Heb ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
zou dat niet helpen, iets anders in je mond stoppen? (Niet doordenken, dank u.) kauwgom oid.
Of zoethout, dat lijkt kwa vorm ook nog eens op een sigaret.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb ik ook niet..
Ik ga gewoon wel even de kroeg in ofzo.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb ik ook niet..
Ik ga gewoon wel even de kroeg in ofzo.
Dat gaat niet he, als loonslaaf?quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:07 schreef Thisbe het volgende:
Roken is voor losers!
Das uhhh. Vroeg.quote:
Ik ben geen loonslaaf! Die paar rottige centen die ik krijg zou ik geen loon willen noemen.quote:
Zag dit nog even snel, kan daar enkel mee eens zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:07 schreef Thisbe het volgende:
Roken is voor losers!
Daarom ben ik ook gestoptquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:07 schreef Thisbe het volgende:
Roken is voor losers!
Gewoon slaaf dan, of heb je nog een betere benaming?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben geen loonslaaf! Die paar rottige centen die ik krijg zou ik geen loon willen noemen.
je komt maar mooi welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:23 schreef Litpho het volgende:
Zeg Q., die prutsNS werkt weer niet mee zaterdag.
Over dat tweede gedeelte loop je al langer te klagen hoor,quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:23 schreef vencodark het volgende:
Ik heb een lekker ding op msn, straks ga ik slapen en dromen over deze mooie jongen.![]()
Daarnaast, het is single leven is saai, ineens.![]()
Nieuwe NS kopen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:23 schreef Litpho het volgende:
Zeg Q., die prutsNS werkt weer niet mee zaterdag.
Je hebt mij helemaal niet op MSN.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:23 schreef vencodark het volgende:
Ik heb een lekker ding op msn, straks ga ik slapen en dromen over deze mooie jongen.![]()
Daarnaast, het is single leven is saai, ineens.![]()
Dat wordt krap vóór zaterdagquote:
Mannen met lange wimpersquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:33 schreef Frezer het volgende:
Klote wimpers die naar beneden krullen!
Heeft er iemand zo'n wimper krultang-dinges?
Die zijn voor vrouwenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:33 schreef Frezer het volgende:
Klote wimpers die naar beneden krullen!
Heeft er iemand zo'n wimper krultang-dinges?
Niet dat ik verwacht dat het helpt, maar doe vooral wat je niet laten kan.quote:
Ja ja, ik had je gelezenquote:
. smileys nog kwijt, en die gebruik ik normaliter niet tegen jou.
In dat stadium waren we nog niet, maar meneer bekijkt het maar!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:36 schreef Thisbe het volgende:
Ochoch mannen die niet mailen of msnen.
Een man moet je op je bank hebben zitten.
misselijkheid is alweer over?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
In dat stadium waren we nog niet, maar meneer bekijkt het maar!
Ik ga aardbeien met slagroom maken.
Kunnen mannen-wimpers daar niet mee in de goede richting worden gekruld?quote:
Dat mag best hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja ja, ik had je gelezen.
Maar ik moest mijn. en [afbeelding]. smileys nog kwijt, en die gebruik ik normaliter niet tegen jou.
En dan? Gezellig naar Dancing with the stars kijken?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:36 schreef Thisbe het volgende:
Ochoch mannen die niet mailen of msnen.
Een man moet je op je bank hebben zitten.
Jumpen with the stars.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
En dan? Gezellig naar Dancing with the stars kijken?
quote:
Tofquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat mag best hoorik kan wel wat hebben
je kan vast desnoods wel ergens blijven koesenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tof.
Ik kom zaterdag wel, ik ga alleen vrij vroeg weer terug omdat ik een stuk met de bus mag doen.
Ongetwijfeld. Alhoewel mijn ego wel een groter compliment dan "desnoods" nodig heeft om overgehaald te wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je kan vast desnoods wel ergens blijven koesen![]()
Dazeggik.quote:
Nouja het si tovh gewoon niet leuk als het supergezellig is om dan al; vroeg weg te gaan? dus dan kan je altijd wel ergens blijven slapen, mocht het nou zo fucking saai zijn heb je gewoon een goed excuus om op tijd weg te gaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Alhoewel mijn ego wel een groter compliment dan "desnoods" nodig heeft om overgehaald te worden.
Hallo Aarti!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:24 schreef Aarti het volgende:
dag liefjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |