Niet dat ik verwacht dat het helpt, maar doe vooral wat je niet laten kan.quote:
Ja ja, ik had je gelezenquote:
. smileys nog kwijt, en die gebruik ik normaliter niet tegen jou.
In dat stadium waren we nog niet, maar meneer bekijkt het maar!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:36 schreef Thisbe het volgende:
Ochoch mannen die niet mailen of msnen.
Een man moet je op je bank hebben zitten.
misselijkheid is alweer over?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
In dat stadium waren we nog niet, maar meneer bekijkt het maar!
Ik ga aardbeien met slagroom maken.
Kunnen mannen-wimpers daar niet mee in de goede richting worden gekruld?quote:
Dat mag best hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja ja, ik had je gelezen.
Maar ik moest mijn. en [afbeelding]. smileys nog kwijt, en die gebruik ik normaliter niet tegen jou.
En dan? Gezellig naar Dancing with the stars kijken?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:36 schreef Thisbe het volgende:
Ochoch mannen die niet mailen of msnen.
Een man moet je op je bank hebben zitten.
Jumpen with the stars.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
En dan? Gezellig naar Dancing with the stars kijken?
quote:
Tofquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat mag best hoorik kan wel wat hebben
je kan vast desnoods wel ergens blijven koesenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tof.
Ik kom zaterdag wel, ik ga alleen vrij vroeg weer terug omdat ik een stuk met de bus mag doen.
Ongetwijfeld. Alhoewel mijn ego wel een groter compliment dan "desnoods" nodig heeft om overgehaald te wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je kan vast desnoods wel ergens blijven koesen![]()
Dazeggik.quote:
Nouja het si tovh gewoon niet leuk als het supergezellig is om dan al; vroeg weg te gaan? dus dan kan je altijd wel ergens blijven slapen, mocht het nou zo fucking saai zijn heb je gewoon een goed excuus om op tijd weg te gaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Alhoewel mijn ego wel een groter compliment dan "desnoods" nodig heeft om overgehaald te worden.
Hallo Aarti!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:24 schreef Aarti het volgende:
dag liefjes!
Als ik vroeg wegga zeg ik volgens jou daarmee dat ik het fucking saai vond en beledig ik daarmee de gastheer. Subtielquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nouja het si tovh gewoon niet leuk als het supergezellig is om dan al; vroeg weg te gaan? dus dan kan je altijd wel ergens blijven slapen, mocht het nou zo fucking saai zijn heb je gewoon een goed excuus om op tijd weg te gaanvandaar denoods
zo bedoelde ik t weer nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik vroeg wegga zeg ik volgens jou daarmee dat ik het fucking saai vond en beledig ik daarmee de gastheer. Subtiel.
waarbij ik natuurlijk altijd nog ter verdediging kan opvoeren dat (als ik tijdig vertrek) er vervolgens over mij geroddeld kan worden om een niet-saaie avond nog minder saai te maken
Ik ga ook naar huis 's avonds hoor (laatste trein gaat rond 00.20quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je kan vast desnoods wel ergens blijven koesen![]()
Ook jij kan desnoods vast wel blijven koesen andersquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga ook naar huis 's avonds hoor (laatste trein gaat rond 00.20) .
Zonde!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga ook naar huis 's avonds hoor (laatste trein gaat rond 00.20) .
Wij leunen en steunen op elkander.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
krukken? wie is er manke nelis?
Nog niemand. Voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
krukken? wie is er manke nelis?
HOI CHOWI. OKEE. TOF.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:08 schreef Chowi het volgende:
HALLO Q, NEUKEN?
Jij bent best makkelijk daarin. Tof.quote:
quote:
Was het lekker?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef Burdie het volgende:
De nachtploeg wordt net wakker.
Present.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef Burdie het volgende:
De nachtploeg wordt net wakker.
Immer. Ik heb schijnbaar dit topic niet meer nodig om vrouwen teleur te stellenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:42 schreef Frezer het volgende:
Afwezig.
Alleen mentaal, naar ik aanneem?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:42 schreef Frezer het volgende:
Afwezig.
Bier.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:47 schreef Burdie het volgende:
So. Now what?
In dat geval mag limonade ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:49 schreef Burdie het volgende:
Nee dankje, ik heb mijn tanden al gepoetst.
Zoethoutthee dan maarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:56 schreef Burdie het volgende:
Daar zitten teveel koolhydraten in.
Sex ook, doe je dat ook niet meer?quote:
Nee, maar ik ga wel vaak ergens wat drinken met totaal onbekende fok!kers.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:48 schreef Burdie het volgende:
Zeg ThE_ED, date je wel vaker willekeurige, jou totaal onbekende fokkers?.
jij welquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:48 schreef Burdie het volgende:
Zeg ThE_ED, date je wel vaker willekeurige, jou totaal onbekende fokkers?.
Over ontmoeten van totaal onbekende fok!kers gesprokenquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:52 schreef Litpho het volgende:
De enige keer dat ik The_Ed bij mijn weten heb gezien was op de tweede vrijgezellenmeet, dus de stap naar daten via het Singlestopic is niet zo groot als het lijkt.
Nee, ik moest met alle geweld Au3 meeten en je weet hoe ze is als je niet luistertquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:53 schreef Burdie het volgende:
Dus jij hebt gedate met ThE_ED, Litpho?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:53 schreef Burdie het volgende:
Dus jij hebt gedate met ThE_ED, Litpho?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja, nou weet ik het weer.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, ik moest met alle geweld Au3 meeten
quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:55 schreef OldJeller het volgende:
Nosh, ging het topic toch 'opschonen'.
Volgens mij deed hij 'm dicht en ging slapen.
Uit jaloezie!!!Nosh slaapt nog niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
wij tukken niet wij koesenquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:57 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ga trouwens wel tukken, want anders word ik weer zo raar aangekeken morgenochtend op het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |