ik niet in ieder geval). Ik ben al een tijd niet meer zo leuk meegevraagd
.
Het was de toon die 't 'm deed. Zeer beslist, liet niets aan de verbeelding over. Deed gewoon een voorstel (inclusief 2 hele leuke ideeen) en dat zonder opdringerig over te komen. Ik was echt diep onder de indruk, mijn collega's vinden ook al dat ik moet gaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
Is het een bekende [SINGLE]?
Enne, beschrijf de versierpoging eens! Ik ben wel benieuwd![]()
Ik ben vrij om rond te daten maar ik wil niet met iemand daten terwijl ik aan een ander denk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:29 schreef OldJeller het volgende:
Totdat je met iemand relatie hebt ben je vrij om rond te date/andere dingen.. dus als je potentie in deze e-oproep ziet, waarom zo bescheiden?
Moet je ook doen! Misschien niet meteen voor een mogelijke relatie, niet voor een wipdate, maar gewoon een leuke avond! waarbij de eerste 2 opties niet per definitie uitgesloten zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Het was de toon die 't 'm deed. Zeer beslist, liet niets aan de verbeelding over. Deed gewoon een voorstel (inclusief 2 hele leuke ideeen) en dat zonder opdringerig over te komen. Ik was echt diep onder de indruk, mijn collega's vinden ook al dat ik moet gaan.
No comment.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:41 schreef DonJames het volgende:
[..]
Moet je ook doen! Misschien niet meteen voor een mogelijke relatie, niet voor een wipdate, maar gewoon een leuke avond! waarbij de eerste 2 opties niet per definitie uitgesloten zijn natuurlijk
Maar 1 deel van mijn vragen is nog niet beantwoord. Is het er één van ons?![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:40 schreef Garisson72 het volgende:
nou dan doe je dat toch.
d'r zit vast niet meteen een bezoek aan het stadhuis en uitwisseling van ringen aan vast.
Soms moet je dingen gewoon uit je hoofd zetten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik ben vrij om rond te daten maar ik wil niet met iemand daten terwijl ik aan een ander denk.
Er zijn wel grote schoenen te vullen natuurlijk. Maar degene die het lukt, heeft dan volgens mij ook mijn eeuwige liefdequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef Garisson72 het volgende:
nou en, jullie vrouwen staan bekend om de wispelturigheid (en jij hebt dataangaande op Fok! ook een naam hoog te houden, met uw welnemen) dus dat kan nooit het punt zijn.![]()
Hij weet dat je met je hoofd bij een ander zit, en als hij dan toch wil daten weet hij ook hoe de kaarten geschud zijn.![]()
Al is het dan mannen eigen om weer te denken dat hij jou wel even op andere ideeën zal brengen...![]()
Helemaal mee eens. Vrouwen doen altijd zo moeilijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:40 schreef Garisson72 het volgende:
nou dan doe je dat toch.
d'r zit vast niet meteen een bezoek aan het stadhuis en uitwisseling van ringen aan vast.
Dat maakt dit topic zo leuk! We strelen vooral elkaars egoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:57 schreef Fleurezeur het volgende:
Er staat dan wel in het eerste bericht dat je in dit topic niet naar liefde moet zoeken, maar alle dames hebben volgens mij al een PM-etje gehad hier![]()
wat bedoel je?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:57 schreef DonJames het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vrouwen doen altijd zo moeilijk![]()
Het is een date, gewoon een leuke manier om iemand te leren kennen. Maak er dan ook niet meer van!
Tenzij je OldJeller heet, maar daar is hij dan wel weer heel duidelijk in
sorry, wil je dat even herhalen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Het zou nog mooier zijn als de dames de heren gaan benaderen.
Dat zou mooi zijn ja!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat maakt dit topic zo leuk! We strelen vooral elkaars ego![]()
dat ik het idee heb dat zijn dates niet bedoeld zijn om leuk kennis te maken maar alleen voor de sex zijn. Prima, maar het is gewoon niet mijn dingquote:
Goed planquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat maakt dit topic zo leuk! We strelen vooral elkaars ego![]()
kinkyquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:14 schreef Fleurezeur het volgende:
Trouwens, ik ga mijn leven ook een andere impuls geven ( als het fokdaten niet werkt ) , ik heb een leuke baan erbij voor 2 dagen per week, ik begin na mijn vakantie in een groot kantoorpand met de telefoon aannemen en koffie zetten ! Wie weet wat ik tegen zal komen, of wat er gebeurt in het klassieke kopieerhok![]()
![]()
Ik vind 'm nu al eng.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:16 schreef SuperMocio het volgende:
Ik begin nu wel nieuwsgierig te worden wie de mystery-PM'er is die deze topicreeks tot zijn nieuwe visvijver heeft verklaard. Zijn smaak is iig divers.Nee, ik ben het ook niet.
Inderdaad, wat bedoel je, knul?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:57 schreef DonJames het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vrouwen doen altijd zo moeilijk![]()
Het is een date, gewoon een leuke manier om iemand te leren kennen. Maak er dan ook niet meer van!
Tenzij je OldJeller heet, maar daar is hij dan wel weer heel duidelijk in
Nuecken?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Inderdaad, wat bedoel je, knul?
ah, gelezen. Nu we toch fluisterend praten, houd ik het even zo:
Je hebt me duidelijk niet begrepen.
Er schijnt heel wat te worden afgesext op grote kantoren.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:14 schreef Fleurezeur het volgende:
Trouwens, ik ga mijn leven ook een andere impuls geven ( als het fokdaten niet werkt ) , ik heb een leuke baan erbij voor 2 dagen per week, ik begin na mijn vakantie in een groot kantoorpand met de telefoon aannemen en koffie zetten ! Wie weet wat ik tegen zal komen, of wat er gebeurt in het klassieke kopieerhok![]()
![]()
De mystery-PMerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:16 schreef SuperMocio het volgende:
Ik begin nu wel nieuwsgierig te worden wie de mystery-PM'er is die deze topicreeks tot zijn nieuwe visvijver heeft verklaard. Zijn smaak is iig divers.Nee, ik ben het ook niet.
Je hebt een PM.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:16 schreef Fleurezeur het volgende:
Dames! Zou het één en dezelfde persoon zijn die ons pm's stuurt? Dat zou echt schandalig zijn!
Het betreft een hollander in mijn geval.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:22 schreef DonJames het volgende:
[..]
Er schijnt heel wat te worden afgesext op grote kantoren.Bij mij wordt er trouwens alleen gekopieerd in het kopieerhok, het is dan ook maar een klein kantoortje. Toch wat beter informeren als ik weer ga solliciteren.
[..]
De mystery-PMer![]()
Gezien de superhollandse Fleur zou je toch een echte gezonde Nederlander verwachten, maar als Whoopsy door de knietjes gaat zal het wel een Arabische volbloed zijn.
Bij mij ook 2quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:26 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Het betreft een hollander in mijn geval.
Dat zou echt een giller zijn!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:16 schreef Fleurezeur het volgende:
Dames! Zou het één en dezelfde persoon zijn die ons pm's stuurt? Dat zou echt schandalig zijn!
Ik bedoel dat veel van jouw posts dezelfde ondertoon hebben. Je promoot het rondneuken en de one night-stand wel érg nadrukkelijk. Prima voor jou, niet voor mij. That's all.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Inderdaad, wat bedoel je, knul?
ah, gelezen. Nu we toch fluisterend praten, houd ik het even zo:
Je hebt me duidelijk niet begrepen.
Het zijn kloons natuurlijk, de beste man is niet voor één gat te vangenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
En het zijn niet dezelfde mannen!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:36 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het zijn kloons natuurlijk, de beste man is niet voor één gat te vangen![]()
Ik was een groot voorstander. Maar toen werd ik steeds verliefd en toen besloot ik er weer mee te stoppen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:39 schreef SuperMocio het volgende:
Ook vrijgezel meldt zich hier trouwens.
Hoe kijken jullie eigenlijk aan tegen meerdere mannen/vrouwen tegelijkertijd daten? Tijdje geleden 'last gehad' van dit luxe-probleem. Aan de ene kant vond ik het prachtig en gleed ik zo uit m'n stoel, aan de andere kant voelde ik me ook een beetje een stiekemerd. Tegenwoordig hou ik het liever bij 1 projectje per keer. Scheelt complicaties en moeilijkdoeneritis.
Er is een duidelijk verschil tussen wat ik in m'n fantasie/gedachtes allemaal wel niet uitvreet, en wat ik in werkelijkheid doe. Sommige dingen flik je gewoon niet, ik wil weten waar ik aan toe ben als ik met iemand date, dus zo behandel ik anderen ook!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:39 schreef SuperMocio het volgende:
Ook vrijgezel meldt zich hier trouwens.
Hoe kijken jullie eigenlijk aan tegen meerdere mannen/vrouwen tegelijkertijd daten? Tijdje geleden 'last gehad' van dit luxe-probleem. Aan de ene kant vond ik het prachtig en gleed ik zo uit m'n stoel, aan de andere kant voelde ik me ook een beetje een stiekemerd. Tegenwoordig hou ik het liever bij 1 projectje per keer. Scheelt complicaties en moeilijkdoeneritis.
Inderdaad wel het belangrijkste inderdaad; weten waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:44 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Er is een duidelijk verschil tussen wat ik in m'n fantasie/gedachtes allemaal wel niet uitvreet, en wat ik in werkelijkheid doe. Sommige dingen flik je gewoon niet, ik wil weten waar ik aan toe ben als ik met iemand date, dus zo behandel ik anderen ook!
Dat in verscheidene posts van mij sex, one night stand en dergelijke 'beladen' (quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik bedoel dat veel van jouw posts dezelfde ondertoon hebben. Je promoot het rondneuken en de one night-stand wel érg nadrukkelijk. Prima voor jou, niet voor mij. That's all.
Overigens stel ik het niet zo op prijs dat iemand zonder fotoboek, geboortedatum of wát voor informatie dan ook mij "knul" noemt. Voor hetzelfde geld ben je een 16-jarig maagdelijk puisterig pubertje.![]()
Ik ben nog niet afgeknapt ( zeker niet op 1 van de 2) , maar ze moeten wel wat meer moeite doen hoor, voor een (paar) lieve pm 's is deze dame niet te koop.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ben je er al uit over wat je gaat doen of ben je afgeknapt![]()
Jajajaja, niet te persoonlijk opvatten. Zegt ook wat over jou dat je er uitgebreid op ingaat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat in verscheidene posts van mij sex, one night stand en dergelijke 'beladen' () woorden zijn te lezen, betekent niet dat allen dezelfde strekking hebben, noch dat ik iets 'promoot'. Dat dit jou volledig ontschoten is, zegt meer over jou.
Heb ik ooit beweerd dat iets beter voor je zal zijn? Ik ken je niet, dit is een relatief anoniem medium en laten we dat wat mij betreft ook zo houden. Waarop ik direct op je andere 'punt' stuit; je mag fantaseren wat je wil, ook al denk je dat ik 11 ben.. als je daar opgewonden van raakt: prima, kan er niet echt warm of koud van worden.
Als je iemand in een post ter sprake brengt, kan je op een forum heel misschien wel verwachten dat je een reactie terugkrijgt ( ! ) zodoende, knaap.
Ahaa! Dus daar zit het probleem. Ik zat al te wachten op de update. Laten ze ineens niks meer van zich horen dan? Dat is ook niet tof natuurlijk, mensen moeten moeite doen voor je.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:51 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik ben nog niet afgeknapt ( zeker niet op 1 van de 2) , maar ze moeten wel wat meer moeite doen hoor, voor een (paar) lieve pm 's is deze dame niet te koop.![]()
Precies! En een klein beetje jezelf blootgeven is een vereistequote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ahaa! Dus daar zit het probleem. Ik zat al te wachten op de update. Laten ze ineens niks meer van zich horen dan? Dat is ook niet tof natuurlijk, mensen moeten moeite doen voor je.
Dat is ook belangrijk ja, je moet niet het gevoel hebben dat je de informatie eruit moet trekken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:53 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Precies! En een klein beetje jezelf blootgeven is een vereiste![]()
![]()
Precies, maar ik wil ze ook niet zomaar op msn toevoegen en ze misschien valse hoop geven ( of ik mezelf valse hoop geven) eerst fok! , dan msn, dan een wijntjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat is ook belangrijk ja, je moet niet het gevoel hebben dat je de informatie eruit moet trekken.
Op internet is het OOK belangrijk dat het klikt, mensen. Klikt het op internet niet, dan klikt het IRL ook niet. Tenminste, dat is mijn stelregel.
Dat is een prima plan de campagne!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:01 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Precies, maar ik wil ze ook niet zomaar op msn toevoegen en ze misschien valse hoop geven ( of ik mezelf valse hoop geven) eerst fok! , dan msn, dan een wijntje![]()
![]()
Geen foto, geen (seks)date!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:01 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het klikt hier dus?
Ik zal er over na denken na het eten.![]()
Jezelf blootgeven via msn/fok is toch wel anders dan in het echt. Mijn reactie op een PM zou juist zijn om gewoon op neutraal terrein een terrasje en/of wandeling te doen, da's veel persoonlijker, directer en makkelijker. Hmm, al bedenk ik me wel tijdens het tikken van dit dat ik het alleen zou doen als ik uberhaupt enig idee had dat het geen verspilde tijd zou zijn!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:04 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat is een prima plan de campagne!
Nee vriend, jij snapt het niet helemaalquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:09 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Jezelf blootgeven via msn/fok is toch wel anders dan in het echt. Mijn reactie op een PM zou juist zijn om gewoon op neutraal terrein een terrasje en/of wandeling te doen, da's veel persoonlijker, directer en makkelijker. Hmm, al bedenk ik me wel tijdens het tikken van dit dat ik het alleen zou doen als ik uberhaupt enig idee had dat het geen verspilde tijd zou zijn!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee vriend, jij snapt het niet helemaal. Op internet maak je vast de voorselectie. Dat betekent dat je juist via PM een en ander over jezelf moet vertellen. Je zou bij mij al afvallen. Degene die mij heeft meegevraagd, wordt nog steeds overwogen, puur omdat hij zijn interesse niet onder stoelen en tafels steekt (en dat al 2 weken lang). INVESTEREN!
En als je nu graag over jezelf verteld maar dat niet perse over het niet hoeft te slingeren?quote:Jagers = mannen
Verzamelaars = vrouwen
Mannetjes moeten jagen op de vrouwtjes. Zo gaat het al eeuwen en zo hoort het te gaan. Vrouwen WILLEN veroverd worden, wat ze ook zeggen. Ik stap dan misschien makkelijk af op een jongen maar ik vind het 100x leuker als iemand serieuze interesse toont. En door dingen over jezelf te vertellen, toon je ook je interesse.
Dat zou wel heel gewaagd zijn, nooit doen.quote:
Eerst FOK! en dan niks, want daar splitsen de wegen van het internet en het echte leven.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:01 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
eerst fok! , dan msn, dan een wijntje
Via het forum. Hij zal dit topic ongetwijfeld niet over het hoofd zienquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:16 schreef winterapfel het volgende:
[..]
wat ben jij streng
Hoe laat jij hem merken dattie nog in de running is?
Over spijker op de kop slaan gesprokenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee vriend, jij snapt het niet helemaal. Op internet maak je vast de voorselectie. Dat betekent dat je juist via PM een en ander over jezelf moet vertellen. Je zou bij mij al afvallen. Degene die mij heeft meegevraagd, wordt nog steeds overwogen, puur omdat hij zijn interesse niet onder stoelen en tafels steekt (en dat al 2 weken lang!). INVESTEREN!
Jagers = mannen
Verzamelaars = vrouwen
Mannetjes moeten jagen op de vrouwtjes. Zo gaat het al eeuwen en zo hoort het te gaan. Vrouwen WILLEN veroverd worden, wat ze ook zeggen. Ik stap dan misschien makkelijk af op een jongen maar ik vind het 100x leuker als iemand serieuze interesse toont. En door dingen over jezelf te vertellen, toon je ook je interesse.
En onrealistisch!quote:
slijmerdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Over spijker op de kop slaan gesproken
Goed bezig hoor!![]()
Nee, voor vrouwen is MSN al een stap verder. Hoeft niet in 1 bericht, je gebruikt het eerst als een soort van mail.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:18 schreef cerror het volgende:
[..]
En onrealistisch!
Ik snap niet waarom dat via msn kan ofzo. In één bericht zetten hoe/wie/wat je bent is een beetje onmogelijk om goed voor elkaar te krijgen.
MSN een stap verder? Damn, dan ben ik al vèr met velen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, voor vrouwen is MSN al een stap verder. Hoeft niet in 1 bericht, je gebruikt het eerst als een soort van mail.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
En toch he, hij weet mijn aandacht wel vast te houden.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:22 schreef cerror het volgende:
[..]
MSN een stap verder? Damn, dan ben ik al vèr met velen.
Ik persoonlijk hou er helemaal niet van om direct MSN-adressen uit te wisselen. Is best confronterend, al zeg ik het zelf. Iemand weet gelijk je voor en achternaam en dan ben je al te googelen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:22 schreef cerror het volgende:
[..]
MSN een stap verder? Damn, dan ben ik al vèr met velen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:23 schreef winterapfel het volgende:
[..]
dus met flink slijmen hier kom je op jou msn lijstje?
[..]
![]()
Ja dat is zo, en ook de druk dat wanneer hij online komt van ,, wie gaat er het eerst reageren" .quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:24 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik persoonlijk hou er helemaal niet van om direct MSN-adressen uit te wisselen. Is best confronterend, al zeg ik het zelf. Iemand weet gelijk je voor en achternaam en dan ben je al te googelen.
Ligt d'r aan of je die gegevens zelf loslaat. Gaat niet zomaar zò snel hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:24 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik persoonlijk hou er helemaal niet van om direct MSN-adressen uit te wisselen. Is best confronterend, al zeg ik het zelf. Iemand weet gelijk je voor en achternaam en dan ben je al te googelen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:50 schreef Fleurezeur het volgende:
Excuseer me terwijl ik in katzwijm wegzweef op een roze wolk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, alleen al fanatiek in dit topic posten zorgt al voor de nodige aanbidders die zich manifesteren middels PM.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:59 schreef OldJeller het volgende:
Foto's zorgen voor meer aandacht. of juist niet
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, alleen al fanatiek in dit topic posten zorgt al voor de nodige aanbidders die zich manifesteren middels PM.
Je weet wat je dus te doen staat, M-M.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb nog geen enkle pm gehad.ik ben zelfs te min en lelijk voor de wanhopigste fokkers
*krasssss*
me opgeven voor extreme make-over?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[..]
Je weet wat je dus te doen staat, M-M.
Perfect!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:55 schreef thaleia het volgende:
Geen idee hoe oud de fanatieke PM-ers zijn maar ik wil graag even bij voorbaat vermelden dat ik 32 ben
Het gaat niet om de hoeveelheid toch? Maar om de inhoud?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:07 schreef thaleia het volgende:
Ik werd nu wel op het idee gebracht om maar weer eens in te loggenMaar ik moet zeggen, geen enorm overweldigende hoeveelheid PM's hier hoor, het is een bescheiden aantal en eentje ervan is Thisbe
en niet om de lengtequote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:10 schreef OldJeller het volgende:
Zoals: het gaat niet om het uiterlijk, maar..
Of je vinkt dat vakje aan zodat je onthouden wordt en niet bij elke post dat hoeft te doen. Jaja, het internet zit vol verrassingen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:11 schreef thaleia het volgende:
Jawel, maar na al die jaren heb ik 'bij Fok inloggen' nog steeds niet als automatisme. Telkens gewoon m'n naam en wachtwoord intypen bij elke posting die ik doe, dat is hier een automatisme
Het zou zomaar eens aan m'n leeftijd kunnen liggen.
Was het maar waar, ik stond in de filequote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:45 schreef winterapfel het volgende:
Opvallende stilte! Iedereen aan het PM-en zeker![]()
Gaat dat zo snel bij jou? En je hebt hem nog niet in het echt gezien? Ik zou dat echt niet kunnen, on-line verliefd worden maar je hoort het wel vaker tegenwoordig.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:50 schreef Fleurezeur het volgende:
Excuseer me terwijl ik in katzwijm wegzweef op een roze wolk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk wou iedereen je nét PM-en, maar toen zagen ze die post en dachten "ik ben heul niet de meest wanhopige Fok!ker"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb nog geen enkle pm gehad.ik ben zelfs te min en lelijk voor de wanhopigste fokkers
*krasssss*
Ik heb vandaag ook al geen leuke vrouwen gespot op de magnetronvoer-afdelingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:40 schreef Heldopsokken het volgende:
Update uit de supermarkt:
Op dinsdag zijn de vrouwen minder mooi
In Utrecht zijn op elke dag mooie vrouwen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:41 schreef OldJeller het volgende:
Een maand lang elke dag naar de supermarkt gaan op een bepaald tijdstip om te kijken welke dag het beste is qua (aantal) mooie vrouwen?
Te oudquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:55 schreef thaleia het volgende:
Geen idee hoe oud de fanatieke PM-ers zijn maar ik wil graag even bij voorbaat vermelden dat ik 32 ben
Te jongquote:Ik heb nog geen enkle pm gehad. ik ben zelfs te min en lelijk voor de wanhopigste fokkers *krasssss*
Goed plan!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:41 schreef OldJeller het volgende:
Een maand lang elke dag naar de supermarkt gaan op een bepaald tijdstip om te kijken welke dag het beste is qua (aantal) mooie vrouwen?
Die kunnen ook single zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:40 schreef OldJeller het volgende:
Maar hoe weet je zeker dat het een single is, soms zijn het ook mooie (jonge) moeders die boodschappen doen..
Kijken wat ze in haar mandje/karretje heeft. De 1-persoons (magnetron)maaltijd is natuurlijk een weggevertje, maar volgens mij koken vrouwen (ook als ze single zijn) liever gewoon. Dus opletten op kleine verpakkingen, literpak melk, kleine hoeveelheden gewogen groente, veel light-producten etc.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:40 schreef OldJeller het volgende:
Maar hoe weet je zeker dat het een single is, soms zijn het ook mooie (jonge) moeders die boodschappen doen..
Aha, dus het is niet alleen even naar het uiterlijk kijken, maar ook naar het mandje/wagentje.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:50 schreef DonJames het volgende:
[..]
Kijken wat ze in haar mandje/karretje heeft. De 1-persoons (magnetron)maaltijd is natuurlijk een weggevertje, maar volgens mij koken vrouwen (ook als ze single zijn) liever gewoon. Dus opletten op kleine verpakkingen, literpak melk, kleine hoeveelheden gewogen groente, veel light-producten etc.
Nono's zijn kratten bier, zakken chips, gewone cola en frituur-artikelen.
Spelletjesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Via het forum. Hij zal dit topic ongetwijfeld niet over het hoofd zien![]()
Een paar hints doen bij de meeste mannen niet echt wonderen, maar ergens zit ik al te wachten op het volgende berichtje.
Iemand mee uit vragen via PMquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:14 schreef dawg het volgende:
Iemand via PM op date vragen vind ik eigenlijk best kansloos, net als mail/msn. Don't be a wuss and pick up the phone. Is veel persoonlijker.
Vencootje!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:06 schreef vencodark het volgende:
Wat leuk, mijn mooie openingsregels van een aantal topics geleden staat er nog.![]()
Nog steeds singel uiteraard, ben er wat meer mee bezig de laatste tijd. Ben het zat!![]()
Ik had een PM gekregen waarvan de 5e letter een R isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:42 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
No comment.
Maar het hele gebeuren heeft me wel aan het denken gezet eigenlijk..
Nee ik doe niet aan datesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:09 schreef OldJeller het volgende:
Jij hebt het dringend nodig, Princes Falafel.
Fleurezeur?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik had een PM gekregen waarvan de 5e letter een R is
(o wat ben ik lief om niks te zeggen)
zelfde of andere?
Ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:10 schreef DonJames het volgende:
[..]
Vencootje!![]()
Je woont ook in zo'n uithoek![]()
Ja, en het gaat ook alleen om het innerlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja.Zou dat het probleem zijn? Maar afstand is toch geen issue.
![]()
eh als ik alleen thuis ben en ik doe boodschappen is dat standaardquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:50 schreef DonJames het volgende:
[..]
Kijken wat ze in haar mandje/karretje heeft. De 1-persoons (magnetron)maaltijd is natuurlijk een weggevertje, maar volgens mij koken vrouwen (ook als ze single zijn) liever gewoon. Dus opletten op kleine verpakkingen, literpak melk, kleine hoeveelheden gewogen groente, veel light-producten etc.
Nono's zijn kratten bier, zakken chips, gewone cola en frituur-artikelen.
Een trouwring is ook een teken aan de wand.. Hoe zit dat met die ringen eigenlijk? Ik zie best veel vrouwen die wél single zijn, maar toch een ring dragen. Zit daar nog een gedachte achter?![]()
In dat geval stap ik nu in de auto, dan ben ik over een uurtje of vier wel bij jequote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Met die inhoud denken de mannen dat je een pyama-party geeft en zullen je alsnog aanspreken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
eh als ik alleen thuis ben en ik doe boodschappen is dat standaard
chips cola frituurmeer chips
snoep ahaha
geen groentemaar wel vleesch
Ik wil anders best uit Zeeland weg hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:20 schreef DonJames het volgende:
[..]
In dat geval stap ik nu in de auto, dan ben ik over een uurtje of vier wel bij je![]()
In het begin is het denk ik niet zo'n probleem, maar later zou het een breekpunt kunnen worden. Ikzelf zou bijvoorbeeld niet in Zeeland (Friesland ook niet trouwens) willen wonen, dus als ik een Zeeuwse vriendin zou hebben die daar zeker niet weg wil zou dat wel een probleem worden.
Ik kan me niet voorstellen dat er in heul friggin Zeeland geen enkele kerel woont die jou niet hebben wil. En afstand, ach. Een uurtje rijden zou ik er graag voor over hebben hoor. Maar 3 gaat me toch wat verquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
ik kan trouwens best wel lekker kokenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:22 schreef DonJames het volgende:
[..]
Met die inhoud denken de mannen dat je een pyama-party geeft en zullen je alsnog aanspreken.![]()
Ik heb ook het liefst iemand in de buurt maar wat je dan krijgt (of kan krijgen) is dat je soms teveel naar elkaar toe kan gaan 'omdat je nu eenmaal bij elkaar in de buurt bent'. Dus je gaat makkelijk ff langs. Weet niet of dát nu zo bevordelijk is. Maar dat verschilt per relatie.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er in heul friggin Zeeland geen enkele kerel woont die jou niet hebben wil. En afstand, ach. Een uurtje rijden zou ik er graag voor over hebben hoor. Maar 3 gaat me toch wat ver
Maar in z'n algemeenheid, ik kan me niet voorstellen dat een al te grote afstand nou bevorderlijk is voor een relatie. Het haalt de spontaniteit er zo enorm uit lijkt mij
Je bedoeld verschilt en verschild oh leert.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
@ vencodark leert is met een t of was dat expres
wel grappig je ziet er op zich best knap uit maar ook heel gewoon
okee misschien klinkt dit bot maar dat is niet zo bedoelt
Mijn verjaardag?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:41 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jaaaaaaajaaaaaaa, en wat staat er voor Juni dan omcirkeld met rode hartjes in je agenda?
Dat zijn de beste, meisjes die zichzelf semi-gewoon vinden maar die toch echt wél knap zijn!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bedoeld verschilt en verschild oh leert.Tja, ik let de laatste tijd totaal niet op die D's en T's.
![]()
Dankje dat je me er iig knap uit vindt zien, ik zie niets bots in je opmerking. Ben ook maar heel gewoontjes (althans, semi gewoontjes).![]()
Ik ben semi-gewoon omdat ik misschien uiterlijk gewoon lijk maar ik ben van innerlijk eerder vreemd dan gewoon.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:47 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat zijn de beste, meisjes die zichzelf semi-gewoon vinden maar die toch echt wél knap zijn!![]()
Knappe meisjes die van zichzelf weten dat ze knap zijn gaan zich daarnaar gedragen. Die kunnen elke vent krijgen, en gaan dus alleen voor de allerknapste vent. Helaas kunnen de allerknapste mannen ook elke vrouw krijgen, en dat doen ze dan ook.
Niks mis met gewone meiden, veel beter dan zelfingenomen quasi-arrogante opmaakpopjesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bedoeld verschilt en verschild oh leert.Tja, ik let de laatste tijd totaal niet op die D's en T's.
![]()
Dankje dat je me er iig knap uit vindt zien, ik zie niets bots in je opmerking. Ben ook maar heel gewoontjes (althans, semi gewoontjes).![]()
De vraag is natuurlijk ben jij liefquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben semi-gewoon omdat ik misschien uiterlijk gewoon lijk maar ik ben van innerlijk eerder vreemd dan gewoon.![]()
Maar goed, knappe mensen zie je niet altijd met knappe mensen hoor. Een lelijk persoon kan ook best een lekker ding krijgen.![]()
Ik kan heel lief zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk ben jij lief![]()
bitches zijn er zat
Weten kan ik het niet, maar de foto belooft wel wat zeg maarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk ben jij lief![]()
bitches zijn er zat
Ik heb serieus nog nooit een date gehadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:41 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jaaaaaaajaaaaaaa, en wat staat er voor Juni dan omcirkeld met rode hartjes in je agenda?
Ja je bent nog jongquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit een date gehad
of nou ja je moet meetellen:
een jongen die ik wel aardig vond vroeg of ik ook mee uitging, met de gebruikelijke mensen
en toen was ik er en was hij er en de rest was er niet
dus ik.. waar is de rest
"Ja die zijn ziek."
en ik o
"kom laten we ergens naar binnen gaan"
ik: eh ik ben moe ik ga naar huis
Ja lichamelijk , geestlijk kan je best op andere leeftijd zitten met sommige dingen ...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben 19
lichamelijk ben ik 16 of zeuquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja lichamelijk , geestlijk kan je best op andere leeftijd zitten met sommige dingen ...
En hoe vaak ben je op date gevraagd dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit een date gehad
of nou ja je moet meetellen:
een jongen die ik wel aardig vond vroeg of ik ook mee uitging, met de gebruikelijke mensen
en toen was ik er en was hij er en de rest was er niet
dus ik.. waar is de rest
"Ja die zijn ziek."
en ik o
"kom laten we ergens naar binnen gaan"
ik: eh ik ben moe ik ga naar huis
Precies 1 keer, weddenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En hoe vaak ben je op date gevraagd dan?
Ehm.. weet niet.. wel vaak dat jongens mn nummer willen of afsprekenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En hoe vaak ben je op date gevraagd dan?
Je hikt tegen een drempel aan dusquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ehm.. weet niet.. wel vaak dat jongens mn nummer willen of afsprekenmaar ja dan ken ik zo een hele dude niet dus daar heb ik geen zin in
Van al die kille ongebalanceerde mensenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:44 schreef Fleurezeur het volgende:
Jaaaaaaa fotoboeken zijn heerlijk, zo leuk om al die lieve berichtjes te zien!
Daarmee doel ik op of mensen als StefanP , mensen die in klaagbaak zeuren om kleine mietemeuterige dingetjes, en meki Er zijn ook hele lieve mensen op FOK! te vindenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:54 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Van al die kille ongebalanceerde mensen![]()
Je bent pretty.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb geen zin in een fotoboek Maar dit ben ik..
Jij ziet er echt wel uit als 19 hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oeh.. Haiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Almere. Arme jij.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
naar..?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
klopt nur allein sjonnies
maar ik ga verhuizen
ik keek zo want dat moest voor de fotoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:00 schreef OldJeller het volgende:
Wat lief, klein en verlegenlijkend zeg!
Als je een meisje als jij tegenkomt geef je d'r een aai over d'r bol.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:06 schreef OldJeller het volgende:
Je moet voortaan altijd zó kijken, dat is lief.
Ik mocht niet, het zou jaloezie teweeg brengen.
Ik was ook een beetje verlegen en bang om er één aan te maken, maar het heeft toch goed uitgepaktquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:06 schreef OldJeller het volgende:
Je moet voortaan altijd zó kijken, dat is lief.
Ik mocht niet, het zou jaloezie teweeg brengen.
Maar waarom eerst al die vage lijstjes met eisen enzo ?quote:
Niet naar Zuid-Oost, diep in Oost of Noord verhuizen, allemaal pauper.quote:
Wat bedoel jequote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar waarom eerst al die vage lijstjes met eisen enzo ?
ik wil pijpquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef OldJeller het volgende:
Ik werd op straat aangevallen door eenden toen ik een fotoboek opende.
[..]
Niet naar Zuid-Oost, diep in Oost of Noord verhuizen, allemaal pauper.
Nou ja die van 2 (?) delen terug , met dat hij geld e.d. moet hebben (Die hele discussie)quote:
ff offtopic, niks mis mee voor een student: Studentenkamers #5quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:15 schreef OldJeller het volgende:
De eerste drie wil iedereen. (terecht)
De vierde zou ik wegstrepen. Containerwoningen.
oh, slowchat: eh, containerwoningen zijn niet leuk genoeg om als single mensen in te ontvangen.![]()
![]()
een huis met huisgenoten wel zekerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:15 schreef OldJeller het volgende:
De eerste drie wil iedereen. (terecht)
De vierde zou ik wegstrepen. Containerwoningen.
oh, slowchat: eh, containerwoningen zijn niet leuk genoeg om als single mensen in te ontvangen.![]()
![]()
ik zei een student persoon maar dan met geld (als in niet -1000 rood maar gewoon uit kunnen gaan)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou ja die van 2 (?) delen terug , met dat hij geld e.d. moet hebben (Die hele discussie)
weet je hoe lastig het is om als student iets voor jezelf te krijgen? hoeveel wachttijd daarvoor nodig is? Hoe duur het is?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:20 schreef OldJeller het volgende:
Als je niet in een containerwoning woont betekent het niet direct dat je niet alleen woont.Zou wat zijn.
![]()
oh, op zich maakt het niet uit of je een date naar een studentenhuis of appartementje meeneemt.. niet qua succes, wel qua privacy vielleicht.
Een romantische verrassing is juist leuker en nog verrassender als het géén valentijnsdag is! Dat is immers meer een verplicht nummertje, als je nu iets leuks doet ben ik is hij helemaal in de wolken!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:27 schreef Fleurezeur het volgende:
Waarom is het toch nooit valentijnsdag wanneer het mij uitkomt ! Ik wou dat het van de week was![]()
Valentijnsdag is nou nog nooit goed gevallen voor mij , hebben jullie dat ook ?
Wat DJ zegt, als je het op Valentijnsdag doet is het misschien wel leuk.. maar als je het juist niet op Valentijnsdag doet is het spontaan en specialer.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Een romantische verrassing is juist leuker en nog verrassender als het géén valentijnsdag is! Dat is immers meer een verplicht nummertje, als je nu iets leuks doet ben ik is hij helemaal in de wolken!![]()
Ja, maar niet in je fotoboek, nu moeten we alles PMmenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hahahahaha
Ik heb liever geen fotoboek want nu kunnen mensen tenminste me gewoon afzeiken en denken dat ik een lelijke gemene zeur ben
Valentijnsdag is een grote commerciele happeningquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:27 schreef Fleurezeur het volgende:
Waarom is het toch nooit valentijnsdag wanneer het mij uitkomt ! Ik wou dat het van de week was![]()
Valentijnsdag is nou nog nooit goed gevallen voor mij , hebben jullie dat ook ?
Hoe commercieel en geijkt het ook is, Valentijnsdag is gewoon leuk! Het is gewoon net zoiets als het songfestival, iedereen zegt wel dat ze het haten, maar iedereen kijkt!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Een romantische verrassing is juist leuker en nog verrassender als het géén valentijnsdag is! Dat is immers meer een verplicht nummertje, als je nu iets leuks doet ben ik is hij helemaal in de wolken!![]()
nou geloof me dat is wel zoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:31 schreef OldJeller het volgende:
Je kan toch altijd afgezeken worden, ondanks uiterlijk? Wie opeens aardig gaat doen vanwege iemand's fotoboek is suf. EINSZS!!11!!!:d;D:D :d
![]()
![]()
![]()
![]()
_o-
;D:d!!!111!!!!
![]()
dDdD:DD:D
Neequote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:32 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Hoe commercieel en geijkt het ook is, Valentijnsdag is gewoon leuk! Het is gewoon net zoiets als het songfestival, iedereen zegt wel dat ze het haten, maar iedereen kijkt!
Sorry, ik kon het niet laten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
nou geloof me dat is wel zoVolgens mij kreeg ik pas die PM ná het plaatsen van m'n foto....
Mooi tochquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:35 schreef Black-Hole het volgende:
Het lijkt hier ondetussen overigens wel een grote vleeskeuring en/of datingsite
Zoals het hoort. Ik heb trouwens nog steeds geen date, wie van de vrouwen binnen mijn doelgroep durft?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:35 schreef Black-Hole het volgende:
Het lijkt hier ondertussen overigens wel een grote vleeskeuring en/of datingsite
Straks als ik echt het idee heb dat ik over mijn Ex heen ben.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wie hier wil heeeeel graag een relatie?
Het songfestival vind ik als happening (niet de muziek) nog wel leuk om te volgen, maar Valentijnsdag hield echt op bij de middelbare school hoor....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:32 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Hoe commercieel en geijkt het ook is, Valentijnsdag is gewoon leuk! Het is gewoon net zoiets als het songfestival, iedereen zegt wel dat ze het haten, maar iedereen kijkt!
Ja ho eens even! De mannen zijn begonnen! Opeens ontving iedereen PM's , daar kunnen wij niets aan doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:35 schreef Black-Hole het volgende:
Het lijkt hier ondertussen overigens wel een grote vleeskeuring en/of datingsite
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:37 schreef Fleurezeur het volgende:
Ja ho eens even! De mannen zijn begonnen! Opeens ontving iedereen PM's , daar kunnen wij niets aan doen![]()
Ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:37 schreef ThE_ED het volgende:
en wie heeft er weer geen PM ontvangen?
*wegsluipt*
Ik, ik ben al bezig met mn mail cq brief voor extreme make-overquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:37 schreef ThE_ED het volgende:
*wegsluipt*
Ikke!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:37 schreef ThE_ED het volgende:
*wegsluipt*
Ik heb nooit wat laten versleutelen en gebruik amper make-up, en ik heb PM's ! Mannen willen kennelijk iets puur-natuursquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik, ik ben al bezig met mn mail cq brief voor extreme make-over
idem!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:37 schreef ThE_ED het volgende:
*wegsluipt*
Neequote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:41 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Is dat mogelijk zonder dat ik het activeer?
Je profielfoto in je FB vertelt een ander verhaalquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:41 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat laten versleutelen en gebruik amper make-up, en ik heb PM's ! Mannen willen kennelijk iets puur-natuurs![]()
Mja, moet weer allemaal vanuit de mannen komen. Emancipatiequote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:43 schreef Black-Hole het volgende:
Conclusie, de mannen ontvangen hier niks.
Ach, zo erg is het toch niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik, ik ben al bezig met mn mail cq brief voor extreme make-over
eigenlijk wacht ik nog op dat FP nieuws "Ed weer vrijgezel, grijpt nu uw kans dames!"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mja, moet weer allemaal vanuit de mannen komen. Emancipatie![]()
Goh.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:43 schreef Black-Hole het volgende:
Conclusie, de mannen ontvangen hier niks.
Nee joh, volgens mij houden mannen er niet van als je teveel gebruikt, dan krijg je het stickertje ,,breezer" op je geplakt, dat wil je toch ook niet? Daarbij heb ik het er niet zo op, al dat getut, het is er na een paar uur bij mij toch weer af als ik het heel uitvoerig doequote:
Mits met maten , en dat weet dat je ook knap bent zonder.quote:
Jij bent blond en hebt moeder natuur meequote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:41 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat laten versleutelen en gebruik amper make-up, en ik heb PM's ! Mannen willen kennelijk iets puur-natuurs![]()
Ook niet teveel gebruiken heh.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:48 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Nee joh, volgens mij houden mannen er niet van als je teveel gebruikt, dan krijg je het stickertje ,,breezer" op je geplakt, dat wil je toch ook niet?
Een klein beetje mag, maar dan net alsof het lijkt dat het er niet is. Lipstick is ook nog wel okee bij een avondje uit, zolang er maar niet zo'n donker lijntje langs getekend wordt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:48 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Nee joh, volgens mij houden mannen er niet van als je teveel gebruikt, dan krijg je het stickertje ,,breezer" op je geplakt, dat wil je toch ook niet? Daarbij heb ik het er niet zo op, al dat getut, het is er na een paar uur bij mij toch weer af als ik het heel uitvoerig doe![]()
op die ... is dan een foto zekerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:44 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ach, zo erg is het toch niet?
Lieve Mari,
..
Groetjes, MM
![]()
Alsof elke man op blond valtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Jij bent blond en hebt moeder natuur mee
Dat valt reuze mee, ik heb weleens een puistje , en in de zomer bijna altijd sproetjesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jij bent blond en hebt moeder natuur mee
Ja zie daar je antwoord waaromquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:52 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, ik heb weleens een puistje , en in de zomer bijna altijd sproetjes![]()
Ja, genomen van jou op de ochtend nadat je waanzinnig dronken bent geweest, terwijl je een bad-hair-day hebt, een loopneus van de hooikoorts, met de meest foute belichting en genomen met een telefoon-camera. Succes verzekerd!quote:
Ik weet er ook weer een: gozers met piercingsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:50 schreef DonJames het volgende:
[..]
Een klein beetje mag, maar dan net alsof het lijkt dat het er niet is. Lipstick is ook nog wel okee bij een avondje uit, zolang er maar niet zo'n donker lijntje langs getekend wordt.Zoo ordi.
Mijn afknapper-lijst is zojuist weer aangevuld
Ik haal er s'morgens een washandje met zeep overheen na het douchenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:53 schreef ThE_ED het volgende:
Iedereen roept wel over puur natuur, maar er zijn echt zeer weinig vrouwen die niet minstens ff een of andere foundation gebruiken 's ochtends. En dat kan het toch wel vaak net af maken.
Jij ziet er toch altijd prachtig uit.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt een joekel van een puist op m'n wang nu. En het kan me eigenlijk niet eens zo veel schelen
.
Wat lief van je dat je dat met ons deelt!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt een joekel van een puist op m'n wang nu. En het kan me eigenlijk niet eens zo veel schelen
.
Sowieso, piercings..... en zo kan ik nog zat dingen opnoemen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet er ook weer een: gozers met piercings.
zo begint het..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:58 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Beetje mascara en soms een beetje lipgloss/lippenbalsem![]()
Maak je nog uitzondering waar de piercings zitten?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:58 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Sowieso, piercings..... en zo kan ik nog zat dingen opnoemen.
Vast ook wel de reden waarom ik nogsteeds vrijgezel ben![]()
Vrienden bellen en ff zorgen dat je goede moed in gepraat wordtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef Fleurezeur het volgende:
Weet je, je hoort zo vaak dat dames zich urenlang zouden voorbereiden op dates, maar ik vraag me af, wat doen mannen nu eigenlijk voor een date? Gebruiken jullie stiekem make-up? Opvulling?Deel het eens![]()
Ik niks bijzonders. Glad geschoren, lekker luchtje op, verder niks.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef Fleurezeur het volgende:
Weet je, je hoort zo vaak dat dames zich urenlang zouden voorbereiden op dates, maar ik vraag me af, wat doen mannen nu eigenlijk voor een date? Gebruiken jullie stiekem make-up? Opvulling?Deel het eens![]()
Toch geen axe-luchtje he? Als ik persoonlijk iets walgelijk vind is het wel axequote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Vrienden bellen en ff zorgen dat je goede moed in gepraat wordt
Haha.. eehm.. nja ik zorgde er eigenlijk alleen voor dat ik er netjes uitzag en lekker rook
Voor de rest niets bijzonders..
Moed indrinken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef Fleurezeur het volgende:
Axe.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:03 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Toch geen axe-luchtje he? Als ik persoonlijk iets walgelijk vind is het wel axe![]()
![]()
Alsjeblieft niet zeg.. Wat geurtjes betreft ben ik best ernstig eigenlijk.. heb er een stuk of 10 staanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:03 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Toch geen axe-luchtje he? Als ik persoonlijk iets walgelijk vind is het wel axe![]()
![]()
Geen makeup natuurlijk. Ik laat meestal de dag ervoor m'n baard (tenminste wat daar voor moet doorgaan) staan zodat ik op de dag zelf extra glad kan scheren, cremespoelingtje in m'n haar, nog eens extra m'n tanden poetsen voor ik deur uit gaat,dat soort dingen. En een beetje een goed uitgedachte outfit samenstellen. Dat is het zo'n beetje.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef Fleurezeur het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |